eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Dostawa materiałów eksploatacyjnych jednorazowego użytku oraz płynów niezbędnych do wykonywania ciągłych konwekcyjno-dyfuzyjnych terapii nerko zastępczych na bazie systemu Multifiltrate firmy FRESENIUS MEDICAL CARE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-22

Świnoujście: Dostawa materiałów eksploatacyjnych jednorazowego użytku oraz płynów niezbędnych do wykonywania ciągłych konwekcyjno-dyfuzyjnych terapii nerko zastępczych na bazie systemu Multifiltrate firmy FRESENIUS MEDICAL CARE
Numer ogłoszenia: 526284 - 2012; data zamieszczenia: 22.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły , ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3267 345, faks 091 3214174.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych jednorazowego użytku oraz płynów niezbędnych do wykonywania ciągłych konwekcyjno-dyfuzyjnych terapii nerko zastępczych na bazie systemu Multifiltrate firmy FRESENIUS MEDICAL CARE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Świnoujściu przy ul. Mieszka I 7, materiałów eksploatacyjnych jednorazowego użytku oraz płynów niezbędnych do wykonywania ciągłych konwekcyjno-dyfuzyjnych terapii nerko zastępczych na bazie systemu Multifiltrate firmy FRESENIUS Medica Care, zwanych dalej przedmiotem dostawy według specyfikacji zapotrzebowania określającą jego rodzaj i ilość - Załącznik nr 1 do SIWZ. ( Pakiet Nr 1 i 2) CPV: 33.18.15.00- 33.18.15.10-0 Wymagana jest pełna kompatybilność materiałów oraz płynów z aparatem. Na przedmiot zamówienia składają się : Pakiet Nr 1 - Materiały eksploatacyjne jednorazowego użytku: 1) zestawy do ciągłej, wysokoobjętościowej żylno-żylnej hemofiltracji, składające się z jałowych, pakowanych osobno następujących elementów: - hemofiltra z polisulfonową błoną półprzepuszczalną o powierzchni dyfuzyjnej 1,8 m2, - kasety integrującej dreny krwi z drenem filtracyjnym wraz z akcesoriami do wypełniania i płukania układu, - dwóch drenów substytutu, każdy z przyłączami wlotowymi typu Safe Lock, zbiornikiem podgrzewacza, zaworem zwrotnym i przyłączem wylotowym typu Luer (męski); 2) worki na filtrat 10 L z zaworem spustowym; 3) strzykawki 50 ml z gumowym tłokiem,; 4) igły plastikowe typu Spike o długości 72 mm ( opakowanie po 100 szt); 5) zestawy do ciągłej, żylno-żylnej hemofiltracji, składające się z jałowych, pakowanych osobno następujących elementów: - hemofiltra z polisulfonową błoną półprzepuszczalną o powierzchni dyfuzyjnej 1,4 m2, - kasety integrującej dreny krwi z drenem filtracyjnym wraz z akcesoriami do wypełniania i płukania układu, - drenu substytutu z przyłączami wlotowymi typu Safe Lock, zbiornikiem podgrzewacza, zaworem zwrotnym i przyłączem typu Luer (męski); 6) zestawy do ciągłej, żylno-żylnej hemodiafiltracji, składające się z jałowych, pakowanych osobno następujących elementów: - hemofiltra z polisulfonową błoną półprzepuszczalną o powierzchni dyfuzyjnej 1,4 m2, - kasety integrującej dreny krwi z drenem filtracyjnym wraz z akcesoriami do wypełniania i płukania układu, - drenu substytutu z przyłączami wlotowymi typu Safe Lock, zbiornikiem podgrzewacza, zaworem zwrotnym i przyłączem typu Luer (męski), - drenu dializatu z przyłączmi wlotowymi typu Safe Lock, zbiornikiem podgrzewacza, zaworem wrotnym i przyłączem wylotowym typu Hansen; 7) rozdzielacz 2/4 - umożliwiający podłączenie 4 worków płynu do hemofiltracji z drenem substytutu/dializatu; 8) dwuświatłowe silikonowe cewniki do hemofiltracji o średnicy 13,5 Fr lub 11,5 Fr w zestawach z zabezpieczeniem przed infuzja powietrza w kanale żylnym o długości 15cm/20 cm; 9) zestawy do ciągłej hemodializy z regionalną antykoagulacją cytrynianową, składające się z jałowych, pakowanych osobno następujących elementów : - zmodyfikowanej kasety integrującej 5 drenów: tętniczy, żylny, filtratu, cytrynianu (z końcówką Safe Lock), roztworu wapnia z igłą Spike z napowietrzaczem, - hemofiltra z plisulfonową błoną półprzepuszczalną o powierzchni dyfuzyjnej 1,8m2, - drenu dializatu; 10) zestawy do ciągłej hemodiafiltracji z regionalną antykoagulacją cytrynianową, składające się z jałowych, pakowanych osobno elementów; -zmodyfikowanej kasety integrującej 5 drenów: tętniczy, żylny, filtratu, cytrynianu(z końcówką Safe Lock), roztworu wapnia( z igłą, spike, z napowietrzaniem); - hemofiltratu z polisulfonową błoną półprzepuszczalną o pow. dyfuzyjnej 1.8 m2; - drenu dializatu; - drenu substytutu. Pakiet Nr 2 - Płyny 1) płyn substytucyjny do hemofiltracji : - wodorowęglanowy płyn do hemofiltracji buforowany glukozą w stężeniu fizjologicznym 5,55 mmol na l o różnych stężeniach potasu, - opakowanie - 5,0 litrowy worek dwukomorowy z wielowarstwowej folii bez PCV, połączenie zawartości komór musi być wykonalne przez ucisk na jedną z nich, - worek powinien posiadać dwa porty do pobierania płynów (wylotowe): typu Luer Lock, typu Safe Lock oraz port z membraną do nakłucia w celu modyfikacji składu, - skład elektrolitowy: *sód - 140 mmol na l, *potas - 0,2,3,4 mmol na l (w zależności od potrzeb), *wapń - 1,5 mmol na l, *magnez - 0,5 mmol na l, *dwuwęglany - 35 mmol na l, *chlorki - 109,111,112,113 mmol na l. 2) dializat Ci-Ca K2 w dwukomorowych workach 5,0 l - wodorowęglanowy dializat (wyrób medyczny) o składzie: *potas 2 mmol na l, *sód 133 mmol na l, *wapń 0 mmol na l ( bezwapniowy), *wodorowęglan 20 mmol na l. dializat Ci-Ca K4 w dwukomorowych workach 5,0l -wodorowęglanowy dializat(wyrób medyczny) o składzie: *potas 4mmol na l, *sód 133 mmol na l, *wapń 0 mmol na l, *wodorowęglan 20 mmol na l. 3) 4% cytrynian sodu w workach 1000ml; 4) Dializat Ci-Ca K2i K4 Plus: wodorowęglanowy dializat ( wyrób medyczny) o składzie: * potas2, 4 mmol na l * sód 133 mmol na l * wapń 0 mmol na l (bezwapniowy) * wodorowęglan 20 mmol na l * magnez 1.0 mmol na l * fosforany 1.25 mmol na l w dwukomorowych workach 5.0 l . Dostawa realizowana będzie partiami w okresie trwania umowy. W wykazie przedmiotu zamówienia podano przewidywany zakres ilościowy dostaw, ostateczny zakres określą zamówienia szczegółowe składane w toku realizacji umowy. Ilości wskazane w Załączniku Nr 1 (Pakiet Nr 1 i 2) do SIWZ , zostały podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilości zostały podane jedynie by ułatwić sporządzenie i skalkulowanie oferty. W trakcie realizacji niniejszej umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zamawianych ilości w poszczególnych pozycjach pakietu, poprzez ich zwiększenie lub zmniejszenie do 30% w ramach danego pakietu, z tym jednak zastrzeżeniem, że nie zostanie przekroczona ogólna wartość danego pakietu wynikająca z oferty cenowej Wykonawcy i stanowiąca wartość umowy. W przypadku pozycji zawierających od 1-3 jednostek miary, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia tej pozycji o jedna jednostkę z zastrzeżeniem, że nie zostanie przekroczona ogólna wartość danego pakietu. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot dostawy bezpośrednio do Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, I Pietro, pokój 1005 w siedzibie Zamawiającego. Warunki dostawy przedmiotu dostawy określają załączone wzór umowy, Załącznik nr 3 do SIWZ. Czas realizacji dostawy ustala się na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawiania faktur VAT w ramach zawartej umowy bez podpisu swego przedstawiciela..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.00-0, 33.18.15.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawców. Z załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż powyższe warunki wykonawca spełnił

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawców. Z załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż powyższe warunki wykonawca spełnił

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ - arkusz ilościowo -asortymentowo - cenowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Strony na zasadzie art.144 ustawy Pzp ustalają, że każda istotna zmian umowy może nastąpić wg zasad i na warunkach określonych poniżej. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a. Jeżeli nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę ( np. w wyniku zmiany przekształceń, przejęć, itp.), b. W przypadku zmiany w mieniu Odbiorcy, które skutkować będą koniecznością skorygowania załączników do SIWZ lub zapisów umowy. c. Nastąpiła zmian nazwy handlowej oferowanego przedmiotu zamówienia, d. zmiany konfekcjonowania dotyczącą pojemności lub ilości sztuk w opakowaniu przy nieprzekroczeniu ceny ofertowej e. wprowadzenia zamienników o takich samych parametrach o ile nie będą droższe niż cena ofertowa, f. w przypadku wygaśnięcia pozwolenia na sprzedaż lub wycofanie leku, wyrobu medycznego z produkcji, na inny o tych samych parametrach i cenie; g. wprowadzenia tańszego zamiennika o takich samych parametrach i niższej cenie; h. dopuszcza się zmianę ceny w przypadku zaproponowania obniżki ceny ofertowej przez Wykonawcę. i. zmiany cen mogą także nastąpić w wyniku zmiany stawki VAT oraz jeżeli przedmiot dostawy zostanie obarczony obowiązkiem zapłacenia podatku, który nie obowiązywał w dniu podpisania umowy. Aneks powinien zawierać uzasadnienie wraz z kalkulacją ceny j. zmiana jest nieistotna 4.Odbiorca zastrzega sobie prawo do korzystania z czasowych bądź okresowych promocji wprowadzanych przez producenta lub Dostawcę. Ewentualne obniżki cen nie stanowią zmiany postanowień niniejszej umowy i nie wymagają zawarcia odrębnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-swinoujscie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , Szpital Miejski im. Jana Garduły, ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2013 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat II piętro, pokój Nr 2010, SPZOZ Szpital Miejski, im. Jana Garduły, ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.