eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TUCHOLA › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Ma³y Mêdromierz.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-04-02



Og³oszenie nr 532427-N-2019 z dnia 2019-04-02 r.

GMINA TUCHOLA: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Ma³y Mêdromierz.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Fundusz Spójno¶ci w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko na lata 2014-2020 w ramach zadania pn.: "Rozwój sieci kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Tuchola - etap I"

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: GMINA TUCHOLA, krajowy numer identyfikacyjny 09235115600000, ul. PLAC ZAMKOWY  1 , 89-500  TUCHOLA, woj. kujawsko-pomorskie, pañstwo Polska, tel. 52 56 42 500, e-mail umprzetargi@tuchola.pl, faks 52 334 21 38.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.miasto.tuchola.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.miasto.tuchola.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie w jêzyku polskim
Adres:
Urz±d Miejski w Tucholi, plac Zamkowy 1, 89-500 Tuchola, Punkt obs³ugi klienta


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Ma³y Mêdromierz.
Numer referencyjny: ZP.271.2.16.2019.AK
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Ma³y Mêdromierz. Realizacja inwestycji przebiega wzd³u¿ drogi wojewódzkiej nr 241 relacji Tuchola - Rogo¼no oraz czê¶ciowo drogi gminnej w miejscowo¶ci Ma³y Mêdromierz. Równie¿ w czê¶ci przebiega przez tereny prywatne oraz czê¶ciowo przez pasy dróg gminnych. Zakres prac do wykonania: a) budowa kolektora kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC-U o200/5,9 mm SN8kN/m2 (lite), d³ugo¶ci 902,00 m; b) budowa kolektora kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PEHD PN10 SDR17 o225/13,4 mm, d³ugo¶ci 49,50 m (przewiert sterowany); c) budowa sieci kanalizacji sanitarnej t³ocznej z rur PE100 PN10 SDR17 90/5,4 mm, d³ugo¶ci 21,5 m; d) budowa t³oczni ¶cieków DN2000 o mocy pomp 2x7,5 kW, Qp = 19m3/h, Hp=37,6 m SW - 1 kpl; e) budowa przy³±cza wodoci±gowego z rur PEHD PN10 SDR17 o90/5,4mm, d³ugo¶ci 4,00 m; f) budowa zalicznikowej linii zasilaj±cej WLZ - YAKY 4x25mm2; g) budowa studni rewizyjnych z krêgów ¿elbetowych DN1200 - 15 szt. - 1 szt. (1 szt. wykonana w 2018 r.) = 14 szt.; h) budowa studni rewizyjnych DN600 - 6 szt.; i) budowa studni rewizyjnych PVC400 - 2 szt.; j) budowa studni rewizyjnych z krêgów betonowych DN 1500; k) budowa przy³±czy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC 160/4,7 mm, d³ugo¶ci 86,00 m - 10,00 m (10 m wykonano w 2018 r.) = 76,00 m l) budowa studni rewizyjnych PVC400 - 12 szt. - 3 szt. (wykonano w 2018 r.) = 9 szt.; Do tej pory wykonano odcinek przy³±czy kanalizacji sanitarnej od studni Sb17 (wraz z t± studni±) do studni SR26. Ponadto wraz z budow± studni Sb17 na kolektorze grawitacyjnym wykonano sam kolektor g³ówny (po 3m z ka¿dej strony studni). Zamawiaj±cy informuje, ¿e niniejsze zamówienie jest dofinansowane ze ¶rodków Funduszu Spójno¶ci w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko na lata 2014-2020 w ramach zadania pn.: Rozwój sieci kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Tuchola - etap I" . 2. Przedmiot zamówienia okre¶laj± wymienione kody CPV: a) kod podstawowy CPV: 45000000-7 Roboty budowlane, b) kody uzupe³niaj±ce CPV: 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania, ¶cieków, 45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ¶cieków, 45255110-3 Roboty budowlane w zakresie studni, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne, 45233142-6 Rozbiórka i odbudowa nawierzchni. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi± nastêpuj±ce za³±czniki do niniejszej SIWZ: Za³±cznik nr 1. Projekt budowlany - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Ma³y Mêdromierz, gmina Tuchola, wraz z budow± t³oczni ¶cieków oraz jej zasilaniem energetycz-nym (za³±cznik do zg³oszenia nr BD.6743.TUCH.4.2017), Za³±cznik nr 2. Projekt wykonawczy - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Ma³y Mêdromierz gmina Tuchola wraz z budow± t³oczni ¶cieków oraz jej zasilaniem energetycz-nym, Za³±cznik nr 3. Za³±cznik do zg³oszenia (BD.6743.TUCH.51.2017) - Budowa przy³±czy kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Ma³y Mêdromierz gmina Tuchola, Za³±cznik nr 4. Projekt budowlany - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budow± t³oczni ¶cieków i jej zasilaniem energetycznym w miejscowo¶ci Ma³y Mêdromierz w zakresie przej¶cia ruroci±giem t³ocznym pod drog± wojewódzk± klasy Z nr 241 Tuchola - Rogo¼no w miejscowo¶ci Ma³y Mêdromierz (za³±cznik do zg³oszenia nr WIR.I.7843.2.468.2016.MK); Za³±cznik nr 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z budow± przy³±czy kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Ma³y Mêdromierz gmina Tuchola wraz z budow± t³oczni ¶cieków oraz jej zasilaniem energetycz-nym; Za³±cznik nr 6. Ekspertyza okre¶laj±ca warunki gruntowo-wodne dla potrzeb budowy kana-lizacji w miejscowo¶ci Ma³y Mêdromierz, gm. Tuchola, Za³±cznik nr 7. Inwentaryzacja powykonawcza 2018, Za³±cznik nr 8. Przedmiar robót. 4. Wykonawca zobowi±zuje siê do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z dokumentacj± projektow±, zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowi±zuj±cego. 5. Zastosowane materia³y i urz±dzenia winny odpowiadaæ deklaracjom zgodno¶ci z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy w³asne (pochodzenie, producent itd.) maj± jedynie charakter pomocniczy dla okre¶lenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materia³ów, produktów, urz±dzeñ czy wyposa¿enia. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych. Produkt równowa¿ny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jako¶æ nie mo¿e byæ gorsza od jako¶ci okre¶lonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieæ parametry nie gorsze ni¿ wskazany produkt. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego produkty spe³niaj± wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materia³ów w³asnych. Materia³y te musz± odpowiadaæ wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie okre¶lonym art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiaj±cego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiaj±cego protoko³u odbioru robót. 7. Wykonawca zobowi±zuje siê do stosowania podczas realizacji robót objêtych niniejsz± umow± wy³±cznie wyrobów i materia³ów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 266). 8. Wykonawca wybrany w niniejszym postêpowaniu, zobowi±zany bêdzie dostarczyæ (w 3 egz. papierowych) dokumentacjê geodezyjn±, zawieraj±c± wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informacjê o zgodno¶ci usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania dzia³ki lub terenu, lub odstêpstwach od tego projektu i ponie¶æ wszelkie koszty z tym zwi±zane. 9. Ponadto Wykonawca wybrany w niniejszym postêpowaniu, zobowi±zany bêdzie opracowaæ projekty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzyskaæ opinie, uzgodnienia i zezwolenia na ich wprowadzenie. 10. Wykonawca wybrany w niniejszym postêpowaniu, który bêdzie realizowa³ przedmiotow± inwestycjê, zobowi±zany bêdzie udzieliæ Zamawiaj±cemu minimum 36 miesiêcy gwarancji na wykonane roboty budowlane. 11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postêpowaniu jako najkorzystniejsza, najpó¼niej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiaj±cemu kosztorys ofertowy do niniejszego zamówienia. Mimo przyjêcia rozliczenia rycza³towego inwestycji, kosztorys ofertowy jest niezbêdny do pó¼niejszych rozliczeñ Zamawiaj±cego z Wykonawc±. Podstaw± do zawarcia umowy jest cena wskazana przez Wykonawcê w formularzu oferty. 12. Wykonawca przed przyst±pieniem do wykonywania robót: - najpó¼niej w dniu przekazania placu budowy, z³o¿y wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z o¶wiadczeniem o tym, ¿e s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê; - wska¿e osoby funkcyjne budowy, wraz ze z³o¿onymi przez nie o¶wiadczeniami o podjêciu obowi±zków kierownika budowy i robót; - przedstawi Zamawiaj±cemu szczegó³ow± specyfikacjê materia³ow± wraz informacjami o wyrobach (deklaracjami zgodno¶ci) w celu zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. 13. Wykonawca jest zobowi±zany do zabezpieczenia i utrzymania w nale¿ytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, a¿ do zakoñczenia i odbioru ostatecznego robót. 14. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac nale¿y tak zabezpieczyæ, aby unikn±æ wszelkich przypadkowych uszkodzeñ ludzi i mienia. 15. Wszelkie informacje niezbêdne do przygotowania oferty dostêpne s± do wgl±du w siedzibie Zamawiaj±cego oraz udostêpnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45231300-8
45232423-3
45255110-3
45111200-0
45233142-6


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2019-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e: a) wykona³ przynajmniej jedn± robotê polegaj±c± na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o d³. min. 300,00 mb, wykonan± nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta zosta³a wykonana z za³±czeniem dowodu okre¶laj±cego, czy ta robota budowlana zosta³a wykonana nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy robota zosta³a wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona, b) skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia min. jedn± osobê pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów: - odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 9. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 8 pkt. 1 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 10. Dokument, o którym mowa w ust. 9, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. 11. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 9, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ust. 10 stosuje siê odpowiednio. 12.W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 13. Je¿eli wykaz, o¶wiadczenia lub inne z³o¿one przez Wykonawcê dokumenty budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 14. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e jest uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji lub dowodów w formie dokumentów, które s± objête tym repozytorium.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów: 1) wykazu robót budowlanych, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone zgodnie z za³±cznikiem nr 12 do SIWZ, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z za³±cznikiem nr 14 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

15. Ponadto Wykonawca w ofercie sk³ada: - formularz ofertowy na za³±czonym druku stanowi±cym za³±cznik nr 9 do SIWZ, - dokument potwierdzaj±cy uprawnienia osoby (osób) do z³o¿enia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych z³o¿onych dokumentów, - dokument potwierdzaj±cy wp³acenie lub wniesienie wadium, - zobowi±zanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia jako dowód polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów - za³±cznik nr 13 - je¿eli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 17 000,00 z³, (s³ownie: siedemna¶cie tysiêcy z³ 00/100), z podaniem tytu³u: "Wadium, nr postêpowania ZP.271.2.16.2019.AK - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Ma³y Mêdromierz." Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (j.t. Dz. U. z 2019 poz. 310). 2. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy w Tucholi Nr 15 8174 0004 0000 2163 2000 0005 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz - orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium nale¿y z³o¿yæ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w siedzibie Zamawiaj±cego - Urz±d Miejski w Tucholi, w Punkcie Obs³ugi Klienta, a kserokopiê dokumentu po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em nale¿y za³±czyæ do oferty 6. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób okre¶lony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. UWAGA: Z tre¶ci gwarancji winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 4 a). Zgodnie z art.46 ust. 4a Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji jako¶ci40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w przypadkach okre¶lonych w za³±czonym projekcie umowy- za³±cznik nr 17. 1) W zakresie zmiany terminu wykonania: a) z powodu wyst±pienia nie zinwentaryzowanych urz±dzeñ podziemnych i zwi±zanych z tym kolizji, b) z powodu nie przewidzianego braku p³ynno¶ci finansowej u Zamawiaj±cego, c) wyst±pienia si³y wy¿szej i innych zdarzeñ nadzwyczajnych, d) z powodu ujawnienia siê wad/braków/b³êdów w dokumentacji projektowej skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± dochowania pierwotnego terminu realizacji umowy e) z powodu wyst±pienia klêsk ¿ywio³owych f) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od stron, zwi±zanych z zaistnieniem warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót zgodnie z ich przewidywan± technologi± wykonania, tak¿e przeprowadzania prób i sprawdzeñ zgodnie z technologi± przewidzian± przez producentów, termin realizacji zamówienia mo¿e zostaæ wyd³u¿ony przy ³±cznym spe³nieniu nastêpuj±cych warunków: - o ile, w ci±gu 7 dni od wyst±pienia ww. okoliczno¶ci Wykonawca wyst±pi do Zamawiaj±cego z pisemnym wnioskiem dotycz±cym przed³u¿enia robót, i oko-liczno¶æ ta zostanie stwierdzona w dzienniku budowy, - po ustaniu w/w okoliczno¶ci - najpó¼niej w terminie 3 dni, Wykonawca zawiadomi Zamawiaj±cego odrêbnym pismem o wznowieniu robót i dokona analogicznego wpisu do dziennika budowy. Brak spe³nienia ww. warunków uniemo¿liwia Wykonawcy powo³ywanie siê na opi-sane okoliczno¶ci jako podstawê do zmiany umowy; g) z powodu warunków geologicznych, archeologicznych, terenowych, w szczególno¶ci: - niewypa³ów i niewybuchów; - wykopalisk archeologicznych; - odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka, g³azy narzutowe, warunki gruntowe itp.); - odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienie podziemnych sieci, instalacji, urz±dzeñ lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty itp.); h) w zwi±zku z wyst±pieniem nastêpstw dzia³ania organów administracji, które w szczególno¶ci dotyczyæ bêd±: - przekroczenia zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.; - odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej; i) w zwi±zku z zaistnieniem uwarunkowañ formalno-prawnych, w szczególno¶ci dotycz±cych wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezale¿nych od obu stron; j) w zwi±zku z wyst±pieniem innych przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od Zamawiaj±cego oraz od Wykonawcy skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac, w szczególno¶ci: brak mo¿liwo¶ci dojazdu oraz transportu materia³ów na teren budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych, protesty mieszkañców, przerwy w dostawie energii elektrycznej, wody, gazu; k) w zwi±zku z wyst±pieniem innych przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, które w szczególno¶ci dotyczyæ bêd±: - nieterminowego przekazania terenu budowy przez Zamawiaj±cego; - wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego; - konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; - przed³u¿aj±cej siê procedury wyboru oferty- powy¿ej 30 dni; z zastrze¿eniem, ¿e w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych powy¿ej termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci. 2) W zakresie p³atno¶ci i innych: a) aktualizacji rozwi±zañ ze wzglêdu na postêp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b) zmiany kolejno¶ci wykonania czê¶ci zamówienia b±d¼ rezygnacji z wykonania czê¶ci zamówienia, c) zmiany w obowi±zuj±cych przepisach, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego, d) rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. 3) W zakresie innych zmian a) zmiana zakresu robót powierzonego podwykonawcom oraz podwykonawców, b) je¿eli z przyczyn losowych lub organizacyjnych zajdzie konieczno¶æ przedstawienia przez Wykonawcê jako osób wykonuj±cych zadania wskazane w umowie, innych osób ni¿ wskazane przez niego w ofercie przetargowej lub umowie, dopuszcza siê zmianê pod warunkiem, ¿e nowe osoby bêd± posiada³y stosowne kwalifikacje i bêd± spe³nia³y kryteria, w tym warunki do¶wiadczenia zawodowego wymagane w SIWZ. 5. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 6. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy z dn. 29.01.2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych: 1) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), 2) zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentuj±cych Strony, 3) zmiana obci±¿eñ publiczno-prawnych np. podatków itp. 7. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy, wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 8. Zmiana kluczowego personelu wykonawcy/zamawiaj±cego nie skutkuj± konieczno¶ci± zmiany umowy. 9. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wykonania robót zamiennych. Podstaw± wykonania robót zamiennych bêdzie protokó³ konieczno¶ci robót zamiennych sporz±dzony i podpisany przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Kierownika budowy zatwierdzony przez Zamawiaj±cego wraz z wyliczeniem warto¶ci robót zamiennych na podstawie sporz±dzonego kosztorysu lub kalkulacji robót. Powy¿sza zmiana nie mo¿e powodowaæ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy i nie wymaga sporz±dzenia aneksu do niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-04-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
KLAUZULA INFORMACYJNA - ART. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tuchola, plac Zamkowy 1, 89-500 Tuchola, tel. 52 5642 500, adres email: burmistrz@tuchola.pl; reprezentowana przez Burmistrza Tucholi - Tadeusza Kowalskiego; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Tuchola jest Artur Sucharski, tel. 52 3363 433, e-mail: iod@tuchola.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Ma³y Mêdromierz" (nr postêpowania: ZP.271.2.16.2019.AK) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej "ustawa Pzp"; 4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 8) nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.