Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-22
Świnoujście: Dostawa materiałów eksploatacyjnych jednorazowego użytku oraz płynów niezbędnych do wykonywania ciągłych konwekcyjno-dyfuzyjnych terapii nerko zastępczych na bazie systemu Multifiltrate firmy
FRESENIUS MEDICAL CARE
Numer ogłoszenia: 526284 - 2012; data zamieszczenia: 22.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły , ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3267 345, faks 091 3214174.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych jednorazowego użytku oraz płynów niezbędnych do wykonywania ciągłych konwekcyjno-dyfuzyjnych terapii nerko zastępczych na bazie systemu Multifiltrate firmy FRESENIUS MEDICAL CARE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Świnoujściu przy ul. Mieszka I 7, materiałów eksploatacyjnych jednorazowego użytku oraz płynów niezbędnych do wykonywania ciągłych konwekcyjno-dyfuzyjnych terapii nerko zastępczych na bazie systemu Multifiltrate firmy FRESENIUS Medica Care, zwanych dalej przedmiotem dostawy według specyfikacji zapotrzebowania określającą jego rodzaj i ilość - Załącznik nr 1 do SIWZ. ( Pakiet Nr 1 i 2) CPV: 33.18.15.00- 33.18.15.10-0 Wymagana jest pełna kompatybilność materiałów oraz płynów z aparatem. Na przedmiot zamówienia składają się : Pakiet Nr 1 - Materiały eksploatacyjne jednorazowego użytku: 1) zestawy do ciągłej, wysokoobjętościowej żylno-żylnej hemofiltracji, składające się z jałowych, pakowanych osobno następujących elementów: - hemofiltra z polisulfonową błoną półprzepuszczalną o powierzchni dyfuzyjnej 1,8 m2, - kasety integrującej dreny krwi z drenem filtracyjnym wraz z akcesoriami do wypełniania i płukania układu, - dwóch drenów substytutu, każdy z przyłączami wlotowymi typu Safe Lock, zbiornikiem podgrzewacza, zaworem zwrotnym i przyłączem wylotowym typu Luer (męski); 2) worki na filtrat 10 L z zaworem spustowym; 3) strzykawki 50 ml z gumowym tłokiem,; 4) igły plastikowe typu Spike o długości 72 mm ( opakowanie po 100 szt); 5) zestawy do ciągłej, żylno-żylnej hemofiltracji, składające się z jałowych, pakowanych osobno następujących elementów: - hemofiltra z polisulfonową błoną półprzepuszczalną o powierzchni dyfuzyjnej 1,4 m2, - kasety integrującej dreny krwi z drenem filtracyjnym wraz z akcesoriami do wypełniania i płukania układu, - drenu substytutu z przyłączami wlotowymi typu Safe Lock, zbiornikiem podgrzewacza, zaworem zwrotnym i przyłączem typu Luer (męski); 6) zestawy do ciągłej, żylno-żylnej hemodiafiltracji, składające się z jałowych, pakowanych osobno następujących elementów: - hemofiltra z polisulfonową błoną półprzepuszczalną o powierzchni dyfuzyjnej 1,4 m2, - kasety integrującej dreny krwi z drenem filtracyjnym wraz z akcesoriami do wypełniania i płukania układu, - drenu substytutu z przyłączami wlotowymi typu Safe Lock, zbiornikiem podgrzewacza, zaworem zwrotnym i przyłączem typu Luer (męski), - drenu dializatu z przyłączmi wlotowymi typu Safe Lock, zbiornikiem podgrzewacza, zaworem wrotnym i przyłączem wylotowym typu Hansen; 7) rozdzielacz 2/4 - umożliwiający podłączenie 4 worków płynu do hemofiltracji z drenem substytutu/dializatu; 8) dwuświatłowe silikonowe cewniki do hemofiltracji o średnicy 13,5 Fr lub 11,5 Fr w zestawach z zabezpieczeniem przed infuzja powietrza w kanale żylnym o długości 15cm/20 cm; 9) zestawy do ciągłej hemodializy z regionalną antykoagulacją cytrynianową, składające się z jałowych, pakowanych osobno następujących elementów : - zmodyfikowanej kasety integrującej 5 drenów: tętniczy, żylny, filtratu, cytrynianu (z końcówką Safe Lock), roztworu wapnia z igłą Spike z napowietrzaczem, - hemofiltra z plisulfonową błoną półprzepuszczalną o powierzchni dyfuzyjnej 1,8m2, - drenu dializatu; 10) zestawy do ciągłej hemodiafiltracji z regionalną antykoagulacją cytrynianową, składające się z jałowych, pakowanych osobno elementów; -zmodyfikowanej kasety integrującej 5 drenów: tętniczy, żylny, filtratu, cytrynianu(z końcówką Safe Lock), roztworu wapnia( z igłą, spike, z napowietrzaniem); - hemofiltratu z polisulfonową błoną półprzepuszczalną o pow. dyfuzyjnej 1.8 m2; - drenu dializatu; - drenu substytutu. Pakiet Nr 2 - Płyny 1) płyn substytucyjny do hemofiltracji : - wodorowęglanowy płyn do hemofiltracji buforowany glukozą w stężeniu fizjologicznym 5,55 mmol na l o różnych stężeniach potasu, - opakowanie - 5,0 litrowy worek dwukomorowy z wielowarstwowej folii bez PCV, połączenie zawartości komór musi być wykonalne przez ucisk na jedną z nich, - worek powinien posiadać dwa porty do pobierania płynów (wylotowe): typu Luer Lock, typu Safe Lock oraz port z membraną do nakłucia w celu modyfikacji składu, - skład elektrolitowy: *sód - 140 mmol na l, *potas - 0,2,3,4 mmol na l (w zależności od potrzeb), *wapń - 1,5 mmol na l, *magnez - 0,5 mmol na l, *dwuwęglany - 35 mmol na l, *chlorki - 109,111,112,113 mmol na l. 2) dializat Ci-Ca K2 w dwukomorowych workach 5,0 l - wodorowęglanowy dializat (wyrób medyczny) o składzie: *potas 2 mmol na l, *sód 133 mmol na l, *wapń 0 mmol na l ( bezwapniowy), *wodorowęglan 20 mmol na l. dializat Ci-Ca K4 w dwukomorowych workach 5,0l -wodorowęglanowy dializat(wyrób medyczny) o składzie: *potas 4mmol na l, *sód 133 mmol na l, *wapń 0 mmol na l, *wodorowęglan 20 mmol na l. 3) 4% cytrynian sodu w workach 1000ml; 4) Dializat Ci-Ca K2i K4 Plus: wodorowęglanowy dializat ( wyrób medyczny) o składzie: * potas2, 4 mmol na l * sód 133 mmol na l * wapń 0 mmol na l (bezwapniowy) * wodorowęglan 20 mmol na l * magnez 1.0 mmol na l * fosforany 1.25 mmol na l w dwukomorowych workach 5.0 l . Dostawa realizowana będzie partiami w okresie trwania umowy. W wykazie przedmiotu zamówienia podano przewidywany zakres ilościowy dostaw, ostateczny zakres określą zamówienia szczegółowe składane w toku realizacji umowy. Ilości wskazane w Załączniku Nr 1 (Pakiet Nr 1 i 2) do SIWZ , zostały podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilości zostały podane jedynie by ułatwić sporządzenie i skalkulowanie oferty. W trakcie realizacji niniejszej umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zamawianych ilości w poszczególnych pozycjach pakietu, poprzez ich zwiększenie lub zmniejszenie do 30% w ramach danego pakietu, z tym jednak zastrzeżeniem, że nie zostanie przekroczona ogólna wartość danego pakietu wynikająca z oferty cenowej Wykonawcy i stanowiąca wartość umowy. W przypadku pozycji zawierających od 1-3 jednostek miary, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia tej pozycji o jedna jednostkę z zastrzeżeniem, że nie zostanie przekroczona ogólna wartość danego pakietu. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot dostawy bezpośrednio do Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, I Pietro, pokój 1005 w siedzibie Zamawiającego. Warunki dostawy przedmiotu dostawy określają załączone wzór umowy, Załącznik nr 3 do SIWZ. Czas realizacji dostawy ustala się na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawiania faktur VAT w ramach zawartej umowy bez podpisu swego przedstawiciela..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.00-0, 33.18.15.10-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawców. Z załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż powyższe warunki wykonawca spełnił
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawców. Z załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż powyższe warunki wykonawca spełnił
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ - arkusz ilościowo -asortymentowo - cenowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Strony na zasadzie art.144 ustawy Pzp ustalają, że każda istotna zmian umowy może nastąpić wg zasad i na warunkach określonych poniżej. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a. Jeżeli nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę ( np. w wyniku zmiany przekształceń, przejęć, itp.), b. W przypadku zmiany w mieniu Odbiorcy, które skutkować będą koniecznością skorygowania załączników do SIWZ lub zapisów umowy. c. Nastąpiła zmian nazwy handlowej oferowanego przedmiotu zamówienia, d. zmiany konfekcjonowania dotyczącą pojemności lub ilości sztuk w opakowaniu przy nieprzekroczeniu ceny ofertowej e. wprowadzenia zamienników o takich samych parametrach o ile nie będą droższe niż cena ofertowa, f. w przypadku wygaśnięcia pozwolenia na sprzedaż lub wycofanie leku, wyrobu medycznego z produkcji, na inny o tych samych parametrach i cenie; g. wprowadzenia tańszego zamiennika o takich samych parametrach i niższej cenie; h. dopuszcza się zmianę ceny w przypadku zaproponowania obniżki ceny ofertowej przez Wykonawcę. i. zmiany cen mogą także nastąpić w wyniku zmiany stawki VAT oraz jeżeli przedmiot dostawy zostanie obarczony obowiązkiem zapłacenia podatku, który nie obowiązywał w dniu podpisania umowy. Aneks powinien zawierać uzasadnienie wraz z kalkulacją ceny j. zmiana jest nieistotna 4.Odbiorca zastrzega sobie prawo do korzystania z czasowych bądź okresowych promocji wprowadzanych przez producenta lub Dostawcę. Ewentualne obniżki cen nie stanowią zmiany postanowień niniejszej umowy i nie wymagają zawarcia odrębnego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-swinoujscie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , Szpital Miejski im. Jana Garduły, ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2013 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat II piętro, pokój Nr 2010, SPZOZ Szpital Miejski, im. Jana Garduły, ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Rozbiórka trzech obiektów budowlanych nr 34, 35, 42 w kompleksie 4310
- Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem, pomieszczeniami kuchennymi i piwnicznymi Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu - Etap VI
- Remont nabrzeża MP 71 w kk 4370
- Obsługa i bieżące utrzymanie ogólnodostępnych toalet publicznych w Świnoujściu
- Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Bloku Operacyjnego i Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Plac aktywności fizycznej - OCR od Juniora do Seniora" przy ul. Karsiborskiej w Świnoujściu
więcej: przetargi w Świnoujściu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.