eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa mebli w ramach projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-09

Łódź: Dostawa mebli w ramach projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 55305 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi , ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli w ramach projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1) 10 biurek: szerokość: 120 cm, głębokość 65cm, wysokość 73 cm, trzy szuflady z prawej strony, nad szufladami pusta wnęka, kolor wykończenia sosna, płyta zaślepiająca z przodu); 2) 10 krzeseł obrotowych: z podstawą pięcioramienną na kółkach jezdnych (mechanizm odchylania oparcia, regulowana wysokość siedziska, podłokietniki z miękkimi poliuretanowymi nakładkami, nośność 100 kg, siedzisko i oparcie tapicerowane specjalną tkaniną - kolor szary, koła do miękkich podłóg, wymiary siedziska: 45 x 47 cm, wysokość oparcia: 54 cm); 3) 50 krzeseł konferencyjnych: tapicerowanych, sztywna konstrukcja, kolor tapicerki czarny lub szary; 4) 3 szt. szaf na dokumenty z nadstawką (szafa metalowa, 4 półkowa, z drzwiami uchylnymi, zamek standardowy, ) wymiary szafy (sz. x gł. x wys.) 900x 420 x 1920 mm, wymiary nadstawki 900 x 420 x 500 mm; 5) 3 szt. regałów (wymiary sz. x gł. x wys.: 800 x 420 x 1830 mm) 4 półki, całość zamykana na drzwi uchylne, kolor sosna; 6) 12 szt. stołów, szer. 140, gł. 80, wys. 73,5 cm. i 3 szt. stołów, szer. 120, gł. 60, wys. 73,50 cm. (blaty z płyty 25 mm melaminowej, wykończonej PVC lub ABS, z atestem higieniczności E-1, stelaż malowany proszkowo na kolor tzw. metalik, tj. RAL 9006 z dodatkową drugą warstwą lakieru bezbarwnego, nogi stołów wykonane w kształcie odwróconej litery T , przy czym dolne łapy muszą być wykonane jako odlew aluminiowy o łagodnych, zaokrąglonych końcach. W odlewach tych (w łapach dolnych) umieszczone muszą być stopki do poziomowania, element pionowy nogi stanowić musi rura o przekroju min. 60-70mm., pod blatami nogi połączone stalowymi podłużnicami o przekroju prostokątnym min 40x50 mm - zapewniającymi odpowiednią stabilność stelaża i przeciwdziałającymi uginaniu się blatu). 7) 3 szt. kontenerów podbiurkowych (korpusy wykonane z płyty 18mm, wieniec dolny i górny z płyty 25 mm, wykończonej PVC lub ABS, z atestem higieniczności E-1 wyklucza się stosowanie wykończeń nietrwałych papieropochodnych typu standotron, plecy muszą być wykonane z pełnowartościowej płyty melaminowej grubości minimum 8mm wpuszczanej pomiędzy wieńce i boki (we frez), korpusy muszą być fabrycznie klejone i dostarczone w całości, kontener musi być wyposażony w kółka, oraz w 3 - szuflady równomiernie rozłożone z tworzywa sztucznego z frontem z płyty melaminowej z uchwytami, szuflady z zamkiem centralnym, umożliwiające zamknięcie wszystkich szuflad za jednym razem). Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą niżej wymienione placówki: 1) 4 szt. stołów, szer. 140, gł. 80, wys. 73,5 cm. i 1 szt. stołu, szer. 120, gł. 60, wys. 73,50 cm. oraz 1 kontener podbiurkowy, 15 krzeseł konferencyjnych, 1 biurko, 1 krzesło obrotowe do I Wydziału Pracy Środowiskowej, ul. Tybury 16, 2) 4 szt. stołów, szer. 140, gł. 80, wys. 73,5 cm. i 1 szt. stołu, szer. 120, gł. 60, wys. 73,50 cm. oraz 1 kontener podbiurkowy, 15 krzeseł konferencyjnych, 1 biurko, 1 krzesło obrotowe do Punktu Pracy Socjalnej przy ul. Paderewskiego 47 w Łodzi, 3) 4 szt. stołów, szer. 140, gł. 80, wys. 73,5 cm. i 1 szt. stołu, szer. 120, gł. 60, wys. 73,50 cm. oraz 1 kontener podbiurkowy, 15 krzeseł konferencyjnych, 1 biurko, 1 krzesło obrotowe do pomieszczeń II Wydziału Pracy Środowiskowej przy ul. Księży Młyn 2 w Łodzi, 4) 2 biurka, 2 krzesła obrotowe, 3 szafy metalowe, 3 regały do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi, Piotrkowska 149, 5) 2 biurka, 2 krzesła obrotowe, 2 krzesła konferencyjne do Wydziału Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej, Łódź, ul. Lipowa 26, 6) 1 biurko, 1 krzesło obrotowe, 1 krzesło konferencyjne do I Wydziału Pracy Środowiskowej w Łodzi, ul. Tybury 16, 7) 1 biurko, 1 krzesło obrotowe, 1 krzesło konferencyjne do II Wydziału Pracy Środowiskowej w Łodzi, ul. Grota - Roweckiego 30, 8) 1 biurko, 1 krzesło obrotowe, 1 krzesło konferencyjne do III Wydziału Pracy Środowiskowej w Łodzi, ul. Będzińska 5. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekty mebli, i może przystąpić do ich wykonania dopiero po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości 10.000 zł . Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia referencji potwierdzających należyte wykonanie zamówienia lub kserokopie umów realizujących co najmniej jedną dostawę o wartości 10.000 zł.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 20.000 zł, (słownie dwadzieścia tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl/ zakładka przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 90-440 Łódź ul. Piotrkowska 149.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 90-440 Łódź ul. Piotrkowska 149 Sekretariat Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakupu dokonuje się w ramach projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.