Ogłoszenie z dnia 2020-09-10
Ogłoszenie nr 550172817-N-2020 z dnia 10-09-2020 r.
Wrocław: Usługa naprawy drzwi p.poż , dymoszczelnych i zwykłych aluminiowych OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 28901200000000,
ul. Borowska
213,
50-556
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 734 24 77, e-mail
dzp@usk.wroc.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: ZDROWIE
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa naprawy drzwi p.poż , dymoszczelnych i zwykłych aluminiowych
Numer referencyjny
DZP.242.211.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
II Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie prac naprawczo-konserwacyjnych, mające na celu przywrócenia funkcjonalności mechanicznej i użytkowej drzwi poprzez wykonanie napraw:
a) regulacji poziomej i pionowej - w razie konieczności ponowne osadzenie drzwi;
b) regulacji zawiasów - skrzydła drzwiowe powinny prawidłowo się zamykać, nie trzeć o siebie i o podłogę, równe odległości (szczeliny) po obrysie;
c) regulacji klamek, systemów antypanicznych, systemów RKZ, samozamykaczy, blokad, zwory elektromagnetycznej i zamków - płynne i sprawne zamykanie się drzwi oraz szczelne domykanie;
d) naprawy lub wymiany elementów uszkodzonych a brakujących uzupełnienie - listwy maskujące, profile, pochwyty, klamki, szyldy, zawiasy, osłony zawiasów, osłony zamków, osłony samozamykaczy, rygle, oblachowania oraz inne;
e) wymiany na nowe niesprawnych lub uszkodzonych systemów - samozamykaczy, RKZ, dźwigni antypanicznych, elektrozamków, zwory elektromagnetycznej;
f) wymiany szyb - pękniętych, uszkodzonych lub zbitych z uwzględnieniem klasy wytrzymałości ogniowej EI 30, EI 60;
g) wymiany lub uzupełnienia uszczelek;
h) wymiany lub uzupełnienia taśm ppoż.,
2. W przypadku konieczności dokonania wymiany uszkodzonych elementów drzwi oraz napraw konserwatorskich Wykonawca zobowiązany jest terminie do 2 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego dokonać wizji lokalnej.
3. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia wyceny całkowitej i przekazać Zamawiającemu w formie pisemnej (e-mail).
4. Wszelkie naprawy naprawczo-konserwacyjne mogą odbywać się tylko na pisemne zlecenie praz przez Zamawiającego. Po wysłaniu zlecenia przez Zamawiającego, Wykonawca przystąpi do prac naprawczych w terminie do 3 dni roboczych.
5. Wymagania dodatkowe:
a) Wykonawca każdorazowo przedstawi wycenę, która zawiera koszt materiału (części), koszt demontażu i ponownego montażu stolarki aluminiowej oraz wszelkich dodatkowych kosztów potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania drzwi wraz z utylizacją odpadów - zgodnie z cenami przedstawionymi w formularzu cenowym.
b) Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę pogotowia serwisowego - gotowość do niezwłocznego wykonania usługi dostarczenia i wymiany uszkodzonych elementów, po wcześniejszym przedstawieniu wyceny zgodnie z cenami zawartymi w formularzu cenowym (załącznik nr 1) i akceptacji wartości usługi przez Zamawiającego.
c) W przypadku usterek nieujętych w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do umowy) dopuszcza się naprawę drzwi w zakresie innym po wcześniejszym przedstawieniu wyceny indywidualnej i zaakceptowaniu zakresu i wartości usługi przez Zamawiającego.
d) Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia lub odtworzenia wszystkich oznaczeń, które wcześniej występowały na naprawianych drzwiach - naklejki, informacje, tabliczki, numery, oznaczenia itp.
e) Po dokonaniu naprawy, regulacji lub wymianie - drzwi powinny być w 100% sprawne i kompletne.
f) Dopuszcza się możliwość powtórnego wykorzystania sprawnych, zdemontowanych części oraz elementów do naprawy innych w innym miejscu.
g) Wszystkie wymieniane elementy oraz części powinny być zastąpione nowymi podobnymi pod względem jakości i wymogów technicznych z zachowaniem estetyki i kolorystyki.
h) Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego przedłożyć oraz dostarczyć wszelką dokumentację techniczną na wymienione elementy i części - certyfikaty, świadectwa, gwarancje.
i) Naprawione drzwi powinny spełniać wszystkie techniczne wymogi określane przepisami oraz posiadać gwarancje na wykonaną usługę i części nie krótszą niż 24 miesiące
II.5) Główny Kod CPV:
44221220-0
Dodatkowe kody CPV:
44221220-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
162601.63
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art 67 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
postępowanie unieważnione z powodu braku złożonych ofert
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.