Ogłoszenie nr 550206530-N-2020 z dnia 21-10-2020 r.
Warszawa: Naprawy, remonty i modernizacje chodników, nawierzchni ulic z trylinki, płytki i kostki betonowej na terenie AN-5 i AN-7 administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2020 roku - zamówienie podobne do umowy nr 62/18/NZ/GN/PS z dnia 06.06.2018 r. (ZP/PN/Rb/28/18). OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 10445119000000,
ul. Walewska
4,
04-022
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
(22) 277-30-27 , e-mail
zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): http://www.zgnpragapld.waw.pl/strona/zamówienia-publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawy, remonty i modernizacje chodników, nawierzchni ulic z trylinki, płytki i kostki betonowej na terenie AN-5 i AN-7 administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2020 roku - zamówienie podobne do umowy nr 62/18/NZ/GN/PS z dnia 06.06.2018 r. (ZP/PN/Rb/28/18).
Numer referencyjny
ZP/Wr/Rb/ 51/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Naprawy, remonty i modernizacje chodników, nawierzchni ulic z trylinki, płyt i kostki betonowej na terenie AN - 5 i AN - 7 administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2020 roku - zamówienie podobne do umowy nr 62/18/NZ/GN/PS.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Określenie przedmiotu lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki, płyt i kostki betonowej na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy.
Zakres zamówienia będzie obejmował m.in.:
- wymianę płyt chodnikowych,
- wymianę krawężników,
- przełożenie nawierzchni z trylinki, kostki lub płyt betonowych,
- wymianę chodników z płyt / asfaltobetonu na kostkę betonową,
- demontaż i utylizacja nawierzchni z asfaltobetonu
Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń.
Zgłoszenie przez Zamawiającego awarii dotyczącej chodników i ulic zobowiązuję Wykonawcę do niezwłocznego (w czasie nie dłuższym niż 4 godziny) zabezpieczenia wskazanego miejsca do czasu wykonania naprawy.
Wykonanie każdego ze zleceń potwierdzone będzie protokółem odbioru robót.
Zakres i termin realizacji zleconych robót będzie każdorazowo określany przez Zamawiającego.
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania prac do bieżących potrzeb Zamawiającego.
W przypadku wymiany nawierzchni na kostkę betonową Zamawiający wymaga wykonania nawierzchni z kostki w kolorze szarym.
Obowiązki wykonawcy oraz sposób rozliczeń:
Pozostałe warunki opisu przedmiotu zamówienia zgodne z zapisami zawartymi w umowie nr 62/18/NZ/GN/PS z dnia 06 czerwca 2018 roku.
Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia spełniać powinny warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.).
Zastrzega się ,że materiały wskazane z nazwy w przedmiarach robót oraz STWiOR należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. W przypadku wskazanych materiałów i wyrobów dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych.
Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z przepisami Ustawy prawo budowlane, Polskimi Normami i sztuką budowlaną, a także przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną.
Wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia.
Zlecenia będą wystawiane dla określonego adresu wraz z zakresem robót określonym w przedmiarze i oszacowanym kosztem oraz terminem wykonania.
Wykonawca udziela gwarancji na wykonane w ramach zlecenia jednostkowego roboty budowlane, na okres min 36 miesięcy od daty odbioru tych robót.
Czas wykonania zamówienia będzie wynosił od 14 do 55 dni odrębnie dla każdego zlecenia w zależności od zakresu robót występujących w danym zleceniu.
Wprowadzenie na budowę nastąpi w okresie 3 dni roboczych od momentu przekazania zlecenia.
Przewiduje się wykonanie:
wymiany minimum 200 m2 nawierzchni ciągów jezdnych oraz minimum 600m2 nawierzchni chodników, maksymalnie planuje się wykonać wymianę nawierzchni na 1500 m2.
Są to ilości przybliżone w okresie trwania umowy. Zlecenia będą wystawiane na podstawie rzeczywistych potrzeb.
II.5) Główny Kod CPV:
45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
45233220-7,
45233223-8,
45233222-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
72698.26
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W wyniku rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Nr ZP/PN/Rb/28/18 została zawarta umowa z Wykonawcą nr 62/18/NZ/GN/PS w dniu 06.06.2018 r. na naprawy, remonty i modernizacje chodników, nawierzchni ulic z trylinki, płyt i kostki betonowej na terenie AN-5 i AN-7 administrowanym przez ZGN Praga - Południe m. st. Warszawy w 2018 roku. Obecnie Zamawiający otrzymał dodatkowe środki na udzielenie zamówienia publicznego, które polegają na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamówienie będzie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót na warunkach określonych ww. umowie.
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostało przewidziane w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowitą wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Wartość powtórzonych podobnych robót budowlanych nie przekracza 200% całkowitej wartości umowy.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Firma Usługowo-Handlowa HOSTA,
,
ul. Płochocińska 35,
03-044,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
- Remont drogi dojazdowej od ul. Przemysłowej do terenu Oddziału Mazowieckiego ITB (...).
- Dostawa kruszywa naturalnego wraz z wbudowaniem na drogach będących własnością Gminy Sokółka
- Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie gminy Stare Czarnowo w 2024 roku
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.