eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo Podgórne › dokończenie prac związanych z realizacją inwestycji pn. Budowa Tarnowskich Term - w zakresie dostaw

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-09

Tarnowo Podgórne: dokończenie prac związanych z realizacją inwestycji pn. Budowa Tarnowskich Term - w zakresie dostaw
Numer ogłoszenia: 5596 - 2015; data zamieszczenia: 09.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 350928 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnowskie Termy Sp. z o.o., ul. Poznańska 104, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 61 8164705, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dokończenie prac związanych z realizacją inwestycji pn. Budowa Tarnowskich Term - w zakresie dostaw.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie prac w zakresie dostaw związanych z realizacją inwestycji pn. Budowa Tarnowskich Term wg poniższych zakresów: Część 1. Dostawa wyposażenia ruchomego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia ruchomego wg następującego zestawienia: - Dostawa wózka basenowego dla osób niepełnosprawnych z siedziskiem odpływowym (odciekowym) 44 dla niepełnosprawnych, Obciążenie maksymalne 120kg. Konstrukcja wózka ze stali chromowo molibdenowej. Tylne koła wózka pneumatyczne - 4 szt. - Dostawa odkurzacza basenowego, przeznaczony do czyszczenia dużych basenów publicznych o maksymalnej wielkości 60x25m, wyposażony został w inteligentny system nawigacji oraz unikatowy system ruchomych obrotowych szczotek zapewniających najdokładniejsze czyszczenie, sterowanie przy pomocy intuicyjnego cyfrowego panelu, np.: firmy ASTRALPOOL, typ: DOLPHIN WAVE 300XL lub równoważny - 2 szt - Dostawa odkurzacza basenowego, przeznaczony do czyszczenia dużych basenów publicznych o maksymalnej wielkości do 25m, wyposażony został w inteligentny system nawigacji oraz unikatowy system ruchomych obrotowych szczotek zapewniających najdokładniejsze czyszczenie, sterowanie przy pomocy intuicyjnego cyfrowego panelu, np.: firmy ASTRALPOOL, typ: DOLPHIN WAVE 100 lub równoważny - 1szt - Dostawa wycieraczki wpuszczanej NA ZEWNATRZ, 100x170 cm, guma żłobiona z listwa szczotkowa, np. Geggus, Top Clean Trend 22 mm lub równoważne, kolor czarny - 1szt - Dostawa wycieraczki wpuszczanej, 200x170 cm, guma żłobiona z listwa szczotkowa, np. Geggus, Top Clean Trend 22 mm lub równoważne, kolor czarny - 1szt - Dostawa wycieraczki wpuszczanej, 110x230 cm, guma żłobiona z listwa szczotkowa, np. Geggus, Top Clean Trend 22 mm lub równoważne, kolor czarny - 1szt - Dostawa wycieraczki wpuszczanej, 110x230 cm, guma żłobiona z listwa szczotkowa, np. Geggus, Top Clean Trend 22 mm lub równoważne, kolor czarny - 1szt - Dostawa wycieraczki wpuszczana NA ZEWNATRZ, 100x210 cm, guma żłobiona z listwa szczotkowa, np. Geggus, Top Clean Trend 22 mm lub równoważne, kolor czarny - 1szt - Dostawa wycieraczki wpuszczanej, 200x210 cm, guma żłobiona z listwa szczotkowa, np. Geggus, Top Clean Trend 22 mm lub równoważne, kolor czarny - 1szt - Dostawa wycieraczki wpuszczanej NA ZEWNATRZ, 100x170 cm, guma żłobiona z listwa szczotkowa, np. Geggus, Top Clean Trend 22 mm lub równoważne, kolor czarny - 1szt - Dostawa wycieraczki wpuszczanej, 200x170 cm, guma żłobiona z listwa szczotkowa, np. Geggus, Top Clean Trend 22 mm lub równoważne, kolor czarny - 1szt - Dostawa wycieraczki wpuszczanej, 140x200 cm, guma żłobiona z listwa szczotkowa, np. Geggus, Top Clean Trend 22 mm lub równoważne, kolor czarny - 1szt - Dostawa wycieraczki wpuszczanej, 140x100 cm, guma żłobiona z listwa szczotkowa, np. Geggus, Top Clean Trend 22 mm lub równoważne, kolor czarny - 1szt Zamawiający wymaga min. 24 miesiące gwarancji wykonawcy. Część 2. Oznakowanie zewnętrzne i wewnętrzne, wykonanie logo na budynku i pylonów reklamowych. - Wykonanie oraz montaż wewnątrz budynku i na elewacji Term Tarnowskich, liter przestrzennych, podświetlanych wg wzoru z załącznika. Litery powinny być wykonane z plexi grafitowej, po podświetleniu białej, grubości 3 mm, boki liter niepodświetlone. Podświetlenie liter diodami LED (wymóg spełnienia normy IP-65). Logotyp Term wykonany z plexi niebieskiej grubości 3mm. Głębokość liter 12 cm. Cena powinna uwzględniać montaż liter na elewacji budynku Term. Wykonawca powinien po zakończeniu zlecenia przedstawić dokumentację techniczną wykonanych liter zawierającą wykaz użytych materiałów wraz kartami produktowymi i deklaracjami zgodności. Zamawiający wymaga min. 24 miesiące gwarancji wykonawcy. - Przygotowanie projektów graficznych dotyczących komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej Term Tarnowskich. Projekty graficzne powinny zawierać: a. logo na elewacji budynku; b. pylony informacyjne przed budynkiem; c. tablice dojazdowe (kierunkowe); d. oznakowanie recepcji, kas; e. tablice informacyjne i kierunkowe; f. piktogramy; g. opisy poszczególnych pięter oraz pomieszczeń. Opracowanie graficzne elementów opisanych powyżej powinno zawierać: projekty graficzne w formie 2D wraz z opisem wymiarów, kolorystyki, proponowanej technologii wykonania. Projekty graficzne wraz z prawami autorskimi przekazane zostaną Zlecającemu. - Wykonanie, montaż oraz legalizacja we właściwych organach znaków drogowych (znak informacyjny E-10 (TERMY)) w 5 lokalizacjach wskazanych przez zamawiającego przy głównych drogach dojazdowych do Term (m.in. DK nr 92) W ramach tego zadania wykonawca zobowiązany jest m.in. do: - wstępnej selekcji oraz wskazania lokalizacji, w których istnieje techniczna możliwość wstawienia znaku drogowego (wizja lokalna, dokumentacja zdjęciowa proponowanej lokalizacji oraz otoczenia m.in. innych znaków drogowych w pobliżu). Konieczny jest wybór odpowiednio większej liczby lokalizacji, aby pozostawić zamawiającemu możliwość wyboru. - przeprowadzenie konsultacji z właściwymi organami m.in. Komenda Wojewódzka Policji, WBRD GDDKiA oraz przygotowanie niezbędnych wniosków w celu postawienia znaków drogowych. - Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania zgody na wstawienie znaku drogowego informacyjnego w tym przygotowanie projektu stałej organizacji ruchu dla każdego wstawianego znaku drogowego. - Złożenie wniosków we właściwych Urzędach (Rejon GDDKiA w Nowym Tomyślu, Urząd Wojewódzki, Starostwo Powiatowe, Urząd Gminy) w imieniu zamawiającego. - wykonania oraz wstawienia znaku we właściwej lokalizacji. Projekty winny być uzgadniane na bieżąco z Zamawiającym i muszą nawiązywać do logotypu Tarnowskich Term. Oznakowanie wewnętrzne - szczegółowy opis znajduje się w tabeli, która jest załącznikiem do SIWZ. Wykonawca sporządzi tabliczki, na których zostanie umieszczony Regulamin Zgodnie z §8 pkt. 5. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 roku w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne (Dz.U. Nr 57 z dnia 7 czerwca 1997 roku poz. 358) oraz §4 pkt.4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 września 2001 r. w sprawie szczegółowych zasad i warunków prowadzenia działalności w dziedzinie rekreacji ruchowej (Dz.U. nr 101, z 2001 r. poz. 1095), prowadzący działalność zapewnia odpowiednio widzom i uczestnikom umieszczenie w widocznym miejscu regulaminu określającego sposób korzystania z obiektu i znajdujących się w nim urządzeń. Regulamin zostanie dostarczony przez Zamawiającego. Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie pylonów informacyjnych na terenie zewnętrznym o wymiarach 100 x290 x20 wypukłych, na konstrukcji stalowanej ocynkowanej malowanej proszkowo na Ral wg uzgodnień z Zamawiającym. Grafika wyklejona z folii odpornej na działanie UV podświetlona za pomocą LEDów zamontowanych wewnątrz kasetonu. Wykonawca winien przewidzieć możliwość łatwego demontażu kasetonu w przypadku konieczności wymiany źródeł światła. Kaseton na trwale związany z gruntem - dwie podpory stalowe osadzone w fundamencie o wym 0,5x0,5x 1,0 m wykonanego z mieszanki betonowej klasy min B15 Wykonać w ilości 7 szt 3.2. Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem przetargu opisany jest szczegółowo w dokumentacji, która jest załącznikiem do SIWZ. 3.3. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i posiadaną wiedzą, przepisami bhp, ppoż oraz z zaleceniami inspektorów nadzoru. Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w dokumentacji. Zastosowane w dokumentacji wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń - wszystkie użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności, certyfikaty na dostarczone produkty, użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich zamontowaniem i uzyskać akceptację Projektanta i Zamawiającego. 3.4. Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi i gwarancji: 24 miesiące. Wykonawca w okresie rękojmi i gwarancji jest zobowiązany na swój koszt do przeprowadzania serwisu i konserwacji wszystkich zamontowanych w budynku urządzeń technicznych (łącznie z wymianą materiałów eksploatacyjnych) zgodnie z warunkami gwarancji przekazanymi Zamawiającemu w dokumencie gwarancyjnym w dniu odbioru. 3.5. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. 3.6. Przedmiot zamówienia został określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolem: część 1 - 42 99 91 00-6, 33 19 31 20-6, 39 53 00 00-6. Część 2 - 31 52 30 00-8, 34 92 21 00-7, 71 20 00 00-0, 34 99 20 00-7. 3.8. Do obowiązku i na koszt Wykonawcy należy także: - zabezpieczenie właściwego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów BHP i p. poż., - pokrycie wszystkich kosztów związanych z uzyskaniem świadectw na materiały, wyroby i urządzenia, oraz badań laboratoryjnych wbudowanych materiałów i wykonanych robót, - przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, - usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Zamawiającego w trakcie trwania i odbioru dostaw w uzgodnionym przez Strony terminie, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony konieczny do ich usunięcia. 3.9. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.91.00 - Odkurzacze inne niż używane w gospodarstwie domowym 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie 39.53.00.00 - Dywany, maty i dywaniki 31.52.30.00 - Podświetlane znaki i szyldy 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 34.99.20.00 - Znaki i znaki podświetlone .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa Graffiti Sp. z o.o., Dąbrowskiego 300, 60-406 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 189360,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81918,00

  • Oferta z najniższą ceną: 81918,00 / Oferta z najwyższą ceną: 81918,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.