Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-04-30
Ogłoszenie nr 542519-N-2019 z dnia 2019-04-30 r.
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika: Modernizacja energetyczna budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika przy ul. Podlesie 173 w Radziszowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
"Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej" w ramach Osi Priorytetowej 4 Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.3 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej - inwestycje regionalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika, krajowy numer identyfikacyjny
00029858300000, ul.
ul. Strzelecka
2
,
31-503
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 6198601, e-mail
zp@dzieciecyszpital.pl, faks
12 6198668.
Adres strony internetowej (URL): www.dzieciecyszpital.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.dzieciecyszpital.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.dzieciecyszpital.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Adres:
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. św. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków - Biuro Dyrekcji
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja energetyczna budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika przy ul. Podlesie 173 w Radziszowie
Numer referencyjny:
DZP.271-19/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn. "Modernizacja energetyczna budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika przy ul. Podlesie 173 w Radziszowie". 2. Szczegółowy opis prac wskazany został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jej załącznikach, w tym w szczególności w dokumentacji projektowej, opracowanej przez: projektygotowe.pl spółka architektoniczna sp. z o.o., na którą składa się komplet dokumentacji projektowej wraz z opiniami, audytem energetycznym, uzgodnieniami i decyzjami stanowiące załącznik nr 1B do SIWZ. Dodatkowo jako materiał pomocniczy przedstawione są przedmiary robót budowlanych przewidzianych do wykonania (załącznik nr 1C do SIWZ). Jeżeli jakieś prace nie wynikają wprost z dokumentacji projektowej lub innych załączników do SIWZ - a ich wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania robót a ich konieczność Wykonawca mógł przewidzieć na etapie złożenia oferty - przyjmuje się, że należą one do przedmiotu umowy a wynagrodzenie za ich wykonanie jest objęte wynagrodzeniem ryczałtowym przyjętym w niniejszym zamówieniu. 3. Roboty budowlane będą prowadzone na terenie Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie, na działce nr dz. ew. nr 1929 obręb Radziszów 0012 w Radziszowie przy ul. Podlesie 173. 4. Zamawiający zwraca uwagę na skomplikowany charakter robót związany z tym, że prace wykonywane będą w czynnym budynku szpitala, w którym prowadzona jest działalność medyczna. Z uwagi na powyższe, roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia należy wykonywać w jak najmniej uciążliwy sposób dla pacjentów, a także personelu szpitala (należy uzgodnić każdorazowo wyłączanie mediów, uzgadniać prace związane z natężonym hasałem z przedstawicielem Zamawiającego, utrzymywać porządek na drogach dojazdowych oraz samym placu budowy). 5. Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania z Zamawiającym czasowych wyłączeń instalacji elektrycznych i sanitarnych, jak również z inspektorami nadzoru Zamawiającego wszelkich robót ziemnych oraz transportu materiałów i urządzeń mogących naruszyć istniejące sieci przesyłowe. 6. Umożliwia się wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca robót, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu umowy. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. Przeprowadzenie wizji lokalnej będzie możliwe w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.30 do 13.30, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizji. 7. Nazwy własne produktów i materiałów specjalistycznych występujące w dokumentacji projektowej zostały przytoczone wyłącznie w celu ustalenia pożądanego standardu wykonania oraz określenia właściwości i wymogów technicznych założonych dla projektowanych rozwiązań. Dopuszcza się zastosowanie równoważnych rozwiązań systemowych w oparciu o produkty i wyroby innych producentów pod warunkiem uzyskania co najmniej tych samych parametrów technicznych. Przy wykonywanych pracach należy zastosować rozwiązania systemowe celem uzyskania pożądanego efektu końcowego oraz zachowania gwarancji dla zastosowanej technologii i materiałów. 7.1. Zgodnie z art. 30 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym za zachowaniem lub uwzględnieniem norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) PZP. 8. Zamawiający nie dysponuje pomieszczeniami magazynowymi oraz socjalnymi dla pracowników wykonawcy, konieczne jest zorganizowanie odpowiedniego zaplecza budowy w ramach budowy, w tym dla przeprowadzenia narad, o których mowa w projekcie umowy. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3a PZP, Zamawiający wymaga od wykonawcy (lub podwykonawcy w rozumieniu art. 2 pkt 9b PZP) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia w następujących branżach: - roboty ogólnobudowlane - instalacje elektryczne - instalacje słaboprądowe - instalacje sanitarne wodno-kanalizacyjne - instalacje sanitarne gazowe i urządzenia kotłowni - instalacji solarnej - instalacji centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego i centralnej ciepłej wody, z wyłączeniem prac wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.). 10. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania niniejszego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami. 11. Wykonawca udziela 2 letniej gwarancji na wyposażanie/urządzenie/sprzęt, licząc od daty podpisania nie zawierającego zastrzeżeń dokumentu - Protokołu Odbioru Końcowego przedmiotu umowy.
II.5) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45320000-6 |
45321000-3 |
45443000-4 |
45111300-1 |
45215140-0 |
45300000-0 |
45310000-3 |
45311000-0 |
45314320-0 |
45315100-9 |
45315600-4 |
45316000-5 |
45330000-9 |
45331100-7 |
45332000-3 |
45333000-0 |
45400000-1 |
45420000-7 |
45432111-5 |
45432200-6 |
45442100-8 |
45453000-7 |
45262660-5 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-11-29
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2019-11-29 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność
kredytową na kwotę nie mniejszą niż 0,5 mln złotych.
Informacje dodatkowe
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków
prawnych, po spełnieniu warunków określonych w art. 22a PZP. 2. Jeżeli wymagane kwoty w
dokumentach wymienionych w pkt 6.5.1.1. i 6.5.1.2. SIWZ, wyrażone będą w innej walucie niż PLN,
Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP na dzień, w którym
opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu
opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski
nie opublikuje tabeli kursów walut, wykonawca winien przyjąć kurs przeliczeniowy według ostatniej
tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie
Zamówień Publicznych.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca musi wykazać, że : 1. dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia, tj. co najmniej: a) jedną (1) osobą pełniącą funkcję Kierownika Budowy,
posiadającą: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - doświadczenie zawodowe, tj. nadzorowała jako
kierownik budowy co najmniej jedną inwestycję (budowa lub przebudowa lub rozbudowa lub
nadbudowa) której zakres obejmował roboty termomodernizacyjne na obiekcie, o wartości robót
termomodernizacyjnych nie mniejszej niż 500 tyś. złotych brutto; b) jedną (1) osobą pełniącą funkcję
Kierownika Robót w branży sanitarnej posiadającą: - uprawnienia budowlane w branży sanitarnej: w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów, - doświadczenie zawodowe, tj. nadzorowała jako kierownik
robót sanitarnych co najmniej jedną inwestycję, której zakres obejmował modernizację instalacji
kotłowni o min. mocy grzewczej 250 kW; c) jedną (1) osobą pełniącą funkcję Kierownika Robót w
branży elektrycznej posiadającą: - uprawnienia budowlane w branży elektro-energetycznych w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów. 1.1. Zamawiający dopuszcza, aby jedna (ta sama) osoba łączyła w sobie
kompetencje wymagane w pkt 5.1.2.1. lit. a-c SIWZ.
2. posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do
wykonania zamówienia, tj. wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty
budowlane obejmujące swym zakresem, co najmniej: - jedną budowę lub przebudowę lub
rozbudowę lub nadbudowę obiektu budowlanego, o wartości robót (całej inwestycji) co najmniej 1
mln złotych brutto, oraz - jedną robotę termomodernizacyjną, o wartości robót
termomodernizacyjnych nie mniejszej niż 500 tys. zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków
prawnych, po spełnieniu warunków określonych w art. 22a PZP. 2. Jeżeli wymagane kwoty w
dokumentach wymienionych w pkt 6.5.1.1. i 6.5.1.2. SIWZ, wyrażone będą w innej walucie niż PLN,
Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP na dzień, w którym
opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu
opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski
nie opublikuje tabeli kursów walut, wykonawca winien przyjąć kurs przeliczeniowy według ostatniej
tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie
Zamówień Publicznych.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1.Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1) i 8) PZP: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy; 2)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445 j.t. ze zm.). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 2.1. w pkt. 1) powyżej (6.5.3.1. SIWZ), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. w pkt. 2) i 3) powyżej (6.5.3.2. - 6.5.3.3. SIWZ), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Dalsze uregulowania w zakresie podmiotów zagranicznych zawarto w pkt. 6.15. i 6.16. SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Informacji z banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub
zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 0,5 mln zł, wystawionej w okresie nie
wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2. W zakresie zdolności
technicznej lub zawodowej: 1) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególności do kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami. Wzór wykazu osób zostanie udostępniony wraz z wezwaniem, o którym mowa w pkt. 6.5.
SIWZ, 2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
roboty te zostały wykonane. Wzór wykazu robót zostanie udostępniony wraz z wezwaniem, o którym
mowa w pkt. 6.5. SIWZ, 3) dowodów określających czy roboty budowlane wykazane w wykazie robót
zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty te zostały wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu poprzednim wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia będzie udostępniony przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych),
zgodnie z pkt. 8 SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
ZGODNIE Z § 27 PROJEKTU UMOWY (ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ) a. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na: - wstrzymanie prac z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, - wstrzymanie prac przez Zamawiającego z uwagi na dobro pacjentów lub gdy wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzielaniu świadczeń zdowotnych lub też z powodu zmian organizacyjnych u Zamawiajacego chyba, że wstrzymanie robót nastapi z przyczyn za które Wykonawca odpowiada, - w przypadku wystąpienia szkód oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych na terenie budowy, - gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, - gdy wystąpi koniecznosc prowdzenia prac archieologicnzych lub podobnych, - w przypadku gdy wystapi kolizja z niezinwentaryzowaną infrastrykturą podziemną, - w przypadku zmiany harmonogramu lub wysokości finansowania inwestycji poprzez zmiany w umowie o dofinansowanie realizacji przedmiotowego zamówienia pomiędzy zamawiającym a Instytucją finansującą dotyczące terminu realizacji zadania, kwoty całkowitej i kwot przekazywanych płatności dopuszczalne są zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym oraz przesuniecie terminu wykonania przedmiotu umowy w zakresie odpowiadającym zmianom w umowie o dofinansowanie, - w przypadku konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania zamówienia, danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, - jeżeli wystąpi brak możliwości wykonania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, - w przypadku powstania potrzeby przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, warunkujących wykonanie niniejszej umowy, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia niniejszej umowy,konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub innej dokumentacji związanej z realizowaną umową, o ile zmiany te miały wpływ na termin realizacji umowy, - w przypadku podpisania przez strony aneksu do umowy i dokonania zmiany treści umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 i 3 Pzp, w związku z zaistnieniem sytuacji (przesłanek) opisanej w art. 144 ust. 1 pkt 2 i 3 PZP i zlecenia Wykonawcy wykonania "dodatkowych robót budowlanych" wykraczających poza przedmiot niniejszej umowy o ile wykonanie tych robót wpływa na termin wykonania przedmiotu niniejszej umowy. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy o okres wynikający z konieczności wykonania zleconych Wykonawcy "dodatkowych robót budowlanych", - w przypadku wystapienia Siły wyższej uniemozliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, - w przypadku zmian umowy wynikających z okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2, 3 lub 6 Pzp, b. Zamawiający przewiduje możliwość zmian w zakresie jakości lub innych parametrów technicznych charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu umowy lub zmianę technologii uzasadnionych postępem technologicznym lub zmianami w finansowaniu przedmiotu umowy lub zmianą obowiązujących przepisów lub z uwagi na bezpieczeństwo pacjentów czy też realizację świadczeń zdrowotnych, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego z jednoczesną zmianą wynagrodzenia wykonawcy w tym zakresie, o ile zmiana ta będzie uzasadniona, c. Zamawiający przewiduje możliwość zmian, gdy w trakcie realizacji zadania okazało się, że wykonanie niektórych robót objętych dokumentacją projektową jest zbędne i może być one wykonane prawidłowo (w szczególności zgodnie z właściwymi przepisami prawa, wiedzą technologiczną oraz sztuka budowlaną) bez realizacji tychże robót. Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczania zakresu robót budowlanych o te roboty. W takim przypadku wartość wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu o wartość robót niewykonanych ustaloną na podstawie kosztorysu, a gdy ich wartość nie da się ustalić na podstawie kosztorysu - o wartość robót ustaloną na podstawie cen publikowanych w kwartalniku SEKONCENBUD z kwartału z kwartału poprzedzającego wystąpienie danej sytuacji, d. Zmiany, rezygnacji, bądź wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji umowy w zakresie nie przewidzianym w ofercie jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b tej ustawy. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązany jest przedłożyć stosowne dokumenty wymagane w postanowieniach SIWZ. Ponadto nowy podwykonawca, o którym mowa powyżej nie może podlegać wykluczeniu w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ust. 1 lub art. 24 ust. 5 pkt. 1) i 8) ustawy Pzp wskazane w SIWZ. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowne dokumenty wymagane w postanowieniach SIWZ (oświadczenie analogiczne do tego które było składane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego), e. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zakresu robót wynikających z decyzji administracyjnych i wykonanie robót zamiennych oraz wynikającej z tego zmiany terminu wykonania robót i wartości wynagrodzenia. Jeżeli okoliczności te wymagają dodatkowego czasu na wykonanie przedmiotu umowy, strony mogą przedłużyć wykonanie o ten czas, f. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na treść złożonej oferty, w takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego, g. Zakres realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku zmian umowy wynikających z okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2, 3 lub 6 Pzp. 2. Dokonanie zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić jedynie w sytuacji, gdy wykonawca poinformuje zamawiającego o zaistniałych okolicznościach opisanych w pkt. 1a-1g, jedynie o czas proporcjonalny do czasu wstrzymania prac bądź konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji. 3. Dokonanie zmiany następuje poprzez zawarcie aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-15, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- DOSTARCZANIE PREPARATÓW WISKOELASTYCZNYCH
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Dostawa komputera stacjonarnego dla Sano
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w III kwartale 2024 r.
- Najem 2 pojazdów typu BUS
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Prace modernizacyjne w budynku Sali gimnastycznej POSM II st. W Krakowie - III etap
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.