Ogłoszenie z dnia 2005-10-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: modernizacja środowiska przetwarzania danych w Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim NFZ w Rzeszowie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Narodowy Fundusz Zdrowia, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Podkarpacki Oddział Wojewódzki NFZ, Sławomir Warzocha, ul. Zamkowa 8, 35-032 Rzeszów, tel. 0048 17 8604241, fax 0048 17 8604242, e-mail: slawek@nfz-rzeszow.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Podkarpacki Oddział Wojewódzki NFZ, Sławomir Warzocha, ul. Zamkowa 8, 35-032 Rzeszów, tel. 0048 17 8604241, fax 0048 17 8604242. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Podkarpacki Oddział Wojewódzki NFZ, ul. Zamkowa 8, 35-032 Rzeszów, tel. 0048 17 8604241, fax 0048 17 8604241. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja środowiska przetwarzania danych w Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim NFZ w Rzeszowie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Modernizacja dwóch maszyn serwerowych, zakup serwera, macierzy dyskowej, przełączników FC, biblioteki taśmowej oraz wykonanie usług instalacji i modernizacji środowiska przetwarzania danych oraz przeprowadzenie szkolenia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Rzeszowie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2005;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 53 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Informację o sytuacji ekonomicznej i finansowej, informację o zdolności technicznej, wypis z rejestru sądowego lub odpis z ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, ZUS, aktualne informacje z KRK na podstawie art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, aktualną informację z KRK na podstawie art.24 ust.1 pkt 9. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wypis z rejestru sądowego lub odpis z ewidencji działalności gospodarczej. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. bilans oraz rachunek zysków i strat za okres trzech lat potwierdzający osiągany zysk ze sprzedaży . 2. Informacja banku, w którym Wykonawca ma podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 20% ceny oferty. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę co najmniej 500 000 zł potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz osób, którzy będą wykonywali zamówienie potwierdzający, że Wykonawca dysponuje potencjałem ludzkim zdolnym do wykonania zamówienia. 2. Wykaz wykonanych w ostatnich trzech latach zadań będących przedmiotem zamówienia potwierdzających wykonanie co najmniej 2 takich zadań lub podobnych. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.12.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście lub na rachunek bankowy. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.12.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.12.2005, godzina 09:30, Siedziba Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Rzeszowie ul. Zamkowa 8 pok. 223.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Wykonawca przedstawi wraz z ofertą projekt realizacji przedmiotu umowy. Projekt ten musi być zgodny ze specyfikacją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w projekcie tzn. zmiany w sposobie realizacji przedmiotu umowy. Projekt niezgodny ze Specyfikacją spowoduje odrzucenie oferty. 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.10.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa prawna Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy
- Modernizacji łazienek i korytarzy wraz z placem zabaw i boiskiem sportowym w Szkole Podstawowej nr 169 im. Orła Białego przy ul. Uprawnej 9/17 cz. 1
- Świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska Microsoft SharePoint
- Remont jazu na rz. Jeziorka w km 33+518 w m. Zawodne
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.
- 384/2024 Remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Brzostowskiej 26 w Warszawie oraz roboty brukarskie przed wejściem do ww. budynku.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dysków twardych do klastra serwerowego HCI
- Dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego, w ramach projektu pt. "Realizacja programów rozwojowych szkół z terenu gminy Ulan-Majorat" w podziale na części
- Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Radłów
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu pn.: Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Kańczudze
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy kompletnego serwera dla Instytutu Zoologii i Badań Biomedycznych
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Serwery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.