Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-04-10
Og³oszenie nr 542418-N-2018 z dnia 2018-04-10 r.
Stadion Miejski Sp. z o.o.: Dostawa i wymiana darni boiska Stadionu Miejskiego w Bia³ymstoku przy ul. S³onecznej
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Stadion Miejski Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
20076318600000, ul.
ul. S³oneczna
1
,
15323
Bia³ystok, woj.
podlaskie, pañstwo
Polska, tel.
85 654 86 80, e-mail
sekretariat@stadion.bialystok.pl, faks
85 654 87 15.
Adres strony internetowej (URL): www.stadion.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Sp. z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.stadion.bialystok.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.stadion.bialystok.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Stadon Miejski Sp. z o.o. 15-323 Bia³ystok ul. S³oneczna 1 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa i wymiana darni boiska Stadionu Miejskiego w Bia³ymstoku przy ul. S³onecznej
Numer referencyjny:
DZR-271-4/2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia 1) Dostawa darni o parametrach okre¶lonych w czê¶ci informacyjnej pkt 3, na ca³e boisko o wymiarach zewnêtrznych 112 x 72 m. Darñ musi spe³niaæ za³o¿enia normy DIN 18035-4, 2) Usuniêcie istniej±cej darni wraz z gleb± o grubo¶ci ok. 2,0-3,0 cm, wraz z jej utylizacj±, 3) Demonta¿ zraszaczy instalacji nawadniaj±cej, zabezpieczenie systemu instalacji nawadniaj±cej przed zanieczyszczeniami i uszkodzeniami na czas wymiany darni, 4) Zabezpieczenie tulei bramkowych i chor±giewek naro¿nych boiska(razem 16 sztuk), skrzynki sterowniczej systemu podgrzewania, 5) Demonta¿ sztucznej trawy znajduj±cej siê wzd³u¿ linii bocznych boiska, 6) Wykonanie zabiegu agrotechnicznego (oprysku) z u¿yciem zwi±zków z grupy fosforoorganicznych w ilo¶ci 5 litrów/boisko, maj±cy na celu ograniczenie wystêpowania d¿d¿ownic w warstwie wegetacyjnej, 7) Aplikacjê produktu zawieraj±cego siarkê (minimum 90%) w ilo¶ci 350 - 400 kg/boisko. Wymieszanie warstwy wegetacyjnej z nawozem na g³êboko¶æ 15-16 cm, w celu obni¿enia warto¶ci pH, 8) Niwelacja warstwy wegetacyjnej w systemie kopertowym o spadkach poprzecznych i pod³u¿nych 0,2%, zgodnie z projektem boiska (Za³±cznik nr 1A do SIWZ). Prace nale¿y wykonaæ przy u¿yciu równiarki sterowanej laserowo zaczepianej za ci±gnikiem. Rekomendowana szeroko¶æ równiarki 2,0 metra. Punktem odniesienia do wymaganej niwelacji boiska jest istniej±ce obrze¿e betonowe. Ewentualny nadmiar gruntu wykonawca zutylizuje na w³asny koszt, 9) Ponowne zagêszczenie warstwy wegetacyjnej zapewniaj±ce prawid³ow± instalacjê darni. Po zagêszczeniu przejazd ci±gnika nie mo¿e powodowaæ odkszta³cenia warstwy wegetacyjnej (kolein) powy¿ej 1,5 cm, 10) Po zakoñczeniu niwelacji Wykonawca wykona roboty pomiarowe potwierdzaj±ce wymagan± geometriê boiska, tj. spadki 0,2%. Wymagany jest w³a¶ciwy operat geodezyjny. Wymagane dokumenty nale¿y przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu przed przyst±pieniem do uk³adania trawy z rolki, 11) Doprawienie i przygotowanie warstwy wegetacyjnej obiektu do instalacji trawy rolowanej poprzez zastosowanie odpowiedniego nawo¿enia (w szczególno¶ci azotowo - fosforowego), które zagwarantuje optymalne warunki do ukorzenienia i wzrostu instalowanej darni. Wymagane warto¶ci sk³adników pokarmowych w glebie (zgodnie z badaniami pod³o¿a Stacji Chemiczno-Rolniczej metod± ogrodow±) powinny wynosiæ: a) Azot N > 50 mg/dm3 pod³o¿a b) Fosfor P > 80 mg/dm3 pod³o¿a c) Potas K > 200 mg/dm3 pod³o¿a d) pH pod³o¿a od 5,5 do 7,5. 12) Monta¿ zraszaczy instalacji nawadniaj±cej, 13) Instalacja dostarczonej darni, której parametry s± okre¶lone w punkcie 3 czê¶ci informacyjnej wykonania, na ca³kowitej powierzchni boiska ok. 8 150m2, 14) Monta¿ sztucznej trawy wraz z uzupe³nieniem piasku kwarcowego warstw± o grubo¶ci 2,0 cm, a nastêpnie granulatu EPDM Virgin warstw± o grubo¶ci 2,0 cm - na ca³ej powierzchni sztucznej trawy. Zamawiaj±cy dopuszcza ponowne u¿ycie wcze¶niej usuniêtego wype³nienia, 15) Korekta ustawienia tulei bramkowych i skrzynki sterowniczej je¿eli bêdzie wymagana, 16) Pielêgnacja zainstalowanej darni (koszenie, podlewanie, nawo¿enie, ochrona chemiczna) do dnia odbioru koñcowego, 17) Przygotowanie boiska zgodnie z wytycznymi podrêcznika Ekstraklasy S.A. tj. skoszenie boiska, wytyczenie i namalowanie linii pola gry - na dzieñ odbioru koñcowego (farbê do malowania linii zapewni Zamawiaj±cy). 2. Realizacja zamówienia odbywaæ siê bêdzie na zasadach i warunkach opisanych w szczegó³owym opisie zamówienia oraz we wzorze umowy stanowi±cych odpowiednio Za³±cznika nr 1 - 1A i 10 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 03441000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
77314100-5 |
77320000-9 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2018-06-19 | 2018-07-10 |
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin realizacji zamówienia: do 10 lipca 2018 r. 2. Zamawiaj±cy zak³ada przekazanie obiektu wykonawcy w dniu 19-06-2018r. Przewidywane terminy realizacji przedmiotu zamówienia: 1) prace instalacyjne do dnia 29-06-2018 r., 2) prace pielêgnacyjne nowej murawy do dnia odbioru, 3) odbiór przedmiotu zamówienia w terminie do 10 lipca 2018 r., jednak nie wcze¶niej ni¿ po 7 dniach od zakoñczenia prac instalacyjnych.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza wymagañ szczegó³owych w tym zakresie. Ocena spe³nienia tego warunku nast±pi na podstawie z³o¿onego Za³±cznika nr 3 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza wymagañ szczegó³owych w tym zakresie. Ocena spe³nienia tego warunku nast±pi na podstawie z³o¿onego Za³±cznika nr 3 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
W zakresie zdolno¶ci zawodowej warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca, w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³, co najmniej dwie dostawy polegaj±ce na dostawie i instalacji murawy/darni z trawy naturalnej uk³adanej z rolki na p³ycie boiska sportowego o powierzchni boiska nie mniejszej ni¿ 7 500 m2, z zastrze¿eniem, ¿e by³a to darñ pochodz±ca z plantacji o pod³o¿u spe³niaj±cym normê DIN 18035-4 oraz nie zawiera³a dodatków w postaci wzmocnieñ pod³o¿a
w szczególno¶ci sztuczna siatka lub w³ókna syntetyczne
3.2) W zakresie zdolno¶ci technicznej Wykonawca winien dysponowaæ sprzêtem i ¶rodkami transportu wymienionego poni¿ej
a) Urz±dzenie do uk³adania darni o szeroko¶ci minimalnej 1,2 m - 1 szt.
b) Równiarka z laserowym systemem sterowania prac± lemiesza, doczepiana do ci±gnika o szer. min. 2 m - min. 1 szt.
c) Ci±gniki na ogumieniu TURF - min. 2 szt.
d) Agregat do doprawiania gleby ze wsteczn± rotacj± o szeroko¶ci min. 1,6 m - 1 szt.
e) £adowarka do za³adunku o wadze do 9 ton - 1 szt.
W przypadku sk³adania ofert przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunki z ppkt. 3.1) oraz 3.2) mog± byæ spe³nione ³±cznie przez sk³adaj±cych wspóln± ofertê, z zastrze¿eniem zapisu w Rozdz. VI ust. 6 pkt 3) ppkt 3.2) SIWZ.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestry lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, 3) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, 4) o¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) na lub zgodnie z Za³±cznikiem nr 8 do SIWZ.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykaz dostaw, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zosta³y wykonane wraz z za³±czeniem
dowodów, okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie wg sporz±dzonego wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do SIWZ. a) Dowodami
potwierdzaj±cymi czy dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie s±: - Referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy by³y wykonywane,
a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne
dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. - O¶wiadczenie
wykonawcy, je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ dokumentów, o których mowa powy¿ej. Je¶li wykonawca
sk³ada o¶wiadczenie, zobowi±zany jest podaæ przyczyny braku mo¿liwo¶ci uzyskania po¶wiadczenia. b) Za g³ówne dostawy, których dotyczy obowi±zek wskazania w
wykazie i za³±czenia ww. dowodów uznaje siê dostawy niezbêdne do wykazania spe³nienia warunku okre¶lonego w sekcji III.1.3) ppkt. 3.1). c) Zamawiaj±cy nie wymaga
z³o¿enia do oferty informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie oraz wskazania w nim wszystkich wykonanych dostaw, 2) Wykaz narzêdzi,
wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy wymienionych w sekcji III.1.3) ppkt. 3.2) SIWZ w celu wykonania zamówienia publicznego wraz
z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami wg sporz±dzonego wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1) Dokumenty podmiotów zagranicznych, je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1.1) zamiast dokumentu, o którym mowa w Sekcji III.4) pkt. 1), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - dokument wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 1.2) zamiast dokumentu, o którym mowa w sekcji III.4) pkt 2) - 4), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - dokument wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 1.3) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów o których mowa w Sekcji III.7 pkt. 1) ppkt 1.1) - 1.2), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkanie tej osoby. Zapisy w ppkt 1.1) i 1.2) w zakresie terminów wystawienia dokumentów stosuje siê odpowiednio. 1.4) W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 2) Poleganie na potencjale innych podmiotów ( art. 22a) ustawy Pzp. 2.1) Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego czê¶ci polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿enie od charakteru prawnego ³±cz±cego go z nim stosunków prawnych. 2.2) Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia, w zakresie w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniach, o których mowa w Sekcji III.3) 2.3) Wykonawca jest zobowi±zany, na ¿±danie Zamawiaj±cego, przedstawiæ w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymaganych w Sekcji III.4) pkt 1) - 4) 2.4) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, na lub zgodnie z Za³±cznikiem nr 9 do SIWZ (je¿eli dotyczy), 2.5) W celu oceny, czy wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów, zamawiaj±cy ¿±da dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot na zdolno¶ciach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. 2.6) Zamawiaj±cy oceni czy udostêpnienie Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, pozwol± na wykazanie przez Wykonawcê spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 - 23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp. 2.7) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± dostawê, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie (art. 23 ustawy Pzp): 3.1) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenia, o których mowa w Sekcji III.3) oraz dokumenty, o których mowa w Sekcji III.4) pkt 1) - 4) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie do³±czaj±c do oferty. O¶wiadczenia te maj± potwierdzaæ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, 3.2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunki okre¶lone w Rozdz. V ust. 3 pkt 3) ppkt. 3.1) lub 3.2) musi spe³niæ co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie. 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcê w ofercie dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w Sekcji III w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty. W przypadku dokumentów w jêzyku obcym, o których mowa powy¿ej, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski wskazanych przez Wykonawcê i pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów. 8. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w Sekcji III je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego wykonawcy, o ile s± one aktualne. 9. Je¿eli wykonawca powo³uje siê na o¶wiadczenie lub dokumenty bêd±ce w posiadaniu Zamawiaj±cego, o których mowa w Sekcji III zaleca siê wskazanie w ofercie informacji dotycz±cych numeru i nazwy postêpowania Zamawiaj±cego, w którym powy¿sze dokumenty zosta³y z³o¿one. 10. Do oferty nale¿y równie¿ z³o¿yæ: 1) dokument wystawiony przez producenta murawy tzw. paszport darni, dotycz±cy przedmiotowej dostawy, który winien zawieraæ: a) opis sk³adu gatunkowego wysianej mieszanki ze wskazaniem procentowego udzia³u odmian u¿ytych w mieszance, b) karty charakterystyki odmian u¿ytych w mieszance wskazuj±ce, i¿ u¿yte odmiany dedykowane s± dla wysokiej jako¶ci muraw pi³karskich w jêzyku polskim, c) dok³adn± datê wysiewu mieszanki, wymagany wiek darni 18 - 24 miesi±ce, d) po³o¿enie kwatery w terenie pola (mapka). 2) aktualne badania laboratoryjne gleby ze wskazanej kwatery z okresu ostatnich 3 miesiêcy, potwierdzaj±ce zgodno¶æ sk³adu granulometrycznego i pH gleby z wytycznymi normy DIN18035-4. Ze wzglêdu na wymagan± przesi±kliwo¶æ > 60 mm, Zamawiaj±cy wymaga by maksymalny udzia³ frakcji ilastych i pylastych by³ nastêpuj±cy: a) ilastych < 2% b) py³ drobny < 5% c) py³ gruby < 5% d) suma frakcji pylastych i ilastych max do 10%, dokument potwierdzaj±cy zgodno¶æ krzywej uziarnienia oraz pH musi pochodziæ z akredytowanego laboratorium Polskiego lub zagranicznego, 3) pe³nomocnictwo (w przypadku, gdy oferta zosta³a podpisana przez pe³nomocnika lub gdy ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium na okres zwi±zania ofert± w wysoko¶ci: 18.000,00 PLN (s³ownie: osiemna¶cie tysiêcy z³otych 00/100 gr.)
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej,
z tym, ¿e porêczenia kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007 r.
Nr 42, poz. 275 z pó¼n. zm.).
UWAGA:
? W przypadku podmiotów ubiegaj±cych siê o zamówienie wspólnie tj. konsorcjum, spó³ka cywilna, wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt 2 ppkt 2 - 5 winno byæ wstawione co najmniej na ustanowionego pe³nomocnika wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z wyrokiem S±du Najwy¿szego o sygn. akt: IV CSK 86/17,
? W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich tre¶ci winien znajdowaæ siê zapis o tym, ¿e jest ona nieodwo³alna, bezwarunkowa i p³atna na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego. Zap³ata musi nast±piæ niezale¿nie od ewentualnych zastrze¿eñ Wykonawcy. Zamawiaj±cemu powinno przys³ugiwaæ prawo dochodzenia nale¿no¶ci zabezpieczonych gwarancja bezpo¶rednio od wystawcy gwarancji. Niedopuszczalne s± zapisy uzale¿niaj±ce zap³atê przez gwaranta sumy gwarancyjnej od wcze¶niejszego ¿±dania zap³aty nale¿no¶ci od Wykonawcy.
3. Miejsce i sposób wniesienia wadium:
1) Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. numer konta: 85 1240 1154 1111 0010 3579 7475, z dopiskiem: "DZR-271-4/2018 - "Dostawa
i wymiana darni boiska Stadionu Miejskiego w Bia³ymstoku przy ul. S³onecznej.", a dowód wp³aty wadium nale¿y do³±czyæ do oferty,
2) Wadium wnoszone w pozosta³ych formach nale¿y z³o¿yæ w oddzielnej kopercie w Stadionie Miejskim Sp. z o.o. ul. S³oneczna 1, 15-323 Bia³ystok (orygina³) z odpowiedni± adnotacj± na kopercie i¿ jest to wadium do postêpowania nr DZR-271-4/2018, a potwierdzenie wraz z kopi± z³o¿onego dokumentu nale¿y za³±czyæ do oferty. Sekretariat Stadionu Miejskiego Sp. z o.o. otwarty jest w godzinach 8:00-16:00,
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia wadium mo¿e byæ wniesione przez pe³nomocnika Wykonawców.
4. Termin wniesienia wadium.
1) Wadium nale¿y wnie¶æ najpó¼niej w terminie sk³adania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego bêdzie skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
2) Wniesienie wadium w innej formie ni¿ pieniê¿nej poprzez do³±czenie go do oferty jest równoznaczne
z wniesieniem jego przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem z³o¿enia oferty przed up³ywem terminu do jej z³o¿enia.
5. Zwrot i zatrzymanie wadium.
1) Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem ppkt 5,
2) Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
4) Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium, na podstawie ppkt 1, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego,
5) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,
o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ potwierdzaj±cych okoliczno¶ci o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa a art. 87 ust. 2 pkt 3 co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
6) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana odmówi³ podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie oraz w sytuacji gdy zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena ofertowa | 90,00 |
gwarancja i rêkojmia | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ust.1 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej Umowy, je¿eli dotyczy ona: 1) wyst±pienia si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenie nag³e i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwy¿szej staranno¶ci nie da³o siê zapobiec lub zniweczyæ jego skutków, 2) wyst±pienia niemo¿liwych do przewidzenia, przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, okoliczno¶ci niezale¿nych od którejkolwiek ze stron, skutkuj±cych niemo¿no¶ci± wykonania zobowi±zañ objêtych przedmiotem umowy, 3) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy lub ¶wiadczenia stron, w tym ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu umowy, 4) w zakresie przedmiotu umowy oraz sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany, przy czym zmiana spowodowana mo¿e byæ okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy np.: zaistnienie warunków faktycznych w tym organizacyjnych i sytuacjach, wp³ywaj±cych na realizacjê umowy, 5) wyj±tkowo niesprzyjaj±cych dla realizacji przedmiotu umowy warunków atmosferycznych. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie jest sporz±dzenie przez strony protoko³u konieczno¶ci okre¶laj±cego przyczyny i zakres zmiany oraz potwierdzaj±cego wyst±pienie okoliczno¶ci wymienionych w ust. 1. Protokó³ konieczno¶ci bêdzie za³±cznikiem do aneksu zmieniaj±cego niniejsz± umowê. 3. Powiadomienie o konieczno¶ci wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie mo¿e nast±piæ pó¼niej ni¿ 3 dni od zaistnienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zmiany w umowie. 4. W trakcie trwania umowy oraz w okresie gwarancji Wykonawca zobowi±zuje siê do pisemnego powiadomienia Zamawiaj±cego o: 1) zmianie siedziby lub nazwy firmy, 2) zmianie osób reprezentuj±cych, 3) og³oszeniu o upad³o¶ci, 4) og³oszeniu o likwidacji, 5) zawieszeniu dzia³alno¶ci, 6) wszczêciu postêpowania uk³adowego, w którym uczestniczy Wykonawca.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-04-20, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Remont sal i korytarza w budynku Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Bia³ymstoku
- Dostawa ¶rodka kontrastowego do badañ diagnostycznych na potrzeby Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Bia³ymstoku
- Zakup us³ugi dostêpu do baz respondentów wraz z narzêdziem do przeprowadzenia badañ metod± CAWI
- Budowa windy przy: VII Liceum Ogólnokszta³c±cym w Bia³ymstoku, ul. Wierzbowa 7 - czê¶æ I Zespole Szkó³ Elektrycznych w Bia³ymstoku, al. 1000-lecia Pañstwa Polskiego 14 - czê¶æ II
- Przebudowa i odbudowa zabytkowego pawilonu wschodniego w zespole pa³acowym dawnej letniej rezydencji Branickich w Choroszczy
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego wraz z zabudow± typu wywrotka o DMC 3,5 t.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lêdziny w 2024 r.
- Us³uga utrzymania czysto¶ci w obiektach S±du Rejonowego w £asku oraz obs³ugê szatni
- Wykonywanie us³ugi utrzymania czysto¶ci na terenach Uniwersytetu Jagielloñskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Us³uga sprz±tania na nieruchomo¶ciach stanowi±cych w³asno¶æ RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Wykonanie w latach 2024-2025 prac utrzymaniowych wa³ów przeciwpowodziowych rzeki Wis³y zlokalizowanych w granicach m.st. Warszawy
- Sprz±tanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarz±d Zasobów Mieszkaniowych MSWiA.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.