Ogłoszenie z dnia 2020-05-04
Ogłoszenie nr 560075671-N-2020 z dnia 04-05-2020 r.
Jelcz-Laskowice: Remont dróg gminnych w Jelczu-Laskowicach: odcinek 1 - ul. Techników i ul. Fabryczna oraz odcinek 2 - Aleja Młodych i ul. Inżynierska
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 578162-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510183759-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jelcz-Laskowice, Krajowy numer identyfikacyjny 93193488000000,
ul. W.Witosa
24,
55-230
Jelcz-Laskowice, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
071 3817122, 3817145, e-mail
um.zamowienia@jelcz-laskowice.pl, faks
7 131 817 111.
Adres strony internetowej (url): www.um.jelcz-laskowice.finn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg gminnych w Jelczu-Laskowicach: odcinek 1 - ul. Techników i ul. Fabryczna oraz odcinek 2 - Aleja Młodych i ul. Inżynierska
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RI.271.16.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych w Jelczu-Laskowicach: odcinek 1 - ul. Techników i ul. Fabryczna oraz odcinek 2 - Aleja Młodych i ul. Inżynierska, w zakresie: - remontu nawierzchni dróg (nawierzchnie bitumiczne i z kostki brukowej): Odcinek 1 - orientacyjna długość 1787 km, Odcinek 2 - orientacyjna długość 1966 km, - remont kanalizacji deszczowej, w tym: remont z wymianą wpustów deszczowych, czyszczenie wpustów i kolektorów kanalizacji deszczowej, - wykonanie tymczasowej i docelowej organizacji ruchu, - uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót
II.4) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45233200-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
31.08.2020
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 0 | NAZWA: nd |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
30/08/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Berger Bau Polska Sp. z o.o.,
,
ul. Szczecińska 11,
54-517,
Wrocław, kraj/woj.
dolnośląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Roboty dodatkowe, dodatkowe wynagrodzenie, terminy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmian w umowie dokonano na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., w związku z koniecznością wykonania dodatkowych robót budowlanych wynikających z protokołów konieczności nr 1 i 2 oraz na podstawie wniosków Wykonawcy. Zawarto: Aneks nr 1 z dnia 29.11.2019 r., Aneks nr 2 z dnia 31.01.2020 r., Aneks nr 3 z dnia 29.04.2020 r. Wprowadzono do umowy zmiany w zakresie terminów wykonania: odcinek 2 -termin rozpoczęcia od 03.02.2020 r; termin zakończenia odcinka 1 do 01.06.2020 r., wprowadzono roboty dodatkowe zgodnie z protokołem konieczności nr 1 i nr 2 oraz zatwierdzonymi kosztorysami na łączą kwotę 569207,52zł. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp zostały spełnione łącznie następujące warunki: zmiana wykonawcy nie mogła zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego oraz wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Przebudowa rejonu posadowienia okrętu Kobben na ekspozycji MMW w Gdyni w celu przystosowania do jego zwiedzania. Wykonanie muru oporowego, instalacji, części ciągów komunikacyjnych, trapów i balustrad
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych "Orlik" w Kozłowie
- Budowa budynku biurowego z zapleczem socjalno-sanitarnym, infrastrukturą techniczną oraz łącznikiem, przebudowa budynku istniejącego wraz z prawem opcji.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.