eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych wraz z wynajmem bielizny oraz z wdrożeniem systemu rfid uhf lub równoważnego.

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-17

Ogłoszenie nr 540105762-N-2020 z dnia 17-06-2020 r.

Gdańsk:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 550145-N-2020
Data: 12/06/2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 29346200000000, ul. ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 52 47 500, e-mail dzpublicznych@wsp-bilikiewicz.pl, faks 585 247 520.
Adres strony internetowej (url): www.wsp-bilikiewicz.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: 2
Punkt: 8
W ogłoszeniu jest: Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach: 12 lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia: Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia 12
W ogłoszeniu powinno być: Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach: 24 lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia: Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia 24

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest: 1. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu. 2. Istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do tre-ści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia Wykonawcy; 2) częstotliwości i miejsca świadczenia usług; 3) zmiany ilości zamawianych usług, w szczególności do wykonania dodatkowej usługi prania (także w soboty i niedziele) w sytuacjach awaryjnych, szczególne zagrożenia epidemiologiczne, katastrofa, tj. odbioru brudnej bielizny i zwrotu jej, jako dostawy czystej bielizny w ciągu 12 godzin; 4) terminu realizacji umowy na mocy porozumienia stron. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian; 2) w ust. 2 pkt 2, w przypadku zmiany miejsca, terminu, sposobu przekazywania przed-miotu zamówienia w celu wykonania usługi; 3) w zakresie o którym mowa w ust. 2 pkt 3, w sytu-acji wystąpienia sytuacji awaryjnych, szczególnego zagrożenia epidemicznego, katastrofy, stanu wyjątkowego, innych, nie dających się przewidzieć w dniu zawierania umowy nadzwyczajnych okoliczności. 4) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy. 5)w zakresie określonym w § 6 ust.2 umowy w przypadku zwiększenia zapotrzebowania na świadczo-ną usługę 6) w zakresie, o którym mowa w ust. 2 pkt 4 tylko w sytuacji określonej w §9 ust. 7. 4. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. 5.W przypadku, o którym mowa w ust. 2 pkt 3 Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego z wyjątkiem żądania zapłaty wynagrodzenia za należycie wykonaną usługę.
W ogłoszeniu powinno być: 1.Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu. 2.Istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia Wykonawcy; 2) częstotliwości i miejsca świadczenia usług; 3) zmiany ilości zamawianych usług, w szczególności do wykonania dodatkowej usługi prania (także w soboty i niedziele) w sytuacjach awaryjnych, szczególne zagrożenia epidemiologiczne, katastrofa, tj. odbioru brudnej bielizny i zwrotu jej, jako dostawy czystej bielizny w ciągu 12 godzin; 4) terminu realizacji umowy na mocy porozumienia stron. 3.Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą być dokonane w następujących przypadkach: -ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian; - zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.