eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › Przetarg nieograniczony na dostawę wraz z montażem urządzeń otwartych stref aktywności i placu zabaw

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-05-15



Ogłoszenie nr 540695-N-2020 z dnia 2020-05-15 r.

Zarząd Powiatu Sokólskiego: Przetarg nieograniczony na dostawę wraz z montażem urządzeń otwartych stref aktywności i placu zabaw
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej i dostosowanie jej do potrzeb podopiecznych Przedszkola Specjalnego w Sokółce" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Sokólskiego, krajowy numer identyfikacyjny 50658628000000, ul. ul. Marsz. J. Piłsudskiego  8 , 16-100  Sokółka, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 112 008, e-mail starostwo@sokolka-powiat.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.sokolka-powiat.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.sokolka-powiat.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.sokolka-powiat.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
Adres:
Zarząd Powiatu Sokólskiego, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka, biuro podawcze na Punkcie Obsługi Klienta


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę wraz z montażem urządzeń otwartych stref aktywności i placu zabaw
Numer referencyjny: OR-IV.272.6.2020.PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem urządzeń i elementów wyposażenia trzech otwartych stref aktywności wraz z zagospodarowaniem terenu, które zlokalizowane są przy ulicach: Sikorskiego 40a, Polnej 1 oraz na dz. nr 3103/2 i 3102/4 przy Zespole Szkół Zawodowych im. Elizy Orzeszkowej ul. Osiedle Zielone 1A w Powiecie Sokólskim, oraz zadania polegającego na dostawie wraz montażem urządzeń i elementów wyposażenia integracyjnego placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym przy ul. Osiedle Zielone 1A w Sokółce. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: 1. tablic regulaminowych - 3 szt., 2. stojaków na rowery 5 stanowiskowych - 3 szt., 3. ławek parkowych z oparciem - 12 szt., 4. koszy na śmieci - 3 szt., 5. huśtawek wahadłowych podwójnych MT z siedziskiem płaskim i koszykowym - 2 szt., 6. kostek gimnastycznych MT - 2 szt., 7. zestawów zabawkowych wielofunkcyjnych MT - 2 szt., 8. zestawów gimnastycznych - 2 szt., 9. stolików do gier edukacyjnych - szachy - 2 szt., 10. stolika do gier edukacyjnych - szachy + chińczyk - 1 szt., 11. stolików do gier edukacyjnych - piłkarzyki - 2 szt., 12. urządzeń - prasa nożna na słupie - 3 szt., 13. urządzeń - twister na słupie - 3 szt., 14. urządzeń - orbitrek - 2 szt., 15. urządzenia - orbitrek wolnostojący - 1 szt., 16. wioślarzy wolnostojących - 3 szt. 17. urządzeń - podciąg nóg na słupie - 3 szt., 18. urządzeń - wyciskanie siedząc na słupie - 2 szt., 19. urządzeń - motyl na słupie - 3 szt., 20. urządzeń - trenażer ramion górny na słupie - 3 szt., 21. urządzeń - biegacz - 2 szt., 22. urządzenia - biegacz wolnostojący - 1 szt., 23. zestawu integracyjnego - dużego - 1 szt., 24. przeplatanki koło - domek - 1 szt., 25. przeplatanki figury - 1 szt., 26. przeplatanki kwiatek - 1 szt., 27. przeplatanki koło - labirynt - 1 szt., 28. piaskownicy integracyjnej - 1 szt., 29. zestawu tablic edukacyjnych - 1 szt., 30. tablicy do rysowania - 1 szt., 31. karuzeli integracyjnej 135 - 1 szt., 32. tablicy dzwonków rurowych - 1 szt., 33. marimby - 1 szt., 34. bębnów - 1 szt., 35. chimesów kontrabasowych - 1 szt., 36. huśtawki wahadłowej podwójnej - 1 szt., 37. huśtawki z zawiesiem bocianie gniazdo - 1 szt., 38. huśtawki dla dzieci poruszających się na wózkach inwalidzkich z zamkiem zabezpieczającym - 1 szt., 39. stożka obrotowego - 1 szt., 40. sprężynowca piesek - 1 szt., 41. sprężynowca ważka metalowa na trzech sprężynach - 1 szt., 42. sprężynowca skuter - 1 szt., 43. trampoliny - 1 szt., 44. karuzeli "multispinner" - 1 szt., 45. pola do gry w twista ( wykonane z nawierzchni bezpiecznej) - 1 szt., 46. regulaminów - 2 szt., 47. hoteli dla owadów duży - 3 szt., 48. spacerowego wózka inwalidzkiego dla mniejszych dzieci - 1 szt., 49. standardowego wózka inwalidzkiego - 1 szt. 50. nasadzenia drzew iglastych ( żywotnik zachodni) - 35 szt. 51. nasadzenia drzew iglastych ( świerk kłujący) - 5 szt. 52. nasadzenia drzew iglastych ( świerk pospolity) - 10 szt.

II.5) Główny kod CPV: 37410000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
37535200-9
45111200-0
77211600-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 90
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
90

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający nie żąda składania dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 pkt 3 ustawy pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie żąda składania dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 pkt 1 ustawy pzp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający nie żąda składania dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 pkt 2 ustawy pzp.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowa o wykonanie zamówienia zostanie zawarta stosownie do przedstawionych istotnych jej warunków, zawartych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której będzie dokonany wybór Wykonawcy. 1) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a. zmiana kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy, jeżeli w okresie realizacji umowy zmieni się obowiązująca stawka podatku VAT, b. jeżeli wzrost wynagrodzenia został wywołany okolicznościami związanymi z COVID-19, w szczególności zmianą zakresu świadczenia, 2) konieczność przedłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku: - wystąpienia obiektywnych okoliczności, których nie było można wcześniej przewidzieć i są one niezależne od Stron umowy, - wystąpienia obiektywnych okoliczności wywołanych okolicznościami związanymi z COVID - 19, - działania siły wyższej, 3) konieczność czasowego zawieszenia wykonania umowy, wywołanej okolicznościami związanymi z COVID - 19, 4) zmiana sposobu wykonania umowy, wymuszona okolicznościami związanymi z COVID - 19, 5) zmiana podwykonawców, którym Wykonawca powierzył wykonanie zamówienia, w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego, w szczególności wywołanych okolicznościami związanymi z COVID - 19, 6) zmiana zakresu świadczenia Wykonawcy, wywołana okolicznościami związanymi z COVID - 19, 7) zmiana ustalenia i dochodzenia kar umownych, w tym ich wysokości z uwzględnieniem okoliczności związanych z wystąpieniem COVID - 19.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-25, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: dostawa wraz z montażem urządzeń otwartych stref aktywności przy Zespole Szkół Zawodowych im. Elizy Orzeszkowej w Sokółce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Powyższa część zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem następujących urządzeń i elementów wyposażenia: - tablicy regulaminowej - 1 szt., - stojaka na rowery 5 - stanowiskowego - 1 szt., - ławek parkowych z oparciem - 11 szt., - koszy na śmieci - 7 szt., - huśtawki wahadłowej podwójnej MT z siedziskiem płaskim i koszykowym - 1 szt., - kostki gimnastycznej MT- 1 szt., - zestawu zabawkowego wielofunkcyjnego MT - 1 szt., - zestawu gimnastycznego - 1 szt., - stolika do gier edukacyjnych - szachy - 1 szt., - stolika do gier edukacyjnych - piłkarzyki - 1 szt., - urządzenia - prasa nożna na słupie - 1 szt., - urządzenia - twister na słupie - 1 szt., - urządzenia - orbitrek - 1 szt., - urządzenia - wioślarz wolnostojący - 1 szt., - urządzenia - podciąg nóg na słupie - 1 szt., - urządzenia- do wyciskania siedząc na słupie - 1 szt., - urządzenia - motyl na słupie - 1 szt., - urządzenia - trenażer ramion górnego na słupie - 1 szt., - urządzenia - biegacz - 1 szt., - krzewów zimozielonych do nasadzenia ( żywotnik zachodni) - 15 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje również zagospodarowanie terenu w związku z montażem urządzeń
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37410000-5, 45111200-0, 77211600-8, 37535200-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje o możliwych ograniczeniach Wykonawców w wystąpieniu z żądaniami: - o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, gdyby spełnienie tego obowiązku wymagało niewspółmiernie dużego wysiłku - Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy, daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 - Zamawiający nie ograniczy przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


Część nr: 2Nazwa: dostawa wraz z montażem urządzeń otwartych stref aktywności przy ul. Sikorskiego 40a w Sokółce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Powyższa część zamówienia obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń i elementów wyposażenia: - tablicy regulaminowej - 1 szt., - stojaka na rowery 5 - stanowiskowego - 1 szt., - ławek parkowych z oparciem - 4 szt., - kosza na śmieci - 1 szt., - huśtawki wahadłowej podwójnej MT z siedziskiem płaskim i koszykowym - 1 szt., - kostki gimnastycznej MT - 1 szt., - zestawu zabawkowego wielofunkcyjnego MT - 1 szt., - zestawu gimnastycznego - 1 szt., - stolika do gier edukacyjnych - szachy + chińczyk - 1 szt., - urządzenia - prasa nożna na słupie - 1 szt., - urządzenia - twister na słupie - 1 szt., - urządzenia - orbitrek - 1 szt., - urządzenia - wioślarz wolnostojący - 1 szt., - urządzenia - do podciągu nóg na słupie - 1 szt., - urządzenia - do wyciskania siedząc na słupie - 1 szt., - urządzenia - motyl na słupie - 1 szt., - urządzenia - trenażer ramion górny na słupie - 1 szt., - urządzenia - biegacz - 1 szt. - nasadzenie drzew iglastych ( żywotnik zachodni) - 20 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje również zagospodarowanie terenu w związku z montażem urządzeń
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37410000-5, 37535200-9, 45111200-0, 77211600-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje o możliwych ograniczeniach Wykonawców w wystąpieniu z żądaniami: - o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, gdyby spełnienie tego obowiązku wymagało niewspółmiernie dużego wysiłku - Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy, daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 - Zamawiający nie ograniczy przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


Część nr: 3Nazwa: dostawa wraz z montażem urządzeń otwartych stref aktywności przy Zespole Szkół Rolnicznych im. Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Powyższa część zamówienia obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń i elementów wyposażenia: - urządzenia prasa nożna na słupie - 1 szt., - urządzenia - twister na słupie- 1 szt., - urządzenia - orbitrek - 1 szt., - urządzenia - wioślarz - 1 szt., - urządzenia - podciąg nóg na słupie- 1 szt., - urządzenia - motyl na słupie- 1 szt., - urządzenia - trenażer ramion górny na słupie- 1 szt., - urządzenia - biegacz- 1 szt., - tablicy regulaminowej - 1 szt., - stojaka na rowery 5 stanowiskowego - 1 szt., - ławek parkowych - 4 szt., - kosza na śmieci - 1 szt., - stołu do gier edukacyjnych - stolika do gry w szachy - 1 szt., - stołu do gier edukacyjnych - piłkarzyki - 1 szt., - nasadzenie drzew iglastych (świerk kłujący) - 5 szt., - nasadzenie drzew iglastych ( świerk pospolity) - 10 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje również zagospodarowanie terenu w związku z montażem urządzeń
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37410000-5, 45111200-0, 77211600-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje o możliwych ograniczeniach Wykonawców w wystąpieniu z żądaniami: - o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, gdyby spełnienie tego obowiązku wymagało niewspółmiernie dużego wysiłku - Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy, daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 - Zamawiający nie ograniczy przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


Część nr: 4Nazwa: dostawa wraz z montażem urządzeń integracyjnego placu zabaw Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sokółce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Powyższa część zamówienia obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń i elementów wyposażenia: - zestawu integracyjnego - dużego - 1 szt., - przeplatanki koło - domek - 1 szt., - przeplatanki figury - 1 szt., - przeplatanki kwiatek - 1 szt., - przeplatanki koło - labirynt - 1 szt., - piaskownicy integracyjnej - 1 szt., - zestawu tablic edukacyjnych - 1 szt., - tablicy do rysowania - 1 szt., - karuzeli integracyjnej 135 - 1 szt., - tablicy dzwonków rurowych - 1 szt., - marimby - 1 szt., - bębnów - 1 szt., - chimesów kontrabasowych - 1 szt., - huśtawki wahadłowej podwójnej - 1 szt., - huśtawki z zawiesiem bocianie gniazdo - 1 szt., - huśtawki dla dzieci poruszających się na wózkach inwalidzkich z zamkiem zabezpieczającym - 1 szt., - stożka obrotowego - 1 szt., - sprężynowca piesek - 1 szt., - sprężynowca ważka metalowa na trzech sprężynach - 1 szt., - sprężynowca skuter - 1 szt., - trampoliny - 1 szt., - karuzeli "multispinner" - 1 szt., - pola do gry w twista ( wykonane z nawierzchni bezpiecznej) - 1 szt., - regulaminów - 2 szt., - hoteli dla owadów duży - 3 szt., - spacerowego wózka inwalidzkiego dla mniejszych dzieci - 1 szt., - standardowego wózka inwalidzkiego - 1 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje również zagospodarowanie terenu w związku z montażem urządzeń
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37535200-9, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje o możliwych ograniczeniach Wykonawców w wystąpieniu z żądaniami: - o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, gdyby spełnienie tego obowiązku wymagało niewspółmiernie dużego wysiłku - Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy, daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 - Zamawiający nie ograniczy przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.