eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasne › Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Kompleksowa rewitalizacja na terenie ROF-Gmina Krasne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-04-17

Ogłoszenie nr 560066700-N-2020 z dnia 17-04-2020 r.

Krasne: Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Kompleksowa rewitalizacja na terenie ROF-Gmina Krasne
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: "Kompleksowa rewitalizacja na terenie ROF - Gmina Krasne" przy dofinansowaniu ze środków RPO WP na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 637323-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 51002929-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasne, Krajowy numer identyfikacyjny 54643700000000, ul. Krasne 121, 36-007 Krasne, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 17 8555223, e-mail sekretariat@gminakrasne.pl, faks 17 8555267.
Adres strony internetowej (url): www.gminakrasne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Kompleksowa rewitalizacja na terenie ROF-Gmina Krasne

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RI.271.1.12.2019.ML

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Kompleksowa rewitalizacja na terenie ROF-Gmina Krasne", dofinansowanego ze środków RPO WP na lata 2014 - 2020 oraz ze środków PROW na lata 2014 - 2020. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części tj. 2.1. Część 1 - "Modernizacja ścieżki rowerowej w śladzie drogi nr 108569R"przedmiotem której jest wykonanie ścieżki rowerowej w śladzie drogi nr 108569R - Malawa Podkościółek o dł. ok. 1772 m i szerokości jezdni 2,5 m. 2.2. Część 2 -"Przebudowa dawnego Domu Ludowego w Malawie na Klub Integracji Wielopokoleniowej" przedmiotem której jest wykonanie robót budowlanych polegających naprzebudowie i zmianie użytkowania dawnego Domu Ludowego na Klub Integracji Wielopokoleniowej na działce nr ewid. 1253 położonej w Malawie, gmina Krasne. 2.3.Część 3 - "Utworzenie miejsc rekreacji i wypoczynku" przedmiotem której jest wykonanie robót budowlanych w celu utworzenia miejsc rekreacji i wypoczynku w miejscowości Malawa, gm. Krasne. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 9 do SIWZ (SOPZ)


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45300000-0,

45400000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 31.07.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: "Przebudowa dawnego Domu Ludowego w Malawie na Klub Integracji Wielopokoleniowej"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 18/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

El-Per Łukasz Korytko, , , 37-560, Pruchnik, kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 373353.02 PL.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/08/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
termin zakończenia przedmiotu umowy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca w związku z zaistniałą sytuacją w Polsce i na świecie związaną z pandemią wirusa COVID 19 wystąpił z wnioskiem o wydłużenie terminu zakończenia przedmiotu umowy. Prośbę swą motywuje utrudnieniami realizacji inwestycji, tj. przestojem dostawców, towarów, pracy firm, hurtowni jak również pracowników.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.