eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kampania informacyjno-promocyjna projektu pn.: "Otwarta Zachęta. Digitalizacja i udostępnienie polskich zasobów sztuki współczesnej ze zbiorów Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki oraz budowa narzędzi informatycznych, rozwój kompetencji kadr kultury, animacja i promocja służące wykorzystaniu i przetwarzaniu cyfrowych zasobów kultury w celach edukacyjnych, naukowych i twórczych" w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa nr 2 "E-administracja i otwarty rząd" Działanie nr 2.3 "Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego" Poddziałanie nr 2.3.2 "Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury", na podstawie umowy o dofinansowanie nr POPC.02.03.02-00-0025/19-00"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-10

Ogłoszenie nr 540224333-N-2020 z dnia 10-11-2020 r.

Warszawa:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 607148-N-2020
Data: 11/05/2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Towarzystwo Zachęty Sztuk Pięknych przy Zachęcie - Narodowej Galerii Sztuki, Krajowy numer identyfikacyjny 01203386900000, ul. Plac Małachowskiego 3, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 55 69 674, e-mail info@tzsp.art.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.tzsp.art.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-11-13, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-11-17, godzina: 10:00,

II.2) Tekst, który należy dodać

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Pod dotychczasowym opisem przedmiotu zamówienia dodaje się następujący opis: Zamawiający wskazuje, że nośniki miejskie i kina nie są elementem obligatoryjnym. Zamawiający zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia pozostawia Wykonawcy wybór miejsc prowadzenia kampanii, zakładając że im szersze spektrum nośników, tym szersza dostępność do kampanii. Jednocześnie elementem obligatoryjnym, chociaż niekoniecznie wyłącznym jest prowadzenie kampanii na stronach internetowych. Zamawiający wskazuje, że pełna dokumentacja postępowania zamieszczona jest na stronie: http://tzsp.art.pl/ w zakładce "przetargi" - Zamawiający wskazuje, że dokumentacja znajduje się pod tytułem: II Przetarg na kampanię informacyjno - promocyjną projektu POPC.02.03.02-00-0025/19 z dnia 5.11.2020

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.6
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: ustalona szacunkowa wartość zamówienia wynosi: 462 500 zł netto (słownie: czterysta sześćdziesiąt dwa tysiące pięćset złotych) netto

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.