eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³odawa › Bierz±ce utrzymanie dróg / ulic gminnych na terenie miasta W³odawy w 2008 roku.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-03-18

W³odawa: Bierz±ce utrzymanie dróg / ulic gminnych na terenie miasta W³odawy w 2008 roku.
Numer og³oszenia: 55326 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz W³odawy, al. J. Pi³sudskiego 41, 22-200 W³odawa, woj. lubelskie, tel. (082) 57 21 444, fax (082) 57 22 454.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.wlodawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Bierz±ce utrzymanie dróg / ulic gminnych na terenie miasta W³odawy w 2008 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania: Zadanie nr 1 - Bie¿±ce utrzymanie oznakowania poziomego na ulicach miejskich. Zadanie nr 2 - Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych. Zadanie 1. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy bie¿±cego utrzymania oznakowania poziomego na ulicach miejskich w 2008r. 1) Wykonanie oznakowania poziomego ulic przy u¿yciu farb odblaskowych chlorokauczukowych - ok 1000 m²: a) przywrócenie istniej±cego oznakowania do stanu zgodnego ze SOR ( Sta³a Organizacja Ruchu); b) wykonanie nowego oznakowania poziomego: - linie segregacyjne i krawêdziowe ci±g³e ( 400m²); - linie segregacyjne i krawêdziowe przerywane ( 200 m²); - oznakowanie skrzy¿owañ i przej¶æ dla pieszych ( 200 m² ); - strza³ki kierunkowe i inne symbole ( 100m² ). 2) Kod CPV - 28.81.35.00-9/ Oznakowanie drogowe / Zadanie 2. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy wykonania remontów nawierzchni bitumicznych. 1) Zakres rzeczowy wykonania remontów nawierzchni bitumicznych dróg/ulic gminnych obejmuj±ce: a) uzupe³nienie ubytków nawierzchni bitumicznych mieszank± mineralno- asfaltow± z ramowaniem i skropieniem krawêdzi emulsj± ok. 200 m² oraz bez ramowania ok. 300m², b) wykonanie nak³adek bitumicznych gr. do 3 cm - ok. 1500 m², c) zamkniêcie spêkañ nawierzchni bitumicznych w technologii jednokrotnego powierzchniowego utrwalenia emulsj± kationow± i grysami bazaltowymi z wstêpnym oczyszczeniem remontowanych powierzchni - ok. 5000 m². 2) Wyszczególnienie robót: a) wyrównanie ubytków lub odkszta³ceñ nawierzchni ulic przy u¿yciu t³ucznia kamiennego warstw± gr. do 10 cm z zaklinowaniem, ok. 40 m³ wbud. mat., b) remont cz±stkowy nawierzchni bitumicznej mas± min.- asf. g³êb. wyboju do 3 cm, ok. 25 Mg wbud. mat., c) remont cz±stkowy nawierzchni bitumicznej przy u¿yciu emulsji asfaltowej i grysów przy g³êboko¶ci wyboju do 3 cm, ok. 200 m² , d) remont cz±stkowy rakowin nawierzchni bitumicznej przy u¿yciu emulsji asfaltowej i grysów, ok.200 m², e) wykonanie nak³adek z masy min.-asfaltowej st.II (w-wa wyrównawcza) o grub. w-wy 2 cm z przygotowaniem pod³o¿a, ok. 500 m² , f) Wykonanie zamkniêcia w-wy wyrównawczej w technologii jednokrotnego powierzchniowego utrwalenia, ok. 200 m². 3) Kod CPV - 45.23.31.42-6/ Roboty w zakresie naprawy dróg /

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 28.81.35.00 - Oznakowanie drogowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Tak, ilo¶æ czê¶ci: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w trybie art. 45 ust. 5 ustawy Pzp, dla ka¿dej czê¶ci zamówienia: 1. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê na zadanie nr 1 wnosi wadium = 1.000 z³, s³ownie: jeden tysi±c z³otych 00/100, 2. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê na zadanie nr 2 wnosi wadium = 1.000 z³, s³ownie: jeden tysi±c z³otych 00/100, 7.1 F o r m y w a d i u m 1. Wadium mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cych formach: a. pieni±dzu, b. porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo -kredytowej z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, c. gwarancjach bankowych , d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. 7.2 Sposób i miejsce sk³adania wadium 1. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy : K.B. S.A. O Che³m Nr 06150013731213700176600000 , z adnotacj± Wadium - Bie¿±ce utrzymanie dróg, zadanie1 lub zadanie 2 - odpowiednio. 2. Orygina³ wadium wnoszonego w innych formach nale¿y z³o¿yæ w Sekretariacie Urzêdu Miejskiego pokój nr 18, przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Z tre¶ci gwarancji, porêczenia musi jednoznacznie wynikaæ, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi byæ podpisana przez upowa¿nionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien byæ sporz±dzony w sposób umo¿liwiaj±cy jego identyfikacjê np. z³o¿ony wraz z imienn± piecz±tk± lub czytelny z imienia i nazwiska. 4. Z tre¶ci gwarancji winno wynikaæ bezwarunkowe, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 7.3 T e r m i n s k ³ a d a n i a w a d i u m 1.W a d i u m musi byæ wniesione najpó¼niej do wyznaczonego terminu sk³adania ofert tj. do dnia 05.03. 2008r. do godz. 10,00. 2.Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie znajdzie siê na rachunku bankowym zamawiaj±cego. 3.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawow± form± wadium zostanie wykluczony z postêpowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 zostanie uznana za odrzucon±..

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy potwierdz± spe³nienie warunków: 1) Posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ. 2) Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. 5.2 Z ubiegania siê o zamówienia publicznego w y k l u c z a s i ê wykonawców, którzy: 1) Nie spe³niaj± warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówieñ publicznych opisanych w punkcie 5.1. 2) Podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych. 3) Wykonywali bezpo¶rednio czynno¶ci zwi±zane z przygotowaniem prowadzonego postêpowania, lub pos³ugiwali siê w celu sporz±dzenia oferty osobami uczestnicz±cymi w dokonywaniu tych czynno¶ci chyba, ¿e udzia³ tych wykonawców w postêpowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 4) Z³o¿yli nieprawdziwe informacje maj±ce wp³yw na wynik prowadzonego postêpowania. 5) Nie z³o¿yli o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie tych warunków z zastrze¿eniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówieñ publicznych. Warunki wymagane do spe³nienia przez Wykonawcê . 2.Nie podleganie wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp. 3. Posiadanie uprawnienia do wystêpowania w obrocie prawnym ( art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp). 4. Nie zaleganie z uiszczaniem podatków, z wyj±tkiem przypadku, kiedy zosta³a uzyskana zgoda przewidziana prawem na zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 5. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w trybie art. 24 ustawy Pzp. 6. Posiadanie niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia do wykonania zamówienia : Wykazanie siê co najmniej 1 robot± budowlan± polegaj±c± na: - wykonywaniu robót wykoñczeniowych w tym oznakowania drogowego ulic na warto¶æ co najmniej 10 .000 z³ brutto dla zadania1, - wykonaniu robót w zakresie naprawy dróg w tym remoncie nawierzchni bitumicznych ulic na warto¶æ co najmniej 30.000 z³ brutto dla zadania 2, 7. Dysponowanie potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 8. Znajdowanie siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. 9. Posiadanie pe³nomocnictwa w celu potwierdzenia uprawnienia do reprezentowania wykonawcy . Zamawiaj±cy o d r z u c a o f e r t ê Wykonawcy je¿eli: 1. Jest niezgodn± z ustaw± lub jej tre¶æ nie odpowiada tre¶ci specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Jej z³o¿enie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3. Zawiera ra¿±co nisk± cenê w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4. Zosta³a z³o¿ona przez wykonawcê wykluczonego z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do sk³adania ofert. 5. Zawiera omy³ki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie mo¿na poprawiæ na podstawie art. 88 Prawa zamówieñ publicznych, lub b³êdy w obliczeniu ceny. 6. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodzi³ siê na poprawienie omy³ki rachunkowej w obliczeniu ceny. 7. Jest niewa¿na na podstawie odrêbnych przepisów. Ofertê wykonawcy wykluczonego uznaje siê za o d r z u c o n ± .
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wyznaczy³ nastêpuj±ce wymagania, które Wykonawca musi spe³niæ aby w³a¶ciwie sporz±dziæ ofertê i sprostaæ warunkom udzia³u w postêpowaniu. Rodzaj dokumentu i jego cechy: 1. Oferta zgodnie ze wzorem - Za³±cznik nr 1 do SIWZ.Oddzielnie dla ka¿dego zadania. 2. O¶wiadczenie sk³adane przez Wykonawcê Wzór dokumentu zawiera Za³±cznik nr 2 do SIWZ. Oddzielnie dla ka¿dego zadania. 3. Aktualny dokument potwierdzaj±cy, ¿e profil dzia³alno¶ci Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, ¿e Wykonawca jest uprawniony do wystêpowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi np. wypis z rejestru lub za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej. Dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Orygina³ lub kserokopia po¶wiadczona za zgodno¶æ przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Oddzielnie dla ka¿dego zadania. 4. O¶wiadczenie o nie zaleganiu z podatkami i sk³adkami na ubezpieczenie spo³eczne sk³adane przez Wykonawcê. Wzór dokumentu zawiera Za³±cznik nr 3 do SIWZ. Oddzielnie dla ka¿dego zadania. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp. Dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Orygina³ lub kserokopia po¶wiadczona za zgodno¶æ przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Oddzielnie dla ka¿dego zadania. 6. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia. Dla ka¿dej roboty nale¿y za³±czyæ referencje lub inny dokument potwierdzaj±cy jako¶æ wykonywanych robót. Wykaz powinien byæ sporz±dzony zgodnie z Za³±cznikiem nr 4. Oddzielnie dla ka¿dego zadania. W y j a ¶ n i e n i a: Zadanie 1 - warto¶æ wykonanych robót 10.000 z³ liczona ³±cznie dla wszystkich robót lub 1 roboty budowlanej o podobnym charakterze. Zadanie 2 - warto¶æ wykonanych robót 30.000 z³ liczona ³±cznie dla wszystkich robót lub 1 roboty budowlanej o podobnym charakterze. Je¿eli w dokumentach potwierdzaj±cych wykonanie roboty/robót budowlanych nie ma podanych ich warto¶ci, wykonawca powinien pisemnie o¶wiadczyæ, i¿ roboty te spe³ni³y wymóg zamawiaj±cego co do wymaganych warto¶ci . 7. O¶wiadczenie o dysponowaniu potencja³em technicznym sk³adane przez Wykonawcê. O¶wiadczenie zgodnie z za³±cznikiem nr 5. Oddzielnie dla ka¿dego zadania. 8. Na potwierdzenie znajdowania siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. a. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w ramach wykonywanej dzia³alno¶ci. b. Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo -kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100.000z³ brutto. Orygina³ lub kserokopia po¶wiadczona za zgodno¶æ przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Dot. dokumentów a) i b). Oddzielnie dla ka¿dego zadania. UWAGA Je¿eli wykonawca sk³ada ofertê tylko na jedno zadanie mo¿e wykazaæ siê zdolno¶ci± kredytow± na kwotê nie mniejsz± ni¿ 50.000 z³ brutto. Dokumenty wymagane w przypadku sk³adania o f e r t y w s p ó l n e j: 1) Do Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia ma zastosowanie art. 23 Prawa zamówieñ publicznych. Oferta powinna zawieraæ dokumenty potwierdzaj±ce wspólne spe³nianie wymogów w zakresie posiadanego do¶wiadczenia oraz potencja³u ekonomicznego przez podmioty sk³adaj±ce ofertê. Dokumenty wymienione w § 5 ust. 5.7 pkt. 6, 7, 8,10,11, mog± zostaæ z³o¿one przez jednego z Wykonawców lub wspólnie. Za³±cznik nr 1 - formularz ofertowy i podpisany wzór umowy, sk³adaj± wspólnie wykonawcy tworz±cy konsorcjum. 2) W przypadku oferty sk³adanej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w § 5 ust. 5.7 pkt. 2, 3, 4, 5, ka¿dy z Wykonawców sk³ada oddzielnie. 3) Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. 4) W trybie art 141 ustawy Pzp Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie zobowi±zañ umowy. W przypadku, sk³adania o f e r t y w s p ó l n e j , oferta wykonawców ( konsorcjum ) musi spe³niaæ nastêpuj±ce w a r u n k i : 1) Oferta winna byæ podpisana przez ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie lub upowa¿nionego przedstawiciela / partnera wiod±cego. 2) Upowa¿nienie do pe³nienia funkcji przedstawiciela / partnera wiod±cego wymaga podpisu prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie/ partnerów - nale¿y za³±czyæ do oferty. 3) Przedstawiciel /wiod±cy partner winien byæ upowa¿niony do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie partnera wiod±cego powinno wskazywaæ dok³adny zakres czynno¶ci, których dotyczy upowa¿nienie. 4) Podmioty wystêpuj±ce wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zañ. 5) Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. 6) Wype³niaj±c formularz ofertowy, jak równie¿ inne dokumenty powo³uj±ce siê na Wykonawcê : w miejscu, w którym nale¿y podaæ nazwê i adres wykonawcy, powinny zostaæ wpisane dane dotycz±ce wszystkich uczestników konsorcjum, a nie tylko pe³nomocnika konsorcjum. 7) Zgodnie z Art. 23 ust 4 Pzp, po dokonaniu wyboru oferty wspólnej przed przyst±pieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne przed³o¿ona zostanie umowa reguluj±c± wspó³pracê wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. Termin, na jaki zosta³a zawarta umowa wykonawców nie mo¿e byæ krótszy od terminu okre¶lonego na wykonanie zamówienia. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dokonywana bêdzie w oparciu o dokumenty z³o¿one przez wykonawcê w niniejszym postêpowaniu zgodnie z formu³± - spe³nia , nie spe³nia. Wykonawca zamieszka³y poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w § 5 ust. 5.7 pkt. 3,4,5 tabeli, sk³ada dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e: 1.Nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - dokument wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2.Nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at i sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych platno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - dokument wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie wydaje siê powy¿szych dokumentów, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Termin sk³adania ofert - 08.04. 2008r. do godz. 10,00.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wlodawa.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski we Wlodawie , Al. J. Pi³sudskiego 41, 22-200 W³odawa..

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miejski we W³odawie , Al. J. Pi³sudskiego 41, 22-200 W³odawa, pokój nr. 18 - sekretariat.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Bie¿±ce utrzymanie oznakowania poziomego na ulicach miejskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy bie¿±cego utrzymania oznakowania poziomego na ulicach miejskich w 2008r. 1) Wykonanie oznakowania poziomego ulic przy u¿yciu farb odblaskowych chlorokauczukowych - ok 1000 m²: a) przywrócenie istniej±cego oznakowania do stanu zgodnego ze SOR ( Sta³a Organizacja Ruchu); b) wykonanie nowego oznakowania poziomego: - linie segregacyjne i krawêdziowe ci±g³e ( 400m²) - linie segregacyjne i krawêdziowe przerywane ( 200 m²) - oznakowanie skrzy¿owañ i przej¶æ dla pieszych ( 200 m² ) - strza³ki kierunkowe i inne symbole ( 100m² )..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.40-2, 28.81.35.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie 2. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy wykonania remontów nawierzchni bitumicznych. 1) Zakres rzeczowy wykonania remontów nawierzchni bitumicznych dróg/ulic gminnych obejmuj±ce: a) uzupe³nienie ubytków nawierzchni bitumicznych mieszank± mineralno- asfaltow± z ramowaniem i skropieniem krawêdzi emulsj± ok. 200 m² oraz bez ramowania ok. 300m², b) wykonanie nak³adek bitumicznych gr. do 3 cm - ok. 1500 m², c) zamkniêcie spêkañ nawierzchni bitumicznych w technologii jednokrotnego powierzchniowego utrwalenia emulsj± kationow± i grysami bazaltowymi z wstêpnym oczyszczeniem remontowanych powierzchni - ok. 5000 m². 2) Wyszczególnienie robót: a) wyrównanie ubytków lub odkszta³ceñ nawierzchni ulic przy u¿yciu t³ucznia kamiennego warstw± gr. do 10 cm z zaklinowaniem, ok. 40 m³ wbud. mat., b) remont cz±stkowy nawierzchni bitumicznej mas± min.- asf. g³êb. wyboju do 3 cm, ok. 25 Mg wbud. mat., c) remont cz±stkowy nawierzchni bitumicznej przy u¿yciu emulsji asfaltowej i grysów przy g³êboko¶ci wyboju do 3 cm, ok. 200 m² , d) remont cz±stkowy rakowin nawierzchni bitumicznej przy u¿yciu emulsji asfaltowej i grysów, ok.200 m², e) wykonanie nak³adek z masy min.-asfaltowej st.II (w-wa wyrównawcza) o grub. w-wy 2 cm z przygotowaniem pod³o¿a, ok. 500 m² f) Wykonanie zamkniêcia w-wy wyrównawczej w technologii jednokrotnego powierzchniowego utrwalenia, ok. 200 m²..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.40-2, 28.81.35.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.