eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY POLICEALNEJ PRACOWNIKÓW SŁUŻB MEDYCZNYCH I SPOŁECZNYCH W GORLICACH



Ogłoszenie z dnia 2008-03-15

Gorlice: PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA : MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY POLICEALNEJ PRACOWNIKÓW SŁUŻB MEDYCZNYCH I SPOŁECZNYCH W GORLICACH
Numer ogłoszenia: 53355 - 2008; data zamieszczenia: 15.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach, ul. Władysława Jagiełły 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3520459, fax 018 3537639.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.republika.pl/gorlice_sppsmis

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła policealna publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA : MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY POLICEALNEJ PRACOWNIKÓW SŁUŻB MEDYCZNYCH I SPOŁECZNYCH W GORLICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inwestora przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n Modernizacja budynku Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach w okresie przygotowania inwestycji , realizacji inwestycji i rękojmi (gwarancji) z tytułu robót budowlanych. Zamówienie obejmuje także przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mającego wyłonić wykonawcę robót budowlanych. b) W zakres inwestycji objętej usługą zastępstwa inwestorskiego wchodzą m. in. : 1. Roboty wyburzeniowe, demontażowe i rozbiórkowe 2. Wykonanie robót budowlano montażowych (konstrukcyjnych i wykończeniowych) wewnątrz budynku 3. Wykonanie instalacji c.o. - II etap 4. Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z dostawą i montażem opraw, 5. Wykonanie instalacji piorunochronnej, instalacji TV, instalacji telefonicznej, dzwonkowej i oddymiania klatki schodowej, 6. Wymiana stropów 7. Modernizacja instalacji wod-kan, centralna woda użytkowa, oraz wbudowanie instalacji p.poż. 8. Wbudowanie instalacji wentylacji mechanicznej, 9. Wymiana konstrukcji dachu i pokrycia wraz z adaptacją strychu, 10. Wykonanie systemu alarmowego 11.Dostawa i montaż wyposażenia - I etap. c) Zamawiający posiada następującą dokumentację dla inwestycji: 1. Projekt budowlany i wykonawczy Projekt zagospodarowania terenu Projekt architektoniczno-budowlany 2. Wyposażenie budynku oraz detale 3. Projekt budowlany i wykonawczy - konstrukcja 4. Projekt budowlany rozbiórki oficyny z garażami 5. Ekspertyza techniczna stanu konstrukcji budynku Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach 6. Projekt budowlany i wykonawczy - Wbudowanie instalacji centralnego ogrzewania - etap I 7. Projekt budowlany i wykonawczy - Wbudowanie instalacji centralnego ogrzewania - etap II 8. Projekt budowlany i wykonawczy Modernizacja instalacji wod-kan, c.w.u. Wbudowanie instalacji p.poż. 9. Projekt budowlany i wykonawczy Wbudowanie instalacji mechanicznej 10. Projekt budowlany i wykonawczy - Modernizacja sieci i przyłączy kanalizacji deszczowej oraz drenaż opaskowy 11. Projekt budowlany i wykonawczy - Instalacja elektryczna 12. Przedmiar robót do pkt.1-5 13. Kosztorys inwestorski do pkt. 1-5 14. Przedmiar robót do pkt.6 15. Kosztorys inwestorski do pkt. 6 16. Przedmiar robót do pkt. 7 17. Kosztorys inwestorski do pkt. 7 18. Przedmiar robót do pkt. 8 19. Kosztorys inwestorski do pkt. 8 20. Przedmiar robót do pkt. 9 21. Kosztorys inwestorski do pkt. 9 22. Przedmiar robót do pkt. 10 23. Kosztorys inwestorski do pkt. 10 24. Przedmiar robót do pkt. 11 25. Kosztorys inwestorski do pkt. 11 26. Przedmiar robót - Demontaż instalacji gazu i gazowych ogrzewaczy pomieszczeń 27. Kosztorys inwestorski - Demontaż instalacji gazu i gazowych ogrzewaczy pomieszczeń 28. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 29.Pozwolenie na budowę d) szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący zał. Nr 3 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.14.23.00 - 74.14.23.00 74.14.23.10 - 74.14.23.10 Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 11.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.500 zł (słownie zł: tysiąc pięćset 00/100). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: KREDYT BANK Nowy Sącz F/Gorlice nr 37 1500 1559 1215 5004 4178 0000.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: a) są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) przedstawią co najmniej 1 wykonaną w ciągu ostatnich 3 lat usługę, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającą na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego dla inwestycji której wartość brutto była nie mniejsza niż 2.800.000 PLN b) dysponują osobą lub osobami , które posiadają uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalnościach: 1/ konstrukcyjno - budowlanej 2/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń : wodociągowych , kanalizacyjnych, wentylacyjnych, gazowych, cieplnych, 3/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4/ telekomunikacyjnej, c) przedstawią zaświadczenie o przynależności osoby/osób posiadających wymagane uprawnienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: a) są ubezpieczeni z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 400.000 PLN 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. tj.: Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655) Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych należy do oferty dołączyć: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składania ofert. W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy do oferty dołączyć: 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania. Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ, mając na uwadze że należy wykazać się spełnieniem warunku o którym mowa w ust. 6.2 pkt. 2 lit. a SIWZ 4. Dokumenty potwierdzające, że zrealizowane usługi podane w wykazie zostały wykonane należycie, 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ. 6. Dokumenty potwierdzające że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do nadzoru w specjalnościach: a/ konstrukcyjno - budowlanej b/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń : wodociągowych , kanalizacyjnych, wentylacyjnych, gazowych, cieplnych, c/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d/ telekomunikacyjnej, 7. Zaświadczenie o przynależności osoby/osób posiadających wymagane uprawnienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy do oferty dołączyć: 8. Polisę lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Dokument winien potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w ust. 6.2 ust. 3 lit. a SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.republika.pl/gorlice_sppsmis

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach 38-300 GORLICE, ul. Jagiełły 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach 38-300 GORLICE, ul. Jagiełły 2 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.