Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-04-30
Og³oszenie nr 542212-N-2019 z dnia 2019-04-30 r.
Dzielnica W³ochy m.st. Warszawy: Zaprojektowanie i wykonanie terenu zieleni o symbolice historycznej na terenie Fortu V W³ochy
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Przedsiêwziêcie jest wspó³finansowane przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Funduszu Spójno¶ci w ramach Dzia³ania 2.5 Poprawa jako¶ci ¶rodowiska miejskiego, typ 2.5.2 Rozwój terenów zieleni w miastach i ich obszarach funkcjonalnych Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko 2014-2020, w ramach zadania inwestycyjnego "Utworzenie terenów zieleni o symbolice historycznej na terenie Fortu V W³ochy"
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dzielnica W³ochy m.st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny
01525966300179, ul.
Al. Krakowska
257
,
02-133
Warszawa, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
022 4434200, 022 4434330, e-mail
agrzymala@um.warszawa.pl, adebowska@um.warszawa.pl, faks
022 4434203.
Adres strony internetowej (URL): www.ud-wlochy.waw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.ud-wlochy.waw.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ud-wlochy.waw.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej opatrzone w³asnorêcznym podpisem.
Adres:
siedziba Zamawiaj±cego - adres jw. pokój nr 1 parter
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Zaprojektowanie i wykonanie terenu zieleni o symbolice historycznej na terenie Fortu V W³ochy
Numer referencyjny:
PNS 10/2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1) Opis ogólny przedmiotu zamówienia Obiekt: Fort V W³ochy wpisany do rejestru zabytków nieruchomych województwa mazowieckiego pod nr A-923. Obiekt znajduje siê w Dzielnicy W³ochy m.st. Warszawy na dz. ew. nr 26/3, 26/6, 30/1 i 39/1 po³o¿onych w obrêbie 2-08-31 pomiêdzy ulicami: Ry¿ow±, Na Krañcu i Dojazdow±. 2) Zakres prac i specyfikacje ich wykonania - teren przeznaczony do objêcia pracami w latach 2019-2021 zawiera siê w obszarze oznaczonym w czê¶ci graficznej opracowania pn.: Program funkcjonalno - u¿ytkowy otwartego terenu rekreacyjno sportowego Fortu V W³ochy wykonany przez FRONTON - Pracowniê Architektoniczno-Konserwatorsk± Ma³gorzata Pastewka. a) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu budowlano - wykonawczego zgodnie z Programem Funkcjonalno -U¿ytkowym - stanowi±cym za³±cznik nr 1 do Umowy a nastêpnie realizacjê inwestycji na podstawie opracowanego projektu budowlano-wykonawczego. UWAGA - Wykonawca na etapie projektu budowlanego bêdzie zobowi±zany zaprojektowaæ o¶wietlenie (tylko projekt budowlano-wykonawczy, bez wykonawstwa-budowy o¶wietlenia). b) Program Funkcjonalno - U¿ytkowy w zakresie robót budowlanych przewiduje wykonanie: - usuniêcie wieloletnich zwa³ek, odtworzenie, uporz±dkowanie i ekspozycjê historycznych form ziemnych, wykonanie nasadzeñ ro¶lin, za³o¿enie trawników, wykonanie alejek i nawierzchni, budowê schodów terenowych oraz dostawê i monta¿ obiektów ma³ej architektury (fabrycznie nowych) takich jak: urz±dzenia zabawowe dla dzieci m³odszych i starszych, dla doros³ych, miejsca zabaw dla psów, miejsca do gry w szachy plenerowe, sto³y do gier planszowych, ogród do¶wiadczeñ wraz z urz±dzeniami, boisko do siatkówki pla¿owej, ³awki, kosze i tablice informacyjne. c) Wykonany/a Projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych nie mog± zawieraæ opisów poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów, ¼ród³a pochodzenia, z zastrze¿eniem wynikaj±cym z art. 29 ust. 3 ustawy Prawa zamówieñ publicznych. Niemo¿no¶æ zastosowania dostatecznie dok³adnych okre¶leñ, powinna wynikaæ z cech technicznych, jako¶ciowych lub funkcjonalnych. Nie jest wystarczaj±ce okre¶lenie "lub równowa¿ne", ale nale¿y okre¶liæ dok³adnie, co bêdzie uznane za rozwi±zanie równowa¿ne - nale¿y wskazaæ kryteria równowa¿no¶ci. Równowa¿no¶æ nie mo¿e byæ iluzoryczna, pozorna. Zasada równowa¿no¶ci - np. uchwa³a Krajowej Izby Odwo³awczej z dnia 6 kwietnia 2016 r. KIO/KD 23/16, wyrok Krajowej Izby Odwo³awczej z dnia 12 maja 2017 r. KIO/ 789/17. Projekt budowlano - wykonawczy w swym zakresie musi uwzglêdniaæ nastêpuj±ce urz±dzenia infrastruktury technicznej, tj.: - urz±dzenia zabawowe dla dzieci ma³ych, - urz±dzenia zabawowe dla dzieci starszych, - urz±dzenia dla doros³ych, - urz±dzenia do zabawy dla psów, - urz±dzenia do gry w szachy plenerowe, - sto³y do gier planszowych, - urz±dzenia do ogrodu do¶wiadczeñ, - ³awki, kosze i tablice informacyjne, - boisko do siatkówki pla¿owej, - chodnik z p³yt betonowych, - schody terenowe. Szczegó³y zakresu prac zawiera Program Funkcjonalno - U¿ytkowy. Warto¶æ elementów o których mowa wy¿ej, nie mo¿e przekroczyæ kwoty 432 960,00 z³ brutto. W przypadku zaoferowanej ceny oferty w kwocie 1 443 200,00 z³ brutto lub ni¿szej, warto¶æ elementów o których mowa wy¿ej, nie mo¿e przekroczyæ 30 % warto¶ci oferty brutto. d) Projektowany obszar urz±dzeñ zabawowych i terenów bêdzie dostêpny dla osób niepe³nosprawnych - nawierzchnia trawiasta lub przero¶niêta traw±, brak podniesionych obrze¿y. 2. Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia dotycz±ce zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê osób na podstawie umowy o pracê (art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówieñ publicznych) 1) Zgodnie z § 5 ust. 2 pkt 2.5, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, od dnia rozpoczêcia robót inwestycyjnych, wykonawca lub podwykonawca zobowi±zuje siê do zatrudniania na podstawie umowy o pracê - w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.), osoby/osób wykonuj±cych czynno¶ci polegaj±ce na: przygotowaniu terenu, wycince i karczowaniu drzew, robotach ziemnych, zak³adaniu trawników, nasadzeniu ro¶linno¶ci, wykonaniu i monta¿u obiektów ma³ej architektury s³u¿±cych sportowi i rekreacji, wykonaniu chodnika i schodów terenowych. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA zosta³a zawarta w SIWZ w cz. VII pkt 2 ppkt 1).
II.5) G³ówny kod CPV: 45112710-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111230-9 |
45112700-2 |
45233161-5 |
45262300-4 |
45262310-7 |
71000000-8 |
77310000-6 |
77314100-5 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 3655170,23
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2021-11-30
II.9) Informacje dodatkowe: 3. Termin realizacji zamówienia Wprowadzenie Wykonawcy i rozpoczêcie prac projektowych nast±pi w dniu podpisania Umowy. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ i dostarczyæ Zamawiaj±cemu dokumentacjê projektow± w terminie 90 dni od dnia podpisania Umowy. Wykonawca zobowi±zuje siê do rozpoczêcia robót inwestycyjnych w terminie 14 dni od dnia uzyskania pozwolenia na budowê. Wykonanie poszczególnych etapów robót inwestycyjnych nastêpowaæ bêdzie zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, wykonanym i dostarczonym zgodnie z § 3 pkt 6 Umowy. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ wszystkie prace objête przedmiotem Umowy w terminie do dnia 30 listopada 2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1) W przypadku warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zamawiaj±cy wymaga od wykonawców, aby:
1)1. W ramach wymaganego do¶wiadczenia:
1)1.1. Pierwszy sposób wykazania spe³niania warunku
a) W wykazie robót budowlanych i us³ug (CZÊ¦Æ B WYKAZ US£UG) wykaza³, ¿e w okresie OSTATNICH TRZECH LAT przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej 1 projekt budowlano-wykonawczy na kwotê minimum 80 000,00 z³ brutto, w zakresie urz±dzania terenów zieleni (obiektów fortecznych lub parków lub innych terenów zieleni)
ORAZ
b) W wykazie robót budowlanych i us³ug (CZÊ¦Æ A WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH) wykaza³, ¿e w okresie OSTATNICH PIÊCIU LAT przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej 1 robotê budowlan± na kwotê minimum 800 000,00 z³ brutto, w której musz± wystêpowaæ, co najmniej nastêpuj±ce rodzaje robót:
- kszta³towanie form ziemnych,
- wykonywanie umocnieñ skarp,
- brukarskie + zbrojeniowe + betoniarskie
- nasadzenia krzewów,
- zak³adanie trawników z siewu na skarpach,
- budowa placu zabaw lub budowa placu rekreacyjno-sportowego.
LUB
1)1.2. Drugi sposób wykazania spe³niania warunku
a) W wykazie robót budowlanych i us³ug (CZÊ¦Æ A WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH) znalaz³y siê informacje, ¿e wykonawca w okresie OSTATNICH PIÊCIU LAT przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³, co najmniej 1 robotê budowlan± w formule "zaprojektuj i wybuduj" na kwotê minimum 880 000,00 z³ brutto, w której musz± wystêpowaæ, co najmniej nastêpuj±ce rodzaje prac:
? projekt budowlano-wykonawczy w zakresie urz±dzania terenów zieleni (obiektów fortecznych lub parków lub innych terenów zieleni);
? roboty budowlane:
- kszta³towanie form ziemnych,
- wykonywanie umocnieñ skarp,
- brukarskie + zbrojeniowe + betoniarskie
- nasadzenia krzewów,
- zak³adanie trawników z siewu na skarpach,
- budowa placu zabaw lub budowa placu rekreacyjno-sportowego.
W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (opisany wy¿ej w ppkt 1)1.) bêdzie oceniany ³±cznie w zale¿no¶ci od sposobu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu.
"(...) Wykonawca udostêpniaj±cy swoje zdolno¶ci oraz do¶wiadczenie mo¿e zatem uczyniæ to jedynie w zakresie, w którym sam je naby³. Je¶li do¶wiadczenie zosta³o nabyte w ramach konsorcjum to przekazaniu podlegaj± zasoby powsta³e jedynie w granicach wykonania prac przez dany podmiot. Zasada równego traktowania wykonawców nie dopuszcza, by wykonawca bior±cy indywidualnie udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polega³ na do¶wiadczeniu grupy wykonawców, której by³ cz³onkiem przy innym zamówieniu publicznym, je¿eli faktycznie i konkretnie nie uczestniczy³ w jego realizacji (...)"
- wyrok sygn. akt. KIO 905/17, sygn. akt. KIO 925/17, sygn. akt. KIO 933/17, wyrok Trybuna³u Sprawiedliwo¶ci UE w sprawie C-387/14 Esaprojekt.
1)2. Wykonawca wykaza³, ¿e:
a) dysponuje kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±cymi im wa¿nymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku osób, które naby³y kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie poza terytorium RP, osoby te musz± posiadaæ decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych w w/w specjalno¶ci, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 ze zm.) lub posiadaæ prawo do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych zgodnie z ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1725 ze zm.).
Kierownik budowy musi posiadaæ - do¶wiadczenie zgodnie z art. 37c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (t.j. Dz.U.2018.2067 ze zm.), tj. przez co najmniej 18 miesiêcy bra³ udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury;
ORAZ
b) dysponuje osob± do kierowania pracami ogrodniczymi, która musi posiadaæ:
- wykszta³cenie ¶rednie ogrodnicze i sta¿ pracy przy pracach ogrodniczych co najmniej 5 lat,
lub
- wykszta³cenie wy¿sze (ukoñczone studia I lub II stopnia): ogrodnicze lub architektura krajobrazu i sta¿ pracy przy pracach ogrodniczych co najmniej 3 lata,
lub
- za¶wiadczenie kwalifikacyjne "inspektora nadzoru terenów zieleni" wydane przez organizacjê bran¿ow± lub inn± organizacjê przeprowadzaj±c± kursy i szkolenia w zakresie pielêgnacji terenów zieleni zakoñczone egzaminem.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci ³±czenia funkcji.
W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (opisany wy¿ej w ppkt 1)2.) bêdzie oceniany ³±cznie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
4. Wykaz o¶wiadczeñ i dokumentów, sk³adanych w postêpowaniu przez wykonawcê, na wezwanie zamawiaj±cego w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
4.1. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zamawiaj±cy ¿±da:
4.1.1. wykaz robót budowlanych i us³ug:
wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy;
I / LUB
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
Wykaz robót budowlanych i us³ug (CZÊ¦Æ B i/lub CZÊ¦Æ A) nale¿y sporz±dziæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SIWZ;
Do wykazu robót budowlanych i us³ug nale¿y za³±czyæ dowody dotycz±ce us³ug okre¶laj±ce, czy us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie.
Do wykazu robót budowlanych i us³ug nale¿y za³±czyæ dowody dotycz±ce robót, okre¶laj±ce, czy roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacjê o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
W¶ród dowodów za³±czanych do wykazu robót budowlanych i us³ug musz± byæ dowody dotycz±ce robót i us³ug wymaganych kwotowo i rodzajowo przez zamawiaj±cego (w zale¿no¶ci od sposobu wykazywania warunku udzia³u w postêpowaniu).
Dowody sk³adane zamawiaj±cemu:
Dowody dotycz±ce robót budowlanych sk³adane zamawiaj±cemu:
Dowodami, okre¶laj±cymi, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cymi, czy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, s±:
- referencje;
- inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
Dowody dotycz±ce us³ug sk³adane zamawiaj±cemu:
Dowodami, okre¶laj±cymi, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, s±:
- referencje;
- inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy.
4.1.2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, ¶wiadczenie us³ug (kierowanie pracami ogrodniczymi) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób nale¿y sporz±dziæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SIWZ.
UWAGA:
a) Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, je¿eli zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.).
b) W przypadku wskazania przez wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w § 2 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.) tj. dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu (za wyj±tkiem zobowi±zañ innych podmiotów), które znajduj± siê w posiadaniu zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne.
c) Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
5. Poleganie na zasobach podmiotów trzecich 5.1. Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. W celu oceny, wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, 5.2. Zgodnie z art. 22a ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 Prawa zamówieñ publicznych; 5.3. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów zamawiaj±cy ¿±da (wraz z ofert±) dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: 1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 5.4. Zgodnie z art. 22a ust. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, nie potwierdzaj± spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego: - zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 6. Inne dokumenty lub o¶wiadczenia wymagane w postêpowaniu Dokument (np. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, pe³nomocnictwo, umowa spó³ki cywilnej, umowa konsorcjum, itp.) zawieraj±cy dane aktualne na dzieñ sk³adania ofert, potwierdzaj±cy, ¿e oferta zosta³a podpisana przez osobê(-y) w³a¶ciwie umocowan±(-e), je¿eli nie wynika to z innych dokumentów za³±czonych do oferty. 7. Sk³adanie dokumentów przez podmioty zagraniczne Wykonawcy zagraniczni sk³adaj± dokumenty zgodnie z zapisami SIWZ cz. III, uwzglêdniaj±c, aby z³o¿one dokumenty wraz z ofert± potwierdza³y, i¿ oferta zosta³a podpisana przez osobê(-y) uprawnion±(-e) do reprezentacji wykonawcy. 8. Sk³adanie dokumentów dotycz±cych przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em zamawiaj±cemu (do siedziby zamawiaj±cego Urz±d Dzielnicy W³ochy m.st. Warszawy, al. Krakowska 257, 02-133 Warszawa, pok. 213, II piêtro) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Czas gwarancji na roboty budowlane (inwestycyjne) | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany postanowieñ zawartej Umowy niezgodne z art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych podlegaj± uniewa¿nieniu. 2. Za obligatoryjne nale¿y uznaæ zmiany bêd±ce nastêpstwem zmian: 2.1. wprowadzonych w umowach pomiêdzy Zamawiaj±cym a inn± ni¿ Wykonawca stron±, w tym instytucjami nadzoruj±cymi wdra¿anie Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko 2014-2020, w ramach którego realizowane jest zamówienie bêd±ce przedmiotem Umowy. 2.2. wytycznych dotycz±cych Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko 2014-2020 lub wytycznych i zaleceñ Instytucji Po¶rednicz±cej lub Instytucji Wdra¿aj±cej, w szczególno¶ci w zakresie sprawozdawczo¶ci. 3. Strony zgodnie akceptuj± dopuszczalno¶æ wprowadzenia nastêpuj±cych zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz warunki takich zmian: 3.1. Kierownika budowy wskazanego w ofercie (np. ¶mieræ, rozwi±zanie stosunku pracy i inne). Nowy Kierownik budowy musi spe³niaæ wymagania okre¶lone dla Kierownika budowy wymaganego przez Zamawiaj±cego w SIWZ (warunek dot. osób - kwalifikacje zawodowe i techniczne); 3.2. osoby prowadz±cej prace ogrodnicze wskazanej w ofercie (np. ¶mieræ, rozwi±zanie stosunku pracy i inne). Nowa osoba prowadz±ca prace ogrodnicze musi spe³niaæ wymagania okre¶lone dla osoby prowadz±cej prace ogrodnicze wymagane przez Zamawiaj±cego w SIWZ (warunek dot. osób - kwalifikacje zawodowe i techniczne); 3.3. rzeczowego zakresu robót przewidzianych dla podwykonawcy wskazanego w formularzu oferty; 3.4. podwykonawcy. Wykonawca zawiadamia zamawiaj±cego o wszelkich zmianach danych, w trakcie realizacji zamówienia, a tak¿e przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym zamierza powierzyæ realizacjê robót; 3.4.1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê albo rezygnacjê z podwykonawcy. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22 a ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego przedstawi o¶wiadczenia potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy (analogicznie jak wobec podmiotu na zasoby, którego powo³ywa³ siê przy spe³nieniu warunku udzia³u w postêpowaniu), a je¿eli Zamawiaj±cy stwierdzi, ¿e wobec danego podwykonawcy zachodz± podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowi±zany jest zast±piæ tego podwykonawcê innym. 3.5. harmonogramu rzeczowo - finansowego wraz z umownym terminem zakoñczenia inwestycji wynikaj±ce z: 3.5.1. niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie prac: intensywne opady deszczu, gradu lub ¶niegu, ekstremalnie wysoka lub niska temperatura, gwa³towne wiatry oraz inne zjawiska atmosferyczne - przekraczaj±ce ¶rednie wieloletnie dla Warszawy w danym miesi±cu wg IMGW, 3.5.2. wysokiego poziomu wód gruntowych, 3.5.3. odkrycia pozosta³o¶ci broni: chemicznej, biologicznej, konwencjonalnej i innych substancji niebezpiecznych, 3.5.4. odkrycia miejsc pochówku, 3.5.5. odkrycia nieznanych lub nierozpoznanych elementów Fortu V W³ochy, 3.5.6. wstrzymania prac na podstawie postanowienia organu nadzoru konserwatorskiego lub archeologicznego, 3.5.7. wstrzymania prac na podstawie postanowienia innych s³u¿b (np. prokuratura, policja, wojsko, stra¿ po¿arna, gestorzy mediów itp.), 3.5.8. w przypadkach, wymienionych w pkt od 3.5.1 do 3.5.7, Strony ustal± nowe terminy realizacji, z tym, ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia robót równy bêdzie okresowi przerwy w wykonywaniu robót, jednak nie pó¼niej ni¿ do dnia 31.03.2022 r. 3.6 W przypadku zmian terminu realizacji zamówienia, Wykonawca przygotuje zamienny harmonogram rzeczowo-finansowy, który musi uzyskaæ akceptacjê Zamawiaj±cego. 4. Zgodnie z § 9 wzoru umowy: 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ waloryzacji Umowy w przypadku gdy zmiany wymienione ni¿ej w pkt 2.1, 2.2, 2.3 i 2.4 bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, 2.1. zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), 2.2. zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (t. j. Dz. U. 2018 r. poz. 2177), 2.3. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, 2.4. zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. 2018 r. poz. 2215). 3. Stronom Umowy przys³uguj± nastêpuj±ce prawa w przypadku jej waloryzacji: 3.1. Wykonawcy przys³uguje 30-dniowy termin, liczony od dnia wej¶cia w ¿ycie zmian wymienionych w pkt. 2.1, 2.2, 2.3 lub 2.4 na przekazanie Zamawiaj±cemu pisemnego wniosku o wprowadzenie waloryzacji Umowy. Wniosek powinien zawieraæ propozycje zmian do Umowy, w tym zakresie, wraz z uzasadnieniem oraz dokumenty niezbêdne do oceny przez Zamawiaj±cego ich zasadno¶ci, 3.2. Zamawiaj±cemu przys³uguje 21-dniowy termin od dnia otrzymania kompletnego wniosku wymienionego w pkt 3.1 na zajêcie pisemnego stanowiska. Za dzieñ przekazania stanowiska uznaje siê dzieñ jego wys³ania na adres dla dorêczeñ wskazany przez Wykonawcê. 5. Wszelkie zmiany Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-05-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
- zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, - zamawiaj±cy nie zamierza ustanowiæ dynamicznego systemu zakupów;
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków bêd±cych w administracji Zarz±du Zlewni Katowice, obszar dzia³ania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jab³ek do Aresztu ¦ledczego w Warszawie - S³u¿ewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Monta¿ i demonta¿ na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: czê¶æ nr 1: Obo¼na 11 m. 19b czê¶æ nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 czê¶æ nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 czê¶ci)
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- "BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW"
- "Budowa wodoci±gu i kanalizacji deszczowej wraz z przebudow± drogi ul. Rubinowej w Imielinie."
- ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJ¡CE NA PRZEBUDOWIE SZYBÓW WINDOWYCH WRAZ Z WYMIAN¡ DWÓCH D¬WIGÓW SZPITALNYCH OSOBOWYCH W BUDYNKU SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Rozbudowa budynku u¿yteczno¶ci publicznej Centrum Kultury i Sportu "Ziemowit" w Kruszwicy
- Budowa ¿³obka w gminie Pe³czyce
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.