eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelcz-Laskowice › Remont dróg gminnych w Jelczu-Laskowicachodcinek 1 - ul. Techników i ul. Fabryczna oraz odcinek 2 - Aleja Młodych i ul. Inżynierska



Ogłoszenie z dnia 2020-05-04

Ogłoszenie nr 560075671-N-2020 z dnia 04-05-2020 r.

Jelcz-Laskowice: Remont dróg gminnych w Jelczu-Laskowicach: odcinek 1 - ul. Techników i ul. Fabryczna oraz odcinek 2 - Aleja Młodych i ul. Inżynierska
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578162-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510183759-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jelcz-Laskowice, Krajowy numer identyfikacyjny 93193488000000, ul. W.Witosa 24, 55-230 Jelcz-Laskowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3817122, 3817145, e-mail um.zamowienia@jelcz-laskowice.pl, faks 7 131 817 111.
Adres strony internetowej (url): www.um.jelcz-laskowice.finn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dróg gminnych w Jelczu-Laskowicach: odcinek 1 - ul. Techników i ul. Fabryczna oraz odcinek 2 - Aleja Młodych i ul. Inżynierska

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RI.271.16.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych w Jelczu-Laskowicach: odcinek 1 - ul. Techników i ul. Fabryczna oraz odcinek 2 - Aleja Młodych i ul. Inżynierska, w zakresie: - remontu nawierzchni dróg (nawierzchnie bitumiczne i z kostki brukowej): Odcinek 1 - orientacyjna długość 1787 km, Odcinek 2 - orientacyjna długość 1966 km, - remont kanalizacji deszczowej, w tym: remont z wymianą wpustów deszczowych, czyszczenie wpustów i kolektorów kanalizacji deszczowej, - wykonanie tymczasowej i docelowej organizacji ruchu, - uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót


II.4) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:

45233200-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
31.08.2020

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 0 NAZWA: nd
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 30/08/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Berger Bau Polska Sp. z o.o., , ul. Szczecińska 11, 54-517, Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 4245338.28 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Roboty dodatkowe, dodatkowe wynagrodzenie, terminy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmian w umowie dokonano na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., w związku z koniecznością wykonania dodatkowych robót budowlanych wynikających z protokołów konieczności nr 1 i 2 oraz na podstawie wniosków Wykonawcy. Zawarto: Aneks nr 1 z dnia 29.11.2019 r., Aneks nr 2 z dnia 31.01.2020 r., Aneks nr 3 z dnia 29.04.2020 r. Wprowadzono do umowy zmiany w zakresie terminów wykonania: odcinek 2 -termin rozpoczęcia od 03.02.2020 r; termin zakończenia odcinka 1 do 01.06.2020 r., wprowadzono roboty dodatkowe zgodnie z protokołem konieczności nr 1 i nr 2 oraz zatwierdzonymi kosztorysami na łączą kwotę 569207,52zł. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp zostały spełnione łącznie następujące warunki: zmiana wykonawcy nie mogła zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego oraz wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.