eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Budowa ścieżki rowerowej na obszarze nieczynnej linii kolejowej Szczytno - Biskupiec, na terenie Gminy Dźwierzuty

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-20

Ogłoszenie nr 540086573-N-2020 z dnia 20-05-2020 r.

Szczytno:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 538678-N-2020
Data: 11/05/2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Powiat Szczycieński, Krajowy numer identyfikacyjny 51074253400000, ul. ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 247 031, e-mail zampubl@powiat.szczytno.pl, faks 896 247 031.
Adres strony internetowej (url):

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.1.3)
W ogłoszeniu jest: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: I. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegającą na budowie lub rozbudowie lub przebudowie drogi lub ścieżki rowerowej z nawierzchni bitumicznych o długości minimalnej 4 km każda - wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; oraz II. dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, tj.: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą do objęcia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi specjalności drogowej bez ograniczeń. Wskazana osoba musi posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Informację o osobie, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą należy podać w Załączniku nr 7 do SIWZ. UWAGA: W przypadku składnia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale XII, ust. 1 pkt 2 lit. c ppkt I - musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i Wykonawca ten będzie realizował przedmiot umowy.
W ogłoszeniu powinno być: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: I. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegającą na budowie lub rozbudowie lub przebudowie drogi lub ścieżki rowerowej z nawierzchni bitumicznych o długości minimalnej 4 km każda - wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; oraz II. dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, tj.: a) kierownikiem budowy w specjalności drogowej bez ograniczeń, z minimum 5 letnim doświadczeniem od dnia nadania uprawnień, o udokumentowanym doświadczeniu w pełnieniu funkcji kierownika budowy w powyższym zakresie; b) kierownikiem robót w specjalności mostowej bez ograniczeń, z minimum 5 letnim doświadczeniem od dnia nadania uprawnień, o udokumentowanym doświadczeniu w pełnieniu funkcji kierownika robót budowlanych w powyższym zakresie. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia poszczególnych funkcji, jeśli osoby te spełniają warunki określone dla każdej z podanych funkcji. Wskazane osoby muszą posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami należy podać w Załączniku nr 7 do SIWZ." UWAGA: W przypadku składnia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale XII, ust. 1 pkt 2 lit. c ppkt I - musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i Wykonawca ten będzie realizował przedmiot umowy.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: IV.6.5)
W ogłoszeniu jest: Opis sposobu przygotowania ofert: 1. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. 2. Wykonawca powinien zapoznać się z całością SIWZ, której integralną cześć stanowią załączniki. 3. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty wariantowej spowoduje jej odrzucenie. 4. Zamawiający nie dopuszcza uczestniczenia danego Wykonawcy w więcej niż w jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz złożenia przez jednego wykonawcę równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Koperta z ofertą powinna zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty zawierający oświadczenia Wykonawcy, zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy, zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIV, ust.1 niniejszej SIWZ, zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ, 4) zobowiązanie innego podmiotu, o których mowa w Rozdziale XIV, ust. 4 niniejszej SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącymi Załącznik nr 8 do SIWZ - jeżeli dotyczy, 5) pozostałe dokumenty zgodnie z zapisami Rozdziału XVI ust. 2 niniejszej SIWZ - jeżeli dotyczy. 6. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 7. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę (y) upoważnioną (e) do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 8. Dopuszcza się przepisanie formularzy przez Wykonawcę, jednak treść oferty i oświadczeń, oraz opisy poszczególnych wierszy i kolumn muszą pozostać bez zmian. 9. Wszelkie pisma sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski i podczas oceny ofert Zamawiający będzie opierał się na tekście przetłumaczonym. 10. Zamawiający zaleca, aby wszystkie strony oferty, były spięte (zszyte) w sposób zapobiegający możliwości dekompletacji jej zawartości. Każda zapisana strona (kartka) oferty była opatrzona kolejnym numerem oraz podpisana lub parafowana przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np.: wraz z imienną pieczątką osoby składającej parafkę). Czyste strony nie muszą być podpisywane. 11. Wszelkie oświadczenia i dokumenty powinny być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy lub upoważnionego przez nią przedstawiciela. 12. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczeń za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 13. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy oraz jeśli dotyczy Podwykonawców należy złożyć w oryginale. 14. Dokumenty w formie kserokopii powinny być poświadczone na każdej zapisanej stronie "za zgodność z oryginałem" i opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby uprawnionej lub upoważnionej do reprezentowania firmy na zewnątrz. W przypadku dokumentów wielostronicowych Zamawiający dopuszcza możliwość ich potwierdzenia "za zgodność z oryginałem od strony do strony" na początku lub końcu dokumentu (zamiast na każdej stronie). W przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości, co do jej prawdziwości Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnego potwierdzenia. 15. Pobrany samodzielnie przez Wykonawcę wydruk z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej stanowi literalne odzwierciedlenie informacji publicznie udostępnionych za pośrednictwem strony internetowej CEIDG. W związku z tym przyjąć należy, iż posiada charakter dokumentu oryginalnego, niewymagającego składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń przez osobę posługującą się przedmiotowym dokumentem, w tym potwierdzania tego dokumentu przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 16. Pobrane samodzielnie wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do Rejestru mają moc zrównaną z mocą dokumentów wydanych przez Centralną Informację, jeżeli posiadają cechy umożliwiające ich weryfikację z danymi zawartymi w Rejestrze (adres strony internetowej, na której zamieszczone są aktualne informacje o podmiotach wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego, formę graficzną zgodną z przepisami, identyfikator wydruku) i nie wymagają podpisu ani pieczęci. 17. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 18. Ofertę poprawia się wyłącznie w sposób pozwalający odczytać tekst lub liczbę pierwotną i wpisanie tekstu lub liczby właściwej (przez skreślenie dotychczasowej treści i wpisanie nowej, z zachowaniem czytelności błędnego zapisu). Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści, muszą być podpisane przez osobę podpisującą ofertę z podaniem daty dokonania poprawki lub zmiany - w przeciwnym razie nie będą uwzględniane. 19. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej zamkniętej kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Zaleca się, aby ofertę złożyć w dwóch kopertach wewnętrznej i zewnętrznej. Koperty powinny być opatrzone nazwą i adresem Zamawiającego, nazwą zadania oraz podaniem nazwy i adresu Wykonawcy. W przypadku składania oferty wspólnej należy podać nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę oraz nazwę i adres pełnomocnika. Podanie danych Wykonawcy na kopercie ma zapewnić możliwość zwrotu oferty Wykonawcy w stanie nienaruszonym w przypadku stwierdzenia złożenia oferty po terminie. 20. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem podanym w ust. 19 ponosi Wykonawca. 21. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami. 22. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na "Wykonawcę" w miejscu np.: "nazwa i adres Wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. 23. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 24. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy Pzp oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostepnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1010), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 25. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa, były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem "TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA", lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. 26. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20.10.2005 r. (syg. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. 27. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy Pzp, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednoznacznie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Miejsce i termin składania ofert: 1. Wymagane jest przesyłanie ofert w formie papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 2. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, wejście główne, parter budynku, SKRZYNKA PODAWCZA STAROSTWA POWIATOWEGO W SZCZYTNIE (URNA) - w terminie do dnia 28.05.2020 r., do godz. 10:00. UWAGA: Z uwagi na panującą pandemię koronawirusa SARS-CoV-Zamawiający zaleca wcześniejsze składanie ofert, co najmniej na 24 godziny przed wyznaczonym terminem składania ofert. 3. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie ze wskazaną data, godziną i miejscem ponosi Wykonawca. 4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający, na podstawie art. 84 ust. 2 ustawy Pzp, niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie. 5. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską. 6. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert. Powiadomienie to, musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta (Rozdział XXIV, ust. 14) oznaczonych dodatkowo napisem "ZMIANA". Koperty oznaczone "ZMIANA" zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian, zostaną dołączone do oferty. 7. Wykonawca ma prawo przed terminem składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (według takich samych zasad jak wprowadzenie zmian i poprawek) z napisem na zewnętrznej kopercie "WYCOFANIE". Koperty oznakowane w ten sposób będą otwierane w pierwszej kolejności. Po stwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy w zakresie wycofania oferty, oferty wycofane nie będą odczytywane. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.05.2020 r., o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego. Otwarcie ofert jest jawne. UWAGA: Z uwagi na panującą pandemię koronawirusa SARS-CoV-2 transmisja on-line z otwarcia ofert dostępna pod adresem: https://www.youtube.com/channel/UCkWQRfkKT1GyZWVKeB0thNw Ochrona danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Szczytnie reprezentowane przez Starostę Szczycieńskiego z siedzibą w 12-100 Szczytno, ul. H. Sienkiewicza 1. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@powiat.szczytno.pl. 3. Przetwarzanie Pani/Pana dany osobowych jest niezbędne do realizacji ustawowych zadań nałożonych na powiat na zasadach określonych w przepisach zamówień publicznych w związku z art. 44 ust. 4 ustawy o finansach publicznych poprzez doprowadzenie do wyboru wykonawcy w ramach zadania pn. "Budowa ścieżki rowerowej na obszarze nieczynnej linii kolejowej Szczytno - Biskupiec, na terenie Gminy Dźwierzuty" w oparciu o: a) przepisy prawa zamówień publicznych, b) dokumenty Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja 2014-2020, w tym w szczególności Podręcznik Programu część I - Wnioskodawca; Podręcznik Programu część II - Wdrażanie projektu oraz Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków, zwane dalej "dokumentami Programu". 4. Pana/Pani dane osobowe przetwarzamy przede wszystkim na podstawie art. 6 ust.1 lit, c RODO, w świetle którego przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, co w analizowanym przypadku wynika z mocy ustawy Pzp i dokumentów Programu. 5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym w przypadku zamówień objętych ustawą Pzp zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp oraz tym, którym na podstawie odrębnych przepisów przysługuje prawo kontroli jak również zostaną udostępnione w oparciu o przepisy o dostępie do informacji publicznej. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 przez 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udziale zamówienia a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, zgodnie z rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania udzielonego w trybach zamówień publicznych. 7. Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo do dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/pana danych osobowych, c) na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy. 8. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy. 9. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego 10. Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c, RODO. 11. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pni/Pana dotyczących narusza przepisy RODO 12. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest dla zamówień: a) objętych prawem zamówień publicznych wymogiem ustawowym określonym w ustawie Pzp związanym z udzielonym zamówieniem publicznym. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. b) dofinansowanych środkami unijnymi wymogiem wynikającym z poszanowań i postanowień zarządzenia, związanych z udzielonym zamówieniem publicznym. 13. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany (w tym nie podlegają profilowaniu) stosownie do art. 22 RODO.
W ogłoszeniu powinno być: Opis sposobu przygotowania ofert: 1. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. 2. Wykonawca powinien zapoznać się z całością SIWZ, której integralną cześć stanowią załączniki. 3. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty wariantowej spowoduje jej odrzucenie. 4. Zamawiający nie dopuszcza uczestniczenia danego Wykonawcy w więcej niż w jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz złożenia przez jednego wykonawcę równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Koperta z ofertą powinna zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty zawierający oświadczenia Wykonawcy, zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy, zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIV, ust.1 niniejszej SIWZ, zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ, 4) zobowiązanie innego podmiotu, o których mowa w Rozdziale XIV, ust. 4 niniejszej SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącymi Załącznik nr 8 do SIWZ - jeżeli dotyczy, 5) pozostałe dokumenty zgodnie z zapisami Rozdziału XVI ust. 2 niniejszej SIWZ - jeżeli dotyczy, 6) wypełniony i podpisany Kosztorys Uzupełniający z dnia 18.05.2020 r. (Załącznik nr 2 do Odpowiedzi Zamawiającego z dnia 20.05.2020 r.), zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 2a do SIWZ. 6. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 7. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę (y) upoważnioną (e) do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 8. Dopuszcza się przepisanie formularzy przez Wykonawcę, jednak treść oferty i oświadczeń, oraz opisy poszczególnych wierszy i kolumn muszą pozostać bez zmian. 9. Wszelkie pisma sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski i podczas oceny ofert Zamawiający będzie opierał się na tekście przetłumaczonym. 10. Zamawiający zaleca, aby wszystkie strony oferty, były spięte (zszyte) w sposób zapobiegający możliwości dekompletacji jej zawartości. Każda zapisana strona (kartka) oferty była opatrzona kolejnym numerem oraz podpisana lub parafowana przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np.: wraz z imienną pieczątką osoby składającej parafkę). Czyste strony nie muszą być podpisywane. 11. Wszelkie oświadczenia i dokumenty powinny być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy lub upoważnionego przez nią przedstawiciela. 12. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczeń za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 13. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy oraz jeśli dotyczy Podwykonawców należy złożyć w oryginale. 14. Dokumenty w formie kserokopii powinny być poświadczone na każdej zapisanej stronie "za zgodność z oryginałem" i opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby uprawnionej lub upoważnionej do reprezentowania firmy na zewnątrz. W przypadku dokumentów wielostronicowych Zamawiający dopuszcza możliwość ich potwierdzenia "za zgodność z oryginałem od strony do strony" na początku lub końcu dokumentu (zamiast na każdej stronie). W przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości, co do jej prawdziwości Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnego potwierdzenia. 15. Pobrany samodzielnie przez Wykonawcę wydruk z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej stanowi literalne odzwierciedlenie informacji publicznie udostępnionych za pośrednictwem strony internetowej CEIDG. W związku z tym przyjąć należy, iż posiada charakter dokumentu oryginalnego, niewymagającego składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń przez osobę posługującą się przedmiotowym dokumentem, w tym potwierdzania tego dokumentu przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 16. Pobrane samodzielnie wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do Rejestru mają moc zrównaną z mocą dokumentów wydanych przez Centralną Informację, jeżeli posiadają cechy umożliwiające ich weryfikację z danymi zawartymi w Rejestrze (adres strony internetowej, na której zamieszczone są aktualne informacje o podmiotach wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego, formę graficzną zgodną z przepisami, identyfikator wydruku) i nie wymagają podpisu ani pieczęci. 17. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 18. Ofertę poprawia się wyłącznie w sposób pozwalający odczytać tekst lub liczbę pierwotną i wpisanie tekstu lub liczby właściwej (przez skreślenie dotychczasowej treści i wpisanie nowej, z zachowaniem czytelności błędnego zapisu). Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści, muszą być podpisane przez osobę podpisującą ofertę z podaniem daty dokonania poprawki lub zmiany - w przeciwnym razie nie będą uwzględniane. 19. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej zamkniętej kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Zaleca się, aby ofertę złożyć w dwóch kopertach wewnętrznej i zewnętrznej. Koperty powinny być opatrzone nazwą i adresem Zamawiającego, nazwą zadania oraz podaniem nazwy i adresu Wykonawcy. W przypadku składania oferty wspólnej należy podać nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę oraz nazwę i adres pełnomocnika. Podanie danych Wykonawcy na kopercie ma zapewnić możliwość zwrotu oferty Wykonawcy w stanie nienaruszonym w przypadku stwierdzenia złożenia oferty po terminie. 20. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem podanym w ust. 19 ponosi Wykonawca. 21. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami. 22. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na "Wykonawcę" w miejscu np.: "nazwa i adres Wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. 23. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 24. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy Pzp oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostepnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1010), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 25. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa, były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem "TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA", lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. 26. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20.10.2005 r. (syg. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. 27. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy Pzp, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednoznacznie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Miejsce i termin składania ofert: 1. Wymagane jest przesyłanie ofert w formie papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 2. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, wejście główne, parter budynku, SKRZYNKA PODAWCZA STAROSTWA POWIATOWEGO W SZCZYTNIE (URNA) - w terminie do dnia 28.05.2020 r., do godz. 10:00. UWAGA: Z uwagi na panującą pandemię koronawirusa SARS-CoV-Zamawiający zaleca wcześniejsze składanie ofert, co najmniej na 24 godziny przed wyznaczonym terminem składania ofert. 3. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie ze wskazaną data, godziną i miejscem ponosi Wykonawca. 4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający, na podstawie art. 84 ust. 2 ustawy Pzp, niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie. 5. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską. 6. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert. Powiadomienie to, musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta (Rozdział XXIV, ust. 14) oznaczonych dodatkowo napisem "ZMIANA". Koperty oznaczone "ZMIANA" zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian, zostaną dołączone do oferty. 7. Wykonawca ma prawo przed terminem składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (według takich samych zasad jak wprowadzenie zmian i poprawek) z napisem na zewnętrznej kopercie "WYCOFANIE". Koperty oznakowane w ten sposób będą otwierane w pierwszej kolejności. Po stwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy w zakresie wycofania oferty, oferty wycofane nie będą odczytywane. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.05.2020 r., o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego. Otwarcie ofert jest jawne. UWAGA: Z uwagi na panującą pandemię koronawirusa SARS-CoV-2 transmisja on-line z otwarcia ofert dostępna pod adresem: https://www.youtube.com/channel/UCkWQRfkKT1GyZWVKeB0thNw Ochrona danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Szczytnie reprezentowane przez Starostę Szczycieńskiego z siedzibą w 12-100 Szczytno, ul. H. Sienkiewicza 1. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@powiat.szczytno.pl. 3. Przetwarzanie Pani/Pana dany osobowych jest niezbędne do realizacji ustawowych zadań nałożonych na powiat na zasadach określonych w przepisach zamówień publicznych w związku z art. 44 ust. 4 ustawy o finansach publicznych poprzez doprowadzenie do wyboru wykonawcy w ramach zadania pn. "Budowa ścieżki rowerowej na obszarze nieczynnej linii kolejowej Szczytno - Biskupiec, na terenie Gminy Dźwierzuty" w oparciu o: a) przepisy prawa zamówień publicznych, b) dokumenty Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja 2014-2020, w tym w szczególności Podręcznik Programu część I - Wnioskodawca; Podręcznik Programu część II - Wdrażanie projektu oraz Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków, zwane dalej "dokumentami Programu". 4. Pana/Pani dane osobowe przetwarzamy przede wszystkim na podstawie art. 6 ust.1 lit, c RODO, w świetle którego przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, co w analizowanym przypadku wynika z mocy ustawy Pzp i dokumentów Programu. 5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym w przypadku zamówień objętych ustawą Pzp zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp oraz tym, którym na podstawie odrębnych przepisów przysługuje prawo kontroli jak również zostaną udostępnione w oparciu o przepisy o dostępie do informacji publicznej. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 przez 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udziale zamówienia a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, zgodnie z rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania udzielonego w trybach zamówień publicznych. 7. Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo do dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/pana danych osobowych, c) na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy. 8. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy. 9. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego 10. Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c, RODO. 11. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pni/Pana dotyczących narusza przepisy RODO 12. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest dla zamówień: a) objętych prawem zamówień publicznych wymogiem ustawowym określonym w ustawie Pzp związanym z udzielonym zamówieniem publicznym. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. b) dofinansowanych środkami unijnymi wymogiem wynikającym z poszanowań i postanowień zarządzenia, związanych z udzielonym zamówieniem publicznym. 13. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany (w tym nie podlegają profilowaniu) stosownie do art. 22 RODO

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.