eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Krasnystaw w 2014 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-10

Krasnystaw: Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Krasnystaw w 2014 r.
Numer ogłoszenia: 11382 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 531888 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Krasnystaw, Plac 3 Maja 29, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762157, faks 082 5762377.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Krasnystaw w 2014 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Miasta Krasnystaw w ilości 2130 szt. punktów oświetlenia ulicznego, w tym: zadanie nr 1 usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego w ilości 1323 szt. punktów oświetlenia ulicznego stanowiących majątek PGE Dystrybucja Zamość Sp. z o.o., zadanie nr 2 - usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego w ilości 753 szt. punktów oświetlenia ulicznego stanowiących majątek Miasta Krasnystaw (bez ulicy Polewanej) oraz zadanie nr 3 - usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego 54 szt. punktów oświetlenia ulicznego stanowiących majątek Miasta Krasnystaw (ulica Polewana). Wykaz urządzeń stanowi załącznik nr 8 do niniejszej siwz. 2. Zakres konserwacji przez cały okres trwania umowy obejmuje sprawowanie nadzoru nad oświetleniem ulicznym i parkowym poprzez dokonywanie co najmniej raz na kwartał (przy udziale co najmniej jednego pracownika wyznaczonego przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę) przeglądów oświetlenia ulicznego i parkowego w celu wykrywania uszkodzeń mechanicznych i awarii. W związku z czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej: 2.1. Świecenie wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych harmonogramem godzinach. Zmiana harmonogramów czasów świecenia bez konieczności rozbudowy układów sterowniczych maksymalnie 6 razy do roku w ramach opłaty za konserwację. 2.2. Właściwy stan urządzeń oświetleniowych gwarantujący prawidłową pracę tych urządzeń bez zagrożenia osób postronnych, obsługi i otoczenia. 2.3. Właściwy stan techniczny, zgodny z obowiązującymi przepisami, sieci zasilającej urządzenia oświetleniowe, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń, bez zagrożenia dla osób postronnych. 2.4. Przyjmowanie i rejestrowanie od Zamawiającego, jak również od osób postronnych (mieszkańców) reklamacji dotyczących wadliwego funkcjonowania oświetlenia ulicznego oraz parkowego na terenie Miasta (telefoniczne jak również pisemne). 2.5. Właściwy stan opraw oświetleniowych i ich elementów mających wpływ na zmniejszenie żywotności źródeł światła i nie powodujący nadmiernego zmniejszenia strumienia świetlnego. 2.6. Właściwy stan opraw oświetleniowych, aby nie powodowały olśnienia. 2.7. Właściwy stan słupów energetycznych przez co rozumie się czyszczenie ich na całej wysokości z korozji, odkopanie części ziemnej słupa, oczyszczenie tej powierzchni oraz jej zaizolowanie w celu zapobiegnięcia dalszej degradacji słupów oraz odmalowywanie ich odpowiednia farbą z podkładem (zabezpieczającą przed powstawaniem rdzy) w razie potrzeb lub na wniosek Zleceniodawcy w ramach opłaty za konserwację. 2.8. Prawidłowe wyregulowanie położenia istniejących opraw oświetleniowych, pozwalające na maksymalną możliwą do osiągnięcia równomierności oświetlenia. 2.9. Zamknięte, oznakowane i zabezpieczone przed dostępem osób postronnych szafy oświetleniowe. 2.10. W przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej natychmiastowe powiadomienie Pogotowia Energetycznego w Krasnymstawie. 2.11. Bieżącą współpracę z Pogotowiem Energetycznym w Krasnymstawie w zakresie prawidłowości pracy układów pomiarowych. 2.12. Estetyczny wygląd urządzeń w trakcie obowiązywania umowy, tj.: 2.12.1. czyste klosze i korpusy, 2.12.2. pozamykane wnęki słupowe, 2.12.3. wypionowane, czyste słupy. 2.13. Informowanie Zamawiającego o awariach sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych, powodujących czasowe zaciemnienie ulic, oraz o konieczności czasowego załączenia oświetlenia poza ustalonymi godzinami pracy na czas dokonania naprawy. 2.14. Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych (wypadek drogowy, wichura, akty wandalizmu, itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony lub rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa, otwarta wnęka bezpiecznikowa, otwarte lub uszkodzone skrzynki podziałowe sieci zasilającej, itp). 2.15. Wymiana w czasie do 72 godzin od zgłoszenia reklamacji (pisemnego lub telefonicznego) źródeł światła, uszkodzonych wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania (wypalenia żarówki), wandalizmu lub kradzieży. 2.16. Wymiana w czasie do 72 godzin od zgłoszenia reklamacji (pisemnego lub telefonicznego) tabliczek bezpiecznikowych, kabla, przewodu linii napowietrznej elementu linii kablowej, napowietrznej (mufa, głowica, izolator, itp.) - w przypadku ich zniszczenia wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, wandalizmu oraz kradzieży. 2.17. Wymiana lub naprawa w terminie do 14 dni od zgłoszenia reklamacji (pisemnego lub telefonicznego) słupa oświetleniowego, wysięgnika oprawy, opraw oświetleniowych, obudowy, konstrukcji, wyposażenia lub całej szafy oświetleniowej - w przypadku ich zniszczenia wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, wandalizmu oraz kradzieży. 2.18. Informowanie Zamawiającego o dokonaniu wymiany lub naprawy elementów wymienionych w niniejszym paragrafie w pkt o), p), q) r) nie później niż 3 dni od daty dokonania wymiany lub naprawy. 2.19. Czasowe załączanie i wyłączanie istniejących urządzeń oświetleniowych oraz okresowe podłączenie oświetlenia dekoracyjnego (okres świąteczny do dnia 30 listopada 2014 r.), pod warunkiem zachowania wymogów technicznych i prawnych. 2.20. Odpowiednie warunki bezpieczeństwa poprzez wykonywanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej z częstotliwością przewidzianą w obowiązujących przepisach prawa w tym w szczególności wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) i ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) oraz wydanymi na ich podstawie aktami wykonawczymi. 2.21. Prowadzenie eksploatacji punktów oświetlenia ulicznego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) i ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) oraz wydanymi na ich podstawie aktami wykonawczymi. 3. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia z PGE Dystrybucja S.A., właścicielem urządzeń oświetlenia ulic umowy dzierżawy tych urządzeń...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość Rejon Energetyczny Chełm, ul. Trubakowska 61, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186991,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 204354,66

  • Oferta z najniższą ceną: 204354,66 / Oferta z najwyższą ceną: 204354,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.