eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-10

Ogłoszenie nr 540124096-N-2020 z dnia 10-07-2020 r.

Włocławek:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 555025-N-2020
Data: 29/06/2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku, Krajowy numer identyfikacyjny 34141172700000, ul. Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 412 94 13, e-mail szpital_wloclawek@interia.pl, faks 54 412 94 13.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.wloclawek.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.wloclawek

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest: warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje dostawy w zakresie drobnego sprzętu medycznego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawę do każdej z części w zakresie dostaw objętych przedmiotem zamówienia w zakresie drobnego sprzętu medycznego o wartości minimum PLN brutto : Tabela nr 2 Część nr 1 390,00 zł Część nr 2 15 680,00 zł Część nr 3 2 900,00 zł Część nr 4 3 760,00 zł Część nr 5 4 750,00 zł Część nr 6 1 650,00 zł Część nr 7 17 060,00 zł Część nr 8 5 530,00 zł Część nr 9 3 670,00 zł Część nr 10 790,00 zł Część nr 11 730,00 zł Część nr 12 14 850,00 zł Część nr 13 6 480,00 zł Część nr 14 50 690,00 zł Część nr 15 49 150,00 zł Część nr 16 33 210,00 zł Część nr 17 1 800,00 zł Część nr 18 4 210,00 zł Część nr 19 32 490,00 zł Część nr 20 560,00 zł Część nr 21 16 980,00 zł Część nr 22 7 200,00 zł Część nr 23 57 520,00 zł Część nr 24 25 430,00 zł Część nr 25 3 130,00 zł Część nr 26 5 400,00 zł Część nr 27 5 500,00 zł Część nr 28 1 650,00 zł Część nr 29 130,00 zł Część nr 30 980,00 zł Część nr 31 1 770,00 zł Część nr 32 4 760,00 zł Część nr 33 1 620,00 zł Część nr 34 16 790,00 zł Część nr 35 670,00 zł Część nr 36 460,00 zł Część nr 37 120,00 zł Część nr 38 3 880,00 zł Część nr 39 4 750,00 zł Część nr 40 6 480,00 zł Część nr 41 12 310,00 zł Część nr 42 3 020,00 zł w ramach jednego kontraktu - odpowiednio w każdej Części. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka Części, Zamawiający dopuszcza wykazanie się przez Wykonawcę jedną dostawą w ramach jednego kontraktu na wartość równą lub wyższą od sumy wartości wskazanych w ww. warunku obliczonych dla danych Części. Np. w przypadku gdyby Wykonawca składał ofertę na Część nr 1, Część nr 2 oraz Część nr 3 to może wykazać się doświadczeniem w wykonaniu co najmniej 1 dostawy w ramach jednego kontraktu na wartość co najmniej 18 970,00 zł.
W ogłoszeniu powinno być: warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje dostawy w zakresie drobnego sprzętu medycznego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawę do każdej z części w zakresie dostaw objętych przedmiotem zamówienia w zakresie drobnego sprzętu medycznego o wartości minimum PLN brutto : Tabela nr 2 Część nr 1 390,00 zł Część nr 2 4 920,00 zł Część nr 2A 10 760,00 zł Część nr 3 2 900,00 zł Część nr 4 1 260,00 zł Część nr 4A 560,00 zł Część nr 4B 1 930,00 zł Część nr 5 4 750,00 zł Część nr 6 1 650,00 zł Część nr 7 17 060,00 zł Część nr 8 5 530,00 zł Część nr 9 3 670,00 zł Część nr 10 790,00 zł Część nr 11 730,00 zł Część nr 12 14 850,00 zł Część nr 13 6 480,00 zł Część nr 14 50 690,00 zł Część nr 15 49 150,00 zł Część nr 16 33 210,00 zł Część nr 17 1 800,00 zł Część nr 18 4 210,00 zł Część nr 19 32 490,00 zł Część nr 20 560,00 zł Część nr 21 16 980,00 zł Część nr 22 3 470,00 zł Część nr 22A 3 720,00 zł Część nr 23 57 520,00 zł Część nr 24 25 430,00 zł Część nr 25 3 130,00 zł Część nr 26 5 400,00 zł Część nr 27 5 500,00 zł Część nr 28 1 650,00 zł Część nr 29 130,00 zł Część nr 30 980,00 zł Część nr 31 1 770,00 zł Część nr 32 4 760,00 zł Część nr 33 1 620,00 zł Część nr 34 16 790,00 zł Część nr 35 670,00 zł Część nr 36 460,00 zł Część nr 37 120,00 zł Część nr 38 3 880,00 zł Część nr 39 4 750,00 zł Część nr 40 6 480,00 zł Część nr 41 12 310,00 zł Część nr 42 3 020,00 zł w ramach jednego kontraktu - odpowiednio w każdej Części. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka Części, Zamawiający dopuszcza wykazanie się przez Wykonawcę jedną dostawą w ramach jednego kontraktu na wartość równą lub wyższą od sumy wartości wskazanych w ww. warunku obliczonych dla danych Części. Np. w przypadku gdyby Wykonawca składał ofertę na Część nr 1, Część nr 2 oraz Część nr 3 to może wykazać się doświadczeniem w wykonaniu co najmniej 1 dostawy w ramach jednego kontraktu na wartość co najmniej 8 210 zł.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: 8. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, w następującym zakresie: 1) na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 lit. c SIWZ Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu wykonanych dostaw na zasadach określonych poniżej (w zakresie warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VII ust. 1 lit. a i b SIWZ Zamawiający nie żąda przedłożenia dokumentów): a) wykazu wykonanych dostaw objętych przedmiotem zamówienia (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał wykazu nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię wykazu, według załącznika nr 6 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawę do każdej z części w zakresie drobnego sprzętu medycznego o minimalnej wartości brutto wskazanej w tabeli nr 2 w rozdziale VII ust. 1 lit. c SIWZ w ramach jednego kontraktu odpowiednio dla każdej części (w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka Części, Zamawiający dopuszcza wykazanie się przez Wykonawcę jedną dostawą w ramach jednego kontraktu na wartość równą lub wyższą od sumy wartości wskazanych w warunku obliczonych dla danych Części wymienionych w rozdziale VII ust. 1 lit. c) odpowiednio dla każdej części wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia). 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał dokumentu nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię dokumentu); b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp; c) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia); d) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne(w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia); e) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia); f) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia). 3) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w rozumieniu art. 25 ust. 1 pkt. 2 uPzp, Zamawiający żąda złożenia: - oświadczenia Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz, że posiadają wymagane prawem dokumenty (nie dotyczy części nr 2 poz. 1,2,3; części nr 3 poz. 1; części nr 4 poz. 1,2,3; części nr 28 poz. 1,2; części nr 30 poz.1; części nr 31 poz. 1)- w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia. b) Zamawiający po wyłonieniu oferty najwyżej ocenionej wezwie Wykonawcę do złożenia aktualnych, kart katalogowych z zaznaczonymi oferowanymi pozycjami, przetłumaczonymi na język polski, z których wynikać będzie spełnianie warunków wynikających z opisu przedmiotu zamówienia dotyczących zaoferowanego sprzętu medycznego c). Zamawiający po wyłonieniu oferty najwyżej ocenionej wezwie wykonawcę do złożenia aktualnego certyfikatu wydanego przez notyfikowaną (akredytowaną) jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności potwierdzającego możliwość stosowania wyrobów medycznych z cytostatykami (dotyczy części nr 9) 4). Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 uPzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 9. Wykonawcy zagraniczni: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 8 pkt 2 lit. a), b) niniejszego rozdziału: I) ad. lit. a) - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp; II) ad. lit. b) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu. Poza tym powinny być one sporządzone i złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał dokumentu nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię dokumentu. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie pkt 2 stosuje się. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5) Powyższe dokumenty powinny być złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał dokumentu nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię dokumentu. 10. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 8 pkt 2 lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ (informacja z Krajowego Rejestru Karnego), składa dokument, o którym mowa w ust. 9 pkt 1 ppkt I, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 uPzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie ust. 8 pkt 2 SIWZ stosuje się. Powyższe oświadczenie powinno być złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 11. Oświadczenia i dokumenty Wykonawców występujących wspólnie: Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał pełnomocnictwa nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię pełnomocnictwa. 1) . Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności: wskazanie ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 2) Wykonawcy występujący wspólnie powinni złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale SIWZ, z tym, że oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ (oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ - JEDZ) oraz dokumenty wskazane w ust. 8 pkt 2 niniejszego rozdziału SIWZ (dokumenty potwierdzające brak przesłanek do wykluczenia wykonawcy) składa każdy Wykonawca z osobna, natomiast pozostałe dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego mogą być składane wspólnie. 3) Dokument o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ (oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ - JEDZ) powinien potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 12. Jeżeli treść informacji przekazanych przez wykonawcę w oświadczeniu JEDZ, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ odpowiada zakresowi informacji, których Zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów przez wykonawcę, Zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a uPzp, w oświadczeniu JEDZ. UWAGA: Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie składane na formularzu JEDZ powinny być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na zasadach określonych w rozdziale XII SIWZ. 13. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 14. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
W ogłoszeniu powinno być: 8. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, w następującym zakresie: 1) na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 lit. c SIWZ Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu wykonanych dostaw na zasadach określonych poniżej (w zakresie warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VII ust. 1 lit. a i b SIWZ Zamawiający nie żąda przedłożenia dokumentów): a) wykazu wykonanych dostaw objętych przedmiotem zamówienia (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał wykazu nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię wykazu, według załącznika nr 6 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawę do każdej z części w zakresie drobnego sprzętu medycznego o minimalnej wartości brutto wskazanej w tabeli nr 2 w rozdziale VII ust. 1 lit. c SIWZ w ramach jednego kontraktu odpowiednio dla każdej części (w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka Części, Zamawiający dopuszcza wykazanie się przez Wykonawcę jedną dostawą w ramach jednego kontraktu na wartość równą lub wyższą od sumy wartości wskazanych w warunku obliczonych dla danych Części wymienionych w rozdziale VII ust. 1 lit. c) odpowiednio dla każdej części wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia). 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał dokumentu nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię dokumentu); b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp; c) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia); d) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne(w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia); e) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia); f) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia). 3) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w rozumieniu art. 25 ust. 1 pkt. 2 uPzp, Zamawiający żąda złożenia: - oświadczenia Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz, że posiadają wymagane prawem dokumenty (nie dotyczy części nr 2 poz. 1; części 2A poz.1, 2; części nr 3 poz. 1; części nr 4 poz. 1; części nr 4A poz. 1; części nr 4B poz. 1; części nr 28 poz. 1,2; części nr 30 poz.1; części nr 31 poz. 1)- w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia. b) Zamawiający po wyłonieniu oferty najwyżej ocenionej wezwie Wykonawcę do złożenia aktualnych, kart katalogowych z zaznaczonymi oferowanymi pozycjami, przetłumaczonymi na język polski, z których wynikać będzie spełnianie warunków wynikających z opisu przedmiotu zamówienia dotyczących zaoferowanego sprzętu medycznego c). Zamawiający po wyłonieniu oferty najwyżej ocenionej wezwie wykonawcę do złożenia aktualnego certyfikatu wydanego przez notyfikowaną (akredytowaną) jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności potwierdzającego możliwość stosowania wyrobów medycznych z cytostatykami (dotyczy części nr 9) 4). Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 uPzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 9. Wykonawcy zagraniczni: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 8 pkt 2 lit. a), b) niniejszego rozdziału: I) ad. lit. a) - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp; II) ad. lit. b) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu. Poza tym powinny być one sporządzone i złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał dokumentu nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię dokumentu. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie pkt 2 stosuje się. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5) Powyższe dokumenty powinny być złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał dokumentu nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię dokumentu. 10. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 8 pkt 2 lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ (informacja z Krajowego Rejestru Karnego), składa dokument, o którym mowa w ust. 9 pkt 1 ppkt I, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 uPzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie ust. 8 pkt 2 SIWZ stosuje się. Powyższe oświadczenie powinno być złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 11. Oświadczenia i dokumenty Wykonawców występujących wspólnie: 1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał pełnomocnictwa nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności: wskazanie ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 2. Wykonawcy występujący wspólnie powinni złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale SIWZ, z tym, że oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 1, 2 niniejszego rozdziału SIWZ (oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dokumenty wskazane w ust. 8 pkt 2 niniejszego rozdziału SIWZ (dokumenty potwierdzające brak przesłanek do wykluczenia wykonawcy) składa każdy Wykonawca z osobna, natomiast pozostałe dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego mogą być składane wspólnie. 3. Dokument, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ (oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) powinien potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie składane wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 powinny być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na zasadach określonych w rozdziale XII SIWZ. 12. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 13. Jeżeli treść informacji przekazanych przez wykonawcę w oświadczeniach wstępnych zgodnie z załącznikiem nr 3 i 4 do siwz, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ odpowiada zakresowi informacji, których Zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów przez wykonawcę, Zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a uPzp, w oświadczeniach wstępnych zgodnie z załącznikiem nr 3 i 4 do siwz. 14. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1)
W ogłoszeniu jest: 8. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, w następującym zakresie: 1) na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 lit. c SIWZ Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu wykonanych dostaw na zasadach określonych poniżej (w zakresie warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VII ust. 1 lit. a i b SIWZ Zamawiający nie żąda przedłożenia dokumentów): a) wykazu wykonanych dostaw objętych przedmiotem zamówienia (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał wykazu nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię wykazu, według załącznika nr 6 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawę do każdej z części w zakresie drobnego sprzętu medycznego o minimalnej wartości brutto wskazanej w tabeli nr 2 w rozdziale VII ust. 1 lit. c SIWZ w ramach jednego kontraktu odpowiednio dla każdej części (w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka Części, Zamawiający dopuszcza wykazanie się przez Wykonawcę jedną dostawą w ramach jednego kontraktu na wartość równą lub wyższą od sumy wartości wskazanych w warunku obliczonych dla danych Części wymienionych w rozdziale VII ust. 1 lit. c) odpowiednio dla każdej części wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia). 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał dokumentu nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię dokumentu); b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp; c) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia); d) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne(w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia); e) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia); f) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia). 3) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w rozumieniu art. 25 ust. 1 pkt. 2 uPzp, Zamawiający żąda złożenia: - oświadczenia Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz, że posiadają wymagane prawem dokumenty (nie dotyczy części nr 2 poz. 1,2,3; części nr 3 poz. 1; części nr 4 poz. 1,2,3; części nr 28 poz. 1,2; części nr 30 poz.1; części nr 31 poz. 1)- w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia. b) Zamawiający po wyłonieniu oferty najwyżej ocenionej wezwie Wykonawcę do złożenia aktualnych, kart katalogowych z zaznaczonymi oferowanymi pozycjami, przetłumaczonymi na język polski, z których wynikać będzie spełnianie warunków wynikających z opisu przedmiotu zamówienia dotyczących zaoferowanego sprzętu medycznego c). Zamawiający po wyłonieniu oferty najwyżej ocenionej wezwie wykonawcę do złożenia aktualnego certyfikatu wydanego przez notyfikowaną (akredytowaną) jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności potwierdzającego możliwość stosowania wyrobów medycznych z cytostatykami (dotyczy części nr 9) 4). Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 uPzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
W ogłoszeniu powinno być: 8. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, w następującym zakresie: 1) na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 lit. c SIWZ Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu wykonanych dostaw na zasadach określonych poniżej (w zakresie warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VII ust. 1 lit. a i b SIWZ Zamawiający nie żąda przedłożenia dokumentów): a) wykazu wykonanych dostaw objętych przedmiotem zamówienia (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał wykazu nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię wykazu, według załącznika nr 6 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawę do każdej z części w zakresie drobnego sprzętu medycznego o minimalnej wartości brutto wskazanej w tabeli nr 2 w rozdziale VII ust. 1 lit. c SIWZ w ramach jednego kontraktu odpowiednio dla każdej części (w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka Części, Zamawiający dopuszcza wykazanie się przez Wykonawcę jedną dostawą w ramach jednego kontraktu na wartość równą lub wyższą od sumy wartości wskazanych w warunku obliczonych dla danych Części wymienionych w rozdziale VII ust. 1 lit. c) odpowiednio dla każdej części wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia). 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał dokumentu nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię dokumentu); b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp; c) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia); d) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne(w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia); e) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia); f) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia). 3) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w rozumieniu art. 25 ust. 1 pkt. 2 uPzp, Zamawiający żąda złożenia: - oświadczenia Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz, że posiadają wymagane prawem dokumenty (nie dotyczy części nr 2 poz. 1; części 2A poz.1, 2; części nr 3 poz. 1; części nr 4 poz. 1; części nr 4A poz. 1; części nr 4B poz. 1; części nr 28 poz. 1,2; części nr 30 poz.1; części nr 31 poz. 1)- w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia. b) Zamawiający po wyłonieniu oferty najwyżej ocenionej wezwie Wykonawcę do złożenia aktualnych, kart katalogowych z zaznaczonymi oferowanymi pozycjami, przetłumaczonymi na język polski, z których wynikać będzie spełnianie warunków wynikających z opisu przedmiotu zamówienia dotyczących zaoferowanego sprzętu medycznego c). Zamawiający po wyłonieniu oferty najwyżej ocenionej wezwie wykonawcę do złożenia aktualnego certyfikatu wydanego przez notyfikowaną (akredytowaną) jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności potwierdzającego możliwość stosowania wyrobów medycznych z cytostatykami (dotyczy części nr 9) 4). Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 uPzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Data: 2020-07-13, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2020-07-20, godzina: 10:00

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik 1
Punkt: Część nr 2
W ogłoszeniu jest: Część 2. Filtry do inkubatora model ATOM 1 Filtry powietrza pobieranego do inkubatora ATOM V-2100 G1 ------ szt. 50 2 Filtry powietrza pobieranego do inkubatora ATOM V-85 ------ szt. 30 3 Filtry powietrza pobieranego do inkubatora ATOM Rabee Incu i ------ szt. 40
W ogłoszeniu powinno być: Część 2. Filtry do inkubatora model ATOM 1. Filtry powietrza pobieranego do inkubatora ATOM Rabee Incu i ------ szt. 40 Część 2A. Filtry do inkubatora model ATOM 1 Filtry powietrza pobieranego do inkubatora ATOM V-2100 G1 ------ szt. 50 2 Filtry powietrza pobieranego do inkubatora ATOM V-85 ------ szt. 30

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik 1
Punkt: Część nr 4
W ogłoszeniu jest: Część 4. Filtry do inkubatora Dräger 1 Filtry powietrza pobieranego do inkubatora ISOLETTE C2000 ------ Op. 8 2 Filtry powietrza pobieranego do inkubatora CALEO ------- Op. 4 3 Filtry powietrza pobieranego do inkubatora Dräger 8000 SC -------- Op. 20
W ogłoszeniu powinno być: Część 4. Filtry do inkubatora ISOLETTE C2000 1 Filtry powietrza pobieranego do inkubatora ISOLETTE C2000 ------ Op. 8 Część 4A. Filtry do inkubatora CALEO 1 Filtry powietrza pobieranego do inkubatora CALEO ------- Op. 4 Część 4B. Filtry do inkubatora Dräger 1 Filtry powietrza pobieranego do inkubatora Dräger 8000 SC -------- Op. 20

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik 1
Punkt: Część nr 22
W ogłoszeniu jest: Część 22. Pojemniki jednorazowe do pobierania materiału biologicznego 1 Pojemnik do bezpiecznego pobierania plwociny, - Jałowy, z nakrętką nakładaną, szczelny po zamknięciu pojemnika, z płaskim dnem, pojemność do 20ml, z etykietą - każda sztuka zawiera opis z nazwą i datą ważności miejscem na opisanie umożliwiające identyfikację próbki. 20ml szt. 3 000 2 Pojemnik do bezpiecznego pobierania popłuczyn oskrzelowych. Jałowy z końcówkami + łącznik, szczelny po zamknięciu pojemnika, z etykietą, każda sztuka zawiera opis z nazwą i datą ważności, miejscem na opisanie umożliwiające identyfikację próbki, z płaskim dnem, pojemność do 50ml. 50ml szt. 2 250 3 Pojemnik do bezpiecznego pobierania plwociny na BK, jałowy, z nakrętką nakładaną, z etykietą - każda sztuka zawiera opis z nazwą i datą ważności, miejscem na opisanie umożliwiające identyfikację próbki, pakowany po ok. 25szt., pojemność 50ml. Opis z nazwą i data ważności, ze stożkowym dnem, szczelny po zamknięciu pojemnika. 50ml szt. 2 500 4 Pojemnik sterylny na płyny ustrojowe i inny materiał biologiczny o pojemności do 30ml. 30 ml szt. 21 000 5 Jednorazowy pojemnik bakteriologiczny na śluz z drzewa oskrzelowego 80 ml. 80 ml szt. 1 200
W ogłoszeniu powinno być: Część 22. Pojemniki jednorazowe do pobierania materiału biologicznego 1 Pojemnik do bezpiecznego pobierania plwociny, - Jałowy, z nakrętką nakładaną, szczelny po zamknięciu pojemnika, z płaskim dnem, pojemność do 20ml, z etykietą - każda sztuka zawiera opis z nazwą i datą ważności miejscem na opisanie umożliwiające identyfikację próbki. 20ml szt. 3 000 2 Pojemnik do bezpiecznego pobierania plwociny na BK, jałowy, z nakrętką nakładaną, z etykietą - każda sztuka zawiera opis z nazwą i datą ważności, miejscem na opisanie umożliwiające identyfikację próbki, pakowany po ok. 25szt., pojemność 50ml. Opis z nazwą i data ważności, ze stożkowym dnem, szczelny po zamknięciu pojemnika. 50ml szt. 2 500 3 Pojemnik sterylny na płyny ustrojowe i inny materiał biologiczny o pojemności do 30ml. 30 ml szt. 21 000 Część 22A. Pojemniki jednorazowe do pobierania materiału biologicznego 1 Pojemnik do bezpiecznego pobierania popłuczyn oskrzelowych. Jałowy z końcówkami + łącznik, szczelny po zamknięciu pojemnika, z etykietą, każda sztuka zawiera opis z nazwą i datą ważności, miejscem na opisanie umożliwiające identyfikację próbki, z płaskim dnem, pojemność do 50ml. 50ml szt. 2 250 2 Jednorazowy pojemnik bakteriologiczny na śluz z drzewa oskrzelowego 80 ml. 80 ml szt. 1 200

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik 1
Punkt: Część nr 33
W ogłoszeniu jest: Część 23. Rękojeści oraz łyżki do laryngoskopów 1 Rękojeść laryngoskopu światłowodowego (standardowa lub krótka do wyboru przez Zamawiającego), HEINE, zasilana bateryjnie, zgodna z (Green Standard ISO), z diodą LED, strumień świetlny 10,1 lm, ergonomiczna rączka pokryta trwałym, antypoślizgowym tworzywem (Santoprene) pozbawionym latexu i odpornym na proces sterylizacji, baterie wyjmowane razem ze źródłem światła, z kartridżem, możliwość sterylizacji, gwarancja 5 lat. ----- szt. 5 2 Łyżka laryngoskopowa jednorazowego użytku światłowodowa typu Mcintosh, HEINE - bardzo jasne światło ze światłowodem i żarówką LED, -kompatybilne do wszystkich rękojeści laryngoskopowych spełniających normę ISO 7376-3/EN 1819 (zielony standard) -pakowane pojedynczo, gotowa do użytku. Opakowanie zbiorcze: kartonik 25 szt. 1,2,3,4 o parametrach (długość całkowita i szer. na końcu dystalnym)Roz. 1- 90mm;9mmm Rozm. 2- 114 mm;10 mm, Rozm. 3- 134mm; 14mm; Rozm. 4- 154mm; 14 mm. roz. 1 - 90mm / 9 mmm; rozm. 2 - 114 mm / 10 mm; rozm. 3 - 134mm / 14mm; rozm. 4 - 154mm / 14 mm szt. 6 000
W ogłoszeniu powinno być: Część 23. Rękojeści oraz łyżki do laryngoskopów 1 Rękojeść laryngoskopu światłowodowego (standardowa lub krótka do wyboru przez Zamawiającego), HEINE, zasilana bateryjnie, zgodna z (Green Standard ISO), z diodą LED, strumień świetlny 10,1 lm, ergonomiczna rączka pokryta trwałym, antypoślizgowym tworzywem (Santoprene) pozbawionym latexu i odpornym na proces sterylizacji, baterie wyjmowane razem ze źródłem światła, z kartridżem, możliwość sterylizacji, gwarancja 5 lat. ----- szt. 5 2 Łyżka laryngoskopowa jednorazowego użytku światłowodowa typu Mcintosh, HEINE - bardzo jasne światło ze światłowodem , -kompatybilne do wszystkich rękojeści laryngoskopowych spełniających normę ISO 7376-3/EN 1819 (zielony standard) -pakowane pojedynczo, gotowa do użytku. Opakowanie zbiorcze: kartonik 25 szt. 1,2,3,4 o parametrach (długość całkowita i szer. na końcu dystalnym)Roz. 1- 90mm;9mmm Rozm. 2- 114 mm;10 mm, Rozm. 3- 134mm; 14mm; Rozm. 4- 154mm; 14 mm. roz. 1 - 90mm / 9 mmm; rozm. 2 - 114 mm / 10 mm; rozm. 3 - 134mm / 14mm; rozm. 4 - 154mm / 14 mm szt. 6 000

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik 1
Punkt: Częśc nr 33
W ogłoszeniu jest: Część 33. Koc ogrzewający jednorazowego użytku 1 Koc ogrzewający, jednorazowego użytku: - Wykonany z włókniny z poliestrowym wypełnieniem - Zgodny z normą EN 13795:2011 - Z efektem izolacji ciepła - Delikatny dla skóry - Łatwy do stosowania - Może zostać podgrzany w urządzeniu podgrzewającym - Szyty ultradźwiękowo Bezlateksowy, nie uczulający ------ szt. 500
W ogłoszeniu powinno być: Część 33. Koc ogrzewający jednorazowego użytku 1 Koc ogrzewający, jednorazowego użytku: - Wykonany z włókniny polipropylenowej 28g/m2 (warstwa zewnętrzna) i z poliestru 88g/ m2 (wypełnienie) - Zgodny z normą EN 13795:2011 - Z efektem izolacji ciepła - Delikatny dla skóry - Łatwy do stosowania - Może zostać podgrzany w urządzeniu podgrzewającym - Szyty ultradźwiękowo Bezlateksowy, nie uczulający ------ szt. 500

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załączik 1
Punkt: Częśc nr 34
W ogłoszeniu jest: Część 34. Pasy magnetyczne do unieruchomiania pacjenta 1 Pasy magnetyczne do unieruchomienia pacjenta typu salvafix na nadgarstki z zapięciem na rzepy + klucz magnetyczny rozm. S, M, L zestaw 20 2 Pasy magnetyczne do unieruchomienia pacjenta typu salvafix na kostki z zapięciem na rzepy + klucz magnetyczny rozm. S, M, L zestaw 20 3 Pasy magnetyczne do unieruchomienia pacjenta typu salvafix na uda z zapięciem na rzepy + klucz magnetyczny ------- zestaw 20
W ogłoszeniu powinno być: Część 34. Pasy magnetyczne do unieruchomiania pacjenta 1 Pasy magnetyczne do unieruchomienia pacjenta typu salvafix na nadgarstki z zapięciem na rzepy + klucz magnetyczny. Opaski na nadgarstki z możliwością zamocowania bezpośrednio do ramy leża (z długimi pasami). rozm. S, M, L zestaw 20 2 Pasy magnetyczne do unieruchomienia pacjenta typu salvafix na kostki z zapięciem na rzepy + klucz magnetyczny rozm. S, M, L zestaw 20 3 Pasy magnetyczne do unieruchomienia pacjenta typu salvafix na uda z zapięciem na rzepy + klucz magnetyczny ------- zestaw 20

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik 1
Punkt: Częśc nr 35
W ogłoszeniu jest: Część 35. Maseczki pediatryczne 1 Jednorazowe maseczki pediatryczne z drenem do podawania tlenu XS, S, M Szt. 500
W ogłoszeniu powinno być: Część 35. Maseczki pediatryczne 1 Jednorazowe maseczki pediatryczne z drenem do podawania tlenu, pozbawione szkodliwych ftalanów. XS, S, M Szt. 500

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik 1
Punkt: Część nr 38
W ogłoszeniu jest: Część 38. Kasetki histopatologiczne 1 Kasetki histopatologiczne w kolorze różowym stosowane w procesie przygotowywania bardzo drobnych preparatów biopsyjnych, wewnętrzna komora oddzielona od pozostałej części, z zespolonym wieczkiem, bez zawiasów: - 1 opakowanie = 500 szt.- posiadają certyfikat CE. ------- szt. 6 000 2 Kasetki biopsyjne - zielone stosowane w procesie przygotowywania bardzo drobnych preparatów biopsyjnych wewnętrzna komora oddzielona od pozostałej części z zespolonym wieczkiem, bez zawiasów: - 1 opakowanie = 500 szt.- posiadają certyfikat CE. szt. 6 000 3 Kasetki do zatapiania białe, z plastikową przykrywką, bez zawiasów, z zespolonym wieczkiem, kwadratowe otwory o wym. 2x2mm w obu częściach kasetki, 1 opakowanie = 500 szt. szt. 6 000 4 Kasetki do zatapiania zielone, z plastikową przykrywką, bez zawiasów, z zespolonym wieczkiem, kwadratowe otwory o wym. 2x2mm w obu częściach kasetki, 1 opakowanie = 500 szt. szt. 6 000 5 Kasetki do zatapiania różowe, z plastikową przykrywką, bez zawiasów, z zespolonym wieczkiem, kwadratowe otwory o wym. 2x2mm w obu częściach kasetki, 1 opakowanie = 500 szt. szt. 6 000
W ogłoszeniu powinno być: Część 38. Kasetki histopatologiczne 1 Kasetki histopatologiczne w kolorze różowym stosowane w procesie przygotowywania bardzo drobnych preparatów biopsyjnych, wewnętrzna komora oddzielona od pozostałej części, z zespolonym wieczkiem, bez zawiasów: - 1 opakowanie = 500 szt.- posiadają certyfikat CE. ------- szt. 6 000 2 Kasetki biopsyjne - zielone stosowane w procesie przygotowywania bardzo drobnych preparatów biopsyjnych wewnętrzna komora oddzielona od pozostałej części z zespolonym wieczkiem, bez zawiasów: - 1 opakowanie = 500 szt.- posiadają certyfikat CE. szt. 6 000 3 Kasetki do zatapiania białe, z plastikową przykrywką, bez zawiasów, kwadratowe otwory o wym. 2x2mm w obu częściach kasetki, 1 opakowanie = 500 szt. szt. 6 000 4 Kasetki do zatapiania zielone, z plastikową przykrywką, bez zawiasów, z zespolonym wieczkiem, kwadratowe otwory o wym. 2x2mm w obu częściach kasetki, 1 opakowanie = 500 szt. szt. 6 000 5 Kasetki do zatapiania różowe, z plastikową przykrywką, bez zawiasów, z zespolonym wieczkiem, kwadratowe otwory o wym. 2x2mm w obu częściach kasetki, 1 opakowanie = 500 szt. szt. 6 000

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik 1
Punkt: Część nr 40
W ogłoszeniu jest: 1 Cewnik do hemodializ czasowy Zestaw czasowy wyposażony w: - cewnik 2-światłowy o długości: 15-16cm; 20-24cm; 28-32cm- igła punkcyjna - prowadnica cewnik 2-światłowy o długości: 15-16cm; 20-24cm; 28-32cm szt. 100
W ogłoszeniu powinno być: 1 Cewnik do hemodializ czasowy Zestaw czasowy wyposażony w: - cewnik zakrzywiony w rozmiarze 13,5, 2-światłowy o długości: 15-16cm; 20-24cm; 28-32cm- igła punkcyjna - prowadnica cewnik 2-światłowy o długości: 15-16cm; 20-24cm; 28-32cm szt. 100

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik 1
Punkt: Część nr 23
W ogłoszeniu jest: Część 23. Rękojeści oraz łyżki do laryngoskopów 1 Rękojeść laryngoskopu światłowodowego (standardowa lub krótka do wyboru przez Zamawiającego), HEINE, zasilana bateryjnie, zgodna z (Green Standard ISO), z diodą LED, strumień świetlny 10,1 lm, ergonomiczna rączka pokryta trwałym, antypoślizgowym tworzywem (Santoprene) pozbawionym latexu i odpornym na proces sterylizacji, baterie wyjmowane razem ze źródłem światła, z kartridżem, możliwość sterylizacji, gwarancja 5 lat. ----- szt. 5 2 Łyżka laryngoskopowa jednorazowego użytku światłowodowa typu Mcintosh, HEINE - bardzo jasne światło ze światłowodem i żarówką LED, -kompatybilne do wszystkich rękojeści laryngoskopowych spełniających normę ISO 7376-3/EN 1819 (zielony standard) -pakowane pojedynczo, gotowa do użytku. Opakowanie zbiorcze: kartonik 25 szt. 1,2,3,4 o parametrach (długość całkowita i szer. na końcu dystalnym)Roz. 1- 90mm;9mmm Rozm. 2- 114 mm;10 mm, Rozm. 3- 134mm; 14mm; Rozm. 4- 154mm; 14 mm. roz. 1 - 90mm / 9 mmm; rozm. 2 - 114 mm / 10 mm; rozm. 3 - 134mm / 14mm; rozm. 4 - 154mm / 14 mm szt. 6 000
W ogłoszeniu powinno być: Część 23. Rękojeści oraz łyżki do laryngoskopów 1 Rękojeść laryngoskopu światłowodowego (standardowa lub krótka do wyboru przez Zamawiającego), HEINE, zasilana bateryjnie, zgodna z (Green Standard ISO), z diodą LED, strumień świetlny 10,1 lm, ergonomiczna rączka pokryta trwałym, antypoślizgowym tworzywem (Santoprene) pozbawionym latexu i odpornym na proces sterylizacji, baterie wyjmowane razem ze źródłem światła, z kartridżem, możliwość sterylizacji, gwarancja 5 lat. ----- szt. 5 2 Łyżka laryngoskopowa jednorazowego użytku światłowodowa typu Mcintosh, HEINE - bardzo jasne światło ze światłowodem kompatybilne do wszystkich rękojeści laryngoskopowych spełniających normę ISO 7376-3/EN 1819 (zielony standard) -pakowane pojedynczo, gotowa do użytku. Opakowanie zbiorcze: kartonik 25 szt. 2,3,4 o parametrach (długość całkowita i szer. na końcu dystalnym) Rozm. 2- 114 mm;10 mm, Rozm. 3- 134mm; 14mm; Rozm. 4- 154mm; 14 mm. rozm. 2 - 114 mm/10 mm; rozm. 3 - 134mm / 14mm; rozm. 4 - 154mm / 14 mm szt. 5 800 Część nr 23A: 1 Łyżka laryngoskopowa jednorazowego użytku światłowodowa typu Mcintosh, HEINE - bardzo jasne światło ze światłowodem kompatybilne do wszystkich rękojeści laryngoskopowych spełniających normę ISO 7376-3/EN 1819 (zielony standard) -pakowane pojedynczo, gotowa do użytku. Opakowanie zbiorcze: kartonik 25 szt. 1 o parametrach (długość całkowita i szer. na końcu dystalnym)Roz. 1- 90mm;9mmm roz. 1 - 90mm/9 mm; szt. 200 UWAGA:W zakresie części 23A Wykonawca oświadcza, że: 1. Łyżki w standardzie zielonego zamka (ISO 7376) 2. Instrukcja obsługi w języku polskim

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.