eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Ochrona fizyczna mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze przy ul. Lubuskiej 11 oraz doraźne prace związane z dozorowaniem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-25

Zielona Góra: Ochrona fizyczna mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze przy ul. Lubuskiej 11 oraz doraźne prace związane z dozorowaniem.
Numer ogłoszenia: 224505 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa , ul. Lubuska 11, 65-265 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3270838, faks 068 3270838.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dpskombatant.w.interia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa urzędu miasta.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze przy ul. Lubuskiej 11 oraz doraźne prace związane z dozorowaniem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze przy ul. Lubuskiej 11 oraz doraźne prace związane z dozorowaniem. CPV: 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2, 85.31.23.10-5, 98.34.11.40-8. 1. Ochrona fizyczna niżej wymienionego obiektu przez umundurowanych jednolicie z emblematami agencji pracowników ochrony: a) Ochrona fizyczna mienia i osób - stała w budynku Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze w dni robocze, soboty, niedzielę i święta całodobowo przez jednego umundurowanego pracownika ochrony; b) Monitorowanie i obsługa systemów alarmowych znajdujących się w budynku Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze; wymagana jest znajomość obsługi komputera w zakresie obsługi programu monitorującego, działającego w środowisku Windows, w celu odtwarzania przeszłych zdarzeń na ekranie monitora oraz w celu zarejestrowania zdarzeń na płycie cd na żądanie pracowników DPS c) Przyjmowanie i wydawanie kluczy do pokoi mieszkalnych i innych pomieszczeń oraz zarządzanie kluczami zapasowymi; prowadzenie rejestru wydawania i zwrotu kluczy ( nazwisko, imię, stanowisko, data, godzina wydania i zwrotu kluczy, czytelny podpis osoby pobierającej i oddającej klucz) d) Nadzór nad autonomicznym systemem sygnalizacji włamania do pomieszczenia Kasa; e) Zamykanie i otwieranie drzwi wejściowych głównych, bocznych oraz bramy wjazdowej i bramki do Szkoły Podstawowej nr 7 w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym; f) W okresie zimowym odśnieżanie i odladzanie ciągów pieszo-jezdnych na terenie Domu; g) Dozór nad obiektem wewnątrz i na zewnątrz w zakresie: - zapobiegania wchodzenia osobom nie związanym z mieszkańcami - po godzinach pracy administracji DPS. - zabezpieczenie kluczy od pomieszczeń DPS przed osobami postronnymi, -zabezpieczenie urządzeń monitorujących przed osobami postronnymi, - nadzór nad mieniem DPS (reagowanie w przypadku zauważonej dewastacji) - obserwowanie osób wychodzących z domu, celem sprawdzenia, czy nie wynoszą one przedmiotów stanowiących własność DPS. - zapobieganie wyjścia z budynku mieszkańcom z ograniczoną świadomością. - powiadamianie przełożonego lub w koniecznych przypadkach policji o zachowaniu się osób, przebywających na terenie domu we sposób niewłaściwy budzący podejrzenie złych intencji, - powiadamianie policji w przypadku zakłócania ciszy nocnej przez nietrzeźwych Mieszkańców domu. h) Udostępnianie i zabezpieczanie listy obecności pracowników domu i rejestru usterek. i) Wpisywanie do rejestru usterek zdarzeń o charakterze awarii, niewłaściwego zachowania mieszkańców, nazwisk osób którym będą wydane klucze do pomieszczeń biurowych po obowiązujących godzinach pracy. Po godzinach pracy administracji należy także wpisywać przyjście osób służb specjalistycznych (odczyty liczników, itp.) j) Sprawdzanie zabezpieczenia obiektu przed włamaniem, a w czasie porywistych wiatrów, burz sprawdzanie zamknięcia okien i innych otworów w budynku (np. klapy dymowe) k) Zgłaszanie dyrektorowi DPS zauważonych nieprawidłowości w pracy sprzętu monitorującego, funkcjonującego oświetlenia bądź złego zabezpieczenia obiektu. l) W przypadku wystąpienia awarii instalacji, która musi być usunięta natychmiast w miarę możliwości zareagowanie odpowiednim działaniem ( zamknąć odpowiedni zawór wody, wyłączyć energię itp.) oraz natychmiastowe powiadomienie kierownika działu dyrektora DPS. m) W przypadku zdarzeń losowych natychmiastowe powiadomienie odpowiednich służb (straż pożarna, policja, pogotowie ratunkowe, gazowe) oraz dyrektora DPS. n) Dbanie o porządek w obrębie wejścia głównego do DPS oraz pomieszczenia portierni. 2. Wykonawca zobowiązuje się do starannego wykonywania obowiązków, wynikających z niniejszej umowy, celem zapewnienia ochrony powierzonego mienia przed jego zniszczeniem i zaborem. Wykonawca zobowiązuje się także do zabezpieczenia funkcjonowania przekazanego mu do ochrony obszaru przed działaniem osób, które zmierzają do naruszenia przepisów porządkowych, obowiązujących na ich terenie. W szczególności Wykonawca wypełnia swoje obowiązki poprzez: a) sprawdzanie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń i plomb, b) sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu chronionego obiektu przez pracowników DPS, sprawdzanie stanu ogrodzenia, bram wjazdowych i oświetlenia, c) pisemne zgłaszanie dyrektorowi DPS wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia na ochranianym obiekcie, d) ciągłą i aktywną służbę pracowników Wykonawcy na ochranianym obiekcie, e) ustalanie przez służbę ochrony Wykonawcy uprawnień osób do przebywania na obiektach chronionych oraz legitymowania osób, w celu ustalenia ich tożsamości, f) prowadzenie rejestru odwiedzin mieszkańców poprzez sprawdzenie tożsamości osób wchodzących (okazanie dokumentu tożsamości), odwiedzający musi wpisać się w zeszyt odwiedzin ( imię, nazwisko, data, godzina wejścia na teren DPS i wyjścia ) g) wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu albo stwierdzenia zakłócania porządku, dopilnowanie aby w godzinach ciszy nocnej na terenie DPS nie przebywały osoby postronne h) ujęcie osób stwarzających w sposób bezpośredni zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji. i) wykonywanie innych czynności w przypadku ich wystąpienia uzgodnionych przez strony umowy -uzgodnienia niniejsze muszą mieć formę pisemnego aneksu do niniejszej umowy. 3. Pracownicy ochrony w czasie pełnienia służby mają podlegać a) Pracodawcy lub upoważnionej przez niego osobie b) Osobie upoważnionej przez Zamawiającego, wskazanej w umowie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2, 85.31.23.10-5, 98.34.11.40-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie ochrony zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz.1221 z późn. zm); Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedno zadanie o minimalnej wartości 60.000,00 zł brutto w zakresie usługi ochrony przez minimum pół roku, udokumentowane, że zostało wykonane lub jest wykonywane należycie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie co najmniej 3 osobami w tym : 2 pracownikami ochrony fizycznej oraz minimum 1 osobą do nadzoru nad pracownikami posiadającą licencję drugiego stopnia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r.o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz.1221 z późn. zm) oraz potwierdzi (oświadczy),że wykazane osoby posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; b) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy pzp w załącznika Nr 6 do SIWZ; c) pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykona wca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp; d) zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 7do SIWZ ; e) dokument , z którego wynika upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ( za zgodność z oryginałem) przez notariusza, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę ; f) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w myśl art.23 ustawy pzp, należy dostarczyć : - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wyko nawców. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ( za zgodność z oryginałem) przez notariusza,- dokumenty dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. g) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzib ę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w punkcie dotyczącym dokumentów podmiotów zagranicznych, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmiany dopuszczalne w zakresie przewidzianym w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kombatant.bipzielonagora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie : ul. Lubuska 11, 65 - 265 Zielona Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego w sekretariacie : ul. Lubuska 11, 65 - 265 Zielona Góra.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.