Ogłoszenie z dnia 2019-11-21
Ogłoszenie nr 550252147-N-2019 z dnia 21-11-2019 r.
Katowice: Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali i pomieszczeń oraz w zakresie dokonywania przeprowadzek - EB4 OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 00051578000000,
ul. ul. Grażyńskiego
5,
40-126
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 258 20 21-25, e-mail
przetargi@kzgm.katowice.pl, faks
32 258 20 25, 41 63 167.
Adres strony internetowej (url): www.kzgm.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali i pomieszczeń oraz w zakresie dokonywania przeprowadzek - EB4
Numer referencyjny
NZ.231.151.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje usługi opróżniania lokali/pomieszczeń oraz przeprowadzek z lokali administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 4 Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w skrócie OEB 4). Rejon OEB 4 obejmuje: obszar na południe od Dworca PKP, w granicach ul. Francuskiej i ul. Pukowca do linii Brynów-Park Kościuszki. Maksymalna ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi opróżnienia wyniesie 3500 m 2 , a usługi przeprowadzek 2100 m 2 ; Usługi będą realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie
indywidualnych zleceń zgodnie z § 5 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ (wzór
zlecenia stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy):
1) W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, w zależności od treści zlecenia, Wykonawca
zobowiązuje się w szczególności do:
a) opróżnienia zawartości mebli, szafek, półek, itp.,
b) demontażu mebli i wyposażenia,
c) segregacji mienia (zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Miasta Katowice w sprawie sposobu
i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów),
d) przygotowania mienia do transportu w sposób zabezpieczający je przed uszkodzeniem,
e) wyniesienia i wywozu mienia znajdującego się w lokalu lub pomieszczeniu, a także
w pomieszczeniach przynależnych (piwnice, komórki, pomieszczenia gospodarcze) i jego
załadunku na podstawiony przez siebie środek transportu,
f) posprzątania lokalu lub pomieszczenia (w tym pomieszczeń przynależnych) oraz miejsc
zabrudzonych podczas prowadzonych czynności,
g) przewiezienia mienia do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez
Zamawiającego lub do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów albo innego miejsca prawem
dopuszczonego,
h) w przypadku przeprowadzek, wniesienia przetransportowanych ruchomości do lokalu
docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego,
i) zapewnienia własnym staraniem i na własny koszt sprzętu i materiałów niezbędnych do
realizacji zamówienia (np.: kontenera na odpady, gdy Wykonawca uzna jego podstawienie za
niezbędne do wykonania zlecenia; samochodu skrzyniowego do wywozu odpadów, worków na
odpady, ubrań roboczych dla osób wykonujących zlecenie, zadaszonego samochodu do
transportu mebli i innego mienia, wyposażonego w burty, pasy zabezpieczające itp.).
2) W zależności od zakresu zlecenia, usługi opróżniania lokali/pomieszczeń (tj. lokal mieszkalny,
socjalny lub użytkowy, pomieszczenie tymczasowe, strychy, piwnice, pomieszczenia gospodarcze
np. komórki, itp.) obejmują usunięcie z nich wskazanych przez Zamawiającego ruchomości
i odpadów (tj. np. meble, wyposażenie, urządzenia, sprzęty, odzież, złom, makulatura, itp.) oraz ich
wywiezienie do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca prawem dopuszczonego;
3) W zależności od zakresu zlecenia, usługi przeprowadzek obejmują usługi transportowo-
porządkowe związane z przeprowadzką do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
(w szczególności do lokali socjalnych, zamiennych, pomieszczeń tymczasowych i noclegowni lub
magazynów), w tym także w związku z eksmisją.
4) Maksymalna wielkość lokalu lub pomieszczenia, z którego realizowana będzie usługa opróżnienia
lub przeprowadzki wynosi ok. 200 m 2 , minimalna ok. 4 m 2 , a średnia 50 m 2 . Powierzchnia, z której
konieczne będzie wykonanie usługi przeprowadzki lub opróżnienia wahać się będzie od 40 do
100% powierzchni lokalu lub pomieszczenia.
5. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający wymaga, dla każdej części zamówienia, zatrudniania przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
- Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności
bezpośrednio związane z wykonywaniem usług polegające w szczególności na opróżnianiu mebli,
szafek, półek itp., demontażu mebli i sprzętów, segregacji mienia, pakowaniu ruchomości, wyniesieniu
ruchomości i odpadów z lokalu/pomieszczenia, załadunku na samochód i rozładunku ruchomości
i odpadów, zabezpieczeniu na czas transportu, wniesieniu do lokalu/pomieszczenia docelowego,
sprzątnięciu lokalu/pomieszczenia po wykonanych czynnościach, przewiezienia i przekazania odpadów
do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca dopuszczonego prawem. Wymóg nie
dotyczy m.in. osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów
zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie,
w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli
oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy.
Prawo opcji.
Zamawiający przewiduje skorzystanie z instytucji PRAWA OPCJI w związku z brakiem możliwości
precyzyjnego określenia liczby lokali i pomieszczeń, z których konieczne będzie świadczenie usług
opróżnienia lub przeprowadzek w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający określił minimalną
i maksymalną ilości powierzchni objętych niniejszym zamówieniem. Zamawiający przewiduje
możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia w okresie obowiązywania umowy
ilości metrów kwadratowych, z których konieczne będzie świadczenie usługi opróżniania lub
przeprowadzek oraz wykorzystania całej kwoty wynikającej z oferty (zamówienie gwarantowane).
Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli
w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące
realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują
przy realizacji zamówienia obligatoryjnego (gwarantowanego). Przewidywane minimalna ilości powierzchni do realizacji: 800 m2 dla przeprowadzek i 1400 m2 dla opróżnień. Przewidywane maksymalne ilości powierzchni do realizacji: 2100 m2 dla przeprowadzek i 3500 m2 dla opróżnień
II.5) Główny Kod CPV:
98.39.20.00 - Usługi relokacji
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
132300.00
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Poprzednio przeprowadzone postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego (ogłoszenie nr 2019/S 184-448568z dnia 24.09.2019 r.) było podzielone na 6 części. Część 4 postępowania (tj. część stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia) została unieważniona, w dniu 25.10.2019 r., na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1, ponieważ w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie wpłynęły żadne oferty. Zachowano takie same wymogi dotyczące warunków udziału w postępowaniu, jak w przeprowadzonym przetargu, a także opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji wskazane we wzorze umowy nie zostały zmienione. Tym samym spełnione zostały przesłanki formalne i prawne do udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
KONSORCJUM FIRM: Lider: PPHU MJ Marcin Jasiński, Partner: "KOMPLEX" Łukasz Breuer, Partner: "KOMPLEX" Anna Breuer, ,
biuro@budowlani.net.pl,
ul. Karola Miarki 36,
41-400,
Mysłowice, kraj/woj.
śląskie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
- "KMP Zabrze - likwidacja dwóch zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw wraz z rozbiórką budynku obsługi stacji paliw"
- KMP Bytom - likwidacja trzech zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.