eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa i montaż mebli na potrzeby projektu Budowa Centrum Geo-Info-Hydro przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu z podziałem na części1.Meble pracownicze 2.Regał do pracowni plastycznej 3.Regały biblioteczne, numer sprawy RAP.272.135.2014.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-16

Wrocław: Dostawa i montaż mebli na potrzeby projektu Budowa Centrum Geo-Info-Hydro przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu z podziałem na części: 1.Meble pracownicze 2.Regał do pracowni plastycznej 3.Regały biblioteczne, numer sprawy RAP.272.135.2014.
Numer ogłoszenia: 53403 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20849 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3205020, faks 71 3205386.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli na potrzeby projektu Budowa Centrum Geo-Info-Hydro przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu z podziałem na części: 1.Meble pracownicze 2.Regał do pracowni plastycznej 3.Regały biblioteczne, numer sprawy RAP.272.135.2014..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż mebli na potrzeby projektu: Budowa Centrum Geo-Info-Hydro przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu z podziałem na części: 1.Meble pracownicze 2.Regał do pracowni plastycznej 3.Regały biblioteczne 2. Wspólny Słownik Zamówień: 39000000-2 meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące. 39100000-3 meble, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 6, 6a, 6b do SIWZ. Szczegółowy opis zasad realizacji zamówienia stanowią załączniki nr 5, 5a, 5b do SIWZ -wzory umów. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 3a. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie prowadzenia postępowania. Opis dotyczący wszystkich trzech części postepowania: 4. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad. 5. Kolor mebli: Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę uzgodni kolor mebli z użytkownikami z wyjątkiem mebli do sali 4.14 - meble w kolorze białym. a) Dostarczone meble mają spełniać klasę higieniczności E1 ponadto mają spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U 98.148.973), b) meble muszą być wytrzymałe na intensywną eksploatację w budynkach użyteczności publicznej i ich wykonanie ma zapewniać zestawienie mebli w grupy bez widocznych przerw i szczelin. c) tkaniny dla krzeseł na stelażu metalowym mają wykazywać odporność na ścieranie dla co najmniej 50 000 cykli Martindala; tkaniny dla krzeseł drewnianych mają wykazywać odporność na ścieranie dla co najmniej 100 000 cykli Martindala; tkaniny dla foteli obrotowych mają wykazywać odporność na ścieranie dla co najmniej 70 000 cykli Martindala; d) wszystkie tkaniny mają wykazywać odporność do mechacenia i pilingu na poziomie co najmniej 5 stopni, e) tkaniny mają wykazywać odporność na zapalenie: - przy źródle zapłonu: tlący się papieros (nie mniej niż 19 minut), - przy źródle zapłonu: płomień zapałki (czas działania płomienia min. 15 s, gaz-butan), f) tkaniny mają wykazywać odporność na wybarwienie światła sztucznego w stopniu co najmniej 5 (wg PN-EN ISO 105-B02:2006 lub późniejsze) g) Wykonawca przed rozpoczęciem dostarczeniem i montażem mebli zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających spełnienie parametrów, o których mowa w pkt 5 do zatwierdzenia przez Zamawiającego oraz przedstawić Zamawiającemu następujące palety kolorów tapicerki: -zieleń zbliżony do NCS S20060-G30Y, -żółty zbliżony do RAL 1028, - pomarańczowy zbliżony do NCS S1070-Y402, - czerwony zbliżony do RAL 3000, -amarantowy zbliżony do NCS S3060-R80B, - szary zbliżony do NCS S 6000-N. Kolor okleiny płyt należy zatwierdzić z użytkownikiem. 6. Parametry płyt: 1) odporność na zarysowanie: a) w przypadku melaminy- co najmniej 3 stopnie, b) HPL- co najmniej 4 stopnie, 2) odporność na działanie wody (absorpcja powierzchniowa): - melamina i HPL: nie więcej niż 4g/m2, 3) odporność na zaplamienie: - melamina i HPL - stopień 5 (brak widocznych zmian) wg PN-EN 438-2 7. Meble biurowe mają spełniać następujące normy: PN-EN 527-1-1:2004 lub nowsze oraz PN-EN 527-2:2004 lub nowsze, PN-EN 1335-1:2004 lub nowsze, ponadto PN-EN 1335-1:2002 lub PN-EN 15373:2007 lub PN-EN 16139:2013. Wykonawca przed rozpoczęciem dostarczeniem i montażem mebli zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających spełnienie ww. norm. Wykonawca może zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5 - 7 może złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt 5 - 7 złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem. 8. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: 8.1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji i 12 miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia. 8.2. Okres gwarancji liczy się od dnia dostawy i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru technicznego bez uwag. 8.3 Gwarancja winna obejmować bezpłatne naprawy, przeglądy gwarancyjne, regulacje. 8.4.W przypadku wystąpienia wady uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia zgłoszenia wady do Wykonawcy do dnia odebrania sprawnego przedmiotu zamówienia. 8.5 Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość i użyte materiały, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność wyposażenia przedmiotu umowy. 8.6. Transport przedmiotu zamówienia w ramach serwisu w okresie gwarancji odbędzie się na koszt Wykonawcy. 9. Warunki realizacji: 1.Miejscem dostarczenia oraz odbioru i montażu przedmiotu zamówienia jest Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, tj.: Centrum Geo-Info-Hydro, ul. Grunwaldzka 55 Wrocław. Zamawiający może zmienić miejsce dostawy na terenie Wrocławia w drodze jednostronnego oświadczenia. Oświadczenie w tym zakresie nie wymaga zachowania formy aneksu. Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę dotyczącą realizacji niniejszego zamówienia przed rozpoczęciem realizacji musi dokonać dokładnych pomiarów w budynku Centrum Geo-Info-Hydro niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz przedstawić pracownikowi Zamawiającego próbki materiałów, z jakich wykonane będą meble (w szczególności: próbki płyt, łączenia płyt, uchwyty, nóżki meblowe, próbki tapicerki). 2.Przekazanie i odbiór techniczny przedmiotu zamówienia oraz testy funkcjonalności zostaną dokonane w obecności przedstawicieli stron. Za odbiór strony uznają podpisanie przez uprawnionych przedstawicieli stron protokołu odbioru bez uwag. W razie wystąpienia jakichkolwiek niezgodności przedmiotu umowy z wymaganiami określonymi w umowie lub SIWZ, Wykonawca bez prawa do jakiegokolwiek dodatkowego wynagrodzenia zobowiązany jest w terminie 7 dni usunąć wszelkie usterki. W takim przypadku zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych usterkach lub odstępstwach, w 2 egzemplarzach po 1 dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony. W protokole tym strony ustalą dodatkowy termin odbioru mebli. 3.Podpisanie protokołu odbioru zawierającego jakiekolwiek uwagi dotyczące wykonania umowy nie stanowi potwierdzenia wykonania umowy i dochowania terminu, określonego w Rozdziale III SIWZ i nie jest podstawą do wystawienia faktury VAT. Podstawą do wystawienia faktury VAT obejmującej wynagrodzenie jest podpisanie przez strony protokołu odbioru nie zawierającego jakichkolwiek uwag dotyczących niezgodności przedmiotu umowy z umową lub SIWZ. 4.Do protokołu odbioru powinny być dołączone w języku polskim: a. karty gwarancyjne. Niedostarczenie w/w dokumentów będzie traktowane jako niewykonanie przedmiotu umowy. 5.Wykonawca wyznaczy osobę/y do koordynowania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca będzie odpowiadał za dostarczony przez siebie przedmiot umowy do czasu protokolarnego odbioru przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.10.00.00 - Meble .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest realizowany dla projektu pt.: Budowa Centrum Geo-Info-Hydro przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet: XIII Infrastruktura i Środowisko, Działanie: 13.1 Infrastruktura Szkolnictwa Wyższego w ramach umowy nr UDA POIS.13.01-050/08-00 z dnia 06.03.2012r..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż mebli na potrzeby projektu Budowa Centrum Geo-Info-Hydro przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu z podziałem na części: 1.Meble pracownicze.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pokker Office Tadeusz Kubic Spółka Jawna, Wybrzeże Wyspiańskiego 14, 50-370 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 567607,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 389640,89

  • Oferta z najniższą ceną: 368996,31 / Oferta z najwyższą ceną: 780688,38

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż mebli na potrzeby projektu Budowa Centrum Geo-Info-Hydro przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu z podziałem na części: 1.Regały biblioteczne..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ROL-MOT sp. z o.o., ul. Czachowskiego 29, 27-310 Ciepielów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44213,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24206,40

  • Oferta z najniższą ceną: 24206,40 / Oferta z najwyższą ceną: 118485,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.