eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zabudowa potoku M³yniska w km 0+000 - 1+000 w m. Zakopane, gm. Zakopane, pow. tatrzañski, woj. ma³opolskie



Og³oszenie z dnia 2020-04-27



Og³oszenie nr 534684-N-2020 z dnia 2020-04-27 r.

Pañstwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarz±d Gospodarki Wodnej w Krakowie: Zabudowa potoku M³yniska w km 0+000 - 1+000 w m. Zakopane, gm. Zakopane, pow. tatrzañski, woj. ma³opolskie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Pañstwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarz±d Gospodarki Wodnej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Grzybowska  80/82 , 00-844  Warszawa, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. +48 (12) 62 84 130, e-mail Halina.Lukaszyk@wody.gov.pl, faks +48 (12) 42 32 153.
Adres strony internetowej (URL): www.wody.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
pañstwowa osoba prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie
https://wodypolskie.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://wodypolskie.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Tak
adres
Na adres skrzynki ePUAP: /pgwwp-kr/skrytkaesp za po¶rednictwem http://miniportal.uzp.gov.pl/


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie - ofertê nale¿y sk³adaæ w siedzibie Zamawiaj±cego tj. Pañstwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - Regionalny Zarz±d Gospodarki Wodnej w Krakowie przy ulicy Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 22.
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zabudowa potoku M³yniska w km 0+000 - 1+000 w m. Zakopane, gm. Zakopane, pow. tatrzañski, woj. ma³opolskie
Numer referencyjny: 929/ZZN/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Prace zabezpieczaj±ce polegaæ bêd± na wykonaniu zabudowy betonowo - kamiennej tj. ¿³obu betonowego z ok³adzin± kamienn± murów oporowych. Zakresem zamówienia objêty jest odcinek potoku M³yniska w km 0+000 - 1+000 tj. od uj¶cia do Cichej Wody do ok. 100m powy¿ej mostu w ci±gu ul. W³adys³awa Orkana. Przedmiot zamówienia obejmuje: o Roboty przygotowawcze 0+000-0+306, o Projektowany stopieñ H = 0,5 m w km 0+037, o Projektowany ¿³ób w km 0+037-0+306 typ II; L=269 m, o ¯³ób betonowy w km 0+306 - 0+575, L=269 m, o Potok M³yniska w km 0+575-0+908, L=333 m; o Uj¶cie potoku Bia³ego. Realizacja zamówienia obejmuje wykonanie okre¶lonych w dokumentacji projektowej robót budowlanych, robót towarzysz±cych, tymczasowych oraz wynikaj±cych ze specyfiki przedsiêwziêcia, wykonania prac monta¿owych, dokonania okre¶lonych projektem dostaw elementów i materia³ów wraz z kosztami ich zakupu i dostarczenia oraz spe³nienia okre¶lonych przez zamawiaj±cego wymogów realizacji zadania, których zakres zosta³ okre¶lony w SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 45246000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45200000-9
45100000-8


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2021-11-10

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 10.11.2021 r., przy czym prace budowlane w 2020 r mog± byæ prowadzone do 31.10.2020, a w roku 2021 - w okresie od 01.04.2021 do 30.09.2021 r. Zamawiaj±cy wskazuje, i¿ w okresie 01.10.2021-10.11.2021 Wykonawca uprawniony jest jedynie do podejmowania czynno¶ci zamieraj±cych do uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu budowlanego, o którym mowa w cz. III ust. 6 lit y) siwz.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 1 500 000,00 PLN (s³ownie: pó³tora miliona z³otych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca: a) wyka¿e, ¿e w okresie 10 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w przedmiotowym postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzonej dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie lub remoncie umiejscowionych w korytach potoków górskich i/lub rzek podgórskich budowli o konstrukcji betonowej takich jak ¿³oby, gurty, mury oporowe, stopnie, bulwary lub zapory przeciwrumowiskowe, w ramach których wbudowa³ beton w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 2 000 m3 oraz wykona³ lub wyremontowa³ ok³adzinê kamienn± w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 m2. Zamawiaj±cy wymaga, by dla spe³niania niniejszego warunku Wykonawca wykaza³ siê do¶wiadczeniem zdobytym w ramach jednej roboty obejmuj±cej swym zakresem prace polegaj±ce na wbudowaniu betonu oraz wykonaniu lub wyremontowaniu ok³adzin w ilo¶ciach wskazanych powy¿ej, lub w ramach dwóch robót, z których jedna polega³a na wbudowaniu min. 2 000 m3 betonu, a druga - wykonaniu lub wyremontowaniu min. 1 000 m2 ok³adziny kamiennej, przy czym, za odrêbne roboty zamawiaj±cy uznaje roboty prowadzone na podstawie odrêbnych umów na wykonanie robót budowalnych. oraz b) wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji jedn± osobê pe³ni±ca obowi±zki Kierownika Budowy posiadaj±ca uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnej funkcji kierownika budowy bez ograniczeñ o specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub hydrotechnicznej lub równowa¿nej , która nadzorowa³a w charakterze inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub robót co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy lub remontu ¿³obów i/lub gurtów i/lub murów oporowych i/lub bulwarów i/lub stopni i/lub zapór przeciwrumowiskowych w korytach rzek podgórskich lub potoków górskich o warto¶ci min. 500 000,00 z³. ka¿da.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy p.z.p

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 10 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. c) Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. o¶wiadczenie przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu), 2. pe³nomocnictwo - o ile upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê nie wynika z innych przed³o¿onych wraz z ofert± dokumentów - o ile dotyczy; 3. o¶wiadczenie w zakresie spe³niania warunków udzia³u oraz podstaw wykluczenia; 4. zobowi±zane podmiotu trzeciego - o ile dotyczy; 5. dokument zawieraj±cy wyja¶nienie wraz z uzasadnieniem, dlaczego zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa - o ile dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 300 000,00 z³ (s³ownie: trzysta tysiêcy z³ 0/100). 2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu; b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. 3. Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 2 lit b)-e) musi byæ z³o¿ony w formie orygina³u. 4. W tre¶ci dokumentu jako Beneficjenta nale¿y wskazaæ Pañstwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu kwotê nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego Nr: 27 1130 1017 0020 1510 6790 0004 W tytule przelewu nale¿y wpisaæ: "wadium w sprawie nr 929/ZZN/2020". 6. Wadium wnoszone w pieni±dzu jest wniesione skutecznie, je¿eli zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
do¶wiadczenie kierownika budowy 20,00
okres gwarancji20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony maj± prawo do zmiany umowy w nastêpuj±cych sytuacjach: 1.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana niezawinionym i niemo¿liwym do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nieniem: a) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, b) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, lub w zwi±zku z którymi stopieñ wilgotno¶ci pod³o¿a lub materia³u do wbudowania uniemo¿liwi zagêszczenie gruntu do parametrów podanych w dokumentacji projektowej, c) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, d) gdy wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, e) gdy wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, f) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, g) spowodowanym wyst±pieniem si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 1.2. Zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia na skutek wyst±pienia dowolnej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: a) mo¿liwo¶æ osi±gniêcia wymaganego efektu przy ni¿szych kosztach wykonania robót poprzez zastosowanie innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych, przy zachowaniu jako¶ci i parametrów technicznych obiektów budowlanych, instalacji i urz±dzeñ, b) mo¿liwo¶æ osi±gniêcia wymaganego efektu poprzez zastosowanie innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych zwiêkszaj±cych jako¶æ, parametry techniczne lub eksploatacyjne obiektów budowlanych lub skracaj±cych termin realizacji przedmiotu umowy, c) pojawienie siê nowszej, wzglêdem zaprojektowanych robót, technologii ich wykonania pozwalaj±cej na skrócenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych robót, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, d) konieczno¶æ wykonania umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej lub STWiORB w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy, poniesieniem przez Zamawiaj±cego kosztów przewy¿szaj±cych ¶rodki przeznaczone na realizacjê przedmiotu umowy b±d¼ utrat± przez Zamawiaj±cego pozyskanych dotacji lub innych ¼róde³ finansowania przedmiotu umowy, b±d¼ konieczno¶ci± ich zwrotu w ca³o¶ci lub czê¶ci, e) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych, technologicznych lub materia³owych, ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, lub norm budowlanych b±d¼ zmianê decyzji, postanowieñ lub uzgodnieñ przez organy administracyjne lub podmioty uzgadniaj±ce dokumentacjê projektow±, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy, f) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikaj±cych ze stwierdzonych odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wodnych lub terenowych, w tym istnienie niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, g) konieczno¶ci zmiany technologii wykonania robót lub materia³ów przewidzianych w dokumentacji projektowej w przypadku niedostêpno¶ci odpowiednich surowców lub materia³ów na rynku budowlanym albo zaniechania produkcji materia³ów przewidzianych w dokumentacji projektowej, co utrudnia mo¿liwo¶æ wykonania przedmiotu umowy, tj. w szczególno¶ci powoduje opó¼nienie w postêpie robót, a Wykonawca, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, nie móg³ temu zapobiec, h) konieczno¶æ wykonania robót lub usuniêcia wad w celu zmniejszenia zagro¿enia, gdy istnieje przypadek wp³ywaj±cy na bezpieczeñstwo ¿ycia, zdrowia, mienia lub robót na terenie budowy lub s±siaduj±cych nieruchomo¶ci a Inspektor nadzoru wyda³ Wykonawcy polecenie wykonania robót lub innych czynno¶ci w celu wyeliminowania lub zmniejszenia zagro¿enia, i) konieczno¶æ zmiany w sposobie spe³nienia ¶wiadczenia wynikaj±ca z innych przyczyn uzasadnionych celem umowy i jej uwarunkowaniami prawnymi, finansowymi lub technicznymi, j) konieczno¶ci realizacji robót wynikaj±cych z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstêpstwo od projektu budowlanego, wynikaj±cych z art. 36a ust. 1 ustawy Prawo budowlane, k) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, l) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 1.3. Zmiana sposobu wyliczenia i wysoko¶ci wynagrodzenia na skutek wyst±pienia dowolnej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: a) konieczno¶æ uzgodnienia cen jednostkowych za roboty dodatkowe lub zamienne, które nie by³y przewidziane w ofercie Wykonawcy, b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê lub zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. c) zmiany ustawowej stawki VAT. 1.4. Inne zmiany spowodowane nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: a) zmiana w przepisach prawach, decyzjach, postanowieniach lub uzgodnieniach, w szczególno¶ci dotycz±ca warunków technicznych lub administracyjnoprawnych wp³ywaj±cych na wykonywanie umowy, b) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, c) wyst±pienia zdarzenia o charakterze si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cego wykonanie umowy, zgodnie z jej tre¶ci±, 1.5. Zaistnienia innej okoliczno¶ci prawnej, technicznej lub ekonomicznej skutkuj±cej niemo¿liwo¶ci± wykonania umowy, zgodnie z jej tre¶ci±. 1.6. Dopuszczalna jest zmiana w harmonogramie rzeczowo-finansowym polegaj±ca na zmianie kolejno¶ci wykonania robót, zmianie terminu wykonania poszczególnych odcinków lub robót, lub zmianie zakresu robót do wykonania w poszczególnych odcinkach w przypadku zmiany technologii realizacji robót, zmiany materia³ów, braku dostêpu materia³ów lub wyst±pienia innej przyczyny powoduj±cej, ¿e realizacja robót w dotychczas ustalonym harmonogramie rzeczowo-finansowym jest niemo¿liwa lub nadmiernie utrudniona. 2. Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê na zmianê umowy polegaj±c± na skróceniu terminu realizacji umowy motywowan± przez Wykonawcê le¿±cymi po jego stronie wzglêdami, np. organizacyjnymi lub ekonomicznymi, pod warunkiem wyd³u¿enia przez Wykonawcê okresu gwarancji i rêkojmi za wady robót budowlanych, o którym mowa w pkt 26.1 zdanie 1 wzoru umowy do minimalnego okresu gwarancji i rêkojmi za wady robót budowlanych, o którym mowa w pkt 26.1. zdanie 2 umowy. 3. Przyjmuje siê, i¿ zmiany nieistotne dokumentacji projektowej dokonywane w trybie nadzoru autorskiego nie wymagaj± sporz±dzenia aneksu do umowy. 4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy, je¿eli po stronie Wykonawcy wystêpuj± podmioty dzia³aj±ce wspólnie, o których mowa w art. 23 i 141 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (np. konsorcjum, spó³ka cywilna) i w trakcie realizacji umowy wyst±pi± okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±ce lub utrudniaj±ce dalsze dzia³anie wszystkim podmiotom tworz±cym stronê wykonawcz±, w szczególno¶ci gdyby zosta³a og³oszona upad³o¶æ lub otwarta zosta³a likwidacja jednego lub kilku z tych podmiotów. W taki przypadku dopuszcza siê, za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego, przejêcie obowi±zków Wykonawcy umowy przez pozosta³e podmioty tworz±ce stronê wykonawcz± celem dokoñczenia realizacji umowy na niezmienionych warunkach przedmiotowych. 5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ rozwi±zania za porozumieniem stron umowy w ca³o¶ci lub w czê¶ci wraz z dokonaniem pomiêdzy Stronami rozliczenia umowy poprzez wyp³atê wynagrodzenia za zrealizowany zakres umowy i uwzglêdnieniu niewyp³acenia wynagrodzenia za niezrealizowany zakres umowy, w szczególno¶ci w przypadku, gdy w toku wykonywania przedmiotu umowy okaza³o siê, ¿e jego dokoñczenie by³oby niemo¿liwe, niezasadne, niecelowe lub bezprzedmiotowe ze wzglêdów ekonomicznych, technicznych, spo³ecznych lub innych istotnych z punktu widzenia Zamawiaj±cego, Wykonawcy lub interesu publicznego, w szczególno¶ci w razie stwierdzenia technicznej niemo¿liwo¶ci wykonania przedmiotu umowy w ¶wietle wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, znacznego zwiêkszenia kosztów wykonania przedmiotu umowy w ¶wietle wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, znacznego pogorszenia siê sytuacji ekonomiczno-finansowej Wykonawcy, og³oszenia upad³o¶ci lub otwarcia/zarz±dzenia likwidacji Wykonawcy, czy te¿ wyst±pienia innych okoliczno¶ci faktycznych, prawnych, ekonomicznych, czy technicznych (technologicznych), które mog± zwiêkszaæ ryzyko nienale¿ytego wykonania przedmiotu umowy lub wykonania niezasadnego, ekonomicznie niewspó³miernego, niemo¿liwego, czy niecelowego. 6. Zamawiaj±cy jest uprawniony do ¿±dania zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy w zwi±zku ze zmianami zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotycz±cych realizacji projektu. 7. Je¿eli Wykonawca uwa¿a siê za uprawnionego do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót na podstawie pkt 27.1.1. umowy, zmiany umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy lub jej rozliczania na podstawie pkt 27.1.2. lub zmiany wynagrodzenia na podstawie pkt 27.1.3. lub zmiany umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej umowie, zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu wniosku dotycz±cego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany. 8. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w pkt 27.3 wszelkich innych dokumentów wymaganych umow± stosownie do zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê ¿±dania zmiany. 9. Pod rygorem niewa¿no¶ci wszelkie zmiany umowy s± dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy. 10. W razie w±tpliwo¶ci, przyjmuje siê, ¿e nie stanowi± zmiany umowy nastêpuj±ce zmiany: a) danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, b) danych teleadresowych, c) danych rejestrowych, d) bêd±ce nastêpstwem sukcesji po jednej ze stron umowy. Wskazane wy¿ej zmiany wymagaj± powiadomienia pisemnego i mog± zostaæ wprowadzone do umowy w formie porz±dkuj±cego aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
Wykonawca uprawniony jest do zastrze¿enia informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w zwi±zku z czym: 1) w przypadku zastrze¿enia informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa Wykonawca, zgodnie z tre¶ci± art. 8 ust. 3 Ustawy pzp, ma obowi±zek nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert wykazaæ, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa, 2) zastrze¿enie bez wykazania jego podstaw jest bezskuteczne, 3) brak stosownego zastrze¿enia o tajemnicy przedsiêbiorstwa bêdzie traktowany jako jednoznaczny ze zgod± na w³±czenie ca³o¶ci przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postêpowania oraz ich ujawnienie na zasadach okre¶lonych w ustawie i jej aktach wykonawczych, 4) zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku kiedy wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy Pzp, a z³o¿one przez niego wyja¶nienia i/lub dowody stanowiæ bêd± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawcy bêdzie przys³ugiwa³o prawo do zastrze¿enia ich jako tajemnica przedsiêbiorstwa. W przypadku ofert pisemnych: Zamawiaj±cy zaleca, aby wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, zosta³y z³o¿one w formie osobnego dokumentu z jednoznacznym oznaczeniem "DOKUMENT STANOWI TAJEMNICÊ PRZEDSIÊBIORSTWA" (lub w innej jednoznacznej formule. W przypadku ofert elektronicznych: Zamawiaj±cy wymaga, aby wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, zosta³y z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia "Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa" (lub w innej jednoznacznej formule), a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-05-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.