eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białowieża › Remont, budowę i konserwację obiektów infrastruktury w Ośrodku Hodowli Żubrów, na terenie OO Rezerwat oraz dostawę kruszywa z wypełnieniem ubytków dróg na terenie OO Rezerwat Białowieskiego Parku Narodowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-06-08



Ogłoszenie nr 548627-N-2020 z dnia 2020-06-08 r.

Białowieski Park Narodowy: Remont, budowę i konserwację obiektów infrastruktury w Ośrodku Hodowli Żubrów, na terenie OO Rezerwat oraz dostawę kruszywa z wypełnieniem ubytków dróg na terenie OO Rezerwat Białowieskiego Parku Narodowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Białowieski Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 20066482800000, ul. ul. Park Pałacowy  11 , 17-230  Białowieża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 682 97 23, e-mail alicjaw@bpn.com.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.bpn.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bpn.com.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bpn.com.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Białowieski Park Narodowy - Sekretariat 17-230 Białowieża Park Pałacowy 11


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont, budowę i konserwację obiektów infrastruktury w Ośrodku Hodowli Żubrów, na terenie OO Rezerwat oraz dostawę kruszywa z wypełnieniem ubytków dróg na terenie OO Rezerwat Białowieskiego Parku Narodowego
Numer referencyjny: ZP.26.5.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Remont, budowa i konserwacja obiektów infrastruktury w Ośrodku Hodowli Żubrów na terenie OO Rezerwat oraz dostawa kruszywa z wypełnieniem ubytków dróg na terenie OO Rezerwat Białowieskiego Parku Narodowego Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część I - Remont stodoły w rezerwacie nr 4 Część II - Remont stajni-wozowni Część III - Wykonanie ogrodzenia elektrycznego na płocie ośrodka rehabilitacji zwierząt Część IV - Dostawa kruszywa naturalnego w ilości 2000 m3 z wypełnieniem ubytków dróg do celów ppoż. na łącznym odcinku 5,90km na terenie Obwodu Masiewo, Obwodu Zamosze Część V - Utrzymanie obiektów oraz urządzeń infrastruktury turystycznej poprzez ich konserwację w tym Filipówka, Brama wjazdowa i wyjazdowa do Parku Pałacowego, PIT. Szczegółowy zakres prac został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach i STWiORB.

II.5) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45262300-4
45422000-1
45261900-3
45310000-3
45421100-5
60000000-8
14212200-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 110
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
110

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
Gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z postanowieniami § 14 projektu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-24, godzina: 11:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Remont stodoły w rezerwacie nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont stodoły w rezerwacie nr 4 (budynek stodoły parterowy z dachem dwuspadowym i przedsionkami w zabudowie wolnostojącej, przeznaczony do magazynowania siana). Lokalizacja : Ośrodek Hodowli Żubrów: Rezerwat nr 4 (oddz.450B) Wykonanie następujących robót: a) rozebranie stóp żelbetowych o wys. ponad 100 cm; wymiana i wzmocnienie części elementów konstrukcyjnych, wykonanie części nowych stóp betonowych, c) rozbiórka/demontaż elementów przeznaczonych do wymiany (elementów konstrukcji betonowych, obicia ścian drewnianych, ścianek działowych, podłóg białych, legarów), b) wymiana elementów konstrukcyjnych (słupy 15/20, słupy o śr. 30 cm), wymiana elementów konstrukcyjnych dachu (miecze lub zastrzały), wzmocnienie węzłów drewnianych śrubami M12, c) wymiana i wykonanie części ścian drewnianych, d) elewacje z paneli - montaż rusztu na konstrukcji drewnianej, boazerie z listew drewnianych profilowanych o grub.20 mm, 3-krotna impregnacja szalówki środkami dekoracyjno-ochronnymi, e) wymiana drzwi i wrót drewnianych deskowych, f) wykonanie nowych podłóg (podkłady betonowe z betonu B20, izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne, legary, podłogi z drewna - deski lub bale o grub. 38mm), g) wykonanie podestu przy wejściu do budynku, betonowy z betonu B20 na podkładzie piaskowym zagęszczonym Is-0,98, h) wykonanie instalacji elektrycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45422000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 110
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Remont stajni-wozowni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont stajni-wozowni (budynek parterowy z dachem dwuspadowym i przedsionkami w zabudowie wolnostojącej. Konstrukcja budynku istniejąca tradycyjna, drewniana z bali okrąglaków i częściowo szkieletowa, pokryta deskami posadowiona na fundamentach betonowych, więźba dachowa drewniana kryta blachą trapezową powlekaną). Lokalizacja : Ośrodek Hodowli Żubrów: Rezerwat nr 2 (oddz.420C). Wykonanie następujących robót: a) docieplenie stropu w pomieszczeniach nr 1, 2, 3, 4 z wełny mineralnej pomiędzy istniejącymi belkami stropowymi wraz z wykonaniem paroizolacji i montażem od spodu płyty OSB3 gr. 18mm, b) docieplenie ścian w pomieszczeniu nr 1 i 2 wełną mineralną gr. 10cm, w pomieszczeniu nr 1 pomiędzy istniejące słupy ścienne, natomiast w pomieszczeniu nr 2 na projektowanym ruszcie z kantówek 5/10cm, ściany wyłożone folią paroizolacyjną i od środka płyty OSB3 gr. 18mm, c) wykonanie posadzki w pomieszczeniu nr 2 z betonu B20 gr 12cm na podkładzie piaskowym zagęszczonym Is-0,98. Jako wierzchnią warstwę projektuje się szlichtę betonową gr. 6cm po izolacji z folii izolacyjnej podposadzkowej czarnej gr. 2mm, d) rozbiórka (wycięcie otworu) w ścianie z bali okrąglaków, i skucie w tym miejscu fundamentu, e) wycięcie otworów okiennych lub drzwiowych w ścianach drewnianych, wstawienie 4 okien drewnianych U = 1,4W/m2K wykończonych fabrycznie o powierzchni 0.5-0.7 m^2, f) wymiana drzwi i wrót drewnianych deskowych z drewna sosnowego wykonanych z kantówek 10/10cm i obitych deskami struganymi gr. 25mm, g) przy wejściu do pomieszczenia nr 3 budynku wykonanie podjazdu betonowego z betonu B20 gr. 15cm na fundamencie dokoła szer. 25cm i głębokości 40cm, jako wypełnienie pod płytą podbudowa piaskowa zagęszczona Is-0,98, h) wykonanie nowej instalacji elektrycznej (instalacja oświetleniowa, gniazda wtykowe), i) remont istniejącej instalacji odgromowej i uzupełnienie jej o brakujące elementy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45422000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 110
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Wykonanie ogrodzenia elektrycznego na płocie ośrodka rehabilitacji zwierząt
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie ogrodzenia elektrycznego na płocie ośrodka rehabilitacji zwierząt - długość płotu ośrodka rehabilitacji na którym należy wykonać ogrodzenie elektryczne wynosi ok. 1211m, w tym ok. 360 m to płot siatkowy (na słupach stalowych z żerdziami), pozostałe ogrodzenie - płot drewniany szczelny na słupach stalowych. Wysokość istniejących ogrodzeń - ok. 2,0m. Lokalizacja : Ośrodek Hodowli Żubrów: Rezerwat nr 4 (oddz.425D). Wykonanie następujących robót: a) wykonanie i podłączenie ogrodzenia (montaż słupków na istniejącym płocie, założenie drutu, wykonanie uziemienia, podłączenie ogrodzenia do sieci - doprowadzenie zasilania z budynku stróżówki (za pomocą izolowanego kabla przyłączeniowego), gdzie podłączony zostanie elektryzator), b) trzy poziomy drutu stalowego ocynkowanego 2,0mm, drut łączyć za pomocą śrubowych złączek do drutu, c) słupki ogrodzenia - wykonać z kątownika stalowego 45x30x4 mm przyspawanego do istniejących słupów stalowych ogrodzenia bądź mocowanego za pomocą muf, d) zasilanie ogrodzenia - podłączenie elektryzatora sieciowego do źródła prądu należy wykonać w budynku stróżówki, który znajduje się w odległości ok. 15.0 m od istniejącego ogrodzenia ośrodka, e) elektryzator - wymagane parametry (nie niższe niż): zasilanie - 230V, napięcie wyjściowe -10 000V, napięcie pod obciążeniem 500 Ohm - 5600V, energia wejściowa -2,4J, energia wyjściowa -1,6J, pobór mocy -4W, f) w ramach wykonania instalacji ogrodzeniowej należy przewidzieć również montaż: uziemienia szpilkowego, izolatora odgromnikowego, napinaczy do drutu, sygnalizatora spadku napięcia g) kabel podłączeniowy - odcinek instalacji od elektryzatora do ogrodzenia (ok. 15,0m) wykonać izolowanym kablem przyłączeniowym (przewód wielodrutowy w podwójnej izolacji LXY1,3/20kV),prowadzonym w ziemi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Dostawa kruszywa naturalnego w ilości 2000 m3 z wypełnieniem ubytków dróg do celów ppoż. na łącznym odcinku 5,90 km na terenie Obwodu Masiewo, Obwodu Zamosze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa kruszywa naturalnego w ilości 2000 m3 z wypełnieniem ubytków dróg do celów ppoż. na łącznym odcinku 5,90 km na terenie Obwodu Masiewo, Obwodu Zamosze Wykonanie bieżącego utrzymania drogi poprzez dostarczenie kruszywa naturalnego niekruszonego z wypełnieniem ubytków drogi leśnej do celów ppoż. w Obwodzie Masiewo, Zamosze. Zakres usługi obejmuje mechaniczne profilowanie istniejącej nawierzchni drogi równiarką, dostarczenie kruszywa (załadunek, transport i rozładunek) w ilości 2000 m3 oraz wysypanie go bezpośrednio ze środków transportu (samochodu) lub koparką na drogę we wskazanych przez Zamawiającego miejscach w sposób punktowy bądź ciągły "dywanowo" na łącznym odcinku 5,90 km wraz z jego mechanicznym rozplantowaniem, wyprofilowanie usypanej nawierzchni przy użyciu równiarki, a także zagęszczeniem nawierzchni poprzez wałowanie walcem samojezdnym. Kruszywo powinno pochodzić z lokalnych żwirowni i być dostarczone bezpośrednio z miejsca wydobycia. Z uwagi na to, że dostawy będą się odbywały na drogi leśne nie utwardzone, gdzie może być problem z przemieszczaniem się samochodów o dużej ładowności Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia środkami transportu o masie całkowitej do 30 t.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 14212200-2, 60000000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 60
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.