eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską oraz inne usługi do realizacji w 2008r. zadań Gminy Miejskiej Kętrzyn w ramach robót publicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-18

Kętrzyn: Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską oraz inne usługi do realizacji w 2008r. zadań Gminy Miejskiej Kętrzyn w ramach robót publicznych
Numer ogłoszenia: 55685 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, fax 089 752 05 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ketrzyn.com.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.ketrzyn.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską oraz inne usługi do realizacji w 2008r. zadań Gminy Miejskiej Kętrzyn w ramach robót publicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót w zakresie budownictwa związanych z wymianą nawierzchni chodników i ulic oraz zakładaniem zieleńców na terenie Miasta Kętrzyn. Wymagany sprzęt to: a) ciągniki z przyczepami, b) zagęszczarki lemieszowe o masie min. 200 kg, c) piła do cięcia betonu lub tzw. gilotyna, d) wózki widłowe lub inny sprzęt do rozładunku materiału na paletach, e) samochody dostawcze o ładowności do 2,5t., f) koparko-ładowarki o poj. łyżki min. 0,5m3, g) ręczny sprzęt typu; oskard, sztychówki, łopaty, łomiki, młoty ślusarskie 5kg, grabie - dla obsługi 120 pracowników zatrudnionych przez Urząd Miasta w Kętrzynie w ramach robót publicznych, 3.2.Nadzór nad pracownikami zatrudnionymi przez Urząd Miasta w Kętrzynie w ramach robót publicznych przy prowadzeniu robót polegających na wymianie nawierzchni chodników i ulic oraz zakładaniu zieleńców na terenie Miasta Kętrzyn - poprzez wyznaczenie kierowników odcinków robót: kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi drogowymi. 3.3. Zapewnienie zaplecza socjalnego na czas prowadzenia robót dla 120 pracowników Urzędu Miasta w Kętrzynie. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę w zakresie wynajmu maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską, o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł 00-100). c) dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj. dysponują minimum: -ciągnik wraz przyczepą - wymagana ilość minimum - 4 komplety; -zagęszczarki lemieszowe o masie min. 200 kg, - wymagana ilość minimum - 4 szt; -piła do cięcia betonu lub gilotyna, - wymagana ilość minimum - 2 szt; -wózki widłowe lub inny sprzęt do rozładunku materiału na paletach, - wymagana ilość minimum - 2 szt; -samochody dostawcze o ładowności do 2,5t., - wymagana ilość minimum - 1 szt; -koparko-ładowarki o poj. łyżki min. 0,5m3, - wymagana ilość minimum - 2 szt. d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej- kierownik budowy. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków - zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca dostarczy: a) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oferty - załączniku nr 1 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2) w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wykonawca dostarczy wykaz wykonanych usług (co najmniej jedna usługa) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujące usługi w zakresie wynajmu maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską, o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł 00/100) - zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ. Do wykazu wykonawca dołączy dokumenty (np. opinie, referencje), potwierdzające, że wykazane w wykazie prace zostały wykonane z należytą starannością, 3) w celu potwierdzenia warunku dysponowania potencjałem technicznym, wykonawca dostarczy wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca; 4) w celu potwierdzenia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca dostarczy wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, jak również załączy dokumenty poświadczające posiadane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia poświadczające przynależność do właściwych izb zawodowych. 5) w celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca dostarczy: a) oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się on w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. b) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ketrzyn.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kętrzyn ul. Wojska Polskiego 11 11-400 Kętrzyn pok. 303.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kętrzyn ul. Wojska Polskiego 11 11-400 Kętrzyn Punkt informacyjny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.