eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych, tramwajowych i autobusowo - tramwajowych na terenie gminy - miasto Grudziądz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-04-23

Ogłoszenie nr 550069975-N-2020 z dnia 23-04-2020 r.

Grudziądz: Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych, tramwajowych i autobusowo - tramwajowych na terenie gminy - miasto Grudziądz OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Grudziądz, Krajowy numer identyfikacyjny 87111883300000, ul. ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 564 510 233, e-mail bzp@um.grudziadz.pl, faks 564 510 233.
Adres strony internetowej (url): www.bip.grudziadz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych, tramwajowych i autobusowo - tramwajowych na terenie gminy - miasto Grudziądz
Numer referencyjny KOM.271.1.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych, tramwajowych i autobusowo - tramwajowych na terenie gminy - miasto Grudziądz. 1. Zakres prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku przystanków, wiat przystankowych i wyposażenia przystanków komunikacji miejskiej polega w szczególności na: 1) sprzątanie terenu przystankowego polegające na usunięciu śmieci, w szczególności: papierów, szkieł, niedopałków papierosów, kamieni, liści, traw itp.; 2) zamiatanie powierzchni przystanków określonej w Załączniku nr 1; 3) usuwanie z wiat i słupków przystankowych plakatów lub ogłoszeń, których umieszczenie nie było uzgodnione z Zamawiającym; 4) usuwanie nieczystości - gałęzi, liści itp. z powierzchni dachów wiat przystankowych; 5) bieżące opróżnianie koszy na odpady i w razie konieczności, na telefoniczne zgłoszenie przez Zamawiającego; 6) mycie i dezynfekcja koszy - w miarę potrzeb; 7) usuwanie kurzu, zabrudzeń oraz mycie ławek i siedzisk (znajdujących się we wiatach i stojących na przystankach); 8) koszenie terenów zielonych w obrębie przystanków komunikacji miejskiej; 9) dokonywanie poprawy estetyki terenu przystankowego poprzez usuwanie dziko rosnących traw i chwastów w miarę potrzeb; 10) usuwanie graffiti z szyb, ławek i siedzeń, dachu i sufitu wiaty, tablicy znaku przystankowego, gablot przystankowych z rozkładami jazdy - z zastrzeżeniem, że środki chemiczne stosowane do mycia wiat i usuwania graffiti z wiat nie mogą prowadzić do uszkodzeń powierzchni lakierniczych, powierzchni oszklonych oraz pokrytych poliwęglanem; 11) sprzątanie wraz z wywiezieniem pozostałości po zniszczonej wiacie na zgłoszenie Zamawiającego; 12) mycie wiat i infrastruktury przystankowej nie rzadziej niż raz w miesiącu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie później niż do 15 dnia każdego miesiąca, polegające na: a) myciu powierzchni szklanych, powierzchni metalowych oraz gablot przystankowych i tabliczek rozkładowych środkami chemicznymi posiadającymi atesty i nieszkodliwymi dla materiałów, z których wykonane są poszczególne elementy wiat przystankowych; b) wytarciu do sucha powierzchni szklanych wiat, gablot informacyjnych, tabliczek rozkładowych, siedzisk dla pasażerów (mycie nie może zniszczyć infrastruktury przystankowej we wiacie). 2. Rodzaje przystanków komunikacyjnych oraz częstotliwość utrzymania czystości przystanków, wiat przystankowych i wyposażenia przystanków komunikacji miejskiej zostały określone w Załączniku nr 2. 3. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) zaopatrzenia się w sprzęt, materiały, środki chemiczne i narzędzia gwarantujące prawidłowe jakościowo i terminowe wykonanie Usług. Stosowane do realizacji Usług środki chemiczne nie mogą powodować uszkodzeń czyszczonych powierzchni (tj. zmatowienia, zarysowania, odbarwienia, łuszczenia itd., winny być odpowiednio dobrane do rodzaju mytych powierzchni oraz do występującej temperatury (środki niezamarzające przy temperaturach ujemnych); 2) zapewnienia skutecznej kontroli stanu czystości oraz zimowego utrzymania na przystankach i niezwłocznego przystąpienia do prac w celu usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości; 3) telefonicznego informowania na bieżąco Zamawiającego o stwierdzonych, widocznych uszkodzeniach obiektów; 4) stosowania obowiązujących w Polsce norm technicznych w zakresie sprzętu, materiałów i usuwania odpadów zebranych w trakcie oczyszczania; 5) wyposażenia pracowników wykonujących prace w odpowiednie środki ochrony zgodnie z przepisami bhp; 6) stosowania sprzętu gwarantującego prawidłowe jakościowe i terminowe wykonywanie prac. Należy zwracać szczególną uwagę na pracę sprzętu mechanicznego na chodnikach i peronach w celu uniknięcia uszkodzeń nawierzchni; szczególnie dotyczy to okresu po zimie, kiedy podłoże gruntowe jest nawodnione. Nie dopuszcza się wjazdu na chodniki samochodów ciężarowych o masie całkowitej przekraczającej 3,5 t.; 7) wyposażenia pojazdów przeznaczonych do wykonania zamówienia na własny koszt w urządzenia spełniające warunki zawarte w art. 54 ust.1 w ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020 poz.110 z późn. zm.), 8) wykonywania umowy z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r. poz. 1396 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), 9) w trakcie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa aktualne decyzje, zezwolenia własne lub podwykonawcy, pozwalające mu wykonać usługę i zobowiązuje się przedstawić je do wglądu każdorazowo na żądanie Zamawiającego. Brak w/w dokumentów może skutkować rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy, 10) wszelkie szkody wyrządzone przez personel Wykonawcy lub jego podwykonawcy osobom trzecim w trakcie lub na skutek świadczenia usługi, ponosi Wykonawca, który w tym zakresie ponosi również pełną odpowiedzialność cywilną wobec poszkodowanych. W sytuacji, jeżeli Zamawiający zostałby pozwany do sądu z w/w tytułu, Wykonawca wstąpi w jego miejsce i zwolni go z wszelkich roszczeń z tego tytułu, 11) Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty wszelkich mandatów, grzywien i opłat nałożonych na Zamawiającego przez uprawnione organy kontrolujące, jeżeli przyczyną ich nałożenia jest działanie lub zaniechanie Wykonawcy, 12) za wszelkie działania lub zaniechania zaangażowanych w realizację niniejszej Umowy podwykonawców, Wykonawca ponosi odpowiedzialność jak za własne działania lub zaniechania.

II.5) Główny Kod CPV: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Termin obowiązywania umowy zawartej z obecnym wykonawcą tego zadania - firmą Cleaner Karolina Smacka Bzowo 99A, 86-160 Warlubie, upływa z dniem 30 kwietnia br. W związku z koniecznością zachowania ciągłości realizacji zadania utrzymania czystości na przystankach komunikacji miejskiej po zakończeniu umowy z obecnym wykonawcą, do czasu zakończenia procedury w trybie przetargu nieograniczonego, Zamawiający podjął decyzję o wszczęciu postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamawiający zastosował tryb zamówienia z wolnej ręki jako rozwiązanie konieczne i doraźne.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

CLEANER Karolina Smacka, cleaner.grudziadz@onet.pl, Bzowo 99a, 86-160, Warlubie, kraj/woj. kujawsko - pomorskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.