eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Prowadzenie zimowego oczyszczania ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść na terenie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy - zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy PZP (umowa podstawowa z dnia 25.02.2020r.),

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-09-29

Ogłoszenie nr 550187571-N-2020 z dnia 29-09-2020 r.

Warszawa: Prowadzenie zimowego oczyszczania ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść na terenie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy - zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy PZP (umowa podstawowa z dnia 25.02.2020r.), OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Włochy m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 01525966300179, ul. Al. Krakowska 257, 02-133 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 4434200, 022 4434330, e-mail agrzymala@um.warszawa.pl, adebowska@um.warszawa.pl, faks 022 4434203.
Adres strony internetowej (url): www.ud-wlochy.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zimowego oczyszczania ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść na terenie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy - zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy PZP (umowa podstawowa z dnia 25.02.2020r.),
Numer referencyjny ZZWR 36/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania prace dotyczące: 1)zimowego mechanicznego utrzymania ulic na terenie Dzielnicy Włochy, 2)zimowego ręcznego oczyszczania chodników, zatok parkingowych oraz przejść dla pieszych (ze skutkiem odśnieżenia, zlikwidowania śliskości i ew. usunięcia śniegu) na terenach wymienionych w załącznikach nr 1 i 2 do niniejszej umowy. Prace wymienione w ust. 1 pkt 1 i 2 wzoru umowy prowadzone będą na terenach wymienionych w załącznikach nr 1 i 2 do niniejszej umowy, zgodnie z kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do umowy. Prace polegają na: - Posypywaniu mieszanką piaskowo-solną o gęstości 30 g/m², - Posypywaniu chlorkiem sodu o gęstości 20 g/m², - Posypywaniu chlorkiem sodu o gęstości 10 g/m², - Płużeniu jezdni o szerokości pługa, - Ręcznym oczyszczaniu ze śniegu i lodu, posypywanie piaskiem (likwidacja śliskości) chodników, przejść, itp. -Ręcznym posypywaniu piaskiem (likwidacja śliskości) chodników, przejść, itp. -Usuwaniu zgromadzonego śniegu i lodu wraz z wywozem. 2. Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 50% ilości prac przewidzianych w kosztorysie ofertowym. Zamawiający zastrzega możliwość zmian (zwiększenia lub zmniejszenia) w ilościach jednostek obmiarowych / przewidywanej ilości zabiegów, podanej w kosztorysie ofertowym w przypadku, gdy w trakcie realizowania umowy wystąpi konieczność wykonania większej ilości określonego zakresu prac (kosztem zmniejszenia innego zakresu prac). Dokonywane w ten sposób zmiany nie mogą przekroczyć wynagrodzenia wykonawcy określonego na ten cel w § 4 ust.1 umowy. Wymagania związane z zatrudnieniem na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1)Zgodnie z § 8 ust. 1 wzoru umowy -Wykonawca zobowiązany jest aby On lub podwykonawca w całym okresie realizacji Umowy zatrudniał, na podstawie umowy o pracę - w sposób określony w 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, ze zm.) osoby/osobę wykonujące czynności polegające na prowadzeniu prac związanych z zimowym mechanicznym utrzymaniem ulic oraz zimowym ręcznym oczyszczaniem chodników, zatok parkingowych oraz przejść dla pieszych na terenie Dzielnicy Włochy, określonych w kosztorysie ofertowym. Klauzula informacyjna zawarta jest w Informacjach niezbędnych do przeprowadzenia postepowania w cz.IV pkt. 1

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9

Dodatkowe kody CPV:

90914000-7,

90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 258240.74
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne: Stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843ze zm.), zwanej dalej "ustawą Pzp", Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości". Ponadto art. 67 ust. 1 a ustawy Pzp stanowi, aby w opisie zamówienia podstawowego wskazać zakres tych usług lub robót budowlanych oraz warunki na jakich zostaną one udzielone. Przesłanki faktyczne: W latach 2019 - 2020 zostało przeprowadzone zamówienie podstawowe w trybie przetargu nieograniczonego na: Prowadzenie zimowego oczyszczania ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy w roku 2020 (PN 58/19).W SIWZ i w ogłoszeniu o zamówieniu przewidziano możliwość udzielenia zamówienia na usługi powtarzane do kwoty 258 240,74 zł. netto (która to wartość została uwzględniona przy obliczaniu całkowitej wartości zamówienia podstawowego). W dniu 25.02.2020 r. została zawarta umowa w sprawie zamówienia podstawowego z wykonawcą Partner Dariusz Apelski. Wartość zamówienia na usługi powtarzane wynosi 258 240,74 zł. netto i będzie realizowane przez wykonawcę zamówienia podstawowego. Zamówienie na usługi powtarzane polegać będzie na wykonaniu usług ujętych w zamówieniu podstawowym. Jest to 1 zamówienie od udzielenia zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzegł w ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zgodnie z tym zastrzeżeniem zamówienie może dotyczyć wykonania usług polegających na powtórzeniu podobnych usług, ujętych w zamówieniu podstawowym, o wartości 258 240,74 zł netto. W ww. ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ wskazano, że zamówienia te udzielane będą na warunkach ustalonych w trakcie negocjacji zamawiającego z wykonawcą. Postępowanie, którego dotyczy wniosek o wszczęcie postępowania w trybie z zamówienia wolnej ręki na Prowadzenie zimowego oczyszczania ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść na terenie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy - zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy PZP (umowa podstawowa z dnia 25.02.2020r.), polega na powtórzeniu podobnych usług. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 25.02.2020 r. (tj. przed upływem 3 lat) wykonawcy PARTNER Dariusz Apelski (umowa nr 66/20). Jak wynika z zawiadomienia o zamiarze udzielenia zamówienia publicznego, ogłoszenia o zamówieniu, SIWZ oraz protokołu postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego, zamawiający przy udzielaniu zamówienia podstawowego, do ustalenia jego wartości zastosował całkowitą wartość uwzględniającą również zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Z dokumentów tych wynika, że jako całkowitą wartość zamówienia wskazano kwotę 774 722,22 zł netto, w tym wartość zamówienia podstawowego wynosiła 516 481,48 zł. Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia na usługi podobne wynosi 258 240,74 zł, a więc mieści się w wartości przewidzianej na etapie postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego. Zamówienie na usługi podobne polegać będzie na wykonaniu usług ujętych w zamówieniu podstawowym. Jest to pierwsze zamówienie na usługi powtarzane od udzielenia zamówienia podstawowego. Niniejsze zamówienie spełnia wszystkie przesłanki umożliwiające udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, bowiem: 1) zamówienie udzielane jest w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego; 2) zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług ujętych w zamówieniu podstawowym; 3) zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego; 4) zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego; 5) całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego; 6) w opisie zamówienia podstawowego, stosownie do art. 67 ust. 1a ustawy Pzp, wskazano zakres usług (usługi polegające na powtórzeniu podobnych usług ujętych w zamówieniu podstawowym) oraz warunki na jakich zostaną one udzielone.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:



NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Partner Dariusz Apelski, , ul. Płytowa 1, 03-046, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.