Ogłoszenie nr 550187571-N-2020 z dnia 29-09-2020 r.
Warszawa: Prowadzenie zimowego oczyszczania ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść na terenie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy - zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy PZP (umowa podstawowa z dnia 25.02.2020r.), OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dzielnica Włochy m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 01525966300179,
ul. Al. Krakowska
257,
02-133
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 4434200, 022 4434330, e-mail
agrzymala@um.warszawa.pl, adebowska@um.warszawa.pl, faks
022 4434203.
Adres strony internetowej (url): www.ud-wlochy.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zimowego oczyszczania ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść na terenie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy - zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy PZP (umowa podstawowa z dnia 25.02.2020r.),
Numer referencyjny
ZZWR 36/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania prace dotyczące:
1)zimowego mechanicznego utrzymania ulic na terenie Dzielnicy Włochy,
2)zimowego ręcznego oczyszczania chodników, zatok parkingowych oraz przejść dla pieszych (ze skutkiem odśnieżenia, zlikwidowania śliskości i ew. usunięcia śniegu) na terenach wymienionych w załącznikach nr 1 i 2 do niniejszej umowy.
Prace wymienione w ust. 1 pkt 1 i 2 wzoru umowy prowadzone będą na terenach wymienionych w załącznikach nr 1 i 2 do niniejszej umowy, zgodnie z kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do umowy.
Prace polegają na:
- Posypywaniu mieszanką piaskowo-solną o gęstości 30 g/m²,
- Posypywaniu chlorkiem sodu o gęstości 20 g/m²,
- Posypywaniu chlorkiem sodu o gęstości 10 g/m²,
- Płużeniu jezdni o szerokości pługa,
- Ręcznym oczyszczaniu ze śniegu i lodu, posypywanie piaskiem (likwidacja śliskości) chodników, przejść, itp.
-Ręcznym posypywaniu piaskiem (likwidacja śliskości) chodników, przejść, itp.
-Usuwaniu zgromadzonego śniegu i lodu wraz z wywozem.
2. Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 50% ilości prac przewidzianych w kosztorysie ofertowym.
Zamawiający zastrzega możliwość zmian (zwiększenia lub zmniejszenia) w ilościach jednostek
obmiarowych / przewidywanej ilości zabiegów, podanej w kosztorysie ofertowym w przypadku, gdy w
trakcie realizowania umowy wystąpi konieczność wykonania większej ilości określonego zakresu prac
(kosztem zmniejszenia innego zakresu prac). Dokonywane w ten sposób zmiany nie mogą przekroczyć
wynagrodzenia wykonawcy określonego na ten cel w § 4 ust.1 umowy.
Wymagania związane z zatrudnieniem na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1)Zgodnie z § 8 ust. 1 wzoru umowy -Wykonawca zobowiązany jest aby On lub podwykonawca w całym okresie realizacji Umowy zatrudniał, na podstawie umowy o pracę - w sposób określony w 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, ze zm.) osoby/osobę wykonujące czynności polegające na prowadzeniu prac związanych z zimowym mechanicznym utrzymaniem ulic oraz zimowym ręcznym oczyszczaniem chodników, zatok parkingowych oraz przejść dla pieszych na terenie Dzielnicy Włochy, określonych w kosztorysie ofertowym. Klauzula informacyjna zawarta jest w Informacjach niezbędnych do przeprowadzenia postepowania w cz.IV pkt. 1
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90914000-7,
90630000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
258240.74
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne: Stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843ze zm.), zwanej dalej "ustawą Pzp", Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości". Ponadto art. 67 ust. 1 a ustawy Pzp stanowi, aby w opisie zamówienia podstawowego wskazać zakres tych usług lub robót budowlanych oraz warunki na jakich zostaną one udzielone.
Przesłanki faktyczne:
W latach 2019 - 2020 zostało przeprowadzone zamówienie podstawowe w trybie przetargu nieograniczonego na: Prowadzenie zimowego oczyszczania ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy w roku 2020 (PN 58/19).W SIWZ i w ogłoszeniu o zamówieniu przewidziano możliwość udzielenia zamówienia na usługi powtarzane do kwoty 258 240,74 zł. netto (która to wartość została uwzględniona przy obliczaniu całkowitej wartości zamówienia podstawowego). W dniu 25.02.2020 r. została zawarta umowa w sprawie zamówienia podstawowego z wykonawcą Partner Dariusz Apelski. Wartość zamówienia na usługi powtarzane wynosi 258 240,74 zł. netto i będzie realizowane przez wykonawcę zamówienia podstawowego. Zamówienie na usługi powtarzane polegać będzie na wykonaniu usług ujętych w zamówieniu podstawowym. Jest to 1 zamówienie od udzielenia zamówienia podstawowego.
Zamawiający zastrzegł w ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zgodnie z tym zastrzeżeniem zamówienie może dotyczyć wykonania usług polegających na powtórzeniu podobnych usług, ujętych w zamówieniu podstawowym, o wartości 258 240,74 zł netto. W ww. ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ wskazano, że zamówienia te udzielane będą na warunkach ustalonych w trakcie negocjacji zamawiającego z wykonawcą.
Postępowanie, którego dotyczy wniosek o wszczęcie postępowania w trybie z zamówienia wolnej ręki na Prowadzenie zimowego oczyszczania ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść na terenie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy - zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy PZP (umowa podstawowa z dnia 25.02.2020r.), polega na powtórzeniu podobnych usług. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 25.02.2020 r. (tj. przed upływem 3 lat) wykonawcy PARTNER Dariusz Apelski (umowa nr 66/20).
Jak wynika z zawiadomienia o zamiarze udzielenia zamówienia publicznego, ogłoszenia o zamówieniu, SIWZ oraz protokołu postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego, zamawiający przy udzielaniu zamówienia podstawowego, do ustalenia jego wartości zastosował całkowitą wartość uwzględniającą również zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
Z dokumentów tych wynika, że jako całkowitą wartość zamówienia wskazano kwotę 774 722,22 zł netto, w tym wartość zamówienia podstawowego wynosiła 516 481,48 zł.
Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia na usługi podobne wynosi 258 240,74 zł, a więc mieści się w wartości przewidzianej na etapie postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego. Zamówienie na usługi podobne polegać będzie na wykonaniu usług ujętych w zamówieniu podstawowym.
Jest to pierwsze zamówienie na usługi powtarzane od udzielenia zamówienia podstawowego.
Niniejsze zamówienie spełnia wszystkie przesłanki umożliwiające udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, bowiem:
1) zamówienie udzielane jest w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego;
2) zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług ujętych w zamówieniu podstawowym;
3) zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego;
4) zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;
5) całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego;
6) w opisie zamówienia podstawowego, stosownie do art. 67 ust. 1a ustawy Pzp, wskazano zakres usług (usługi polegające na powtórzeniu podobnych usług ujętych w zamówieniu podstawowym) oraz warunki na jakich zostaną one udzielone.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Partner Dariusz Apelski,
,
ul. Płytowa 1,
03-046,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
- Remont elewacji budek sterowniczych na SW Dąbie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.06.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.