eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania budynku Krakowskiego Teatru Variete przy ulicy Grzegórzeckiej 71 w Krakowie wraz z terenem przylegającym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-05-05

Ogłoszenie nr 560076629-N-2020 z dnia 05-05-2020 r.

Kraków: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania budynku Krakowskiego Teatru Variete przy ulicy Grzegórzeckiej 71 w Krakowie wraz z terenem przylegającym
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 663283-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510012120-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Teatr VARIETE, Krajowy numer identyfikacyjny 12309965800000, ul. ul. Grzegórzecka 71, 31-559 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. , e-mail agnieszka.mika@teatrvariete.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=566

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania budynku Krakowskiego Teatru Variete przy ulicy Grzegórzeckiej 71 w Krakowie wraz z terenem przylegającym

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń wraz z dostawą środków czystości i środków higienicznych. Usługa sprzątania będzie obejmowała: kompleksowe sprzątanie pomieszczeń budynku Zamawiającego: sceny, widowni, foyer, sali baletowej, sal prób czytanych (pomieszczeń obiektów użyteczności publicznej, obiektów kultury), pomieszczeń biurowych, technicznych, socjalnych, magazynowych, garderób, sanitariatów i ciągów komunikacyjnych, pokojów dla gości Zamawiającego, czyszczenie i dezynfekcję wykładzin i foteli na widowni oraz w foyer Zamawiającego, sprzątanie terenu wokół budynku w tym parkingu, z wywożeniem śniegu w okresie zimowym, oraz mycie dwustronne okien w budynku.


II.4) Główny kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV:

90914000-7,

90919000-2,

90620000-9,

90921000-9,

39800000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
2 lata

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania budynku Krakowskiego Teatru Variete przy ulicy Grzegórzeckiej 71 w Krakowie wraz z terenem przylegającym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 15/01/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Barbara Karpińska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Karpińska Barbara Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "KARPINEX", karpinex@poczta.onet.pl, ul. Cedrowa 5, 25-900, Cedzyna, kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 402144 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
w okresie 01.05.2020 r. do 30.06.2020 (okres dwóch miesięcy) została zmniejszona częstotliwość i ilość wykonywania usługi sprzątania wewnątrz i na zewnątrz budynku a co za tym idzie zostało w okresie 01.05.2020 do 30.06.2020 (okres 2 miesięcy zmniejszone wynagrodzenie Wykonawcy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ogłoszony stan epidemii w związku z COVID-19 i wydane w związku z tym zakazy zmusiły Zamawiającego do odwołania wszystkich wydarzeń jakie miały mieć miejsce w budynku Zamawiającego przy ul. Grzegórzeckiej 71 w Krakowie, jak również do ograniczenia ilości pracowników i współpracowników, świadczących pracę na rzecz Zamawiającego bezpośrednio w budynku Zamawiającego przy ul. Grzegórzeckiej 71 w Krakowie oraz do wstrzymania udostępniania pokoi hotelowych, znajdujących się w budynku Zamawiającego przy ul. Grzegórzeckiej 71 w Krakowie. Zgodnie ze stanowiskiem organizatora Zamawiającego w okresie 01.05.2020 do 30.06 2020 Zmawiający nie będzie prowadził swojej działalności w normalnym zakresie nie będą realizowane żadne wydarzenia. Obecność pracowników Zamawiającego będzie ograniczona do absolutnego minimum, nie gwarantującemu odbioru prac wykonywanych przez Wykonawcę. Dodatkowym motywem jest również zagwarantowanie bezpieczeństwa i ochrona zdrowia pracowników Zamawiającego i Wykonawcy. Wyżej wymienione okoliczności w szczególności zakazy związane z prowadzeniem działalności kulturalnej są całkowicie niezależne od stron Umowy. Biorąc pod uwagę okoliczności faktyczne wskazane powyżej tj. zakaz prowadzenia działalności kulturalnej w obiekcie Zamawiającego i ograniczenia związane z poruszaniem się zasadnym jest dokonanie zmiany w umowie poprzez zmniejszenie częstotliwości i ilości prac związanych z świadczeniem przez Wykonawcę usług na rzecz Zamawiającego w okresie 01.05.2020 - 30.06.2020 w oparciu o przepis art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, który dopuszcza zmianę umowy, jeżeli zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej. Zamawiającemu nie można przypisać braku należytej staranności w działaniu, działając nawet z najwyższą starannością nie można było przewidzeń pandemii oraz skutków związanych z jej powstaniem jak chociażby bakiem możliwości prowadzenia działalności kulturalnej, z którą ściśle jest związana usługa świadczona przez Wykonawcę. Przesłanka zmiany umowy określona w przepisie art. 144 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp jest nieograniczona przedmiotowo. Proponowana zmiana umowy nie przekracza 50% wartości zamówienia, stanowi bowiem zaledwie zmianę na poziomie ok 3,5% wartości zamówienia a dodatkowo nie generuje po stronie Zamawiającego dodatkowych kosztów a oszczędności.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.