Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-11-19
Ogłoszenie nr 550231401-N-2020 z dnia 19-11-2020 r.
Warszawa: Najem urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek z oprogramowaniem do zarządzania i monitorowania wydruku i druku podążającego wraz z kompleksową obsługą serwisową i wsparciem technicznym OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Państwowej Komisji do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15, Krajowy numer identyfikacyjny 386651770,
ul. Wiśniowa
40B,
02-520
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 699 60 50, e-mail
zamowienia@pkdp.gov.pl, faks
22 699 60 49.
Adres strony internetowej (url): https://www.gov.pl/web/pkdp
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Podmiot związany z ochroną prawa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Najem urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek z oprogramowaniem do
zarządzania i monitorowania wydruku i druku podążającego wraz z kompleksową obsługą serwisową i wsparciem technicznym
Numer referencyjny
ZP/8/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest najem urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek z
oprogramowaniem do zarządzania i monitorowania wydruku i druku podążającego wraz z kompleksową obsługą serwisową i wsparciem technicznym, w tym sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje najem w okresie umowy urządzeń oraz oprogramowania, do odpłatnego używania w celach do jakich są przeznaczone, bez obowiązku zakupienia urządzeń, czytników lub oprogramowania na własność przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje najem łącznie 9 urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek oraz ww. oprogramowania dla maksymalnie 51 użytkowników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (projekt umowy wraz z OPZ). Zamawiający przewiduje możliwość realizacji zamówienia opcjonalnego na warunkach opisanych w OPZ. Opcja obejmuje najem 4 dodatkowych urządzeń wielofunkcyjnych.
II.5) Główny Kod CPV:
30120000-6
Dodatkowe kody CPV:
30232110-8,
30125110-5,
50313200-4,
31712113-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
148960.00
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający dokonał wyboru trybu z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4 Pzp bowiem w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego (znak ZP/3/2020, ogłoszenie z BZP nr 606440-N-2020 z dnia 2020-11-04) nie została złożona żadna oferta. Pierwotne warunki
zamówienia ani zakres zamówienia nie uległy zmianie w stosunku do określonych w przetargu nieograniczonym nr ZP/3/2020, zaś pilna potrzeba Zamawiającego, który znajduje się w fazie organizacji, uzasadnia udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki, po przeprowadzeniu negocjacji z wykonawcą.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie inwestycji pn:.Część 1 - Zmiana zagospodarowania terenu pasa drogi ul. Filtrowej na odcinku od pl. Narutowicza do ul. Raszyńskiej Część 2 Realizacja projektu z Budżetu Obywatelskiego (...)
- Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Domu Studenta nr 3 ul. Kickiego 12 w Warszawie
- Zakup wyposażenia na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Zakup zapór sieciowych Palo Alto
- Remont ścian fundamentowych budynku LVI Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Dzieci Warszawy w Warszawie - Etap II.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego - w podziale na 2 zadania
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH (TONERY, TUSZE, ETYKIETY, TAŚMY) NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK - PÓŁNOC W GDAŃSKU
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- Zakup sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- TONERY, ATRAMENTY, KASETY I BĘBNY DO DRUKAREK
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.