eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Moszczenicy, pow. piotrkowski, woj. łódzkie.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2019-12-05

Ogłoszenie nr 550265870-N-2019 z dnia 05-12-2019 r.

Moszczenica: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Moszczenicy, pow. piotrkowski, woj. łódzkie. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. św. Stanisława Kostki w Moszczenicy, Krajowy numer identyfikacyjny 11610760000000, ul. ul. Dworcowa 9, 97-310 Moszczenica, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 616 95 00, e-mail SPMca@interia.pl, faks 44 616 95 00.
Adres strony internetowej (url): www.sp.moszczenica.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Moszczenicy, pow. piotrkowski, woj. łódzkie.
Numer referencyjny 2/2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Dostawy


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w Szkole Podstawowej im. św. w Moszczenicy, Dworcowa 9, 97 - 310 Moszczenica Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do Opisu Warunków Zamówienia. Wspólny słownik zamówień (CPV) 1) 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie - produkty mleczarskie; Wykonawca zobowiązuje się sukcesywnie dostarczać dla Zamawiającego artykuły spożywcze przedstawione w załączniku nr 1 od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 roku. 2. Realizacja dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej, zgodnie ze zgłoszeniem zapotrzebowania przez Zamawiającego: 1) nabiał - we wszystkie dni nauki szkolnej, od godz.6.30 do godz. 7.30; 4. Realizacja dostaw w danym dniu nastąpi na podstawie zamówienia przekazanego wykonawcy w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksem lub telefonicznie. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania dostawy w godzinach innych niż wskazuje w ustępie 3, jeżeli różnica nie przekroczy 30 minut. 6. Towar będzie dostarczony na koszt i ryzyko wykonawcy, zorganizowanym przez wykonawcę transportem dostosowanym do rodzaju dostarczanego towaru w odpowiednich opakowaniach zapewniających właściwe zabezpieczenie przewożonych artykułów wraz z jego rozładunkiem do magazynu Zamawiającego. 7. Każdorazowa dostawa musi być zgodna pod względem jakościowym i ilościowym z bieżącym zamówieniem Zamawiającego, potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego tj: intendenta lub osobę pisemne upoważnioną przez Dyrektora Szkoły Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Moszczenicy. 8. Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego (dowodu dostawy lub dokumentu WZ) z wyszczególnieniem produktów i ich ilości. 9. Faktury wystawiane przez Wykonawcę na koniec każdego miesiąca z wyłączeniem miesiąca grudnia, w którym faktura będzie wystawiona do dnia 23.12.2020 r. 10. Za datę wykonania poszczególnej dostawy, uważa się datę przyjęcia zamówionych artykułów bez zastrzeżeń. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych artykułów polegającej na zwiększeniu lub zmniejszeniu o 10% ilości dostarczanych produktów spożywczych w stosunku do ilości wskazanej w załączniku nr 1 ze względu na zwiększenie lub zmniejszenie liczby uczniów korzystających ze stołówki szkolnej. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. 11. Zamawiający przewiduje w okresie ferii zimowych, przerw świątecznych oraz wakacji letnich przerwę w zamawianiu dostaw określonych w zamówieniu. 12. Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo składania reklamacji dotyczących ilości i jakości dostarczanych artykułów z żądaniem ich wymiany lub uzupełnienia. 13. Wykonawca dokona uzupełnienia lub wymiany towaru w terminie wskazanym w ofercie, nie dłuższym niż 120 minut na towar wolny od wad. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tego tytułu. 14. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia artykułów spożywczych w jakości zgodnej z powszechnie obowiązującymi przepisami, w szczególności: 1) ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252); 2) ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno spożywczych (Dz. U. z 2018 r. poz. 2164); 3) ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2019 r. poz. 824); 4) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymogom, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r.poz.1154); 5) właściwymi przepisami unijnymi. 15. Wykonawca jest zobowiązany spełnić wszystkie wymagane przez przepisy prawa wymogi dotyczące oznakowania towarów, transportu, załadunku, warunków higienicznych i sanitarnych oraz wymogi wynikające z norm HACCP.

II.5) Główny Kod CPV: 15500000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W przedmiotowym przypadku udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki jest zgodne z przepisami ponieważ w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w Szkole Podstawowej im. św. w Moszczenicy, Dworcowa 9, 97 - 310 Moszczenica (w którym dopuszczono składanie ofert częściowych na części: Część I - Artykuły spożywcze suche, przyprawowe i przetwory owocowo-warzywne, produkty garmażyjne, Część II - Nabiał, Część III - Pieczywo, Część IV - Warzywa i owoce, Część V Mrożonki i ryby, Część VI - Mięso, przetwory wieprzowo - wołowe, Część VII - Mięso Drobiowe) nie zostały złożone żadne oferty w zakresie części II. Z uwagi na powyższe Zamawiający zamierza przeprowadzić negocjacje i ewentualnie udzielić zamówienia z wolnej ręki w zakresie części II. Pierwotne warunki zamówienia (w zakresie części II zamówienia) nie zostały zmienione.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.