eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³obrzeg › Budowa Systemu Informacji Przestrzennej Miasta Ko³obrzeg wraz ze szkoleniami w ramach projektu "KO£OBRZEG. HUMAN, PART and SPACE"

Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2020-05-12



Og³oszenie nr 538581-N-2020 z dnia 2020-05-12 r.

Gmina Miasto Ko³obrzeg: Budowa Systemu Informacji Przestrzennej Miasta Ko³obrzeg wraz ze szkoleniami w ramach projektu "KO£OBRZEG. HUMAN, PART and SPACE"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dotyczy projektu "KO£OBRZEG. HUMAN, PART and SPACE" wspó³finansowanego przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Funduszu Spójno¶ci w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. Umowa z Ministerstwem Inwestycji i Rozwoju nr DPT/BDG-II/POPT/95/19 z dnia 11 czerwca 2019 r. w ramach konkursu "Human Smart Cities. Inteligentne miasta wspó³tworzone przez mieszkañców"

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ko³obrzeg, krajowy numer identyfikacyjny 33092073600000, ul. ul. Ratuszowa  13 , 78-100  Ko³obrzeg, woj. zachodniopomorskie, pañstwo Polska, tel. +48 94 35 51 580, , e-mail przetargi@um.kolobrzeg.pl, , faks +48 94 35 237 69.
Adres strony internetowej (URL): www.kolobrzeg.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/index.php?id=1416


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/index.php?id=1416


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie zgodnie z zasadami okre¶lonymi w Rozdziale II SIWZ.
Adres:
Urz±d Miasta Ko³obrzeg ul.Ratuszowa 13 Sekretariat pokój 104 78-100 Ko³obrzeg


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa Systemu Informacji Przestrzennej Miasta Ko³obrzeg wraz ze szkoleniami w ramach projektu "KO£OBRZEG. HUMAN, PART and SPACE"
Numer referencyjny: BZ.271.11.2020.II
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest "Budowa Systemu Informacji Przestrzennej Miasta Ko³obrzeg wraz ze wsparciem szkoleniami w ramach projektu "KO£OBRZEG. HUMAN, PART and SPACE"" polegaj±ca na: 1) stworzeniu bazy danych GIS; 2) zasileniu bazy danych GIS danymi posiadanymi przez Zamawiaj±cego; 3) stworzeniu aplikacji internetowych: Portalu Mieszkañca i Inwestora oraz Portalu Urzêdnika; 4) publikacji us³ug sieciowych i opracowaniu metadanych; 5) przeprowadzeniu szkoleñ dla u¿ytkowników i administratorów.

II.5) G³ówny kod CPV: 72212517-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80510000-2


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  7   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
7

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: nie d³u¿ej ni¿ 7 miesiêcy od dnia zawarcia umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie wymaga spe³niania warunku dotycz±cego kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê posiadaniem ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci± kredytow± na kwotê minimum 250.000,00 z³. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek mo¿e zostaæ spe³niony przez jednego Wykonawcê lub ³±cznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej, je¿eli: a) Wykonawca wykona³, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: aa. jedn± us³ugê o warto¶ci minimum 250.000,00 z³ brutto, której przedmiotem by³o zaprojektowanie, budowa i wdro¿enie systemu informacji przestrzennej, który: i. posiada³ mo¿liwo¶æ gromadzenia, analizy i prezentacji danych przestrzennych GIS, w tym co najmniej: miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, ewidencji miejscowo¶ci ulic i adresów oraz rejestru nieruchomo¶ci wraz z ewidencj± gruntów i budynków, ii. gromadzi³ oraz publikowa³ metadane dla danych przestrzennych GIS, iii. wykorzystywa³ aplikacjê internetow± do integracji i publikacji danych przestrzennych GIS w formie kompozycji mapowych, iv. zrealizowany by³ w architekturze trójwarstwowej, v. dzia³a³ w oparciu o relacyjn± bazê danych oraz dedykowane standardowe oprogramowania GIS zaimplementowane z wykorzystaniem serwera przestrzennej bazy danych oraz serwera aplikacji GIS - ESRI ArcGIS Server. ab. jedn± us³ugê, o warto¶ci minimum 50.000,00 z³ brutto, której przedmiotem by³o zaprojektowanie, budowa i wdro¿enia systemu informacji przestrzennej, który posiada³ mo¿liwo¶æ co najmniej przegl±dania i analizy trójwymiarowych danych przestrzennych GIS w ¶rodowisku przegl±darki internetowej. Poprzez przegl±danie rozumie siê co najmniej mo¿liwo¶æ nawigacji i poruszania siê w przestrzeni trójwymiarowej, poprzez analizê rozumie siê co najmniej dokonywanie pomiarów obiektów znajduj±cych siê w przestrzeni trójwymiarowej. W przypadku kiedy system informacji przestrzennej wykazany przez Wykonawcê jako spe³nienie wymagañ w lit. aa), spe³nia równie¿ wymagania z lit. ab), Wykonawca mo¿e wskazaæ ten sam system jako spe³nienie lit. aa) oraz litery ab). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek musi zostaæ spe³niony co najmniej przez jednego Wykonawcê. b) Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objêtym zamówieniem, tj.: ba. Kierownikiem zespo³u - co najmniej 1 osoba, spe³niaj±ca nastêpuj±ce warunki: i. posiada co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w pracy polegaj±cej na realizacji projektów informatycznych, ii. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert pe³ni³ funkcjê koordynatora zespo³u lub kierownika zespo³u w co najmniej jednym projekcie informatycznym, którego warto¶æ wynosi³a co najmniej 100.000,00 z³ brutto, bb. Programist± ds. systemów informatycznych GIS - co najmniej 1 osoba, spe³niaj±ca nastêpuj±ce warunki: i. posiada co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w pracy na stanowisku programisty, ii. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert pe³ni³ funkcjê programisty, w przynajmniej jednym projekcje informatycznym polegaj±cym na zrealizowaniu systemów do przetwarzania i analizy danych przestrzennych GIS, o warto¶ci co najmniej 100.000,00 z³ brutto, bc. Specjalist± ds. wdro¿eñ systemów informatycznych GIS - co najmniej 1 osoba, spe³niaj±ca nastêpuj±ce warunki: i. posiada co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie w pracy polegaj±cej na wdra¿aniu systemów do przetwarzania i analizy danych przestrzennych GIS, ii. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert pe³ni³ funkcjê specjalisty ds. wdro¿eñ systemów informatycznych GIS, w przynajmniej jednym projekcje informatycznym polegaj±cych na zrealizowaniu systemów do przetwarzania i analizy danych przestrzennych GIS, o warto¶ci co najmniej 100.000,00 z³ brutto, iii. posiada certyfikat potwierdzaj±cy wiedzê z zakresu oprogramowania ESRI ArcGIS wydany przez producenta oprogramowania, bd. Specjalist± ds. do przetwarzania i analizy danych przestrzennych GIS co najmniej 3 osoby, spe³niaj±ce nastêpuj±ce warunki: i. ka¿da z osób posiada co najmniej roczne do¶wiadczenie zawodowe z zakresu przetwarzania i analizy danych przestrzennych GIS, ii. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert ka¿da z osób uczestniczy³a w realizacji projektu lub us³ugi z zakresu przetwarzania i analizy danych przestrzennych GIS, o warto¶ci co najmniej 20.000,00 z³ brutto, be. Specjalist± ds. trójwymiarowych danych przestrzennych GIS - co najmniej 1 osoba, spe³niaj±ca nastêpuj±ce warunki: i. posiada co najmniej roczne do¶wiadczenie zawodowe z zakresu przetwarzania i analizy trójwymiarowych danych przestrzennych GIS, ii. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert uczestniczy³a w realizacji projektu lub us³ugi z zakresu przetwarzania i analizy trójwymiarowych danych przestrzennych GIS, o warto¶ci co najmniej 20.000,00 z³ brutto. Uwaga: W przypadku wymagañ dotycz±cych potencja³u kadrowego nie jest dopuszczalne ³±czenie funkcji osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej (CEIDG), je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert; Uwaga: Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiaj±cego, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ; 2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca za³±czy do wype³nionego Formularza Oferty - za³. Nr 1 do SIWZ, nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1) O¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania i spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ na druku stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ. 2) Dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji III.4) 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od przekazania informacji o której mowa w pkt 1 przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24. ust. 1 pkt 23 ustawy P.z.p., stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca przynale¿y do tej samej grupy kapita³owej przedstawia dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. 4. Wymagania dotycz±ce wykonawców zagranicznych zosta³y opisane w Czê¶ci I SIWZ w Rozdziale VIII pkt 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 10.000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych i 00/100).


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto60,00
Gwarancja i wsparcie serwisowe 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy we wszystkich jej zakresach (w tym w zakresie terminu realizacji, wynagrodzenia wykonawcy, zakresu przedmiotowego, sposobu p³atno¶ci) w przypadku wystêpowania okoliczno¶ci utrudniaj±cych lub uniemo¿liwiaj±cych realizacjê zamówienia (lub dopiero maj±cych taki stan wywo³aæ) w zwi±zku z wystêpowaniem COVID-19. 2. Strony niezw³ocznie informuj± siê wzajemnie o wp³ywie okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 na nale¿yte wykonanie niniejszej umowy, o ile taki wp³yw wyst±pi³ lub mo¿e wyst±piæ. Strony umowy potwierdzaj± ten wp³yw, do³±czaj±c do informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, o¶wiadczenia lub dokumenty, które mog± dotyczyæ w szczególno¶ci: 1) nieobecno¶ci pracowników lub osób ¶wiadcz±cych pracê za wynagrodzeniem na innej podstawie ni¿ stosunek pracy, które uczestnicz± lub mog³yby uczestniczyæ w realizacji zamówienia z uwagi na: ich obowi±zkow± hospitalizacjê, objêcie kwarantann± lub nadzorem epidemiologicznym w zwi±zku z pozostawaniem w styczno¶ci z osobami, których zdrowie zosta³o zagro¿one przez COVID-19, zwolnienie od wykonywania pracy z powodu konieczno¶ci osobistego sprawowania opieki nad dzieckiem, o którym mowa w art. 32 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o ¶wiadczeniach pieniê¿nych z ubezpieczenia spo³ecznego w razie choroby i macierzyñstwa, lub dzieckiem legitymuj±cym siê orzeczeniem o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepe³nosprawno¶ci do ukoñczenia 18 lat albo dzieckiem z orzeczeniem o niepe³nosprawno¶ci w przypadku zamkniêcia ¿³obka, klubu dzieciêcego, przedszkola, szko³y lub innej placówki, do których uczêszcza dziecko, lub niemo¿no¶ci sprawowania opieki przez nianiê lub dziennego opiekuna z powodu rozprzestrzeniania siê COVID-19. 2) decyzji wydanych przez G³ównego Inspektora Sanitarnego lub dzia³aj±cego z jego upowa¿nienia pañstwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w zwi±zku z przeciwdzia³aniem COVID-19, nak³adaj±cych na wykonawcê obowi±zek podjêcia okre¶lonych czynno¶ci zapobiegawczych lub kontrolnych; 3) poleceñ lub decyzji wydanych przez wojewodów, ministra w³a¶ciwego do spraw zdrowia lub Prezesa Rady Ministrów zwi±zanych z przeciwdzia³aniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1-3 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw, w tym jej zmian. 4) wstrzymania lub trudno¶ci w zakresie realizacji dostaw produktów, komponentów produktu lub materia³ów, niezbêdnych do realizacji przedmiotu umowy; 5) trudno¶ci w dostêpie do sprzêtu lub trudno¶ci w realizacji us³ug transportowych; 6) innych okoliczno¶ci, które uniemo¿liwiaj± b±d¼ w istotnym stopniu ograniczaj± mo¿liwo¶æ wykonania umowy; 7) okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 1-6, w zakresie w jakim dotycz± one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 3. W przypadku wykonawców maj±cych siedzibê lub wykonuj±cych dzia³alno¶æ zwi±zan± z realizacj± umowy poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1-7, sk³ada siê dokumenty wydane przez odpowiednie instytucje w tych krajach lub o¶wiadczenia tych wykonawców. 4. Ka¿da ze stron mo¿e ¿±daæ przedstawienia dodatkowych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych wp³yw okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 na nale¿yte wykonanie tej umowy. 5. Strona na podstawie otrzymanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w ust. 2 i 3 powy¿ej, w terminie do 14 dni licz±c od dnia ich otrzymania, przekazuje drugiej stronie swoje stanowisko, wraz z uzasadnieniem odno¶nie do wp³ywu okoliczno¶ci o których mowa w ust. 2 na nale¿yte jej wykonanie. Je¿eli strona umowy otrzyma³a kolejne o¶wiadczenia lub dokumenty, termin liczony jest od dnia ich otrzymania. 6. Zamawiaj±cy po stwierdzeniu, ¿e okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem COVID-19 o których mowa w ust. 2, mog± wp³yn±æ lub wp³ywaj± na nale¿yte wykonanie umowy mo¿e w uzgodnieniu z wykonawc± dokonaæ zmiany umowy, w szczególno¶ci przez: 1) zmianê terminu wykonania umowy lub jej czê¶ci, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej czê¶ci, 2) zmianê sposobu wykonywania dostaw, us³ug lub robót budowlanych, 3) zmianê sposobu p³atno¶ci poprzez wprowadzenie mo¿liwo¶ci rozliczenia czê¶ciowego za wykonanie przedmiotu umowy; 4) zmianê zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy i odpowiadaj±c± jej zmianê wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy, - o ile wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekroczy 50% warto¶ci pierwotnej umowy. 6. Zmiana terminu wykonania umowy lub jej czê¶ci, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej czê¶ci mo¿e nast±piæ wy³±cznie o czas trwania przeszkody i/lub o czas trwania skutków zwi±zanych z wyst±pieniem tej przeszkody. W przypadku wyd³u¿enia terminu realizacji Umowy Wykonawca dokona stosownego wyd³u¿enia terminów zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, o którym mowa w § 8 umowy. 7. Strona wnioskuj±ca o zmianê umowy przedstawia wp³yw okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 na nale¿yte jej wykonanie oraz wp³yw okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19, na zasadno¶æ ustalenia i dochodzenia tych kar lub odszkodowañ, lub ich wysoko¶æ. 8. Wykonawca i podwykonawca, po stwierdzeniu, ¿e okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem COVID-19, mog± wp³yn±æ lub wp³ywaj± na nale¿yte wykonanie ³±cz±cej ich umowy, która jest zwi±zana z wykonaniem zamówienia publicznego lub jego czê¶ci, uzgadniaj± odpowiedni± zmianê tej umowy, w szczególno¶ci mog± zmieniæ termin wykonania umowy lub jej czê¶ci, czasowo zawiesiæ wykonywanie umowy lub jej czê¶ci, zmieniæ sposób wykonywania umowy lub zmieniæ zakres wzajemnych ¶wiadczeñ. 9. W przypadku dokonania zmiany umowy, o której mowa w ust. 2, je¿eli zmiana ta obejmuje czê¶æ zamówienia powierzon± do wykonania podwykonawcy, wykonawca i podwykonawca uzgadniaj± odpowiedni± zmianê ³±cz±cej ich umowy, w sposób zapewniaj±cy, ¿e warunki wykonania tej umowy przez podwykonawcê nie bêd± mniej korzystne ni¿ warunki wykonania umowy zmienionej zgodnie z ust. 5 pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±. 10. Przepisy ust. 8 i 9 stosuje siê do umowy zawartej miêdzy podwykonawc± a dalszym podwykonawc±.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-05-20, godzina: 15:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferty nale¿y sk³adaæ w jêzyku polskim.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Sk³adanie ofert do dnia 20.05.2020 r. do godz.15:30 (Urz±d Miasta ul. Ratuszowa 13, 78 - 100 Ko³obrzeg). W zaistnia³ej sytuacji zagro¿enia epidemicznego i zamkniêcia Urzêdu Miasta dla klientów - relacja z otwarcia ofert nast±pi on-line w dniu 20.05.2020 r. o godzinie 15:45. Link do transmisji: https://www.youtube.com/channel/UCivPu896cfNzpgZLSrW5h0A/videos

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.