eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Specyfikacja istotnych warunków zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 14000 euro na dostawę papieru do drukowania i ksero dla potrzeb Sądu Rejonowego w Koninie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-18

Konin: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 14000 euro na dostawę papieru do drukowania i ksero dla potrzeb Sądu Rejonowego w Koninie.
Numer ogłoszenia: 54716 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Koninie, ul. Wojska Polskiego 2, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2429535 w. 307, fax 063 2428089.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 14000 euro na dostawę papieru do drukowania i ksero dla potrzeb Sądu Rejonowego w Koninie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukowania i ksero dla potrzeb Sądu Rejonowego w Koninie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia. Zadanie 1 Dostawa papieru do drukowania i ksero, białego klasy B, o gramaturze 80g/m2, białość min.161, w formacie A 4 i A3, pakowany w ryzach (500szt.), dostawa w kartonach po 5 ryz w jednym. Papier nie może się kruszyć, uszkadzać kserokopiarek oraz drukarek. Szacowana ilość konieczna do zamówienia na okres trwania umowy- 24 miesiące: 1. Papier do drukowania i ksero A4 biały, klasa B, gramatura 80g/m2 , białość min. 161, papier wysokiej jakości, pakowany w kartony po 5 ryz w jednym- 1000 ryz 2. Papier do drukowania i ksero A3 biały , klasa B, gramatura 80g/m2, białość min.161, papier wysokiej jakości, pakowany w kartony po 5 ryz w jednym- 10 ryz Zadanie 2 Dostawa papieru do drukowania i ksero białego klasy C, o gramaturze 80g/m2 , białość min.146 w formacie A 4 i A3, pakowany w ryzach (500szt.), dostawa w kartonach po 5 ryz w jednym. Papier nie może się kruszyć, uszkadzać kserokopiarek oraz drukarek. Szacowana ilość konieczna do zamówienia na okres trwania umowy- 24 miesiące: 1. Papier do drukowania i ksero A4 biały, klasa C, gramatura 80g/m2 , białość min.146, papier wysokiej jakości, pakowany w kartony po 5 ryz w jednym- 3620 ryz 2. Papier do drukowania i ksero A3 biały , klasa C, gramatura 80g/m2, białość min.146, papier wysokiej jakości, pakowany w kartony po 5 ryz w jednym- 64 ryz Zadanie 3 Dostawa papieru do drukowania i ksero, białego klasy C, o gramaturze 200g/m2 , białość min.146 w formacie A4, pakowany w ryzach ( 250szt.), dostawa w kartonach po 5 ryz w jednym. Papier nie może się kruszyć, uszkadzać kserokopiarek oraz drukarek. Szacowana ilość konieczna do zamówienia na okres trwania umowy- 24 miesiące: 1. Papier do drukowania i ksero A4 biały, klasa C, gramatura 200g/m2 , białość min.146, papier wysokiej jakości, pakowany w kartony po 5 ryz w jednym- 28 ryz

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych), 4)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 5)spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją, Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1)jest niezgodna z ustawą, 2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6)zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, 7)wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania za¬wiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki, Wykonawca spełnił. Wykonawca, który nie spełni choćby jednego z warunków, zostanie wykluczony z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujace dokumanty i załączniki: 1.1 Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (zał.1) wraz z formularzem cenowym ( zał.2) 1.2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do składanej oferty 1.3. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy z wykorzystaniem -załącznika nr4 1.4.W celu potwierdzenia doświadczenia (ust. 8, pkt. 8.1., ppkt. 2) Wykonawca dołączy wykaz wykonanych dostaw o podobnym charakterze i w podobnych ilościach w okresie ostatnich trzech lat, a JEŻELI OKRES PROWADZNIENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY, DOSTAW O CHARAKTERZE PODOBNYM DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (Zał. 5 do oferty) .Referencje wystawione przez zamawiających są gwarancją wykonania dostaw. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 2.1Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów (załączniki nr 1 do nr 5). Nie dopuszcza się składania alternatywnych, co do treści i formy dokumentów. 4.Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność, podpisem przez osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 5.Jeżeli dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.2 ppkt 1) i 2) składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o których mowa w pkt a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś dokument określony w lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dostawca wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez biegłego tłumacza przysięgłego. 6.Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych. 6.1Dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie, wykonawca oznacza w wybrany przez siebie sposób. 6.2.Po dokonaniu czynności otwarcia ofert Komisja Zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.sr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Koninie ul.Wojska Polskiego 2 62-500 Konin Oddział Administracyjny pok.15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Sąd Rejonowy w Koninie ul.Wojska Polskiego 2 62-500 Konin Oddział Administracyjny pok.15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.