eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Utrzymanie czystości Targowiska Miejskiego przy ul. Jana III Sobieskiego w Legionowie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-05

Ogłoszenie nr 560021131-N-2020 z dnia 05-02-2020 r.

Legionowo: Utrzymanie czystości Targowiska Miejskiego przy ul. Jana III Sobieskiego w Legionowie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594845-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500201223-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: KZB Legionowo Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14679974800000, ul. ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 3, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 774-45-95 wew. 11, e-mail info@kzb-legionowo.pl, faks 22 774-11-77.
Adres strony internetowej (url): www.kzb-legionowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie czystości Targowiska Miejskiego przy ul. Jana III Sobieskiego w Legionowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DOP-ZP-20/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości Targowiska Miejskiego przy ul. Jana III Sobieskiego w Legionowie(o pow. ok. 20.081,22 m2). 2. Szczegółowy zakres usług objętych przedmiotem zamówienia o którym mowa w ust. 1: 1) codzienne utrzymanie bieżącej czystości terenu targowiska, 2) zamiatanie alejek i chodników, grabienie i usuwanie śmieci, liści, gałęzi drzew, 3) w okresie zimowym utrzymanie całego terenu targowiska bez błota pośniegowego - bez śniegu, a także doprowadzenie ciągów pieszych do stanu użytkowania z nawierzchnią czarną dla asfaltu oraz z nawierzchnią czerwoną lub siwą dla kostki, 4) w przypadku ciągłych opadów śniegu usuwanie na bieżąco śniegu z całego terenu Targowiska oraz nadmiaru wody w przypadku nagromadzenia się na placach, 5) posypywanie piaskiem alejek i chodników Targowiska przed rozpoczęciem handlu (do godz. 700) w przypadku gołoledzi, 6) wywożenie śmieci z Targowiska codziennie tzn. od poniedziałku do niedzieli: ? w miesiącach kwiecień - październik najpóźniej do 2100, ? w miesiącach listopad - marzec najpóźniej do 1900, 7) utrzymanie terenów zielonych, koszenie trawy, pielęgnacja drzew i krzewów (m.in. przycinanie), uzupełnianie kory, usuwanie chwastów i krzewów z terenu targowiska wraz z terenem przyległym na zewnątrz ogrodzenia, 8) podlewanie nasadzeń wzdłuż ogrodzenia w zależności od potrzeb - częstotliwość podlewania należy uzgadniać z Zamawiającym (w okresie od kwietnia do października co najmniej 2 razy w tygodniu), 9) wykonywanie bieżących napraw uszkodzeń ogrodzenia targowiska wraz z malowaniem 8 przęseł miesięcznie (w terminie od kwietnia do października), 10) bieżące naprawy uszkodzeń nawierzchni targowiska poprzez nawiezienie klińca kamiennego i likwidację powstałych w czasie eksploatacji wyboi i nierówności całego terenu targowiska (szacunkowo 2 naprawy w m-cu), 11) opróżnianie betonowych koszy znajdujących się przy wejściach na teren targowiska, 12) systematyczne czyszczenie studzienek chłonnych na terenie targowiska, 13) wyposażenie stanowisk handlowych w worki do składowania odpadów, 14) codzienne wybieranie śmieci z trawników i żywopłotów w okolicach Targowiska: ? na ul. Sobieskiego na odcinku od myjni samochodowej do ul. Krasińskiego oraz ul. Piłsudskiego ( pomiędzy placem A i placem B targowiska), ? wyjazd z ul. Wysockiego (pomiędzy pl. D i pl. E), ? pas zieleni od ul. Krasińskiego do stacji PKN ORLEN, ? Wykonawca zapewni dwie osoby fizyczne pracujące codziennie w godzinach 9:00-17:00 do obowiązków których należy zbieranie do worków luźno przemieszczających się śmieci w tym folii oraz innych w/w prac porządkowych na terenie targowiska i terenach bezpośrednio sąsiadujących z targowiskiem w promieniu 50m. 3. Strony ustalają, że zakończenie sprzątania wraz z wywiezieniem śmieci następować będzie nie później niż po upływie 3 godzin od regulaminowego czasu zamknięcia Targowiska. 4. W dni wietrzne WYKONAWCA ma obowiązek sprzątania terenów przyległych do Targowiska, wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela ZAMAWIAJĄCEGO w celu oczyszczenia tych terenów z nieczystości zwianych przez wiatr z terenu Targowiska. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę/podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 4 osób wykonujących w zakresie realizacji zamówienia, czynności związane z utrzymaniem czystości Targowiska Miejskiego, w szczególności osoby fizyczne pracujące codziennie w godzinach 9:00-17:00 do obowiązków których należy zbieranie do worków luźno przemieszczających się śmieci w tym folii oraz innych prac porządkowych, Wyżej wymienione osoby Wykonawca wskaże w Wykazie osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług złożonego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale V pkt 1 ppkt 1) c) SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy, wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, o których mowa w ust. 1, ze wskazaniem imienia i nazwiska danej osoby, wykonywanych czynności oraz wymiaru czasu pracy. 8. Wykonawca będzie składał u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy comiesięczne sprawozdania dotyczące sposobu zatrudniania osób realizujących zamówienie zadeklarowanych przez niego w "Wykazie osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług" 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli sposobu zatrudnienia osób wskazanych przez Wykonawcze do realizacji zamówienia. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 10. Wykonawca może dokonać zmiany deklarowanych osób, tylko pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z Zamawiającym oraz uzyskania jego zgody. 11. W przypadku zmiany osób Wykonawca zobowiązuje sie do przekazania Zamawiającemu dowodów potwierdzających spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę. Obowiązek ten Wykonawca realizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany.


II.4) Główny kod CPV: 90000000-7
Dodatkowe kody CPV:

90511000-2,

90511300-5,

90910000-9,

90600000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 2019-01-01 lub zakończenia: 2019-12-31

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/01/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
usługi dodatkowe o wartości 3.942,37 PLN, nieobjęte zamówieniem podstawowym

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na procedury odwoławcze a tym samym niemożność zawarcia kolejnej umowy do czasu rozstrzygnięcia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych i technicznych. Zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego. Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający może dokonać zmiany treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku gdy dotyczą one dodatkowych dostaw usług lub robót budowlanych o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie warunki określone w ustawie. Wartość usług dodatkowych wynosi 38.109,59. PLN.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.