Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-09
Wrocław: Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy, Oddział w Opolu oraz Oddział we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 53148 - 2016; data zamieszczenia: 09.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu , ul. Pretficza 11, 50-930 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3606000, faks 071 3606497.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy, Oddział w Opolu oraz Oddział we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy, Oddział w Opolu oraz Oddział we Wrocławiu. 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (liczba zadań - 3). Zadanie nr 1: Dostawy artykułów biurowych, na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26; Zadanie nr 2: Dostawy artykułów biurowych, na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu przy ul. Wrocławskiej 24; Zadanie nr 3: Dostawy artykułów biurowych, na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11. 2. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w części II - Przedmiot zamówienia oraz w części IV - formularz cenowy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.95.00-5, 30.19.70.00-6, 22.00.00.00-0, 24.91.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik, b) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 uPzp, w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w części I SIWZ, pkt XX.3, tj. - wystąpienia siły wyższej, którą należy rozumieć jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, pozostające poza kontrolą Stron umowy, uniemożliwiające terminową i należytą realizację przedmiotu umowy, - zaistnienia w trakcie realizacji umowy okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć i były one niezależne od niego (w tym zaprzestanie produkcji danego asortymentu, zmiana parametrów artykułu objętego umową), co skutkowałoby, iż nie da się zrealizować umowy na dotychczasowych warunkach. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy asortymentu równoważnego w cenie nie wyższej, po uprzednim uzyskaniu zgody
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 50-930 Wrocław, ul. Pretficza 11, pok. 435.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2016 godzina 11:00, miejsce: 50-930 Wrocław, ul. Pretficza 11, pok. 435.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca, którego oferta została wybrana, zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do: podania nr konta bankowego; dostarczenia umowy regulującej współpracę Wykonawców, gdy zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; dostarczenia pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dla osoby (osób) podpisujących umowę, chyba że dokumenty takie są już w ofercie. 2. Formularz SIWZ można uzyskać na stronie internetowej ZUS (http://www.zus.pl/zampub); osobiście w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11, w pok. 435, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 15.00 (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru); za zaliczeniem pocztowym (po przesłaniu wniosku na nr faxu: 71 36-06-497). Formularz SIWZ jest bezpłatny. 3. Miejsce i termin otwarcia ofert - otwarcie ofert nastąpi 17 marca 2016r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Pretficza 11, w pok. nr 246. 4. Pracownicy uprawnieni do kontaktu z wykonawcami: Lesław Pluta, Oddział ZUS we Wrocławiu, Centrum Zamówień Publicznych, tel. (71) 36-06-433, leslaw.pluta@zus.pl Bernadeta Bies, Oddział ZUS we Wrocławiu, Centrum Zamówień Publicznych, tel. (71) 36-06-430, bernadeta.bies@zus.pl od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 15.00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Dostawy artykułów biurowych, na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe informacje dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w części II - Przedmiot zamówienia oraz w części IV - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.95.00-5, 30.19.70.00-6, 22.00.00.00-0, 24.91.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Dostawy artykułów biurowych, na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu przy ul. Wrocławskiej 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe informacje dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w części II - Przedmiot zamówienia oraz w części IV - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.95.00-5, 30.19.70.00-6, 22.00.00.00-0, 24.91.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Dostawy artykułów biurowych, na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe informacje dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w części II - Przedmiot zamówienia oraz w części IV - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.95.00-5, 30.19.70.00-6, 22.00.00.00-0, 24.91.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Fabrycznej przy ul. Poznańskiej 16.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (6 ZADAŃ)
- Dostawa materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej
- Wymiana nieszczelnych wymienników ciepła w dwóch agregatach wody lodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy ul. Mazowieckiej 15
- Dostawa materiałów i instrumentów stomatologicznych dla Dolnośląskiego Centrum medycznego Dolmed S.A.
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 4 ZADANIA
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Dostawa artykułów biurowych, płyt do opisów dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o.
- Dostawa gadżetów na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- D/28/2024 Sukcesywny zakup papieru biurowego i materiałów biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych wraz z osprzętem dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu", z podziałem na 3 części.
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.