eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa mebli w ramach projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-18

Łódź: Dostawa mebli w ramach projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 87957 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55305 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli w ramach projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1) 10 biurek: szerokość: 120 cm, głębokość 65cm, wysokość 73 cm, trzy szuflady z prawej strony, nad szufladami pusta wnęka, kolor wykończenia sosna, płyta zaślepiająca z przodu); 2) 10 krzeseł obrotowych: z podstawą pięcioramienną na kółkach jezdnych (mechanizm odchylania oparcia, regulowana wysokość siedziska, podłokietniki z miękkimi poliuretanowymi nakładkami, nośność 100 kg, siedzisko i oparcie tapicerowane specjalną tkaniną - kolor szary, koła do miękkich podłóg, wymiary siedziska: 45 x 47 cm, wysokość oparcia: 54 cm); 3) 50 krzeseł konferencyjnych: tapicerowanych, sztywna konstrukcja, kolor tapicerki czarny lub szary; 4) 3 szt. szaf na dokumenty z nadstawką (szafa metalowa, 4 półkowa, z drzwiami uchylnymi, zamek standardowy, ) wymiary szafy (sz. x gł. x wys.) 900x 420 x 1920 mm, wymiary nadstawki 900 x 420 x 500 mm; 5) 3 szt. regałów (wymiary sz. x gł. x wys.: 800 x 420 x 1830 mm) 4 półki, całość zamykana na drzwi uchylne, kolor sosna; 6) 12 szt. stołów, szer. 140, gł. 80, wys. 73,5 cm. i 3 szt. stołów, szer. 120, gł. 60, wys. 73,50 cm. (blaty z płyty 25 mm melaminowej, wykończonej PVC lub ABS, z atestem higieniczności E-1, stelaż malowany proszkowo na kolor tzw. metalik, tj. RAL 9006 z dodatkową drugą warstwą lakieru bezbarwnego, nogi stołów wykonane w kształcie odwróconej litery T , przy czym dolne łapy muszą być wykonane jako odlew aluminiowy o łagodnych, zaokrąglonych końcach. W odlewach tych (w łapach dolnych) umieszczone muszą być stopki do poziomowania, element pionowy nogi stanowić musi rura o przekroju min. 60-70mm., pod blatami nogi połączone stalowymi podłużnicami o przekroju prostokątnym min 40x50 mm - zapewniającymi odpowiednią stabilność stelaża i przeciwdziałającymi uginaniu się blatu). 7) 3 szt. kontenerów podbiurkowych (korpusy wykonane z płyty 18mm, wieniec dolny i górny z płyty 25 mm, wykończonej PVC lub ABS, z atestem higieniczności E-1 wyklucza się stosowanie wykończeń nietrwałych papieropochodnych typu standotron, plecy muszą być wykonane z pełnowartościowej płyty melaminowej grubości minimum 8mm wpuszczanej pomiędzy wieńce i boki (we frez), korpusy muszą być fabrycznie klejone i dostarczone w całości, kontener musi być wyposażony w kółka, oraz w 3 - szuflady równomiernie rozłożone z tworzywa sztucznego z frontem z płyty melaminowej z uchwytami, szuflady z zamkiem centralnym, umożliwiające zamknięcie wszystkich szuflad za jednym razem). Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą niżej wymienione placówki: 1) 4 szt. stołów, szer. 140, gł. 80, wys. 73,5 cm. i 1 szt. stołu, szer. 120, gł. 60, wys. 73,50 cm. oraz 1 kontener podbiurkowy, 15 krzeseł konferencyjnych, 1 biurko, 1 krzesło obrotowe do I Wydziału Pracy Środowiskowej, ul. Tybury 16, 2) 4 szt. stołów, szer. 140, gł. 80, wys. 73,5 cm. i 1 szt. stołu, szer. 120, gł. 60, wys. 73,50 cm. oraz 1 kontener podbiurkowy, 15 krzeseł konferencyjnych, 1 biurko, 1 krzesło obrotowe do Punktu Pracy Socjalnej przy ul. Paderewskiego 47 w Łodzi, 3) 4 szt. stołów, szer. 140, gł. 80, wys. 73,5 cm. i 1 szt. stołu, szer. 120, gł. 60, wys. 73,50 cm. oraz 1 kontener podbiurkowy, 15 krzeseł konferencyjnych, 1 biurko, 1 krzesło obrotowe do pomieszczeń II Wydziału Pracy Środowiskowej przy ul. Księży Młyn 2 w Łodzi, 4) 2 biurka, 2 krzesła obrotowe, 3 szafy metalowe, 3 regały do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi, Piotrkowska 149, 5) 2 biurka, 2 krzesła obrotowe, 2 krzesła konferencyjne do Wydziału Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej, Łódź, ul. Lipowa 26, 6) 1 biurko, 1 krzesło obrotowe, 1 krzesło konferencyjne do I Wydziału Pracy Środowiskowej w Łodzi, ul. Tybury 16, 7) 1 biurko, 1 krzesło obrotowe, 1 krzesło konferencyjne do II Wydziału Pracy Środowiskowej w Łodzi, ul. Grota - Roweckiego 30, 8) 1 biurko, 1 krzesło obrotowe, 1 krzesło konferencyjne do III Wydziału Pracy Środowiskowej w Łodzi, ul. Będzińska 5. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekty mebli, i może przystąpić do ich wykonania dopiero po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Meriwa spółka jawna Paweł Filipiuk Paweł Ostaszewski, Al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35447,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17625,90

  • Oferta z najniższą ceną: 17625,90 / Oferta z najwyższą ceną: 33680,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.