eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Krasnystaw w 2014 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-20

Krasnystaw: Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Krasnystaw w 2014 r.
Numer ogłoszenia: 531888 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Krasnystaw , Plac 3 Maja 29, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762157, faks 082 5762377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Krasnystaw w 2014 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Miasta Krasnystaw w ilości 2130 szt. punktów oświetlenia ulicznego, w tym: zadanie nr 1 usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego w ilości 1323 szt. punktów oświetlenia ulicznego stanowiących majątek PGE Dystrybucja Zamość Sp. z o.o., zadanie nr 2 - usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego w ilości 753 szt. punktów oświetlenia ulicznego stanowiących majątek Miasta Krasnystaw (bez ulicy Polewanej) oraz zadanie nr 3 - usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego 54 szt. punktów oświetlenia ulicznego stanowiących majątek Miasta Krasnystaw (ulica Polewana). Wykaz urządzeń stanowi załącznik nr 8 do niniejszej siwz. 2. Zakres konserwacji przez cały okres trwania umowy obejmuje sprawowanie nadzoru nad oświetleniem ulicznym i parkowym poprzez dokonywanie co najmniej raz na kwartał (przy udziale co najmniej jednego pracownika wyznaczonego przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę) przeglądów oświetlenia ulicznego i parkowego w celu wykrywania uszkodzeń mechanicznych i awarii. W związku z czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej: 2.1. Świecenie wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych harmonogramem godzinach. Zmiana harmonogramów czasów świecenia bez konieczności rozbudowy układów sterowniczych maksymalnie 6 razy do roku w ramach opłaty za konserwację. 2.2. Właściwy stan urządzeń oświetleniowych gwarantujący prawidłową pracę tych urządzeń bez zagrożenia osób postronnych, obsługi i otoczenia. 2.3. Właściwy stan techniczny, zgodny z obowiązującymi przepisami, sieci zasilającej urządzenia oświetleniowe, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń, bez zagrożenia dla osób postronnych. 2.4. Przyjmowanie i rejestrowanie od Zamawiającego, jak również od osób postronnych (mieszkańców) reklamacji dotyczących wadliwego funkcjonowania oświetlenia ulicznego oraz parkowego na terenie Miasta (telefoniczne jak również pisemne). 2.5. Właściwy stan opraw oświetleniowych i ich elementów mających wpływ na zmniejszenie żywotności źródeł światła i nie powodujący nadmiernego zmniejszenia strumienia świetlnego. 2.6. Właściwy stan opraw oświetleniowych, aby nie powodowały olśnienia. 2.7. Właściwy stan słupów energetycznych przez co rozumie się czyszczenie ich na całej wysokości z korozji, odkopanie części ziemnej słupa, oczyszczenie tej powierzchni oraz jej zaizolowanie w celu zapobiegnięcia dalszej degradacji słupów oraz odmalowywanie ich odpowiednia farbą z podkładem (zabezpieczającą przed powstawaniem rdzy) w razie potrzeb lub na wniosek Zleceniodawcy w ramach opłaty za konserwację. 2.8. Prawidłowe wyregulowanie położenia istniejących opraw oświetleniowych, pozwalające na maksymalną możliwą do osiągnięcia równomierności oświetlenia. 2.9. Zamknięte, oznakowane i zabezpieczone przed dostępem osób postronnych szafy oświetleniowe. 2.10. W przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej natychmiastowe powiadomienie Pogotowia Energetycznego w Krasnymstawie. 2.11. Bieżącą współpracę z Pogotowiem Energetycznym w Krasnymstawie w zakresie prawidłowości pracy układów pomiarowych. 2.12. Estetyczny wygląd urządzeń w trakcie obowiązywania umowy, tj.: 2.12.1. czyste klosze i korpusy, 2.12.2. pozamykane wnęki słupowe, 2.12.3. wypionowane, czyste słupy. 2.13. Informowanie Zamawiającego o awariach sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych, powodujących czasowe zaciemnienie ulic, oraz o konieczności czasowego załączenia oświetlenia poza ustalonymi godzinami pracy na czas dokonania naprawy. 2.14. Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych (wypadek drogowy, wichura, akty wandalizmu, itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony lub rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa, otwarta wnęka bezpiecznikowa, otwarte lub uszkodzone skrzynki podziałowe sieci zasilającej, itp). 2.15. Wymiana w czasie do 72 godzin od zgłoszenia reklamacji (pisemnego lub telefonicznego) źródeł światła, uszkodzonych wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania (wypalenia żarówki), wandalizmu lub kradzieży. 2.16. Wymiana w czasie do 72 godzin od zgłoszenia reklamacji (pisemnego lub telefonicznego) tabliczek bezpiecznikowych, kabla, przewodu linii napowietrznej elementu linii kablowej, napowietrznej (mufa, głowica, izolator, itp.) - w przypadku ich zniszczenia wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, wandalizmu oraz kradzieży. 2.17. Wymiana lub naprawa w terminie do 14 dni od zgłoszenia reklamacji (pisemnego lub telefonicznego) słupa oświetleniowego, wysięgnika oprawy, opraw oświetleniowych, obudowy, konstrukcji, wyposażenia lub całej szafy oświetleniowej - w przypadku ich zniszczenia wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, wandalizmu oraz kradzieży. 2.18. Informowanie Zamawiającego o dokonaniu wymiany lub naprawy elementów wymienionych w niniejszym paragrafie w pkt o), p), q) r) nie później niż 3 dni od daty dokonania wymiany lub naprawy. 2.19. Czasowe załączanie i wyłączanie istniejących urządzeń oświetleniowych oraz okresowe podłączenie oświetlenia dekoracyjnego (okres świąteczny do dnia 30 listopada 2014 r.), pod warunkiem zachowania wymogów technicznych i prawnych. 2.20. Odpowiednie warunki bezpieczeństwa poprzez wykonywanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej z częstotliwością przewidzianą w obowiązujących przepisach prawa w tym w szczególności wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) i ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) oraz wydanymi na ich podstawie aktami wykonawczymi. 2.21. Prowadzenie eksploatacji punktów oświetlenia ulicznego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) i ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) oraz wydanymi na ich podstawie aktami wykonawczymi. 3. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia z PGE Dystrybucja S.A., właścicielem urządzeń oświetlenia ulic umowy dzierżawy tych urządzeń..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowaniem osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 2. Umowę można zmienić w następujących przypadkach: 2.1. Zmiany przepisów prawna istotnych dla realizacji przedmiotu zamówienia. 2.2. Utraty przez Wykonawcę uprawnień niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 2.3. Zastrzega się możliwość rozszerzenia (zmiany) ilości konserwowanych punktów oświetlenia ulicznego z uwagi na upłynięcie okresu gwarancyjnego, nie więcej niż 10 procent od liczby wyjściowej w skali roku. 2.4. Zastrzega się możliwość wcześniejszego rozwiązania umowy z uwagi na realizację projektu pn. Wdrożenie energooszczędnego i inteligentnego oświetlenia ulicznego w Krasnymstawie z chwilą rozpoczęcia prac. 3. Warunki dokonywania zmian: 3.1. Inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego. 3.2. Uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy. 3.3. Dokonanie zmiany za zgodą Zamawiającego. 3.4. Forma pisemna w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umkrasnystaw.bip.lubelskie.pl/ w zakładce Zamówienia Publiczne/Przetargi/Rok 2013
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Krasnystaw, Plac3 Maja 29, 22-300 Krasnystaw.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2013 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Biuro Obsługi Mieszkańców.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.