Ogłoszenie nr 560076629-N-2020 z dnia 05-05-2020 r.
Kraków: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania budynku Krakowskiego Teatru Variete przy ulicy Grzegórzeckiej 71 w Krakowie wraz z terenem przylegającym
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 663283-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510012120-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Krakowski Teatr VARIETE, Krajowy numer identyfikacyjny 12309965800000,
ul. ul. Grzegórzecka
71,
31-559
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
agnieszka.mika@teatrvariete.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=566
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania budynku Krakowskiego Teatru Variete przy ulicy Grzegórzeckiej 71 w Krakowie wraz z terenem przylegającym
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń wraz z dostawą środków czystości i środków higienicznych. Usługa sprzątania będzie obejmowała: kompleksowe sprzątanie pomieszczeń budynku Zamawiającego: sceny, widowni, foyer, sali baletowej, sal prób czytanych (pomieszczeń obiektów użyteczności publicznej, obiektów kultury), pomieszczeń biurowych, technicznych, socjalnych, magazynowych, garderób, sanitariatów i ciągów komunikacyjnych, pokojów dla gości Zamawiającego, czyszczenie i dezynfekcję wykładzin i foteli na widowni oraz w foyer Zamawiającego, sprzątanie terenu wokół budynku w tym parkingu, z wywożeniem śniegu w okresie zimowym, oraz mycie dwustronne okien w budynku.
II.4) Główny kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
90914000-7,
90919000-2,
90620000-9,
90921000-9,
39800000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
2 lata
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania budynku Krakowskiego Teatru Variete przy ulicy Grzegórzeckiej 71 w Krakowie wraz z terenem przylegającym | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
15/01/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Barbara Karpińska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Karpińska Barbara Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "KARPINEX",
karpinex@poczta.onet.pl,
ul. Cedrowa 5,
25-900,
Cedzyna, kraj/woj.
świętokrzyskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
w okresie 01.05.2020 r. do 30.06.2020 (okres dwóch miesięcy) została zmniejszona częstotliwość i ilość wykonywania usługi sprzątania wewnątrz i na zewnątrz budynku a co za tym idzie zostało w okresie 01.05.2020 do 30.06.2020 (okres 2 miesięcy zmniejszone wynagrodzenie Wykonawcy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ogłoszony stan epidemii w związku z COVID-19 i wydane w związku z tym zakazy zmusiły Zamawiającego do odwołania wszystkich wydarzeń jakie miały mieć miejsce w budynku Zamawiającego przy ul. Grzegórzeckiej 71 w Krakowie, jak również do ograniczenia ilości pracowników i współpracowników, świadczących pracę na rzecz Zamawiającego bezpośrednio w budynku Zamawiającego przy ul. Grzegórzeckiej 71 w Krakowie oraz do wstrzymania udostępniania pokoi hotelowych, znajdujących się w budynku Zamawiającego przy ul. Grzegórzeckiej 71 w Krakowie. Zgodnie ze stanowiskiem organizatora Zamawiającego w okresie 01.05.2020 do 30.06 2020 Zmawiający nie będzie prowadził swojej działalności w normalnym zakresie nie będą realizowane żadne wydarzenia. Obecność pracowników Zamawiającego będzie ograniczona do absolutnego minimum, nie gwarantującemu odbioru prac wykonywanych przez Wykonawcę. Dodatkowym motywem jest również zagwarantowanie bezpieczeństwa i ochrona zdrowia pracowników Zamawiającego i Wykonawcy. Wyżej wymienione okoliczności w szczególności zakazy związane z prowadzeniem działalności kulturalnej są całkowicie niezależne od stron Umowy. Biorąc pod uwagę okoliczności faktyczne wskazane powyżej tj. zakaz prowadzenia działalności kulturalnej w obiekcie Zamawiającego i ograniczenia związane z poruszaniem się zasadnym jest dokonanie zmiany w umowie poprzez zmniejszenie częstotliwości i ilości prac związanych z świadczeniem przez Wykonawcę usług na rzecz Zamawiającego w okresie 01.05.2020 - 30.06.2020 w oparciu o przepis art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, który dopuszcza zmianę umowy, jeżeli zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej. Zamawiającemu nie można przypisać braku należytej staranności w działaniu, działając nawet z najwyższą starannością nie można było przewidzeń pandemii oraz skutków związanych z jej powstaniem jak chociażby bakiem możliwości prowadzenia działalności kulturalnej, z którą ściśle jest związana usługa świadczona przez Wykonawcę. Przesłanka zmiany umowy określona w przepisie art. 144 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp jest nieograniczona przedmiotowo. Proponowana zmiana umowy nie przekracza 50% wartości zamówienia, stanowi bowiem zaledwie zmianę na poziomie ok 3,5% wartości zamówienia a dodatkowo nie generuje po stronie Zamawiającego dodatkowych kosztów a oszczędności.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów kardiochirurgicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) [...]
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY NA CMENTARZU PODGÓRZE W KRAKOWIE - CZĘŚĆ 8 (modernizacja alejki leżącej między kwaterą IVa i Va oraz Va i Vb, Vc wraz z budową kanalizacji)
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania
- Usługa sprzątania siedziby FRSE
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- "Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Zespołu Przedszkoli w Mierzynie"
- Usługa dezynsekcji , deratyzacji, dezynfekcji i monitoringu w zakresie określonym w systemie HACCP
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.