eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa naprawy drzwi p.poż , dymoszczelnych i zwykłych aluminiowych



Ogłoszenie z dnia 2020-09-10

Ogłoszenie nr 550172817-N-2020 z dnia 10-09-2020 r.

Wrocław: Usługa naprawy drzwi p.poż , dymoszczelnych i zwykłych aluminiowych OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 28901200000000, ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 734 24 77, e-mail dzp@usk.wroc.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: ZDROWIE


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa naprawy drzwi p.poż , dymoszczelnych i zwykłych aluminiowych
Numer referencyjny DZP.242.211.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: II Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie prac naprawczo-konserwacyjnych, mające na celu przywrócenia funkcjonalności mechanicznej i użytkowej drzwi poprzez wykonanie napraw: a) regulacji poziomej i pionowej - w razie konieczności ponowne osadzenie drzwi; b) regulacji zawiasów - skrzydła drzwiowe powinny prawidłowo się zamykać, nie trzeć o siebie i o podłogę, równe odległości (szczeliny) po obrysie; c) regulacji klamek, systemów antypanicznych, systemów RKZ, samozamykaczy, blokad, zwory elektromagnetycznej i zamków - płynne i sprawne zamykanie się drzwi oraz szczelne domykanie; d) naprawy lub wymiany elementów uszkodzonych a brakujących uzupełnienie - listwy maskujące, profile, pochwyty, klamki, szyldy, zawiasy, osłony zawiasów, osłony zamków, osłony samozamykaczy, rygle, oblachowania oraz inne; e) wymiany na nowe niesprawnych lub uszkodzonych systemów - samozamykaczy, RKZ, dźwigni antypanicznych, elektrozamków, zwory elektromagnetycznej; f) wymiany szyb - pękniętych, uszkodzonych lub zbitych z uwzględnieniem klasy wytrzymałości ogniowej EI 30, EI 60; g) wymiany lub uzupełnienia uszczelek; h) wymiany lub uzupełnienia taśm ppoż., 2. W przypadku konieczności dokonania wymiany uszkodzonych elementów drzwi oraz napraw konserwatorskich Wykonawca zobowiązany jest terminie do 2 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego dokonać wizji lokalnej. 3. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia wyceny całkowitej i przekazać Zamawiającemu w formie pisemnej (e-mail). 4. Wszelkie naprawy naprawczo-konserwacyjne mogą odbywać się tylko na pisemne zlecenie praz przez Zamawiającego. Po wysłaniu zlecenia przez Zamawiającego, Wykonawca przystąpi do prac naprawczych w terminie do 3 dni roboczych. 5. Wymagania dodatkowe: a) Wykonawca każdorazowo przedstawi wycenę, która zawiera koszt materiału (części), koszt demontażu i ponownego montażu stolarki aluminiowej oraz wszelkich dodatkowych kosztów potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania drzwi wraz z utylizacją odpadów - zgodnie z cenami przedstawionymi w formularzu cenowym. b) Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę pogotowia serwisowego - gotowość do niezwłocznego wykonania usługi dostarczenia i wymiany uszkodzonych elementów, po wcześniejszym przedstawieniu wyceny zgodnie z cenami zawartymi w formularzu cenowym (załącznik nr 1) i akceptacji wartości usługi przez Zamawiającego. c) W przypadku usterek nieujętych w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do umowy) dopuszcza się naprawę drzwi w zakresie innym po wcześniejszym przedstawieniu wyceny indywidualnej i zaakceptowaniu zakresu i wartości usługi przez Zamawiającego. d) Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia lub odtworzenia wszystkich oznaczeń, które wcześniej występowały na naprawianych drzwiach - naklejki, informacje, tabliczki, numery, oznaczenia itp. e) Po dokonaniu naprawy, regulacji lub wymianie - drzwi powinny być w 100% sprawne i kompletne. f) Dopuszcza się możliwość powtórnego wykorzystania sprawnych, zdemontowanych części oraz elementów do naprawy innych w innym miejscu. g) Wszystkie wymieniane elementy oraz części powinny być zastąpione nowymi podobnymi pod względem jakości i wymogów technicznych z zachowaniem estetyki i kolorystyki. h) Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego przedłożyć oraz dostarczyć wszelką dokumentację techniczną na wymienione elementy i części - certyfikaty, świadectwa, gwarancje. i) Naprawione drzwi powinny spełniać wszystkie techniczne wymogi określane przepisami oraz posiadać gwarancje na wykonaną usługę i części nie krótszą niż 24 miesiące

II.5) Główny Kod CPV: 44221220-0

Dodatkowe kody CPV:

44221220-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 162601.63
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art 67 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
postępowanie unieważnione z powodu braku złożonych ofert


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.