Ogłoszenie z dnia 2005-10-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdynia: dostawa artykułów biurowych na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR z siedzibą w Gdyni
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny, do kontaktów: Michał Stańczak tel.: (0-58) 6686011, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (0-58) 668-60-00/01, fax (0-58) 669-68-44, e-mail: pomorski@arimr.gov.pl, www.arimr.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów biurowych na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR z siedzibą w Gdyni. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz dostawa artykułów biurowych do siedziby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Pomorskiego Oddziału Regionalnego z siedzibą w Gdyni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Rozdział I SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Pomorski Oddział Regionalny, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 500 000,00 zł netto. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 7;
III.1) Wymagane wadium: 1000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: I. O ZAMÓWIENIE MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY: 1.Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3.Wykonali z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat licząc od daty złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy artykułów biurowych o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). II. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz złożenia następujących dokumentów, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645) - §1 ust. 1 pkt 1), 4), 5) i 6) oraz §1 ust 2 pkt 5) i 6).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.12.2005, cena - 0. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.12.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 01.02.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.12.2005, godzina 11:00, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia pokój 217.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 13.10.2005.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Prace remontowo budowlane dla potrzeb placówki Przedszkola nr 26 w Gdyni przy ul Starogardzkej 10A
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
- Modernizacja budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni - korytarz poziom 200
- Zakup gadżetów reklamowych
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
- Dostawa materiałów biurowych.
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- "Sprzedaż oraz dostawa artykułów biurowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA KOPERT Z LOGO NFZ
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.