eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Zakup pomocy dydaktycznych, specjalistycznego sprzętu lub narzędzi, dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego dla potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami oraz kursy i szkolenia doskonalące nauczycieli/terapeutów w zakresie wyrównywania stwierdzonych deficytów, w tym w szczególności z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z projektu pn. Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-25

Ogłoszenie nr 540089748-N-2020 z dnia 25-05-2020 r.

Kędzierzyn-Koźle:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 541601-N-2020
Data: 20/05/2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000000, ul. ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 40 34 451, e-mail zp@kedzierzynkozle.pl, faks 77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.kedzierzynkozle.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt: Część nr 2, pkt 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ogłoszeniu jest: 1. Zakres zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę (w przypadku konieczności dokonania montażu także montaż) specjalistycznego sprzętu lub narzędzi wraz z przeprowadzeniem specjalistycznego szkolenia z zakresu stosowania i obsługi sprzętu do terapii i treningu Biofeedback oraz specjalistycznego sprzętu (pomocy dydaktycznych) z zakresu aktywnego treningu słuchowego wraz ze specjalistycznym szkoleniem ze stosowania tego sprzętu. 2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne; 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny; 39162000-5 - Pomoce naukowe; 39524900-6 - Zestawy gier; 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny; 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny; 30213100-6 - Komputery przenośne; 30210000-4 - Komputery osobiste; 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne; 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii; 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy; 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych; 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe; 80500000-9 - Usługi szkoleniowe. 3. Dostawa obejmuje zakup oraz dostawę specjalistycznego sprzętu lub narzędzi wraz z przeprowadzeniem specjalistycznego szkolenia z zakresu stosowania i obsługi sprzętu do terapii i treningu i, które zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 1b do oferty - Szczegółowa specyfikacja dostaw. 4. Każdy oferowany przez Wykonawcę towar musi posiadać znak CE potwierdzający, że spełnia on wymagania określone przez normy europejskie. 5. Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie, powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach. 6. Sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie atesty. 7. Atesty, deklaracje zgodności itp. do produktów zostaną załączone do towarów będących przedmiotem oferty. 8. Na dostarczone sprzęt oraz na pomoce dydaktyczne będzie udzielony co najmniej 2 letni okres gwarancyjny. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Wykonawcę i montażem, na koszt własny i ryzyko Wykonawcy, w godzinach i dniach wskazanych przez zamawiającego. 10. Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, montaż, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. 11. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia pomocy dydaktycznych i sprzętu zgodnych, pod względem jakości, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w Załączniku nr 1b. 12. Odbioru przedmiotu umowy dokona Komisja powołana przez Zamawiającego, która zobowiązana jest sprawdzić wyposażenie pod względem ilościowym i pokwitować ich odbiór. 13. Szkolenia, o których mowa przeprowadzone zostaną w siedzibie wskazanej przez Zamawiającego bądź on-line, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku 1b. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia dokumentu (certyfikatu, dyplomu) potwierdzającego ukończenie przez uczestnika szkolenia. Wystawienie dokumentu Zamawiający uzna jako odbiór przedmiotu umowy w zakresie dotyczącym przeprowadzenia szkolenia wyszczególnionym w Załączniku 1b. 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik 1b do oferty_ SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA DOSTAW Z CENAMI JEDNOSTKOWYMI, cz. II SIWZ Istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną część SIWZ. 16. Zamawiający informuje, iż nie stawia wymogu określonego w art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp, polegającego na tym, że osoby zaangażowane w realizację zamówienia były zatrudnione na umowie o pracę na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018r., poz. 917 z późn. zm).
W ogłoszeniu powinno być: Specjalistyczny sprzęt i narzędzia wraz ze specjalistycznym szkoleniem z zakresu stosowania tego sprzętu i narzędzi w przedszkolach z oddziałami integracyjnymi. 1. Zakres zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę (w przypadku konieczności dokonania montażu także montaż) specjalistycznego sprzętu lub narzędzi wraz z przeprowadzeniem specjalistycznego szkolenia z zakresu stosowania i obsługi sprzętu do terapii i treningu Biofeedback oraz specjalistycznego sprzętu (pomocy dydaktycznych) z zakresu aktywnego treningu słuchowego wraz ze specjalistycznym szkoleniem ze stosowania tego sprzętu. 2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne; 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny; 39162000-5 - Pomoce naukowe; 39524900-6 - Zestawy gier; 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny; 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny; 30213100-6 - Komputery przenośne; 30210000-4 - Komputery osobiste; 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne; 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii; 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy; 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych; 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe; 80500000-9 - Usługi szkoleniowe. 3. Dostawa obejmuje zakup oraz dostawę specjalistycznego sprzętu lub narzędzi wraz z przeprowadzeniem specjalistycznego szkolenia z zakresu stosowania i obsługi sprzętu do terapii i treningu i, które zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 1b do oferty - Szczegółowa specyfikacja dostaw. 4. Sprzęt informatyczny będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Zamawiający podkreśla, że oczywistym jest fakt dostarczenia legalnego oprogramowania. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego oprogramowania u producenta. 6. Wykonawca zapewni: 1) możliwość telefonicznego lub poprzez stronę internetową sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela, 2) dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu urządzenia. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych, niż podane przez Zamawiającego jako minimalne. 8. Każdy oferowany przez Wykonawcę towar musi posiadać znak CE potwierdzający, że spełnia on wymagania określone przez normy europejskie. 9. Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie, powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach. 10. Sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie atesty. 11. Atesty, deklaracje zgodności itp. do produktów zostaną załączone do towarów będących przedmiotem oferty. 12. Na dostarczone sprzęt oraz na pomoce dydaktyczne będzie udzielony co najmniej 2 letni okres gwarancyjny. 13. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Wykonawcę i montażem, na koszt własny i ryzyko Wykonawcy, w godzinach i dniach wskazanych przez zamawiającego. 14. Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, montaż, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. 15. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia pomocy dydaktycznych i sprzętu zgodnych, pod względem jakości, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w Załączniku nr 1b. 16. Odbioru przedmiotu umowy dokona Komisja powołana przez Zamawiającego, która zobowiązana jest sprawdzić wyposażenie pod względem ilościowym i pokwitować ich odbiór. 17. Szkolenia, o których mowa przeprowadzone zostaną w siedzibie wskazanej przez Zamawiającego bądź on-line, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku 1b. 18. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia dokumentu (certyfikatu, dyplomu) potwierdzającego ukończenie przez uczestnika szkolenia. Wystawienie dokumentu Zamawiający uzna jako odbiór przedmiotu umowy w zakresie dotyczącym przeprowadzenia szkolenia wyszczególnionym w Załączniku 1b. 19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik 1b do oferty_ SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA DOSTAW Z CENAMI JEDNOSTKOWYMI, cz. II SIWZ Istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną część SIWZ. 20. Zamawiający informuje, iż nie stawia wymogu określonego w art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp, polegającego na tym, że osoby zaangażowane w realizację zamówienia były zatrudnione na umowie o pracę na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018r., poz. 917 z późn. zm).

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt: Część nr 4, pkt 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ogłoszeniu jest: 1. Zakres zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę (w przypadku konieczności dokonania montażu także montaż) pomocy dydaktycznych, specjalistycznego sprzętu komputerowego lub narzędzi do gabinetów: logopedycznego, terapeutycznego w przedszkolach ogólnodostępnych i przedszkolach integracyjnych prowadzonych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle; 2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne; 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny; 39162000-5 - Pomoce naukowe; 32322000-6 - Urządzenia multimedialne; 38652100-1 - Projektory; 30213100-6 - Komputery przenośne; 30210000-4 - Komputery osobiste; 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne; 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny. 3. Dostawa obejmuje wyposażenie gabinetów oraz zakup sprzętu lub narzędzi, które zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 1d do oferty - Szczegółowa specyfikacja dostaw z cenami jednostkowymi. 4. Każdy oferowany przez Wykonawcę towar musi posiadać znak CE potwierdzający, że spełnia on wymagania określone przez normy europejskie. 5. Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie, powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach. 6. Sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie atesty. 7. Atesty, deklaracje zgodności itp. do produktów zostaną załączone do towarów będących przedmiotem oferty. 8. Na dostarczone sprzęt będzie udzielony co najmniej 2 letni okres gwarancyjny. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Wykonawcę i montażem, na koszt własny i ryzyko Wykonawcy, w godzinach i dniach wskazanych przez zamawiającego. 10. Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, montaż, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. 11. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia pomocy dydaktycznych i sprzętu zgodnych, pod względem jakości, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w Załączniku nr 1d. 12. Odbioru przedmiotu umowy dokona Komisja powołana przez Zamawiającego, która zobowiązana jest sprawdzić wyposażenie pod względem ilościowym i pokwitować ich odbiór. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik 1d do oferty_ SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA DOSTAW Z CENAMI JEDNOSTKOWYMI, cz. II SIWZ Istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną część SIWZ. 14. Zamawiający informuje, iż nie stawia wymogu określonego w art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp, polegającego na tym, że osoby zaangażowane w realizację zamówienia były zatrudnione na umowie o pracę na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018r., poz. 917 z późn. zm).
W ogłoszeniu powinno być: 1. Zakres zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę (w przypadku konieczności dokonania montażu także montaż) pomocy dydaktycznych, specjalistycznego sprzętu komputerowego lub narzędzi do gabinetów: logopedycznego, terapeutycznego w przedszkolach ogólnodostępnych i przedszkolach integracyjnych prowadzonych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle; 2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne; 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny; 39162000-5 - Pomoce naukowe; 32322000-6 - Urządzenia multimedialne; 38652100-1 - Projektory; 30213100-6 - Komputery przenośne; 30210000-4 - Komputery osobiste; 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne; 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny. 3. Dostawa obejmuje wyposażenie gabinetów oraz zakup sprzętu lub narzędzi, które zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 1d do oferty - Szczegółowa specyfikacja dostaw z cenami jednostkowymi. 4. Sprzęt informatyczny będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Zamawiający podkreśla, że oczywistym jest fakt dostarczenia legalnego oprogramowania. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego oprogramowania u producenta. 9. Wykonawca zapewni: 3) możliwość telefonicznego lub poprzez stronę internetową sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela, 4) dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu urządzenia. 10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych, niż podane przez Zamawiającego jako minimalne. 11. Każdy oferowany przez Wykonawcę towar musi posiadać znak CE potwierdzający, że spełnia on wymagania określone przez normy europejskie. 12. Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie, powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach. 13. Sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie atesty. 14. Atesty, deklaracje zgodności itp. do produktów zostaną załączone do towarów będących przedmiotem oferty. 15. Na dostarczone sprzęt będzie udzielony co najmniej 2 letni okres gwarancyjny. 16. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Wykonawcę i montażem, na koszt własny i ryzyko Wykonawcy, w godzinach i dniach wskazanych przez zamawiającego. 17. Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, montaż, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. 18. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia pomocy dydaktycznych i sprzętu zgodnych, pod względem jakości, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w Załączniku nr 1d. 19. Odbioru przedmiotu umowy dokona Komisja powołana przez Zamawiającego, która zobowiązana jest sprawdzić wyposażenie pod względem ilościowym i pokwitować ich odbiór. 20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik 1d do oferty_ SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA DOSTAW Z CENAMI JEDNOSTKOWYMI, cz. II SIWZ Istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną część SIWZ. 21. Zamawiający informuje, iż nie stawia wymogu określonego w art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp, polegającego na tym, że osoby zaangażowane w realizację zamówienia były zatrudnione na umowie o pracę na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018r., poz. 917 z późn. zm).

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ogłoszeniu jest: Zakres zamówienia obejmuje: Część nr 1 - Zakup oraz dostawa pomocy dydaktycznych, specjalistycznego sprzętu i narzędzi do gabinetów logopedycznych, terapeutycznych w przedszkolach; Część nr 2 - Specjalistyczny sprzęt i narzędzia wraz ze specjalistycznym szkoleniem z zakresu stosowania tego sprzętu i narzędzi w przedszkolach z oddziałami integracyjnymi; Część nr 3 - Specjalistyczny sprzęt i narzędzia do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej w przedszkolach; Część nr 4 - Specjalistyczny sprzęt komputerowy i narzędzia do przedszkoli. Opis poszczególnych części zamówienia znajduje się w Załączniku I INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH.
W ogłoszeniu powinno być: Zakres zamówienia obejmuje: Część nr 1 - Zakup oraz dostawa pomocy dydaktycznych, specjalistycznego sprzętu i narzędzi do gabinetów logopedycznych, terapeutycznych w przedszkolach; Część nr 2 - Specjalistyczny sprzęt i narzędzia wraz ze specjalistycznym szkoleniem z zakresu stosowania tego sprzętu i narzędzi w przedszkolach z oddziałami integracyjnymi; Część nr 3 - Specjalistyczny sprzęt i narzędzia do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej w przedszkolach; Część nr 4 - Specjalistyczny sprzęt komputerowy i narzędzia do przedszkoli. 1. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA (dla wszystkich części): 1) Ilekroć w SIWZ użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformułowanie "lub równoważny". Jeżeli w SIWZ użyto w szczególności nazw producentów urządzeń lub materiałów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń, materiałów i sprzętu innych producentów o parametrach lepszych/nie gorszych niż przedstawione w SIWZ. Zamienne urządzenia, materiały, sprzęt przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, rezultaty jakiej mają służyć materiały pierwotnie przewidziane. 2) Wykonawca może zaproponować rozwiązania/produkty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ. 3) Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. 4) Wykonawca może zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższające, jednak jego obowiązkiem jest udowodnienie równoważności; 5) W przypadku wątpliwości związanych z równoważnością Zamawiający będzie mógł poprosić o dodatkowe wyjaśnienia do Wykonawcy i/lub niezależnych jednostek mogących potwierdzić spełnienie wymagań; 6) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego; 7) Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 8) Zgodnie z art. 30 ust 4 Ustawy Pzp Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a także tam gdzie występuje nazwa/firma producenta danego produktu, wskazuje się, iż dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się wskazanymi odniesieniami Zamawiający po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformułowanie "lub równoważny". 2. Zamienne urządzenia, materiały, sprzęt przyjęte do wyceny: 1) winny spełniać funkcję jakiej mają służyć materiały pierwotnie przewidziane, 2) winny spełniać normy, parametry, standardy wskazane przez Zamawiającego, 3) winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, sprzętem i materiałami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, 4) nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu. 3. Zaproponowane w opisie j.w. urządzenia, materiały, sprzęt są tylko przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych urządzeń, materiałów, sprzętu mających parametry lepsze od opisanych w SIWZ lub spełniających parametry techniczne, eksploatacyjne i wymiary określone przez Zamawiającego. Opis poszczególnych części zamówienia znajduje się w Załączniku I INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.