To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-27
Tczew: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń lekcyjnych, biurowych, korytarzy, klatek schodowych, holi, sanitariatów oraz sali gimnastycznej w szkole .
Numer ogłoszenia: 528776 - 2012; data zamieszczenia: 27.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 460686 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Stanisława Staszica, ul. Stoczniowców 15a, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 0-58 531 35 06, faks 0-58 530 06 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń lekcyjnych, biurowych, korytarzy, klatek schodowych, holi, sanitariatów oraz sali gimnastycznej w szkole ..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ogólna powierzchnia do sprzątania wynosi 2.850 m2 w tym: -Budynek nr 1 tzw. I skrzydło(A)- obiekt wolnostojący , trzykondygnacyjny , całkowita powierzchnia 1148 m2 w tym: 73,10 m2 toalet -Budynek nr 2 tzw II skrzydło ( B) -obiekt wolnostojący , trzykondygnacyjny , całkowita powierzchnia 1266m2 w tym: 32,80 m2 toalet. -Budynek nr 3 - sala gimnastyczna z zapleczem , całkowita powierzchnia 436 m2 w tym: 9,67m2toalet 1.Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynku stanowi usługę kompleksową i obejmuje: A. Pomieszczenia lekcyjne i biurowe -utrzymanie w czystości powierzchni podłogowych poprzez ich odkurzanie, zamiatanie i mycie - codziennie( ok.2850m2) w tym: ok.1700m2-tarkiett, ok.250m2-wykładzin, -konserwowanie odpowiednim środkiem ( polimerami) tarkiettu ( ok.1700m2)- raz w roku -odkurzanie wykładzin i dywanów ( 250,00m2) - codziennie oraz ich pranie - 1 raz w roku -opróżnianie koszy na śmieci- (21 szt.) , ich mycie i wymiana worków na śmieci - codziennie -odkurzanie mebli pokrytych tapicerką - raz w tygodniu -odkurzanie mebli w miejscach dostępnych ,ścieranie kurzu z biurek, stołów ,stolików krzeseł, foteli, półek, szafek - codziennie, -odkurzanie lamp biurowych, ram reprodukcji i obrazów, parapetów okiennych, sprzętu RTV, sprzętu komputerowego z wyjątkiem klawiatury i ekranu komputera, grzejników, wyłączników światła, gniazd elektrycznych, urządzeń oświetleniowych, urządzeń biurowych, itp.- raz w tygodniu -mycie stolarki drzwiowej -122 szt , w tym: skrzydeł, futryn, klamek, szyldów, tabliczek na drzwiach - codziennie -mycie tablic szkolnych - codziennie -mycie lamp sufitowych - raz w roku -mycie lamperii - dwa razy w roku -pranie firan - 20 kg ( raz w roku) -odkurzanie rur PCV od centralnego ogrzewania (zawieszonych pod sufitem)- 700mb ( raz w roku)(rury o śr.7 i 10cm, ułożone w rzędach po 2, 4 i 5 rur - czas wykonania zadania ok.8 godzin, wskazane zastosowanie drabiny z zintegrowanym hakiem na wiadro) B. Pomieszczenia sanitarne (wc, umywalki, podłoga) - ( ok. 106m2) - opróżnianie koszy na śmieci ( 12 szt), ich mycie i wymiana worków na śmieci - codziennie - mycie i czyszczenie wszystkich urządzeń sanitarnych oraz armatury , ich odkażanie , usuwanie nalotów i dezynfekowanie- codziennie - czyszczenie luster, parapetów, wyposażenia ruchomego: pojemniki na ręczniki i papier toaletowy, dozowniki do mydła - codziennie - mycie glazury - trzy razy w roku - zmywanie i dezynfekowanie posadzki - codziennie - bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, mydła, ręczników, odświeżaczy powietrza w toaletach C. Mycie okien i ram okiennych( wraz ze zmywaniem parapetów zewnętrznych) -159 sztuk o powierzchni 430,13 m2 trzy razy w roku. Uwaga: Okna na piętrze są trzydziałowe, z czego środkowa część nie jest otwierana ( konieczność zastosowania rusztowań, dźwigu lub ekipy alpinistów) D. Sprzątanie klatek schodowych - ( 400 m2) -opróżnianie koszy na śmieci( 10 szt)- codziennie -zamiatanie i mycie podłóg- codziennie -mycie lamperii- dwa razy w roku -wycieranie parapetów- codziennie -odkurzanie z góry metalowych 2-drzw. szafek ubraniowych w szatni (46 szt) - raz w tygodniu -mycie metalowych 2-drzw. szafek ubraniowych w szatni od wewnątrz (46 szt) - raz w roku E. Sala gimnastyczna - ( 279,06 m2) -zamiatanie podłogi- codziennie -zmywanie parkietu specjalnym środkiem chemicznym- codziennie -przecieranie kurzu z parapetów - codziennie -mycie lamperii- dwa razy w roku -opróżnianie pojemników na śmieci (2 szt) - codziennie -mycie okien ( 4 sztuki ) o wym. 5,6m x 4,4 m (konieczność zastosowania rusztowań,dźwigu lub ekipy alpinistów)- 1 raz w roku F. Zaplecze sali gimnastycznej - ( 156,68 m2) -zamiatanie i mycie podłóg - codziennie -mycie i dezynfekcja toalet - codziennie -mycie lamperii - dwa razy w roku -opróżnianie pojemników na śmieci ( 2szt)- codziennie G. Utrzymanie w czystości wejść do budynku w tym: -drzwi oraz znajdujących się przy wejściach tablic informacyjnych -metalowych poręczy konstrukcji balustrad i krat -wycieraczek -mycie posadzek przy wejściach do szkoły H. Usuwanie pajęczyn w sposób nie powodujący zabrudzenia ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach- codziennie I. Gruntowne doczyszczenie posadzek szorowarką -ok.620 m2 - raz w roku 2. Koszty wszystkich środków czystości i urządzeń niezbędnych do wykonania w/w czynności oraz worków na śmieci ponosi Wykonawca, natomiast koszt mydła i papieru toaletowego oraz ręczników papierowych ponosi Zamawiający..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.93.00 - Usługi sprzątania szkół .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Glanz Company, ul. Browarna 34a/3, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87262,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50274,00
Oferta z najniższą ceną: 50274,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68400,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.