eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Utrzymanie czystości i porządku na drogach publicznych administrowanych przez Gminę Biskupiec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-07

Biskupiec: Utrzymanie czystości i porządku na drogach publicznych administrowanych przez Gminę Biskupiec
Numer ogłoszenia: 53835 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41681 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec, al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7150110, faks 89 7152437.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku na drogach publicznych administrowanych przez Gminę Biskupiec.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: utrzymanie czystości i porządku na drogach publicznych administrowanych przez Gminę Biskupiec zgodnie z art. 5 ust. 4 i 5 ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U.2005.236.2008 j.t. ) Na przedmiot zamówienia składa się m.in. 1. Oczyszczanie z błota, chwastów i innych zanieczyszczeń, chodników i jezdni oraz placów i terenów zielonych przy drogach administrowanych przez Gminę Biskupiec o powierzchni 61.000 m2. 2. Likwidacja odrostów traw i chwastów w strefie przykrawężnikowej i przy pniach drzew. 3. Oczyszczanie ze śniegu, lodu, błota śniegowego oraz w przypadku wystąpienia śliskości zimowej posypywanie piaskiem oraz środkami chemicznymi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, ulic według niżej wymienionego zakresu i rodzaju robót: a) powierzchnia jezdni do odśnieżania - 100.000,00 m2, b) powierzchnia jezdni do zwalczania śliskości zimowej piaskiem i środkami chemicznymi - 70.000,00 m2, c) powierzchnia chodników i placów do odśnieżania i posypywania piaskiem - 24.000,00 m2, 4. Pozbywanie się odpadów zgromadzonych w obecnie rozstawionych pojemnikach do tego przeznaczonych (ok.100 szt. koszty ulicznych) oraz utrzymanie tych urządzeń w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym oraz zakup 100 szt. koszy ulicznych, rozstawienie ich w miejsca wskazane przez Gminę, pozbywanie się odpadów z tych koszy oraz utrzymanie ich w należytym stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. 5.Utrzymanie powierzchni ok. 5.000,00 m2 pasów zieleni w drogach, polegającym na zbieraniu z tych terenów zanieczyszczeń na bieżąco oraz wykaszaniu traw i chwastów wg potrzeb, jednak nie mniej niS 10 razy w sezonie (maj, czerwiec, lipiec, sierpień), 6. Przez utrzymanie i opróżnianie miejskich koszy ulicznych na śmieci należy rozumieć: bieżące naprawy konserwację i oznakowanie oraz uzupełnianie zniszczonych lub skradzionych wkładów do koszy , mycie i dezynfekcję przeprowadzaną dwa razy w ciągu roku kalendarzowego w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, opróżnianie według potrzeb, jednak nie rzadziej niż trzy razy w ciągu tygodnia a w okresie wiosenno - letnim (maj, czerwiec, lipiec, sierpień) - codziennie, ustawianie i znakowanie nowych koszy ulicznych, 7. Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego zawiadomienia Zamawiającego lub odpowiednie służby o stwierdzonych zagrożeniach dla życia i zdrowia ludzi, ruchu drogowego a w przypadku wystąpienia niebezpiecznej warstwy wyrwy w jezdni chodniku, zerwania przewodów linii energetycznej, wiatrołomu itp. oraz podejmowania doraźnych działań w celu zabezpieczenia przed występującymi zagrożeniami. 8. Założenia do harmonogramu prac: prace polegające na zamiataniu jezdni, chodników, parkingów i placów winny odbywać się na bieSąco W przypadku takiej konieczności - codziennie. zimowe utrzymanie jezdni będzie odbywać się zgodnie z ustalonymi standardami. W przypadku trudności w utrzymaniu wymogów standardu spowodowanych np. ciągłymi i intensywnymi opadami śniegu usuwanie skutków zimy odbywać się winno w sposób ciągły celem zapewnienia komunikacji w mieście. Zimowe utrzymanie chodników i placów powinno być ukończone do godz. 700 a w przypadku opadów śniegu najpóźniej w ciągu 1 godziny od chwili ustania opadów. W pozostałych wypadkach usuwanie skutków zimy odbywać się będzie na bieżąco. w przypadku zaistnienia sprzyjających warunków atmosferycznych w czasie zimy (temperatura plusowa i bez opadów), Wykonawca przystępuje do skuwania lodu i topniejącego śniegu z chodników do czystej tzw czarnej powierzchni. wywóz nagromadzonego śniegu i lodu jezdni, chodników i placów będzie odbywał się na bieżąco według potrzeb. 9. Sprzątanie terenów objętych umową w przypadku takiej potrzeby winno odbywać się również w dni wolne i święta. 10. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody rzeczowe i osobowe powstałe u osób trzecich z powodu wystąpienia przyczyn (oblodzona jezdnia lub chodnik itp.), na wskutek których doszło do powstania szkody. Wymagania w zakresie jakości usług objętych niniejszym zamówieniem publicznym: - usługi należy wykonywać z zachowaniem najwyższych jakościowo osiągnięć techniki, w szczególności nie powodując zmieszania segregowanych odpadów oraz nie zanieczyszczając środowiska podczas odbioru odpadów, bez zagrożenia dla zdrowia ludzkiego oraz bez stosowania procesów lub metod, które mogą być szkodliwe dla środowiska. - usługi należy realizować w sposób przewidziany zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie uchwalonego uchwałą Nr XXXVI 261 06 Rady Miejskiej w Biskupcu z dnia 24 stycznia 2006r. Poza tym, wykonawca zobowiązany jest do: oznakowania i opisania pojazdów w sposób umożliwiający skontaktowanie się zainteresowanych z jego zarządem, wykonywania usług w sposób nie powodujący zanieczyszczenia miejsc załadunku i trasy przewozu nieczystości. Niezbędne zabiegi z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej. Po zakończeniu prac należy wykonać następujące zabiegi z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej: usunąć poprzez unieszkodliwienie lub odzysk wszystkie odpady magazynowane na terenie nieruchomości, na której prowadzona była działalność, b) obmyć oraz dokonać dezynsekcji oraz dezynfekcji wszystkich pojazdów oraz pomieszczeń służących prowadzonej działalności, Inne wymagania szczególne wynikające z odrębnych przepisów, w tym wymagania dotyczące standardu sanitarnego wykonywania usług, ochrony środowiska i obowiązku prowadzenia odpowiedniej dokumentacji działalności objętej zezwoleniem. W zakresie standardu sanitarnego, Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usług w sposób przewidziany zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Biskupiec, a w szczególności: jest obowiązany dostarczyć pojemniki na odpady niesegregowane zgodnie z zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Biskupiec realizować usługi przy wykorzystaniu sprzętu sprawnego technicznie, nie powodującego wycieków olejów, smarów itp., realizować usługi transportu odpadów niebezpiecznych w sposób zgodny z przepisami Rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie zakresu i sposobu stosowania przepisów o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych do transportu odpadów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 236, poz. 1986), realizować usługi odbioru odpadów niebezpiecznych w sposób zapewniający skuteczną ochronę powierzchni ziemi i wód przed ich szkodliwym wpływem. Rodzaje odbieranych odpadów komunalnych: Wykonawca obowiązany jest odbierać następujące rodzaje odpadów: a) niesegregowane odpady komunalne b) wszystkie rodzaje odpadów komunalnych - zgodnie z Regulaminem utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy Biskupiec (uchwała Rady Miejskiej w Biskupcu Nr XXXVI 261 06 dnia 24 stycznia 2006r.), w tym: odpady komunalne ulegające biodegradacji, odpady niebezpieczne, odpady wielkogabarytowe, odpady z remontów, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny. Sposób postępowania z poszczególnymi rodzajami odpadów komunalnych: a) niesegregowane odpady komunalne należy unieszkodliwić poprzez przekazanie na składowisko odpadów posiadające stosowne zezwolenie, odpady komunalne ulegające biodegradacji należy: poddawać odzyskowi poprzez kompostowanie poddawać procesowi unieszkodliwiania poprzez termiczne przekształcenie w spalarni odpadów poddawać procesowi unieszkodliwiania poprzez składowanie na służącym do tego celu składowisku odpadów, odpady opakowaniowe , niebezpieczne, wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady z remontów - podlegają odzyskowi lub unieszkodliwieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zgodnie z art. 9n ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Wykonawca jest obowiązany jest w terminie do końca miesiąca upływającego po kwartale do sporządzania i przekazywania, burmistrzowi miasta sprawozdania dotyczącego: 1) masy poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych lub ilości i rodzaju nieczystości ciekłych z obszaru danej gminy w terminie do końca pierwszego kwartału za poprzedni rok kalendarzowy; 2) sposobów zagospodarowania poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych; 3) masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji składowanych na składowisku odpadów; 4) masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji nieskładowalnych na składowiskach odpadów i sposobów ich zagospodarowania. Wykonawca musi spełniać wymagania określone w: Ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w Gminach (Dz.U. z 2005 r. Nr.236, poz.2008), Ustawie o odpadach (Dz.U. z 2010r. Nr. 185, poz. 1243), Ustawie o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. 2005 nr 180 poz. 1495), Ustawie o bateriach i akumulatorach (Dz.U. 2009 nr 79 poz. 666), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie zakresu i sposobu stosowania przepisów o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych do transportu odpadów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002r. Nr. 236, poz. 1986), Uchwale nr XXXVI/261/06 Rady Miejskiej w Biskupcu z dnia 24 stycznia 2006r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Biskupiec, Ustawie Prawo ochrony środowiska oraz przepisach sanitarnych. Uwagi: 1. Ilość i rodzaj prac wymienionych wyżej może być na bieżąco nieznacznie weryfikowana co nie wymaga aneksu do umowy i na co Wykonawca wyraża zgodę. 2. Szczegółowy wykaz ulic, jezdni, chodników i placów do utrzymania oraz plan i standardy zimowego utrzymania ulic zostaną podane jako załącznik do umowy z oferentem, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU EKO s.c. Roman i Współwłaściciele, ul. Chrobrego 26, 11-300 Biskupiec, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 555600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 600048,00

  • Oferta z najniższą ceną: 600048,00 / Oferta z najwyższą ceną: 600048,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.