Ogłoszenie z dnia 2017-07-27
Ogłoszenie nr 558935-N-2017 z dnia 2017-07-27 r.
Miasto Nowy Sącz - Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dla nauczycieli pracujących w szkołach i placówkach kształcenia zawodowego z branży budowlanej, elektryczno - elektronicznej, turystyczno - gastronomicznej w Subregionie Sądeckim i w obszarze Województwa Małopolskiego. Zamówienie przeznaczone dla uczestników projektów "Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży budowlanej jako odpowiedź na potrzeby rynku pracy", "Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży elektryczno - elektronicznej jako odpowiedź na potrzeby rynku pracy", "Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno - gastronomicznej jako odpowiedź na potrzeby rynku pracy", które są współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata2014 -2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
"Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży budowlanej jako odpowiedź na potrzeby rynku pracy", "Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży elektryczno - elektronicznej jako odpowiedź na potrzeby rynku pracy", "Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno - gastronomicznej jako odpowiedź na potrzeby rynku pracy"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Nowy Sącz - Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości, krajowy numer identyfikacyjny
49284040500000, ul.
Wyspiańskiego
13
,
33-300
Nowy Sącz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
18 442 35 68, , e-mail
sekretariat@inkubator.nowysacz.pl, , faks
18 442 35 69.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.malopolska.pl/inkubatorns
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.malopolska.pl/inkubatorns
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście, pocztą, kurierem. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Adres:
Biuro Nowosądeckiego Inkubatora Przedsiębiorczości, ul. Wyspiańskiego 13, 33-300 Nowy Sącz, Sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dla nauczycieli pracujących w szkołach i placówkach kształcenia zawodowego z branży budowlanej, elektryczno - elektronicznej, turystyczno - gastronomicznej w Subregionie Sądeckim i w obszarze Województwa Małopolskiego. Zamówienie przeznaczone dla uczestników projektów "Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży budowlanej jako odpowiedź na potrzeby rynku pracy", "Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży elektryczno - elektronicznej jako odpowiedź na potrzeby rynku pracy", "Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno - gastronomicznej jako odpowiedź na potrzeby rynku pracy", które są współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata2014 -2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2
Numer referencyjny:
ZP.271.12.2017.1022
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 6) Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części zamówienia: 1) Część nr 1 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku "Zarządzanie w Turystyce i Hotelarstwie" oraz usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych trzy semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku "Zarządzanie w Turystyce i Hotelarstwie" 2) Część nr 2 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku "Budownictwo energooszczędne, audyting i ocena energetyczna budynków" 3) Część nr 3 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 2 nauczycieli na kierunku "Programowanie urządzeń mobilnych" 4) Część nr 4 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych trzy semestralnych dla 3 nauczycieli na kierunku "Nowoczesne sieci i usługi telekomunikacyjne" 5) Część nr 5 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 5 nauczycieli na kierunku "Programowanie aplikacji webowych" 6) Część nr 6 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku "Komputerowe systemy sterowania i sterowanie cyfrowe" 7) Część nr 7 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku "Inżynieria oprogramowania" 8) Część nr 8 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 4 nauczycieli na kierunku "Elektronika stosowana - projektowanie, programowanie, aplikacje" 9) Część nr 9 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 2 nauczycieli na kierunku "Mechatronika i programowanie obrabiarek CNC w procesach wytwórczych"
II.5) Główny kod CPV: 80300000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
79997000-9 |
55110000-4 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 25279,30
Waluta:
EURO
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2017-09-01 lub zakończenia: 2020-06-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
dot. Części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych -Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
dot. Części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych -Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
dot. Części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych -Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do organizacji studiów podyplomowych zgodnie z zapisami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1842, z późn. zm.) lub polegają na innych podmiotach, które takie uprawnienia posiadają. DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie zapisu sekcji IV pkt 4.1) niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w sekcji IV pkt 3.12, zgodnie z wzorem stanowiącym ZAŁACZNIK Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
DOŚWIADCZENEI | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-04, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2017-09-03 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Części nr 1 - przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku "Zarządzanie w Turystyce i Hotelarstwie" oraz usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych trzy semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku "Zarządzanie w Turystyce i Hotelarstwie". |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7, 55110000-4, 79997000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1897,53
Waluta:
EURO
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
DOŚWIADCZENIE | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Specyfikacja zagadnień jakie obejmować ma program studiów zawarty jest jedynie w załączniku nr 1 do SIWZ
Część nr: | 2 | Nazwa: | Części nr 2 - przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku "Budownictwo energooszczędne, audyting i ocena energetyczna budynków." |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7, 55110000-4, 79997000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1157,71
Waluta:
EURO
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
DOŚWIADCZENIE | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Specyfikacja zagadnień jakie obejmować ma program studiów zawarty jest jedynie w załączniku nr 1 do SIWZ
Część nr: | 3 | Nazwa: | Część nr 3 - przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 2 nauczycieli na kierunku "Programowanie urządzeń mobilnych". |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7, 55110000-4, 79997000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3018,0
Waluta:
EURO
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
DOŚWIADCZENIE | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Specyfikacja zagadnień jakie obejmować ma program studiów zawarty jest jedynie w załączniku nr 1 do SIWZ
Część nr: | 4 | Nazwa: | Część nr 4 - przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych trzy semestralnych dla 3 nauczycieli na kierunku "Nowoczesne sieci i usługi telekomunikacyjne". |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7, 55110000-4, 79997000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4958,20
Waluta:
EURO
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
DOŚWIADCZENIE | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Specyfikacja zagadnień jakie obejmować ma program studiów zawarty jest jedynie w załączniku nr 1 do SIWZ
Część nr: | 5 | Nazwa: | Część nr 5 - przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 5 nauczycieli na kierunku "Programowanie aplikacji webowych" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7, 55110000-4, 79997000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5808,52
Waluta:
EURO
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
DOŚWIADCZENIE | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Specyfikacja zagadnień jakie obejmować ma program studiów zawarty jest jedynie w załączniku nr 1 do SIWZ.
Część nr: | 6 | Nazwa: | Część nr 6 - przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku "Komputerowe systemy sterowania i sterowanie cyfrowe". |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7, 55110000-4, 79997000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 958,11
Waluta:
EURO
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
DOŚWIADCZENIE | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Specyfikacja zagadnień jakie obejmować ma program studiów zawarty jest jedynie w załączniku nr 1 do SIWZ.
Część nr: | 7 | Nazwa: | Część nr 7 - przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku "Inżynieria oprogramowania". |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7, 79997000-9, 55110000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 966,10
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
DOŚWIADCZENIE | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Specyfikacja zagadnień jakie obejmować ma program studiów zawarty jest jedynie w załączniku nr 1 do SIWZ
Część nr: | 8 | Nazwa: | Część nr 8 - przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 4 nauczycieli na kierunku "Elektronika stosowana - projektowanie, programowanie, aplikacje". |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7, 55110000-4, 79997000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3449,18
Waluta:
EURO
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
DOŚWIADCZENIE | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Specyfikacja zagadnień jakie obejmować ma program studiów zawarty jest jedynie w załączniku nr 1 do SIWZ
Część nr: | 9 | Nazwa: | Część nr 9 - przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 2 nauczycieli na kierunku "Mechatronika i programowanie obrabiarek CNC w procesach wytwórczych". |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7, 55110000-4, 79997000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3065,94
Waluta:
EURO
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
DOŚWIADCZENIE | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Specyfikacja zagadnień jakie obejmować ma program studiów zawarty jest jedynie w załączniku nr 1 do SIWZ
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Remont garaży samochodowych oraz miejsc parkingowych Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu.
- BZP.271.57.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością, (...) do transportu min. 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- "Dostawy produktów mięsnych do Zakładu Karnego w Nowym Sączu"
- Remont instalacji elektrycznej i teleinformatycznej oraz pomieszczeń biurowych w Prokuraturze Okręgowej w Nowym Sączu
- Budowa doświetlonych przejść dla pieszych
- Zakup i montaż systemów asekuracji dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Nowym Sączu (II)
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych w zakresie MBA dla pracowników jst na terenie miasta Częstochowa, powiatu częstochowskiego, powiatu kłobuckiego, powiatu myszkowskiego
- Kompleksowa organizacja dwudniowych warsztatów szkoleniowych dla pracowników organów prowadzących szkoły kształcące zawodowo
- Usługi hotelarskie na potrzeby zakwaterowania uczestników konkursów EUCYS oraz TALENTOn
- Świadczenie kompleksowej usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z wynajmem sali konferencyjnej w celu przeprowadzenia konferencji "Wylęgarnia 2024"
- KOMPLEKSOWA USŁUGA KONFERENCYJNA PODCZAS WYJAZDOWYCH SZKOLEŃ NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
- PRZEPROWADZENIE USŁUG NOCLEGOWYCH I CATERINGOWYCH ORAZ NAJEM SAL KONFERENCYJNYCH NIEZBĘDNYCH DO ZORGANIZOWANIA FORUM POT-ROT-LOT, ODBYWAJĄCEGO SIĘ W DNIACH 20-23 PAŹDZIERNIKA 2024 R.
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.