Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-03-21
Og³oszenie nr 527654-N-2019 z dnia 2019-03-21 r.
Dzielnica W³ochy m.st. Warszawy: Budowa budynku Przedszkola sze¶ciooddzia³owego przy ul. Parowcowej w Warszawie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dzielnica W³ochy m.st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny
01525966300179, ul.
Al. Krakowska
257
,
02-133
Warszawa, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
022 4434200, 022 4434330, e-mail
agrzymala@um.warszawa.pl, adebowska@um.warszawa.pl, faks
022 4434203.
Adres strony internetowej (URL): www.ud-wlochy.waw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.ud-wlochy.waw.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ud-wlochy.waw.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej opatrzone w³asnorêcznym podpisem.
Adres:
siedziba zamawiaj±cego, adres jw., pokój nr 1, parter
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Budowa budynku Przedszkola sze¶ciooddzia³owego przy ul. Parowcowej w Warszawie
Numer referencyjny:
PNS 9/2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)1. Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wybudowanie budynku sze¶ciooddzia³owego modu³owego przedszkola wraz z zagospodarowaniem przyleg³ego terenu obejmuj±cym doj¶cia i dojazdy do budynku, miejsca parkingowe, wiatê ¶mietnikow±, ogrodzenie terenu przedszkola, urz±dzenie zieleni i placów zabaw, oraz budowê niezbêdnej infrastruktury technicznej. Szczegó³owy zakres zamówienia okre¶la Program Funkcjonalno-U¿ytkowy 1)2. Lokalizacja inwestycji: Przedszkole zostanie zlokalizowane w Warszawie przy ul. Parowcowej na dz. ew. 34/1, 34/2, 34/3, 34/4, 13/1, 13/2, 17/1 w obrêbie 2-08-01 W³ochy 1)3. Teren w chwili obecnej niezagospodarowany, czê¶ciowo zadrzewiony. Konieczno¶æ wycinki dwóch drzew i wykonania nasadzeñ przez Wykonawcê zastêpczych czterech drzew . Zamawiaj±cy posiada pozwolenie na wycinkê 1)4. Zamawiaj±cy we w³asnym zakresie wykona: - przy³±cze gazu - przy³±cze wody do pierwszej studni na dzia³ce (do wykonania przeniesienie do budynku) -przy³±cze kanalizacji do studni na dzia³ce (³±cznie ze studniami) - przy³±cze teletechniczne - przy³±cze energetyczne 1)5. Projekt budynku powinien spe³niaæ wymagania zawarte w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym. Budynek przedszkola powinien zostaæ zaprojektowany w konstrukcji szkieletowej, drewnianej wykonywanej w technologii warsztatowej z monta¿em przygotowanych elementów na budowie. Fundamentowanie budynku uwzglêdniaj±ce warunki gruntowe na dzia³ce. 1)6. Przybli¿one parametry techniczne budynku : - powierzchnia zabudowy ok. ................................. 950,0 m2 - powierzchnia ca³kowita ok. ...................................945,0 m2 - powierzchnia u¿ytkowa ok.................................... 830,0 m2 - kubatura ok...................................................... 3710,0 m3 - wymiary budynku w planie ....................... 14,00m x 76,00m - liczba kondygnacji ............................................... 1. 1)7. W zakresie programu u¿ytkowego, przedszkole jest przewidziane dla maksymalnie 150 dzieci, przy za³o¿eniu 6 grup po 25 osób oraz ok. 20 osób personelu. Nale¿y zaprojektowaæ 6 sal zajêæ grupowych. Ka¿da z sal powinna posiadaæ w³asn± toaletê dla dzieci. Poza salami zajêæ grupowych przewiduje siê pomieszczenia administracyjne, szatniê, dwie sale zajêæ indywidualnych, salê SI, gabinet logopedy, kuchniê - pomieszczenie zmywalni i ekspedycji, pomieszczenia socjalne, sanitarne, techniczne i kot³owniê. Kuchniê nale¿y zaprojektowaæ w oparciu o catering, dania bêd± dostarczane przez zewnêtrznego dostawcê w gotowej formie. W obiekcie nale¿y zaprojektowaæ salê imprez przedszkolnych stworzon± poprzez ¶ciankê segmentow± sk³adan±. Projekt powinien przewidywaæ dostêp dla osób niepe³nosprawnych do wszystkich pomieszczeñ dydaktycznych oraz uwzglêdniaæ Zarz±dzenie nr 1682/2017 z 23-10-2017 Prezydenta m.st. Warszawy pod nazw± "Standardy dostêpno¶ci dla Miasta Sto³ecznego Warszawy" System powinien stanowiæ kompletne rozwi±zanie producenta gdzie wszystkie elementy no¶ne systemu posiadaj± odpowiednie badania i obliczenia statyczne. Elementy produkowane w zak³adzie spe³niaj±cym wymagania jako¶ciowe. Budynek to obiekt wysokiego stopnia prefabrykacji. Wraz z instalacjami technicznymi budynku jest produkowany w fabryce, gdy¿ w ten sposób mo¿na zapewniæ produkcjê niezale¿n± od warunków pogodowych. Wszelkie prace wykoñczeniowe w dostarczanych elementach musz± byæ ju¿ wykonane, a dopuszczalne s± tylko prace resztkowe i ³±czeniowe na stykach poszczególnych elementów. Bezwzglêdnym wymaganiem jest spe³nienie wszystkich obowi±zuj±cych norm technicznych dla danej technologii. Wykonawca musi przeprowadziæ tak swoje prace, aby ich wynikiem by³o przekazanie Zamawiaj±cemu obiektu gotowego do u¿ytkowania, posiadaj±cego wszystkie niezbêdne zgody i dopuszczenia. Poszerzone uszczegó³owienie opisu przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-U¿ytkowy oraz wzór umowy. 2. Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia dotycz±ce zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê osób na podstawie umowy o pracê (art. 29 ust. 3a Prawa zamówieñ publicznych) 1) Zgodnie z § 1 ust. 2 wzoru umowy, Stosownie do art. 29 ust.3a P. z. p. w okresie prowadzenia robót budowlanych, Wykonawca lub Podwykonawca zobowi±zuje siê do skierowania przez siebie lub Podwykonawcê na podstawie Umowy o pracê, pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu nastêpuj±cych czynno¶ci: 1) Przygotowania gotowych elementów konstrukcyjnych wraz z wykoñczeniem i instalacjami 2) Wykonanie fundamentu budynku 3) Monta¿u elementów konstrukcji na budowie 4) Monta¿ stolarki okiennej i drzwiowej 5) Monta¿ instalacji: ? - Wod-kan; -Wentylacyjnych; ? - Elektrycznych; ? - Gazowych; ? - Centralnego ogrzewania. 6) Pracach wykoñczeniowych budynku, wewnêtrznych i zewnêtrznych 7) Pracach zwi±zanych z zagospodarowaniem terenu, w tym: ? - Plac zabaw; ? - Drogi i chodniki; ? - Ogrodzenie terenu; ? - Zieleñ. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA zosta³a zawarta w SIWZ w cz. VII pkt. 2 ppkt. 1).
II.5) G³ówny kod CPV: 45214100-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
44211100-3 |
45000000-7 |
45223000-6 |
45300000-0 |
45400000-1 |
45112723-9 |
71320000-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 7894865,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 6. Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 6 Prawa zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.). Przedmiotem zamówienia bêd± roboty budowlane polegaj±ce na powtórzeniu podobnych robót, ujêtych w zamówieniu podstawowym o warto¶ci 2.000.000,00 netto. Zamówienia te udzielane bêd± na warunkach ustalonych w trakcie negocjacji zamawiaj±cego z wykonawc±.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-09-30
II.9) Informacje dodatkowe: 3. Termin realizacji zamówienia Termin realizacji Przedmiotu Umowy - od dnia podpisania Umowy do 30.09.2019 r Termin wykonania i dostarczenia Zamawiaj±cemu dokumentacji projektowej 60 dni od daty podpisania Umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
2) W przypadku warunku dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców, aby wykonawca wykaza³, ¿e posiada:
? ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci 2 000 000,00 z³. W przypadku ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej wyra¿onej w walucie obcej, warto¶æ w przeliczeniu na PLN, musi odpowiadaæ ¶rodkom finansowym lub zdolno¶ci kredytowej wymaganej przez zamawiaj±cego na dzieñ sk³adania ofert.
? dokument potwierdzaj±cy ¿e, wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± 5 000 000,00 z³. W przypadku dokumentu potwierdzaj±cego ¿e, wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej, wyra¿onej w walucie obcej, warto¶æ ubezpieczenia w przeliczeniu na PLN, musi odpowiadaæ sumie gwarancyjnej wymaganej przez zamawiaj±cego na dzieñ sk³adania ofert.
W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej i finansowej, (opisany wy¿ej w ppkt. 2) bêdzie oceniany ³±cznie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1) W przypadku warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zamawiaj±cy wymaga od wykonawców, aby:
1.1) W wykazie robót budowlanych i us³ug znalaz³y siê informacje, ¿e:
a) wykonawca w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej dwa zamówienia, z których ka¿de obejmowa³o swoim zakresem budowê budynku zakwalifikowanego do PKOB (pod symbolami 1220; 1230; 1241; 1261; 1262; 1263; 1264; 1265) o konstrukcji drewnianej wraz z instalacjami wodno - kanalizacyjnymi, centralnego ogrzewania, wentylacyjnymi, elektrycznymi, teletechnicznymi oraz zagospodarowaniem terenu, o powierzchni zabudowy nie mniejszej ni¿ 700 m2 lub kubaturze nie mniejszej ni¿ 3500 m3, o ³±cznej warto¶ci zamówieñ nie ni¿szej ni¿ 6.000.000,00 z³ brutto, w tym co najmniej jedno zamówienie o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 4.000.000,00 z³ brutto;
ORAZ
b) wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie i prawid³owo ukoñczyli co najmniej jedno zamówienie na us³ugê polegaj±c± na wykonaniu dokumentacji projektowej robót budowlanych obejmuj±cych budowê budynku zakwalifikowanego do PKOB (pod symbolami 1220; 1230; 1241; 1261; 1262; 1263; 1264; 1265) o konstrukcji drewnianej wraz z instalacjami wodno - kanalizacyjnymi, centralnego ogrzewania, wentylacyjnymi, elektrycznymi, teletechnicznymi oraz zagospodarowaniem terenu, o powierzchni zabudowy nie mniejszej ni¿ 700 m2 lub kubaturze nie mniejszej ni¿ 3500 m3
W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (opisany wy¿ej w ppkt. 1.1)) bêdzie oceniany: ³±cznie.
"(...) Wykonawca udostêpniaj±cy swoje zdolno¶ci oraz do¶wiadczenie mo¿e zatem uczyniæ to jedynie w zakresie, w którym sam je naby³. Je¶li do¶wiadczenie zosta³o nabyte w ramach konsorcjum to przekazaniu podlegaj± zasoby powsta³e jedynie w granicach wykonania prac przez dany podmiot. Zasada równego traktowania wykonawców nie dopuszcza, by wykonawca bior±cy indywidualnie udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polega³ na do¶wiadczeniu grupy wykonawców, której by³ cz³onkiem przy innym zamówieniu publicznym, je¿eli faktycznie i konkretnie nie uczestniczy³ w jego realizacji (...)"
- wyrok sygn. akt. KIO 905/17, sygn. akt. KIO 925/17, sygn. akt. KIO 933/17, wyrok Trybuna³u Sprawiedliwo¶ci UE w sprawie C-387/14 Esaprojekt.
1.2) Wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje:
a) kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±cymi im wa¿nymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku osób, które naby³y kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie poza terytorium RP, osoby te musz± posiadaæ decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych w w/w specjalno¶ci, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272) lub posiadaæ prawo do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych zgodnie z ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1725 ze zm.).
Kierownik budowy musi posiadaæ co najmniej 2 lata do¶wiadczenia jako kierownik budowy we wskazanej specjalno¶ci techniczno - budowlanej.
b) kierownikiem robót sanitarnych posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±cymi im wa¿nymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku osób, które naby³y kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie poza terytorium RP, osoby te musz± posiadaæ decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych w w/w specjalno¶ci, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272) lub posiadaæ prawo do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych zgodnie z ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1725 ze zm.).
Kierownik robót musi posiadaæ co najmniej 2 lata do¶wiadczenia jako kierownik budowy lub robót we wskazanej specjalno¶ci techniczno - budowlanej.
c) kierownikiem robót elektrycznych posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±cymi im wa¿nymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku osób, które naby³y kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie poza terytorium RP, osoby te musz± posiadaæ decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych w w/w specjalno¶ci, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272) lub posiadaæ prawo do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych zgodnie z ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1725 ze zm.).
Kierownik robót musi posiadaæ co najmniej 2 lata do¶wiadczenia jako kierownik budowy lub robót we wskazanej specjalno¶ci techniczno - budowlanej.
d) kierownikiem robót drogowych posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie (zamawiaj±cy nie dopuszcza uprawnieñ do kierowania robotami tylko w drogach wewnêtrznych) lub odpowiadaj±cymi im wa¿nymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku osób, które naby³y kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie poza terytorium RP, osoby te musz± posiadaæ decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych w w/w specjalno¶ci, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272) lub posiadaæ prawo do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych zgodnie z ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1725 ze zm.).
Kierownik robót musi posiadaæ co najmniej 2 lata do¶wiadczenia jako kierownik budowy lub robót we wskazanej specjalno¶ci techniczno - budowlanej.
e) Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci ³±czenia funkcji kierownika budowy i robót.
W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (opisany wy¿ej w ppkt. 1.2)) bêdzie oceniany ³±cznie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
4.1. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zamawiaj±cy ¿±da:
4.1.1. wykaz robót budowlanych i us³ug:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
ORAZ
wykaz us³ug wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy;
Wykaz robót budowlanych i us³ug (CZÊ¦Æ A i CZÊ¦Æ B) nale¿y sporz±dziæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SIWZ;
Do wykazu robót budowlanych i us³ug nale¿y za³±czyæ dowody dotycz±ce robót, okre¶laj±ce, czy roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacjê o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
Do wykazu robót budowlanych i us³ug nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie.
W¶ród dowodów za³±czanych do wykazu robót budowlanych i us³ug musz± byæ dowody dotycz±ce robót budowlanych i us³ug wymaganych kwotowo i rodzajowo przez zamawiaj±cego;
Dowody sk³adane zamawiaj±cemu:
Dowodami, sk³adanymi zamawiaj±cemu, okre¶laj±cymi, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cymi, czy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, s±:
- referencje;
- inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
Dowodami, sk³adanymi zamawiaj±cemu, okre¶laj±cymi, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, s±:
- referencje;
- inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy
4.1.2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami Wykaz osób nale¿y sporz±dziæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SIWZ.
4.2. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów:
4.2.1. informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy (min. 2 000 000,00 z³), w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu;
4.2.2. dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego (min. 5 000 000,00 z³).
4.2.3. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 2 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, tj. dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej, zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie przez wykonawcê innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c) Prawa zamówieñ publicznych, tj. inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu.
4.3. UWAGA:
a) Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, je¿eli zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm).
b) W przypadku wskazania przez wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w § 2 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (tj. dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (za wyj±tkiem zobowi±zañ innych podmiotów)) które znajduj± siê w posiadaniu zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne.
c) Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
5. Poleganie na zasobach podmiotów trzecich 5.1. Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, 5.2. Zgodnie z art. 22a ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 Prawa zamówieñ publicznych; 5.3. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów zamawiaj±cy ¿±da (wraz z ofert±) dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: 1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 5.4. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej - w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów zamawiaj±cy ¿±da (wraz z ofert±) dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: 1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; Zgodnie z art. 22a ust. 5 Prawa zamówieñ publicznych, Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 5.5. Zgodnie z art. 22a ust. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, nie potwierdzaj± spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego: - zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê finansow± lub ekonomiczn± o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 6. Inne dokumenty lub o¶wiadczenia wymagane w postêpowaniu Dokument (np. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, pe³nomocnictwo, umowa spó³ki cywilnej, umowa konsorcjum, itp.) zawieraj±cy dane aktualne na dzieñ sk³adania ofert, potwierdzaj±cy, ¿e oferta zosta³a podpisana przez osobê(-y) w³a¶ciwie umocowan±(-e), je¿eli nie wynika to z innych dokumentów za³±czonych do oferty. 7. Sk³adanie dokumentów przez podmioty zagraniczne Wykonawcy zagraniczni sk³adaj± dokumenty zgodnie z zapisami SIWZ cz. III, uwzglêdniaj±c, aby z³o¿one dokumenty wraz z ofert± potwierdza³y, i¿ oferta zosta³a podpisana przez osobê(-y) uprawnion±(-e) do reprezentacji wykonawcy. 8. Sk³adanie dokumentów dotycz±cych przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em zamawiaj±cemu (do siedziby zamawiaj±cego Urz±d Dzielnicy W³ochy m.st. Warszawy, al. Krakowska 257, 02-133 Warszawa, pok. 213, II piêtro) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 170.000,00 z³ (s³ownie: sto siedemdziesi±t tysiêcy z³otych).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Wyd³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci robót budowlanych | 20,00 |
Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia i maj±cej znacz±cy wp³yw na jako¶æ wykonania zamówienia - do¶wiadczenie kierownika budowy | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
5. Zmiany postanowieñ zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego 1. Zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej Umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej, w postaci aneksu do Umowy i musz± byæ akceptowane przez obie umawiaj±ce siê strony. 2. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, ¿e zachodzi co najmniej jedna z okoliczno¶ci opisanych w art. 144 ustawy Pzp, z zastrze¿eniem ust.3 3. Wype³niaj±c postanowienia art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza ni¿ej wymienione zmiany oraz okre¶la warunki tych zmian: 1) Zmiana osób o których mowa w § 9 ust. 1 pkt.2, z uzasadnieniem przyczyny tej zmiany z zastrze¿eniem, ¿e osoby te musz± spe³niaæ wymagania zawarte w SIWZ .Kierownik budowy musi posiadaæ dodatkowo do¶wiadczenie nie ni¿sze ni¿ uznano przy ocenie ofert 2) zmiana podmiotu uczestnicz±cego w realizacji zamówienia, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu jest mo¿liwa, pod warunkiem, i¿ Wykonawca wyka¿e, ¿e: proponowany inny podmiot lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ inny podmiot na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia oraz i¿ brak jest podstaw wykluczenia tego podmiotu (w tym celu przedstawi o¶wiadczenie, o którym mowa w art.25a ust.1 ustawy Pzp 3) je¿eli zmiany dokonane w oparciu o art. 144 P.z.p. spowoduj± konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, które wstrzymaj± lub opó¼ni± realizacjê Przedmiotu Umowy o czas niezbêdny na wykonanie tych robót; 4) Je¿eli zmiany Umowy, dokonane w oparciu o art. 144 P.z.p. wi±¿± siê ze zmian± wynagrodzenia, nie mo¿e ono byæ wy¿sze ni¿ okre¶lone w § 3 pkt.1 , zostanie ono ustalone wg. nastêpuj±cych zasad: a) je¿eli roboty, nie mog³y byæ przewidziane na etapie sk³adania oferty, a jest mo¿liwe ustalenie ceny na podstawie kosztorysu szczegó³owego wykonanego na podstawie cen ¶rednich podawanych przez Sekocenbud w danym kwartale robót dla miasta Warszawy, Wykonawca jest zobowi±zany do wyliczenia ceny tak± metod± i przed³o¿enia wyliczenia Inspektorowi nadzoru inwestorskiego, 5) Zamawiaj±cy jest uprawniony do ¿±dania obni¿enia wynagrodzenia rycza³towego je¿eli dosz³oby do niewykonania czê¶ci robót oraz w przypadku zmian, o których mowa w art.144 P.z.p. przyjmuj±c warto¶æ tych robót na podstawie kosztorysu wykonanego jak w pkt.4) lit.a). 6) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami np. zdarzenia zwi±zane z dzia³aniami przyrody (powodzie, po¿ary o du¿ych rozmiarach itp.), przypadki zwi±zane z niecodziennymi zachowaniami zbiorowo¶ci (zamieszki, strajki generalne itp.) i dzia³ania w³adzy pañstwowej ( zakazy importu i eksportu, blokady granic i portów oraz wyw³aszczenia). 7) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy. 8) Termin realizacji Przedmiotu Umowy mo¿e ulec zmianie, w przypadku przed³u¿enia czasu wydania wymaganych niniejsz± umow± uzgodnieñ i decyzji, o których mowa w § 1 ust. 1, przez odpowiednie organy, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy. 9) Formy aneksu nie wymagaj± zmiany danych adresowych Wykonawcy. Zmiany te nast±pi± na podstawie jednostronnego pisemnego powiadomienia. 10) W przypadku nie powiadomienia przez Wykonawcê Zamawiaj±cego o zmianie danych adresowych zawartych w Umowie, wszelk± korespondencjê wysy³an± przez Zamawiaj±cego na adres wynikaj±cy z niniejszej Umowy, uznaje siê za dorêczon±.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-04-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
- zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, - zamawiaj±cy nie zamierza ustanowiæ dynamicznego systemu zakupów; Warto¶æ zamówienia, podana wy¿ej w pkt. II.6) obejmuje szacunkow± warto¶æ netto zamówienia podstawowego (kwota netto 5.894.865,00 z³) + warto¶æ netto zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych w wysoko¶ci 2.000.000,00 z³.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków bêd±cych w administracji Zarz±du Zlewni Katowice, obszar dzia³ania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jab³ek do Aresztu ¦ledczego w Warszawie - S³u¿ewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Monta¿ i demonta¿ na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: czê¶æ nr 1: Obo¼na 11 m. 19b czê¶æ nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 czê¶æ nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 czê¶ci)
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja ¶wietlicy wiejskiej w Kowalewicach W³o¶ciañskich, Gmina ¦wiercze"
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - U¿ytkowego na realizacjê zadania inwestycyjnego polegaj±cego na rozbudowie pawilonu nr 1 i budowie nowego budynku z przeznaczeniem na udzielanie ¶wiadczeñ zdrowot..
- Modernizacja parterowego ³±cznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w £odzi
- "Termomodernizacja budynku Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej" - Polski £ad edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szyd³owo
wiêcej: Budynki modu³owe i przeno¶ne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.