eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › " Dostawa artykułow spożywczych do stołówki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie lubelskim "

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-07-31



Ogłoszenie nr 559825-N-2017 z dnia 2017-07-31 r.

Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja: " Dostawa artykułow spożywczych do stołówki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie lubelskim "
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja, krajowy numer identyfikacyjny 19851600000, ul. ul. Hallera  5 , 22600   Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 650 505, , e-mail jadwigazerebiec@vp.pl, , faks 846 650 505.
Adres strony internetowej (URL): www.zstl.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.zs3tl.pl/index.php/przetarg


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
tak -oferta wraz z dokumentami powinna być złozona w formie pisemnej , zamknietej kopercie
Adres:
Zespół Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5 22-600 Tomaszów Lubelski , pok.nr 40 sekretariat , parter


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: " Dostawa artykułow spożywczych do stołówki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie lubelskim "
Numer referencyjny: ZS3.26.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół nr 3 w Tomaszowie lubelskim, ul. Hallera 5, z podziałem na 12 części wg asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załącznikach od nr 2-1 do 2-12 do SIWZ. Wspólny słownik kodów CPV: 15000000-8 CZĘŚĆ I Pieczywo Kod CPV 15612500-6 CZĘŚĆ II Produkty Mleczarskie Kod CPV 15500000-3 CZĘŚĆ III Produkty zwierzęce, mięso i produkty wędliniarskie Kod CPV 15100000-9;Kod CPV 15131120-2 CZĘŚĆ IV Różne produkty spożywcze Kod CPV 15800000-6 CZĘŚĆ V Ryby przetworzone i konserwowane Kod CPV 15200000-0 CZĘŚĆ VI Drób Kod CPV 15112000- 6 CZĘŚĆ VII Mrożonki Kod CPV 15331100-8 CZĘŚĆ VIII Owoce świeże Kod CPV 03121000-5 CZĘŚĆ IX Warzywa Kod CPV 15300000-1 CZĘŚĆ X Jaja kurze Kod CPV 03142500-3 CZĘŚĆ XI Produkty garmażeryjne Kod CPV-15 894200-3 CZĘŚĆ XII ziemniaki Kod CPV 03212100-1

II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15612500-6
15100000-9
15131120-2
15200000-0
15112100-7
15331100-8
03121000-5
15300000-1
03142500-3
15894200-3
03212100-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2017-09-01   lub zakończenia: 2018-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: nie dotyczy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1,2,4; b) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego. 1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy. 1.2. sytuacji ekonomicznej i finansowej: Nie dotyczy. 1.3. zdolności technicznej lub zawodowej: nie dotyczy

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w niniejszym postępowaniu: a)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b)oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 8.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9.Dokumenty, o których mowa w ust. 7 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 10.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

w przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki podmiotowe podlegają sumowaniu. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w pkt. 4 lit d) wymagane jest załączenie do oferty dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
termin realizacji pojedynczego zamówienia40,00
cena 60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiajacy przewiduje zmiany do umowy zawartej w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy , zakres zmian określa zał. nr 6 Projekt umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-09, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1.W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. -Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 poz. 1113 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016r. Poz. 1030), z uwzględnieniem wymogów dotyczących formy, ustanowionych poniżej w pkt 2. - 5. Zamawiający wyznacza Jadwigę Żerebiec, do kontaktowania się z Wykonawcami: tel. 84/fax. 665 05 055, e-mail: zs3tom@wp.pl Zespół Szkół Nr 3 im. Macieja Rataja ul. Hallera 5, w Tomaszowie Lubelskim. 2.Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030) , każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3.W postępowaniu oświadczenia, składa się w formie pisemnej. 4.Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 5.Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), zwanym dalej "Rozporządzeniem" składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sytuacji, których polega Wykonawca (zgodnie z art. 22a ustawy Pzp) oraz przez podwykonawców, należy złożyć w oryginale.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: pieczywo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Chleb zwykły krojony waga nie mniej jak 500g szt. 6000 2 Chleb razowy mieszany waga nie mniej jak 500g szt. 200 3 Bułka zwykła waga nie mniej jak 50 g Szt. 11 000 4 Bułka tarta kg 70 5 Drożdżówka 100 g szt. 1100 6 Pierożki ( z kaszą , kapustą ) waga nie mniej niż 60 g szt. 1500 7 Pączek waga nie mniej jak 60 g szt. 300 8 Makowiec 500 g szt. 15 9 Cebularz waga nie mniej niż 100 g Szt. 600
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15612500-6, 15811400-0, 15612500-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
polska
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 6060,00
termin realizacji pojedynczego zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: produkty mleczarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Mleko spożywcze zaw. 2% tł. w opak. 1 litr. litr 3000 2 Śmietana zaw. 18 % tł. litr 400 3 Śmietana Kubek op.450 ml zaw.18% tł. szt. 40 4 Masło ex .zawartość tł. 82,5% op. 0.200 g kg 250 5 Twaróg półtłusty Kg. 300 6 Ser topiony 100 g Szt. 1600 7 Ser żółty półtłusty kg 200 8 Ser żółty salami kg 60 9 Kefir kubek op. nie mniej jak 125 ml. Szt. 250 10 Jogurt op. Nie mniej jak125 ml szt 1000 11 Maślanka op. Nie mniej 400 ml. Szt 200 12 Serek smakowy op. Nie mniej niz 135g. szt 550 13 Serek wiejski op. nie mniej jak 150 g. szt 400
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3, 15510000-6, 15530000-2, 15540000-5, 15544000-3, 15511100-4, 15542000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 6060,00
termin realizacji pojedynczego zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Mięso i wyroby wędliniarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. 1 Mięso mielone wieprzowo kg 400 2. 2 Mięso wieprzowe gulaszowe II kl. kg 300 3. 4 Karkówka wieprzowa b/k kg 70 4. Karkówka z kością kg 75 5. 5 Schab wieprzowy z kością kg 260 6. 6 Schab wieprzowy b/k kg 70 7. 7 Wątroba wieprzowa kg 50 8. 8 Żeberka wieprzowe (Paski) kg 135 9. 10 Boczek wędzony parzony kg. 40 10. 12 Kiełbasa krakowska kg 320 11. 13 Mielonka wieprzowa Smaczek w galaretce kg 225 12. 14 Kiełbasa zwyczajna kg 45 13. 16 Kiełbasa wiejska kg. 155 14. 17 Kiełbasa szynkowa z kminkiem kg 300 15. 18 Pieczeń rzymska kg 200 16. 1 Polędwica sopocka kg 130 17. Ogonówka kg 100 18. 21 Paróweczki z szynki kg 200 19. 22 Szynka wieprzowa kg 400 20. 24 Flaki krojone odgotowane kg 30 21. Kabanosy wieprzowe Kg 60 22. Kości trybowane kg 60 23. Kiełbasa salami kg 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15110000-2, 15113000-3, 15130000-8, 15114000-0, 15131410-2, 15131130-5, 15131210-0, 15131230-6, 15131220-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 6060,00
termin realizacji pojedynczego zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Różne artykuły spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Chrzan tarty w słoiku op. Nie mniej jak 160 g 50 Szt. 2. Cukier biały kryształ- paczkowany op.1kg 550 Kg 3. Cukier puder op.500g 30 Szt. 4. Cukier waniliowy 30 Szt. 5. Czekolada gorzka op. 100g minimum 60% miazgi kakaowej 150 Szt. 6. Delikat / przyprawa do drobiu op. 700 g 10 Szt. 7. Delikat/ przyprawa do mięs Knor Lub równoważny op. 700 g 10 Szt. 8. Delikat do ryb op. 700g 3 Sz. 9. Dżem śliwkowy - nie mniej jak 280g 150 Szt. 10. Dżem truskawkowy , op. nie mniej jak 280 g 100 Szt. 11. Dżem wiśniowy op. nie mniej jak 280g 700 Szt. 12. Fasolka konserwowa biała op. 400 g 25 Szt 13. Fasolka konserwowa czerwona op. nie mniejsze jak 400g 25 szt 14. Gałka muszkatołowa mielona 20 g 10 Szt 15. Groszek konserwowy op. nie mniej jak 400 g 120 Szt 16. Herbata granulowana 100 g 95 Szt 17. Kakao ciemne sypkie op. Nie mniej jak 100 g 60 Szt. 18. Kasza gryczana op. 1000 g 80 Kg 19. Kasza jęczmienna wiejska op.1000g 70 Kg 20. Kawa inka op. nie mniejsze jak 150 g 60 Szt 21. Keczup PIKANTNY op. nie mniej jak 500 g 270 Szt. 22. Koncentrat pomidorowy 30 % op. Nie mniej jak 200g 210 Szt. 23. Konserwa turystyczna nie mniej jak op. 135g 300 Szt. 24. Koper susz nać op. nie mniej jak 20 g 90 Szt. 25. Kukurydza konserwowa słodka - op. nie mniejsze jak 400 g 100 Szt 26. Kwasek cytrynowy op. Nie mniej jak 20g 70 Szt 27. Liść laurowy torebka 15 g 20 Szt. 28. Majeranek torebka op. 20g 40 Szt 29. Majonez dekoracyjny nie mniej jak 700 g Winiary lub równoważny 110 Szt 30. Makaron krajanka do rosołu 4- jajeczny op. 250 g. 200 Szt. 31. Makaron spaghetti Lubella lub równoważny op. 400 g 300 Szt. 32. Makaron łazanki Lubella lub równoważny op. 400g 80 Szt. 33. Makaron świderki op. Nie mniej jak 1000 g 140 Szt. 34. Margaryna śniadaniowa z zaw. olejów roślinnych op. 500 g 400 Szt. 35. Mąka pszenna luksusowa typ 550 400 Kg 36. Mąka ziemniaczana op. 1000 g 30 Kg 37. Musztarda delikatesowa op. nie mniej 180g 80 Szt. 38. Ocet jabłkowy op.500ml. 10 Szt 39. Ogórek konserwowy op. poj. 0.9 l 210 Szt. 40. Olej jadalny rzepakowy op. 1 litr 320 Szt. 41. Olej jadalny rzepakowy op. Nie mniej jak 3 l. 20 Szt. 42. Papryka konserwowa op. poj. 0,9 l 200 Szt. 43. Papryka w proszku słodka mielona Op. nie mniej jak 20 g 120 Szt. 44. Pasztet drobiowy nie mniej jak op.135g 1000 Szt. 45. Pieprz naturalny czarny mielony Op. nie mniej jak 20g 200 Szt. 46. Pieprz ziołowy torebka op. 20 g 30 Szt. 47. Pietruszka susz- natka op. nie mniej jak 20g 140 Szt. 48. Płatki kukurydziane zwykłe op. nie mniej jak 425 g. 60 Szt. 49. Płatki owsiane op. Nie mniej jak 500 g 60 Sz. 50. Przyprawa do potraw typu Vegeta lub równoważny op.200 g 120 Szt. 51. Przyprawa do zup w płynie Winiary op. 1 l Firmy Winiar lub równoważny , lub lepszy nie gorszy. 60 Szt. 52. Rosołki drobiowe 120 g Firmy Winiar lub równoważny 100 Szt. 53. Ryż biały op. 1 kg 100 Kg 54. Serek top. Krążek op. 180 g 680 Op. 55. Serek top. plastry op. 150g 400 Op. 56. Sos ogrodowy sałatkowy op. 900 g 5 Szt. 57. Sól kamienna jodowana 70 kg 58. Sól sodowo-potasowa op. 350 g 60 Szt. 59. Ziele angielskie torebka 15g 15 Szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15840000-8, 15860000-4, 15870000-7, 15831000-2, 15890000-3, 15813000-0, 15863000-5, 15872400-5, 15871100-5, 15871250-1, 15871230-5, 15871273-8, 15851100-9, 15872100-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 6060,00
termin realizacji pojedynczego zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Ryby przetworzone i konserwowane
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Filet z ryby morszczuk mrożony SHP Kg 150 2 Filet śledziowy b/skóry w zalewie octowo-olejowej kg 50 3 Makrela wędzona Kg 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15200000-0, 15241200-1, 15234000-7, 15220000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 6060,00
termin realizacji pojedynczego zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Drób
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Filet drobiowy / świeży / kg 400 2 Porcje rosołowe kg 150 3 Udka z kurczaka świeże kg 700
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15112000-6, 15112100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
polska
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 6060,00
termin realizacji pojedynczego zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Mrożonki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Mieszanka mrożona wielowarzywna 7 składnikowa Op.2,5 kg Op. 35 2 Kalafior mrożony Op.2.50 kg op. 30 3 Szpinak mrożony - liść op.2.50 kg op. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331170-9, 15331170-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 6060,00
termin realizacji pojedynczego zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Owoce świeże
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Jabłka gat. I kg 2500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03121000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 6060,00
termin realizacji pojedynczego zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Warzywa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. banany kg 120 2. Burak ćwikła kg. 300 3. Cebula biała kg. 280 4. Cytryna Kg. 30 5. Czosnek kg. 20 6. Fasola biała kg. 60 7. Groch łupany kg. 30 8. Kapusta biała kg. 400 9. Kapusta czerwona kg. 110 10. Kapusta kiszona kg. 210 11. Kapusta pekińska kg. 250 12. Kapusta włoska kg. 50 13. marchew kg. 500 14. Ogórek kiszony kg. 150 15. Ogórek zielony kg 160 16. Papryka świeża Kg 20 17. Pieczarka kg. 60 18. Pietruszka korzeń kg. 20 19. pomidor kg 130 20. por kg. 50 21. Sałata Szt. 330 22. seler korzeń kg. 10 23. Szczypior pęczek. 220 24. rzodkiewka pęczek 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1, 15331130-7, 15331140-0, 15300000-1, 15330000-0, 15331100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 6060,00
termin realizacji pojedynczego zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Jaja
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Jaja kurze świeże kl. A M - średnie: od 53 g do 63 g szt. 6000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 6060,00
termin realizacji pojedynczego zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Produkty garmażeryjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Pierogi ruskie domowe Kg. 170 2 Pierogi z kapustą i pieczarkami kg 60 3 Krokiety z kapustą i pieczarkami kg 20 4 Kopytka świeże kg 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15894200-3, 15894300-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 6060,00
termin realizacji pojedynczego zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: Ziemniaki jadalne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ziemniaki jadalne późne op. worek nie mniej jak 30 kg Polska Norma - PN-R-74450:1975 kg 5000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212100-1, 03212100-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 6060,00
termin realizacji pojedynczego zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.