Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-06-21
Ogłoszenie nr 550125044-N-2019 z dnia 21-06-2019 r.
Giżycko: Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku - naprawa nawierzchni z prefabrykatów betonowych i nawierzchni kamiennych OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Giżycko, Krajowy numer identyfikacyjny 79067117100000,
ul. al. 1 Maja
14,
11-500
Giżycko, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
87 73 24 111, 7324 143, e-mail
przetargi@gizycko.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gizycko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku - naprawa nawierzchni z prefabrykatów betonowych i nawierzchni kamiennych
Numer referencyjny
ZP.271.1.22.2019.MW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
o roboty naprawczo-konserwacyjne przy nawierzchniach: z płyt drogowych; z płyt betonowych 35x35 cm; z betonowej kostki brukowej - z uzupełnieniem nierówności podbudowy z mieszanki kruszywa naturalnego z kruszywem łamanym w ilości 50 %, rozścielenie warstwy mieszanki wraz
z zagęszczeniem gr.10 cm dla nawierzchni dla ruchu pieszych i gr. 20 cm (tj. 2 x 10 cm) pod nawierzchnie obciążone ruchem KR 1-KR 2,
o roboty polegające na wykonaniu nawierzchni: z betonowej kostki brukowej - po wcześniejszym wykonaniu koryta; przygotowaniu podłoża; wykonaniu podbudowy z mieszanki kruszywa naturalnego z kruszywem łamanym w ilości 50 %, rozścielenie warstwy mieszanki wraz z zagęszczeniem gr.10 cm dla nawierzchni dla ruchu pieszych i gr. 20 cm pod nawierzchnie obciążone ruchem KR 1-KR 2,
o roboty związane z wykonaniem podbudowy z mieszanki kruszywa naturalnego z kruszywem łamanym w ilości 50 %, rozścielenie warstwy mieszanki wraz z zagęszczeniem gr.10 cm dla nawierzchni dla ruchu pieszych i gr. 20 cm (tj. 2 x 10 cm) pod nawierzchnie obciążone ruchem KR 1-KR 2,
o roboty naprawczo-konserwacyjne - polegające na wyrównaniu linii obrzeży z uzupełnieniem podsypki cementowo-piaskowej lub linii krawężników z uzupełnieniem ławy betonowej z betonu C 8/10 z oporem, lub na wymianie uszkodzonych prefabrykatów na inne pochodzące z rozbiórki i innych robót drogowych przy nawierzchniach z prefabrykatów betonowych lub kostki kamiennej,
Szczegółowo przedmiot zamówienia określa "Formularz oferty cenowej" stanowiący Załącznik nr 1 do Zaproszenia oraz "Zakres robót Wykonawcy - Kosztorys ofertowy" - (Załącznik nr 1 do umowy), stanowiący Załącznik nr 3 do Zaproszenia.
1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na fizycznym wykonywaniu prac, tj.:
o profilowaniu powierzchni nawierzchni lub dna koryta,
o wyrównaniu warstwy podbudowy z kruszywa,
o uwałowaniu poszczególnych warstw nawierzchni.
2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności będące przedmiotem zamówienia wymienione w ust. 1, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. 2018 r., poz. 917 - ze zmianami).
3. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania).
4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę
z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do Zaproszenia "Wzorze Umowy", a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.
6. Powyższy wymóg określony w punkcie 2 dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp).
II.5) Główny Kod CPV:
45233141-9
Dodatkowe kody CPV:
45233142-6,
45233320-8,
45233220-7,
45233223-8,
45233226-9,
45233251-3,
45233252-0,
45233253-7,
45233260-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego (ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w BZP pod nr 552614-N-23019 w dniu 27.05.2019 r. nie zostały złożone żadne oferty.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Zakład Usługowy Roboty Ogólnobudowlane i Tereny Zielone, Andrzej Morski ,
,
ul. Suwalska 21,
11-500,
Giżycko , kraj/woj.
warmińsko - mazurskie
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- ROBOTA BUDOWLANA - REMONT POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU NR 6 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W GOŁDAPI.
- Wykonanie zasilania energetycznego tymczasowego obozowiska w Antonowie
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych dróg na terenie Gminy Dłutów
- Przebudowa drogi gminnej nr 102853 B Rumiejki-Źrobki, Gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja dróg w gminie Zakroczym
- Zagospodarowanie terenu przy Urzędzie Gminy
- Przebudowa drogi Budy Mdzewskie - Józefowo
- Odwodnienie rejonu ulic Czereśniowej i Wrzosowej w Konstantynowie Łódzkim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.