eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziłów › Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radziłów w 2021 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-28

Ogłoszenie nr 540213073-N-2020 z dnia 28-10-2020 r.

Radziłów:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 599979-N-2020
Data: 20/10/2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Radziłów, Krajowy numer identyfikacyjny 54224400000000, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 737 110, e-mail zamowienia@gminaradzilow.pl, faks 862 737 111.
Adres strony internetowej (url): http://radzilow.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4
W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości położonych na terenie Gminy Radziłów. Poprzez zagospodarowanie rozumie się składowanie na składowisku odpadów oraz zagospodarowanie w sposób pozwalający na odzysku/recyklingu odpadów. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zagospodarowanie następujących odpadów komunalnych: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 200301, b) odpady wielkogabarytowe o kodzie 200307, c) opakowania z papieru i tektury o kodzie 150101, d) opakowania z tworzyw sztucznych o kodzie 150102, e) opakowania ze szkła o kodzie 150107, f) opakowania z metali o kodzie 150104, g) odpady ulegające biodegradacji o kodzie 200201, h) zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu o kodzie 170904, i) popioły z gospodarstw domowych o kodzie 200199, j) zużyte opony o kodzie 160103, k) zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne o kodzie 200136. 3. Odpady będą dostarczane przez wyłonionego w przetargu przez Gminę Radziłów przedsiębiorcę zwanego dalej Dostawcą, posiadającego wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli z terenu Gminy Radziłów. 4. Zamawiający przewiduje dostarczyć następujące rodzaje i ilości odpadów komunalnych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.: 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 200301 - 362 Mg 2) odpady wielkogabarytowe o kodzie 200307 - 25 Mg 3) opakowania z papieru i tektury o kodzie 150101 - 2,5 Mg 4) opakowania z tworzyw sztucznych o kodzie 150102 - 40 Mg 5) opakowania ze szkła o kodzie 150107 - 43 Mg 6) opakowania z metali o kodzie 150104 - 0,6 Mg 7) odpady ulegające biodegradacji o kodzie 200201 - 0,4 Mg 8) popioły z gospodarstw domowych o kodzie 200199 - 112 Mg 9) zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne o kodzie 200136 - 0,1 Mg 5. Wskazane w ust. 4 ilości odpadów komunalnych są wartościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości przekazanych odpadów w stosunku do wskazanych ust. 4 bez prawa Wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru innych niż w/w kody odpadów podyktowane koniecznością ich zagospodarowania z powodu zmiany przepisów prawa. 7. Wykonawca poprzez wykonanie usługi zagospodarowania odpadów zapewni osiągnięcie odpowiednich (określonych przepisami prawa) poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczeniami masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. Potwierdzenie osiągnięcia w/w poziomów stanowić będzie sprawozdania Wykonawcy składane na podstawie obowiązujących przepisów prawa w terminach w nich określonych. 8. Wykonawca zapewni, by zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach z dnia i innych przepisów prawa, miejsca operacji odzysku lub unieszkodliwienia odpadów komunalnych spełniały kryteria technologiczne - odpowiadały wymaganiom określonym w art.143 ustawy z dnia 271 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska i innym właściwym przepisom. 9. Wykonawca misi posiadać status instalacji komunalnej spełniającej wymagania określone ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. i innych obowiązujących przepisów prawa. 10. Jeżeli instalacja komunalna nie będzie w stanie przyjąć odpadów, Wykonawca będzie musiał wskazać inną instalację komunalną, która przyjmie odpady na koszt Wykonawcy w takim samym terminie jak przewidziano ich dostarczenie do Wykonawcy. W tej sytuacji w przypadku konieczności transportu odpadów do innej instalacji na odległość od Gminy Radziłów większą niż odległość instalacji Wykonawcy, Wykonawca pokryje różnicę w kosztach wynikającą z konieczności transportu odpadów komunalnych na większą odległość. 11. Wykonawca powiadomi podmiot, który będzie dostarczał Wykonawcy odpady w celu zagospodarowania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia o fakcie, że nie jest w stanie przyjąć odpadów, a także wskaże temu podmiotowi inną instalację komunalną oraz dni i godziny przyjmowania przez nią odpadów najpóźniej w pierwszym dniu okresu, w którym nie będzie w stanie przyjąć odpadów. 12. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o wszelkich awariach instalacji, przestojach w przyjmowaniu odpadów, zmianach w funkcjonowaniu instalacji, ograniczeniach wynikających z decyzji organów nadzorczych w terminie do 24 godz. od momentu zaistniałych zdarzeń, ograniczeń, przestojów. Brak informacji o zaistniałych zmianach w funkcjonowaniu instalacji może skutkować naliczeniem kar umownych. 13. Wykonawca zobowiązuje się przyjmować odpady na instalację komunalną w dni robocze (od poniedziałku do piątku), za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 15:00. 14. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący usługę zagospodarowania odpadów komunalnych, obsługujący urządzenia instalacji przetwarzania odpadów komunalnych, wykonujących czynności sortowania odpadów oraz pracownicy umysłowi uczestniczący w realizacji niniejszego zamówienia (obsługa biura). 15. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 14 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 16. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 14 czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 17. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 14 czynności Zamawiający za każdy stwierdzony przypadek przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 14 czynności. 18. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego naruszenia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 14 czynności, niezależnie od sankcji przewidzianych w ust. 16, Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych dokona czynności naprawczych oraz bez ponownego wzywania złoży żądane przez Zamawiającego dowody w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 19. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 20.Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie wymagane sprawozdania określone obowiązującymi przepisami prawa, terminach wskazanych w tychże przepisach. 21. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych i rocznych sprawozdań zawierających ilości i rodzaj odpadów (z podziałem na poszczególne kody wymienione w ust. 1) przyjętych i zagospodarowanych przez Wykonawcę wraz ze wskazaniem sposobu ich zagospodarowania. Sprawozdanie roczne za rok 2021(od stycznia do grudnia) należy złożyć do 15 stycznia 2022 roku. w/w sprawozdanie należy złożyć w formie pisemnej na adres Zamawiającego oraz w wersji elektronicznej - w edytowalnej tabeli przesłanej na wskazanym adres mailowy.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości położonych na terenie Gminy Radziłów. Poprzez zagospodarowanie rozumie się składowanie na składowisku odpadów oraz zagospodarowanie w sposób pozwalający na odzysku/recyklingu odpadów. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zagospodarowanie następujących odpadów komunalnych: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 200301, b) odpady wielkogabarytowe o kodzie 200307, c) opakowania z papieru i tektury o kodzie 150101, d) opakowania z tworzyw sztucznych o kodzie 150102, e) opakowania ze szkła o kodzie 150107, f) opakowania z metali o kodzie 150104, g) odpady ulegające biodegradacji o kodzie 200201, h) zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu o kodzie 170904, i) popioły z gospodarstw domowych o kodzie 200199, j) zużyte opony o kodzie 160103, k) zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne o kodzie 200136. 3. Odpady będą dostarczane przez wyłonionego w przetargu przez Gminę Radziłów przedsiębiorcę zwanego dalej Dostawcą, posiadającego wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli z terenu Gminy Radziłów. 4. Zamawiający przewiduje dostarczyć następujące rodzaje i ilości odpadów komunalnych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.: 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 200301 - 362 Mg 2) odpady wielkogabarytowe o kodzie 200307 - 25 Mg 3) opakowania z papieru i tektury o kodzie 150101 - 2,5 Mg 4) opakowania z tworzyw sztucznych o kodzie 150102 - 40 Mg 5) opakowania ze szkła o kodzie 150107 - 43 Mg 6) opakowania z metali o kodzie 150104 - 0,6 Mg 7) odpady ulegające biodegradacji o kodzie 200201 - 0,4 Mg 8) popioły z gospodarstw domowych o kodzie 200199 - 112 Mg 9) zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne o kodzie 200136 - 0,1 Mg 5. Wskazane w ust. 4 ilości odpadów komunalnych są wartościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości przekazanych odpadów w stosunku do wskazanych ust. 4 bez prawa Wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru innych niż w/w kody odpadów podyktowane koniecznością ich zagospodarowania z powodu zmiany przepisów prawa. 7. Wykonawca zapewni, by zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach z dnia i innych przepisów prawa, miejsca operacji odzysku lub unieszkodliwienia odpadów komunalnych spełniały kryteria technologiczne - odpowiadały wymaganiom określonym w art.143 ustawy z dnia 271 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska i innym właściwym przepisom. 8. Wykonawca musi posiadać status instalacji komunalnej spełniającej wymagania określone ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. i innych obowiązujących przepisów prawa. 9. Jeżeli instalacja komunalna nie będzie w stanie przyjąć odpadów, Wykonawca będzie musiał wskazać inną instalację komunalną, która przyjmie odpady na koszt Wykonawcy w takim samym terminie jak przewidziano ich dostarczenie do Wykonawcy. W tej sytuacji w przypadku konieczności transportu odpadów do innej instalacji na odległość od Gminy Radziłów większą niż odległość instalacji Wykonawcy, Wykonawca pokryje różnicę w kosztach wynikającą z konieczności transportu odpadów komunalnych na większą odległość. 10. Wykonawca powiadomi podmiot, który będzie dostarczał Wykonawcy odpady w celu zagospodarowania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia o fakcie, że nie jest w stanie przyjąć odpadów, a także wskaże temu podmiotowi inną instalację komunalną oraz dni i godziny przyjmowania przez nią odpadów najpóźniej w pierwszym dniu okresu, w którym nie będzie w stanie przyjąć odpadów. 11. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o wszelkich awariach instalacji, przestojach w przyjmowaniu odpadów, zmianach w funkcjonowaniu instalacji, ograniczeniach wynikających z decyzji organów nadzorczych w terminie do 24 godz. od momentu zaistniałych zdarzeń, ograniczeń, przestojów. Brak informacji o zaistniałych zmianach w funkcjonowaniu instalacji może skutkować naliczeniem kar umownych. 12. Wykonawca zobowiązuje się przyjmować odpady na instalację komunalną w dni robocze (od poniedziałku do piątku), za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 15:00. 13. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący usługę zagospodarowania odpadów komunalnych, obsługujący urządzenia instalacji przetwarzania odpadów komunalnych, wykonujących czynności sortowania odpadów oraz pracownicy umysłowi uczestniczący w realizacji niniejszego zamówienia (obsługa biura). 14. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 13 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 15. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 13 czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 16. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 13 czynności Zamawiający za każdy stwierdzony przypadek przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 13 czynności. 17. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego naruszenia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 13 czynności, niezależnie od sankcji przewidzianych w ust. 15, Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych dokona czynności naprawczych oraz bez ponownego wzywania złoży żądane przez Zamawiającego dowody w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 18. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 19.Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie wymagane sprawozdania określone obowiązującymi przepisami prawa, terminach wskazanych w tychże przepisach. 20. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych i rocznych sprawozdań zawierających ilości i rodzaj odpadów (z podziałem na poszczególne kody wymienione w ust. 1) przyjętych i zagospodarowanych przez Wykonawcę wraz ze wskazaniem sposobu ich zagospodarowania. Sprawozdanie roczne za rok 2021(od stycznia do grudnia) należy złożyć do 15 stycznia 2022 roku. w/w sprawozdanie należy złożyć w formie pisemnej na adres Zamawiającego oraz w wersji elektronicznej - w edytowalnej tabeli przesłanej na wskazanym adres mailowy.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-10-30, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-11-04, godzina: 09:10

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.