Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-05-06
Ogłoszenie nr 537023-N-2020 z dnia 2020-05-06 r.
Urząd Dozoru Technicznego: Wzorcowanie, sprawdzenie wyposażenia pomiarowo-badawczego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Dozoru Technicznego, krajowy numer identyfikacyjny
17196300000000, ul.
ul. Szczęśliwicka
34
,
02-353
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225 722 100, e-mail
przetargi@udt.gov.pl, faks
225 722 388.
Adres strony internetowej (URL): https://www.udt.gov.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.udt.gov.pl - zakładka - kim jesteśmy - zamówienia publiczne i sprzedaż majątku - zamówienia publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.udt.gov.pl - zakładka - kim jesteśmy - zamówienia publiczne i sprzedaż majątku - zamówienia publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę można złożyć elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej OPEN NEXUS - www.platformazakupowa.pl Ofertę opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej
Adres:
ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, kancelaria UDT pok. nr 2
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wzorcowanie, sprawdzenie wyposażenia pomiarowo-badawczego
Numer referencyjny:
ZP-DL-18/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
13
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia został opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ (odpowiednio do części zamówienia), we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ (odpowiednio do części zamówienia), oraz w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (odpowiednio do części zamówienia). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w podziale na 13 części. Stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby osoby w zakresie czynności wskazanych w załączniku nr 4 do umowy były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w myśl art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 108).
II.5) Główny kod CPV: 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-12-31
II.9) Informacje dodatkowe: Umowa obowiązuję od dnia zawarcia do dnia 31 grudnia 2020 r. lub do wyczerpania łącznej kwoty brutto wskazanej w § 5 ust. 2 wzoru umowy, w zależności od tego, która z tych przesłanek nastąpi wcześniej. Termin realizacji poszczególnych usług (odpowiednio do części), w zależności od oferty Wykonawcy (termin liczony w dniach). Termin stanowi kryterium oceny ofert. Wysyłka i odbiór urządzeń na terenie kraju nastąpi przez kuriera zagwarantowanego przez Zamawiającego. Jeśli laboratorium Wykonawcy znajduję się poza granicami kraju, to Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zwrotu urządzeń od Zamawiającego w celu wykonania usług. Wykonawca pokrywa koszt transportu i ubezpieczenia "do" i "z" laboratorium zagranicznego Wykonawcy. Miejscem odbioru i zwrotu urządzeń jest Oddział terenowy UDT w Poznaniu, Dział Badań Laboratoryjnych, ul. Ostrowska 388, 61-312 Poznań.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Formularz oferty (wypełniony i podpisany) - wzór załącznik nr 1 do SIWZ. b) Formularz cenowy (wypełniony i podpisany - odpowiednio do części) - wzór załącznik nr 2 do SIWZ. c) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - załącznik nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 90,00 |
Termin realizacji usług | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie, przy wystąpieniu okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-19, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ), o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wykonawca może przedstawić wraz z oświadczeniem dowody - dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | wzorcowanie WPB - 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50410000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 90,00 |
Termin realizacji usług | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji poszczególnych usług (odpowiednio do części), w zależności od oferty Wykonawcy. Część 1 - Ilość dni na wykonanie usługi licząc od momentu dostarczenia urządzenia Wykonawcy/ odbioru urządzenia przez Wykonawcę: 40 dni lub 30 dni lub 20 dni.
Część nr: | 2 | Nazwa: | wzorcowanie WPB - 2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50410000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 90,00 |
Termin realizacji usług | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji poszczególnych usług (odpowiednio do części), w zależności od oferty Wykonawcy. Część 2 - Ilość dni na wykonanie usługi licząc od momentu dostarczenia urządzenia Wykonawcy/ odbioru urządzenia przez Wykonawcę: 30 dni lub 20 dni lub 10 dni.
Część nr: | 3 | Nazwa: | wzorcowanie, sprawdzenie WPB - 3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50410000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 90,00 |
Termin realizacji usług | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji poszczególnych usług (odpowiednio do części), w zależności od oferty Wykonawcy. Część 3 - Ilość dni na wykonanie usługi licząc od momentu dostarczenia urządzenia Wykonawcy/ odbioru urządzenia przez Wykonawcę: 21 dni lub 14 dni lub 7 dni.
Część nr: | 4 | Nazwa: | wzorcowanie, sprawdzenie WPB - 4 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50410000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 90,00 |
Termin realizacji usług | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji poszczególnych usług (odpowiednio do części), w zależności od oferty Wykonawcy. Część 4 - Ilość dni na wykonanie usługi licząc od momentu dostarczenia urządzenia Wykonawcy/ odbioru urządzenia przez Wykonawcę: 21 dni lub 14 dni lub 7 dni.
Część nr: | 5 | Nazwa: | wzorcowanie, sprawdzenie WPB - 5 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50410000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 90,00 |
Termin realizacji usług | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji poszczególnych usług (odpowiednio do części), w zależności od oferty Wykonawcy. Część 5 - Ilość dni na wykonanie usługi licząc od momentu dostarczenia urządzenia Wykonawcy/ odbioru urządzenia przez Wykonawcę: 30 dni lub 20 dni lub 10 dni.
Część nr: | 6 | Nazwa: | wzorcowanie WPB - 6 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50410000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 90,00 |
Termin realizacji usług | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji poszczególnych usług (odpowiednio do części), w zależności od oferty Wykonawcy. Część 6 - Ilość dni na wykonanie usługi licząc od momentu dostarczenia urządzenia Wykonawcy/ odbioru urządzenia przez Wykonawcę: 90 dni lub 60 dni lub 30 dni.
Część nr: | 7 | Nazwa: | wzorcowanie WPB - 7 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50410000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 90,00 |
Termin realizacji usług | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji poszczególnych usług (odpowiednio do części), w zależności od oferty Wykonawcy. Część 7 - Ilość dni na wykonanie usługi licząc od momentu dostarczenia urządzenia Wykonawcy/ odbioru urządzenia przez Wykonawcę: 21 dni lub 14 dni lub 7 dni
Część nr: | 8 | Nazwa: | wzorcowanie WPB - 8 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50410000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 90,00 |
Termin realizacji usług | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji poszczególnych usług (odpowiednio do części), w zależności od oferty Wykonawcy. Część 8 - Ilość dni na wykonanie usługi licząc od momentu dostarczenia urządzenia Wykonawcy/ odbioru urządzenia przez Wykonawcę: 40 dni lub 30 dni lub 20 dni.
Część nr: | 9 | Nazwa: | wzorcowanie WPB - 9 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50410000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 90,00 |
Termin realizacji usług | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji poszczególnych usług (odpowiednio do części), w zależności od oferty Wykonawcy. Część 9 - Ilość dni na wykonanie usługi licząc od momentu dostarczenia urządzenia Wykonawcy/ odbioru urządzenia przez Wykonawcę: 30 dni lub 20 dni lub 10 dni
Część nr: | 10 | Nazwa: | wzorcowanie WPB - 10 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50410000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 90,00 |
Termin realizacji usług | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji poszczególnych usług (odpowiednio do części), w zależności od oferty Wykonawcy. Część 10 - Ilość dni na wykonanie usługi licząc od momentu dostarczenia urządzenia Wykonawcy/ odbioru urządzenia przez Wykonawcę: 30 dni lub 20 dni lub 10 dni
Część nr: | 11 | Nazwa: | wzorcowanie WPB - 11 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50410000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 90,00 |
Termin realizacji usług | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji poszczególnych usług (odpowiednio do części), w zależności od oferty Wykonawcy. Część 11 - Ilość dni na wykonanie usługi licząc od momentu dostarczenia urządzenia Wykonawcy/ odbioru urządzenia przez Wykonawcę: 30 dni lub 20 dni lub 10 dni.
Część nr: | 12 | Nazwa: | wzorcowanie WPB - 12 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50410000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 90,00 |
Termin realizacji usług | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji poszczególnych usług (odpowiednio do części), w zależności od oferty Wykonawcy. Część 12 - Ilość dni na wykonanie usługi licząc od momentu dostarczenia urządzenia Wykonawcy/ odbioru urządzenia przez Wykonawcę: 40 dni lub 30 dni lub 20 dni.
Część nr: | 13 | Nazwa: | wzorcowanie WPB - 13 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50410000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty | 90,00 |
Termin realizacji usług | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji poszczególnych usług (odpowiednio do części), w zależności od oferty Wykonawcy. Część 13 - Ilość dni na wykonanie usługi licząc od momentu dostarczenia urządzenia Wykonawcy/ odbioru urządzenia przez Wykonawcę: 21 dni lub 14 dni lub 7 dni.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie badania pt. "Wpływ polityki spójności na rozwój obszarów wiejskich".
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- Modernizacja instalacji wody zimnej, instalacji przeciwpożarowe oraz kanalizacji deszczowej w Przedszkolu nr 56 ,,Wesołe Kubusie" przy ul. Gubinowskiej 28/30 cz. 1
- świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- "Zatrudnienie mikrobiologa w Zespole Kontroli Zakażeń Szpitalnych, superwizora do Poradni Zdrowia Psychicznego oraz zatrudnienie lekarza w zakresie neurologii w trybie dyżurowym"
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, środków czystości i artykułów higienicznych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.