eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › SVA/J/4620-34/2020: Budowa budynku szko³y w stanie surowym w ramach zadania 43464 "Rozbudowa budynku 267 w Dêblinie"

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-05-29



Og³oszenie nr 545445-N-2020 z dnia 2020-05-29 r.

AMW SINEVIA Sp. z o.o.: SVA/J/4620-34/2020: Budowa budynku szko³y w stanie surowym w ramach zadania 43464 "Rozbudowa budynku 267 w Dêblinie"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: AMW SINEVIA Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego  6 , 05-100  Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 22 101 21 00 do 03, , e-mail biuro@amwsinevia.pl, , faks 22 101 21 04.
Adres strony internetowej (URL): www.amwsinevia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.amwsinevia.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.amwsinevia.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
elektronicznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://amwsinevia.eb2b.com.pl
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
AMW SINEVIA Sp. z o.o. 05-100 Nowy Dwór Maz. ul. Paderewskiego 6 w kancelarii na I piêtrze


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: SVA/J/4620-34/2020: Budowa budynku szko³y w stanie surowym w ramach zadania 43464 "Rozbudowa budynku 267 w Dêblinie"
Numer referencyjny: SVA/J/4620-34/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku szko³y w stanie surowym w ramach zadania 43464 "Rozbudowa budynku 267 w Dêblinie. Zamówienie obejmuje: - przygotowania terenu pod inwestycjê: ogrodzenie placu budowy, przygotowania zaplecza budowy, dróg dojazdowych, niezbêdne utwardzenie placu budowy podczas realizacji robót, roboty rozbiórkowe, wycinka drzew, itp.; - robót ziemnych pod fundamenty; - wykonania fundamentów pod budynek, schody, agregat, wraz z izolacj± i zasypk± fundamentów; - wykonanie podk³adów z materia³ów sypkich oraz podk³adu betonowego pod posadzki cementowe na parterze wraz z niezbêdnymi podej¶ciami sanitarnymi i elektrycznymi; - wykonania konstrukcji ¿elbetowej; - wykonania ¶cian zewnêtrznych i wewnêtrznych dzia³owych; - wykonania dachu wraz z odwodnieniem i instalacj± odgromow±, klapami oddymiaj±cymi, ¶wietlikami, doj¶ciami technologicznymi; - wykonania podej¶æ sanitarnych, i niezbêdnych przej¶æ do wykonania stanu surowego otwartego z dachem; - wykonanie instalacji odgromowej; - wykonanie innych robót zawartych w przedmiarze pomocniczym oraz dokumentacji niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy. Na wszystkie dostarczone materia³y, urz±dzenia Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu (najpó¼niej w dniu koñcowego odbioru robót budowlanych) informacje producenta o materiale zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami (deklaracje zgodno¶ci, certyfikaty, dopuszczenia, atesty). Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu przed podpisaniem umowy listê pracowników uczestnicz±cych w realizacji robót w celu wyrobienia przepustek na plac budowy. Wykonawca wykona dokumentacjê powykonawcz± w 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej. Szczegó³owy zakres rzeczowy zamówienia okre¶la dokumentacja (dokumentacja i przedmiar robót) - za³±cznik nr 9 do SIWZ. Zamawiaj±cy informuje, ¿e przedmiar robót jest jedynie dokumentem pomocniczym, s³u¿y tylko i wy³±cznie celom informacyjnym i nie stanowi wystarczaj±cej podstawy do dokonania wyceny przedmiotu umowy, ani te¿ podstawy dla rozliczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±. Za podstawê wyceny nale¿y przyj±æ dokumentacjê. W przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy przedmiarem robót a dokumentacj±, pierwszeñstwo ma dokumentacja.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45210000-2
45310000-3
45330000-9
45111000-8


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy informuje, ¿e w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia pozostaje on generalnym wykonawc± w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Nazewnictwo u¿yte w SIWZ oraz w za³±cznikach (Wykonawca, Zamawiaj±cy) jest stosowane jedynie w odniesieniu do przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych. Zamówienie nale¿y wykonaæ: do 6 miesiêcy od daty podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e: o ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osob± skierowan± do realizacji zamówienia, co najmniej jedn± (1) osob± z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlane; o ¿e wykona³ ni¿ej wymienione roboty budowlane w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedn± (1) robotê budowlan± zwi±zan± z budow± budynku o warto¶ci minimum 1 000 000,00 z³ brutto.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia: 1. odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - lub nie wezwie, je¿eli Zamawiaj±cy uzyska je za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych; 2. w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 1; 3. w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy (który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy) - dokumenty wymienione w pkt 1; 4. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci; 5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 6. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 4 zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 5 stosuje siê odpowiednio.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia: 1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, tj.: co najmniej jedn± (1) osobê z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlane; wraz z podaniem imienia i nazwiska tych osób oraz informacjami na temat ich uprawnieñ (numer, rodzaj i zakres) zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci a tak¿e informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 10 do SIWZ. 2) wykazu robót budowlanych obejmuj±cych: co najmniej jedn± (1) robotê budowlan± zwi±zan± z budow± budynku o warto¶ci minimum 1 000 000,00 z³ brutto, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - wzór wykazu robót stanowi za³±cznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystêpuj±c do postêpowania, Wykonawca ma obowi±zek wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 70 000,00 z³ (s³ownie: siedemdziesi±t tysiêcy z³ 00/100). 2. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1. w pieni±dzu, 2. w porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3. w gwarancjach bankowych, 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena brutto oferty100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany i uzupe³nienia Umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci zachowania formy pisemnej. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 - 6, w tym w oparciu o pkt 1 w nastêpuj±cych przypadkach: 1) zmiany danych dotycz±cych stron umowy, jak zmiana nazwy (je¶li nie oznacza przekszta³cenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej lub KRS. 2) osób upowa¿nionych, jako przedstawiciele stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeñ losowych m.in. takich jak choroba, ¶mieræ, ustanie stosunku pracy. 3) zmiana finansowania zamówienia na skutek ewentualnego braku p³ynno¶ci finansowania robót lub zmiany wielko¶ci limitu finansowego okre¶lonego w zatwierdzonym Centralnym Planie Inwestycji Budowlanych resortu Obrony Narodowej na dany rok bud¿etowy, tj. zmian, które nast±pi³y po dniu podpisania umowy. 4) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego termin wykonania umowy mo¿e ulec przesuniêciu o okres nie d³u¿szy ni¿ okres wstrzymania robót; b) wyst±pienia si³y wy¿szej (zdarzenia, któremu nie mog³y przewidzieæ, któremu nie mog³y zapobiec, ani któremu nie mog± przeciwdzia³aæ, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie w ca³o¶ci lub czê¶ci jego zobowi±zañ) lub innych okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu nale¿nej staranno¶ci nie by³ w stanie unikn±æ lub przewidzieæ, jak równie¿ inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobê trzeci± - o czas dzia³ania si³y wy¿szej oraz czas potrzebny do usuniêcia skutków jej dzia³ania oraz usuniêcia przeszkód; c) z powodu zmian w zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia, które warunkuj± wykonanie ca³o¶ci zamówienia (w tym zmian materia³owych), wykonania zamiennych b±d¼ zwiêkszaj±cych zakres zadania robót, wynikaj±cych z narad technicznych, inwentaryzacji stanu istniej±cego, aktualizacji dokumentacji projektowej na podstawie aneksu do minimalnych wojskowych wymagañ organizacyjno-u¿ytkowych (dalej MWWO-U) dla zadania, bie¿±cej realizacji robót, itp., d) zmiany harmonogramu realizacji robót lub finansowania zamówienia w przypadku okre¶lonym w pkt. 3; e) konieczno¶ci skoordynowania robót z innymi inwestycjami realizowanymi na terenie kompleksu; f) z powodu innych przyczyn zwi±zanych z realizacj± przedmiotu zamówienia, a niezale¿nych od stron m.in.: - wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych z przyczyn innych ni¿ zawinione przez Wykonawcê w przypadku, o którym mowa w art. 50 ust.1 pkt.4 Prawa budowlanego; - konieczno¶ci uzyskania wyroku s±dowego, lub innego orzeczenia s±du lub organu, którego konieczno¶ci nie przewidywano przy zawieraniu umowy; - uzyskania opinii, zezwoleñ, opracowañ, których nie przewidywano przy zawieraniu umowy. 5) zmniejszenie zakresu umowy w przypadku: a) zmiany przeznaczenia obiektu; b) zmian organizacyjnych Zamawiaj±cego lub inwestora; c) nieprzyznania ¶rodków finansowych w kolejnym roku realizacji umowy lub przyznania ich w ograniczonym zakresie w planie finansowym Zamawiaj±cego. 6) zmiany materia³owe i zmiany funkcji pomieszczeñ wynikaj±ce z aktualizacji dokumentacji projektowej na podstawie aneksu do MWWO-U dla zadania; 7) zmiany technologii wykonania robót; 8) zmiany inne w przypadku zmian w prawie budowlanym, ustawach i rozporz±dzeniach, które nast±pi³y po dniu otwarcia ofert oraz na skutek innych przyczyn zwi±zanych z realizacj± przedmiotu zamówienia a niezale¿nych od stron; 9) wyst±pienia przyczyn o charakterze obiektywnym, w tym z powodu okoliczno¶ci, za które odpowiada Zamawiaj±cy lub okoliczno¶ci wynikaj±cych z dzia³añ Inwestora, lub w przypadku przed³u¿enia terminu wykonania umowy - Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê zasad rozliczenia umowy. 10) W uzasadnionych przypadkach Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zamiany materia³ów lub urz±dzeñ objêtych przedmiotem umowy. Powy¿sza zmiana mo¿liwa bêdzie po uzyskaniu zgody autora projektów i jego o¶wiadczeniu o równowa¿no¶ci zaproponowanych zamiennych materia³ów lub urz±dzeñ. Ogólna warto¶æ przedmiotu umowy okre¶lona w § 3 ust. 1 umowy z tego tytu³u nie mo¿e ulec zwiêkszeniu. 11) W uzasadnionych przypadkach na wniosek Wykonawcy, Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê na zmianê technologii wykonania elementów robót. W tym przypadku do wniosku Zamawiaj±cemu Wykonawca przedstawi projekt zamienny zawieraj±cy opis proponowanych zmian, rysunki oraz zgodê projektanta na dokonanie zmian obejmuj±cych jego o¶wiadczenie o równowa¿no¶ci techniczno-eksploatacyjnej. 12) W przypadku o którym mowa w pkt. 11 powy¿ej, projekt wymaga akceptacji nadzoru autorskiego (akceptacja na koszt Wykonawcy) i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiaj±cego. Ogólna warto¶æ przedmiotu umowy okre¶lona w § 3 ust. 1 umowy z tego tytu³u nie mo¿e ulec zwiêkszeniu. 13) Je¿eli w trakcie realizacji przedmiotu umowy powstanie konieczno¶æ zaniechania czê¶ci robót lub wykonania robot zamiennych, niewp³ywaj±cych na zwiêkszenie warto¶ci umowy, to Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ roboty w zakresie uzgodnionym z Zamawiaj±cym. 14) Do wprowadzenia jakichkolwiek zmian ustalonego zakresu robot, zmian technicznych i proceduralnych, niezbêdne jest wyra¿enie zgody przez Zamawiaj±cego w formie zatwierdzonego protoko³u konieczno¶ci oraz podpisania stosowanego aneksu do niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-06-16, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.