eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › ochronę fizyczną mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze przy ul. Lubuskiej 11 oraz dora źne prace związane z dozorowaniem (CPV79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2, 85.31.23.10-5, 98.34. 11.40-8 )

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-20

Zielona Góra: ochronę fizyczną mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze przy ul. Lubuskiej 11 oraz dora źne prace związane z dozorowaniem (CPV: 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2, 85.31.23.10-5, 98.34. 11.40-8 )
Numer ogłoszenia: 529766 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224505 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa, ul. Lubuska 11, 65-265 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3270838, faks 068 3270838.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa urzędu miasta.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochronę fizyczną mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze przy ul. Lubuskiej 11 oraz dora źne prace związane z dozorowaniem (CPV: 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2, 85.31.23.10-5, 98.34. 11.40-8 ).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze przy ul. Lubuskiej 11 oraz dora źne prace związane z dozorowaniem. CPV: 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2,85.31.23.10-5, 98.34.11.40-8.3.2. Ochrona fizyczna niżej wymienionego obiektu przez umundurowanych jednolicie z emblematami agencji pracowników ochrony:a) Ochrona fizyczna mienia i osób - stała w budynku Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze w dni robocze, soboty, niedzielę i święta całodobowo przez jednego umundurowanego pracownika ochrony; b) Monitorowanie i obsługa systemów alarmowych znajdujących się w budynku Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze; wymagana jest znajomość obsługi komputera w zakresie obsługi programu monit orującego, działającego w środowisku Windows, w celu odtwarzania przeszłych zdarze ń na ekranie monitora oraz w celu zarejestrowania zdarzeń na płycie cd na żądanie pracowników DPS c) Przyjmowanie i wydawanie kluczy do pokoi mieszkalnych i innych pomieszcze ń oraz zarządzanie kluczami zapasowymi; prowadzenie rejestru wydawania i zwrotu kluczy ( nazwisko, imię, stanowisko,data, godzina wydania i zwrotu kluczy, czytelny podpis osoby pobierającej i oddającej klucz) d) Nadzór nad autonomicznym systemem sygnalizacji w łamania do pomieszczenia Kasa e) Zamykanie i otwieranie drzwi wej ś ciowych głównych, bocznych oraz bramy wjazdowej i b ramki do Szkoły Podstawowej nr 7 w godzinach uzgodnionych z Zamawiaj ą cym; f) W okresie zimowym od ś nie ż anie i odladzanie ci ą gów pieszo-jezdnych na terenie Domu. Pracownik ochrony b ę dzie musiał od ś nie ż y ć i odlodzi ć główne ci ą gi komunikacyjne, daje to 500 metrów chodników , plac manewrowy pod wej ś ciem do budynku - ł ą cznie z parkingiem na 10 aut (około 150m2), oraz okolice kontenera na ś mieci ( 50 m2) g) Dozór nad obiektem wewn ą trz i na zewn ą trz w zakresie: - zapobiegania wchodzenia osobom nie zwi ą zanym z mieszka ń cami - po godzinach pracy administracji DPS. - zabezpieczenie kluczy od pomiesz cze ń DPS przed osobami postronnymi, -zabezpieczenie urz ą dze ń monitoruj ą cych przed osobami postronnymi, - nadzór nad mieniem DPS (reagowanie w przypadku za uwa ż onej dewastacji) - obserwowanie osób wychodz ą cych z domu, celem sprawdzenia, czy nie wynosz ą one przedmiotów stanowi ą cych własno ść DPS. - zapobieganie wyj ś cia z budynku mieszka ń com z ograniczon ą ś wiadomo ś ci ą . - powiadamianie przeło ż onego lub w koniecznych przypadkach policji o zacho waniu si ę 3 osób, przebywaj ą cych na terenie domu we sposób niewła ś ciwy budz ą cy podejrzenie złych intencji, - powiadamianie policji w przypadk u zakłócania ciszy nocnej przez nietrze ź wych Mieszka ń ców domu. h) Udost ę pnianie i zabezpieczanie listy obecno ś ci pracowników domu i rejestru usterek. i) Wpisywanie do rejestru usterek zdarze ń o charakterze awarii, niewła ś ciwego zachowania mieszka ń ców, nazwisk osób którym b ę d ą wydane klucze do pomieszcze ń biurowych po obowi ą zuj ą cych godzinach pracy. Po godzinach pracy administra cji nale ż y tak ż e wpisywa ć przyj ś cie osób słu ż b specjalistycznych (odczyty liczników, itp.) j) Sprawdzanie zabezpieczenia obiektu przed włamani em, a w czasie porywistych wiatrów, burz sprawdzanie zamkni ę cia okien i innych otworów w budynku (np. klapy dym owe) k) Zgłaszanie dyrektorowi DPS zauwa ż onych nieprawidłowo ś ci w pracy sprz ę tu monitoruj ą cego, funkcjonuj ą cego o ś wietlenia b ą d ź złego zabezpieczenia obiektu. l) W przypadku wyst ą pienia awarii instalacji, która musi by ć usuni ę ta natychmiast w miar ę mo ż liwo ś ci zareagowanie odpowiednim działaniem ( zamkn ąć odpowiedni zawór wody, wył ą czy ć energi ę itp.) oraz natychmiastowe powiadomienie kierownika działu dyrektora DPS. m) W przypadku zdarze ń losowych natychmiastowe powiadomienie odpowiednich słu ż b (stra ż po ż arna, policja, pogotowie ratunkowe, gazowe) oraz dyrekto ra DPS. n) Dbanie o porz ą dek w obr ę bie wej ś cia głównego do DPS oraz pomieszczenia portierni. 3.3. Wykonawca zobowi ą zuje si ę do starannego wykonywania obowi ą zków, wynikaj ą cych z niniejszej umowy, celem zapewnienia ochrony powierzonego mienia przed jego zniszczeniem i zaborem. Wykonawca zobowi ą zuje si ę tak ż e do zabezpieczenia funkcjonowania przekazanego mu do ochrony obszaru przed działaniem osób, które zmier zaj ą do naruszenia przepisów porz ą dkowych, obowi ą zuj ą cych na ich terenie. W szczególno ś ci Wykonawca wypełnia swoje obowi ą zki poprzez: a) sprawdzanie stanu wszelkich zamkni ęć , zabezpiecze ń i plomb, b) sprawdzanie prawidłowo ś ci zamkni ę cia drzwi i okien po opuszczeniu chronionego obiekt u przez pracowników DPS, sprawdzanie stanu ogrodzenia, bram wjazdowych i o ś wietlenia, c) pisemne zgłaszanie dyrektorowi DPS wszelkich bra ków lub narusze ń odno ś nie stanu zabezpieczenia mienia na ochranianym obiekcie, d) ci ą gł ą i aktywn ą słu ż b ę pracowników Wykonawcy na ochranianym obiekcie, e) ustalanie przez słu ż b ę ochrony Wykonawcy uprawnie ń osób do przebywania na obiektach chronionych oraz legitymowania osób, w celu ustalenia ich to ż samo ś ci, f) prowadzenie rejestru odwiedzin mieszka ń ców poprzez sprawdzenie to ż samo ś ci osób wchodz ą cych (okazanie dokumentu to ż samo ś ci), odwiedzaj ą cy musi wpisa ć si ę w zeszyt odwiedzin ( imi ę , nazwisko, data, godzina wej ś cia na teren DPS i wyj ś cia ) g) wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnie ń do przebywania na terenie chronionego obiektu albo stwierdzenia zakłócania po rz ą dku, dopilnowanie aby w godzinach ciszy nocnej na terenie DPS nie przebywały osoby postronne h) uj ę cie osób stwarzaj ą cych w sposób bezpo ś redni zagro ż enie dla ż ycia lub zdrowia ludzkiego, a tak ż e dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego oddania ty ch osób Policji. i) wykonywanie innych czynno ś ci w przypadku ich wyst ą pienia uzgodnionych przez strony umowy - uzgodnienia niniejsze musz ą mie ć form ę pisemnego aneksu do niniejszej umowy. 3.4 Pracownicy ochrony w czasie pełnienia słu ż by maj ą podlega ć a) Pracodawcy lub upowa ż nionej przez niego osobie b) Osobie upowa ż nionej przez Zamawiaj ą cego, wskazanej w umowie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2, 85.31.23.10-5, 98.34.11.40-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Vision Group sp. z o.o. , ul. Bracka 3/13, 00-501, ul. Bracka 3 / 13, 00-501 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52688,77

  • Oferta z najniższą ceną: 50318,32 / Oferta z najwyższą ceną: 131400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.