Ogłoszenie z dnia 2020-11-23
Ogłoszenie nr 550235133-N-2020 z dnia 23-11-2020 r.
Wrocław: Dostawa urządzeń i akcesorów dezynfekcyjnych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:
Projekt "Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu spowodowanemu przez COVID-19" nr RDPS.09.03.00-02.0022/20
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Centrum Usług Socjalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 93268454000000,
ul. ul. Mączna
3,
54-131
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 769 950, e-mail
mzdps@mzdps.wroclaw.pl, faks
713 769 905.
Adres strony internetowej (url): https://www.mcus.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń i akcesorów dezynfekcyjnych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
Numer referencyjny
MCUS.DZP.373-86/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i akcesoriów dezynfekcyjnych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na cztery części zamówienia:
o Część 1 - Zadanie 1 - dostawa mat dezynfekujących,
o Część 2 - Zadanie 2 - dostawa worków do prania,
o Część 3 - Zadanie 3 - dostawa dozowników,
o Część 4 - Zadanie 4 - dostawa wózków do sprzątania i na odpady medyczne.
2) Przedmiot zamówienia jest oznaczony kodem CPV 39330000-4 Urządzenia dezynfekujące; 18935000-2 Torby na pranie; 39831700-3 Automatyczne dozowniki mydła; 42968200-1 Maszyny wydające artykuły toaletowe; 39224300-1 Miotły, szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym; 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci.
3) Zamawiający informuje, że zamierza dokonać zakupu asortymentu wskazanego w Kalkulacji cenowej stanowiącej Załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d do Zaproszenia;
4) Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do Domu Pomocy Społecznej (DPS) przy ul. Mącznej 3, ul. Rędzińskiej 66-68, ul. Kaletniczej 8, ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu, w zależności którego DPS dostawa dotyczy.
5) Wykonawca będzie zobowiązany do rozładunku towaru i wniesienia go do DPS w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego;
6) Wykonawca wykona zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do Zaproszenia.
4. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy do 18 grudnia 2020 r - termin realizacji umowy uzależniony od negocjacji z Wykonawcą. Powyższe dotyczy czterech części zamówienia.
II.5) Główny Kod CPV:
39330000-4
Dodatkowe kody CPV:
18935000-2,
39831700-3,
42968200-1,
39224300-1,
34928480-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt. 3 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne: w związku z wystąpieniem ogniska zakażeń SARS-CoV-2 w niektórych Domach Pomocy Społecznej należy utrzymywać wysoki reżim sanitarno-epidemiologiczny, w celu zapobieżenia rozpowszechnienia się wirusa. Szybki zakup urządzeń i akcesoriów dezynfekcyjnych pozwoli na podjęcie działań zmierzających do ograniczenia ryzyka rozpowszechniania się zakażenia np. poprzez odizolowanie mieszkańców, dzięki czemu osiągnięty zostanie cel w postaci niwelowania skutków choroby COVID-19. Doposażenie w urządzenia i akcesoria dezynfekcyjne jest niezbędne do zapewnienia właściwego poziomu usług opiekuńczych mieszkańców poddawanych izolacji i kwarantannie. Aby zapewnić adekwatne warunki na stanowiskach pracy oraz optymalne warunki wsparcia mieszkańcom konieczne jest doposażenie stanowisk pracy w środki ochrony oraz sprzęt niezbędny do walki z epidemią. Dodatkowo wzrosły potrzeby w zakresie utrzymania wymaganego standardu dezynfekcji pomieszczeń. Zasadnym jest więc doposażenie stanowisk pracowników, którzy realizują czynności sanitarno-porządkowe w odpowiedni sprzęt, który usprawni ich pracę oraz zwiększy efektywność działań, przez co przełoży się na zwiększenie bezpieczeństwa w DPS w stanie epidemii oraz przyczyni się do zwiększenia poziomu bezpieczeństwa mieszkańców oraz pracowników DPS, obniżając ryzyko zarażenia wirusem oraz zabezpieczy zdrowie i życie osób przebywających w DPS.
Podsumowanie: Przeprowadzona ocena stanu prawnego oraz faktycznego prowadzi do wniosku, iż wybór Wykonawcy na dostawę urządzeń i akcesoriów dezynfekcyjnych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, w trybie zamówienia z wolnej ręki jest uzasadniony.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie 1 Dostawa mat dezynfekujących
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Merida Sp. z o.o.,
wroclaw@merida.com.pl,
al. Karkonoska 59,
53-015,
Wrocław, kraj/woj.
dolnośląskie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie 2 Dostawa worków do prania
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Merida Sp. z o.o.,
wroclaw@merida.com.pl,
al. Karkonoska 59,
53-015,
Wrocław, kraj/woj.
dolnośląskie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zadanie 3 Dostawa dozowników
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Merida Sp. z o.o.,
wroclaw@merida.com.pl,
al. Karkonoska 59,
53-015,
Wrocław, kraj/woj.
dolnośląskie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zadanie 4 Dostawa wózków do sprzątania i na odpady medyczne
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Merida Sp. z o.o.,
wroclaw@merida.com.pl,
al. Karkonoska 59,
53-015,
Wrocław, kraj/woj.
dolnośląskie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana bram wejściowych do klatek schodowych wraz z robotami towarzyszącymi jak obróbka tynkarska i malarska wnęk otworów i konieczna naprawa progów i schodów w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu.
- Dostawa mrożonek dla pacjentów hospitalizowanych w USK we Wrocławiu na okres 12-m-cy
- WM/SZP/TP/45/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w rejonach D, E, J, K, M, N, C, L.
- Dostawa materiałów zużywalnych do biologii komórki na podstawie umowy ramowej
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 8 części
- Naprawa przeciekającej dylatacji w przejściu podziemnym na Placu Strzegomskim we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trzcinica
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją ogródka jordanowskiego na os. Jagiellońskim przy SP101, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Dostawa systemu do dezynfekcji powietrza
- Myjki do pacjenta, worki na odpady, preparaty do mycia podłogi, kosze na odpady, golarki jednorazowe, miotły i szczotki, fartuchy jednorazowe
- "Dostawa fabrycznie nowych pojemników i kontenerów na odpady z podziałem na zdania"
więcej: Torby na pranie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.